• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 4 דרקונים ונתונים מונע קיטור, ת'מה חדשה למהדורה הרביעית [דו"נ 175]

על ת'מות כבר הסברתי בהגשה קודמת, אז לא אחזור על ההסבר. בקצרה, מדובר בנתיב מופת לדרגות הגבורה (1-10) שבוחרים ביצירת הדמות. סבבה? סבבה.
בואו נתחיל.


מונע קיטור​

אולי זה בגלל נכות, או אולי אתה פשוט תאב כוח- אבל גופך בן התמותה לא משתווה לכוחן של המכונות. על כן, ביצעת בו שינויים. הנעת אותו בקיטור.

דרישות: כל גזע שאינו מחושל קרב או בעל המאפיין יציר כפיים חי.
ThywIup.png


מאפיין מונע קיטור התחלתי: אתה נחשב כבעל מאפיין הגזע יציר כפיים חי למטרת עמידה בדרישות של כשרונות או חפצים קסומים. למרות זאת, אתה עדיין צריך לאכול, לשתות, לנשום ולישון.
בנוסף, אתה מקבל את הכוח יד נשלפת.

מאפיין דרגה 5 של מונע קיטור: אתה מקבל תוסף כוח 2+ לסיבולת ומרפא.

מאפיין דרגה 10 של מונע קיטור: אתה מקבל תוסף כוח 1+ להגנת הקשיחות.


יד נשלפת- התקפת מונע קיטור
כף היד שלך משוגרת קדימה, סליל מחבר אותה לשאר הזרוע כשהיא תופסת ומושכת.
התקלות
פעולת תנועה- טווח
5
מטרה: יצור אחד או חפץ בטווח.
התקפה: חוסן+2 נגד תגובה.
פגיעה: המטרה נמשכת מספר משבצות ששווה למתאם החוסן שלך.
מיוחד: במקום יצור, אתה יכול לבחור בחפץ או בקיר כמטרת ההתקפה. במידה ומדובר בחפץ שמוחזק על ידי יצור, גלגל את ההתקפה כרגיל כנגד הגנת התגובה של היצור.
במידה ומדובר בחפץ שאינו מוחזק במקומו, אין צורך בגלגול התקפה.
במידה ומדובר בקיר, אין צורך בגלגול התקפה ואתה נמשך מספר משבצות ששווה למתאם החוסן שלך לעברו.

ניקוי רעלים- תכלית מונע קיטור 2
לגוף שלך לוקח רגע, אבל הוא מנקה מעצמו את הרעלים, מוציא אותם החוצה ביחד עם עשן הקיטור.
יומי
פעולה רגילה אישי
השפעה:
אתה מתנער מכל מצב שניתן לסיים בגלגול הצלה שמשפיע עליך.

פליטת קיטור- תכלית מונע קיטור 6
עשן וקיטור עולים מהגוף שלך, מסתירים אותך בענן סמיך ורותח.
התקלות
פעולה משנית אישי
השפעה:
אתה מפעיל הילה 1 שנותרת עד סוף תורך הבא. משבצות בהילה נחשבות כמעורפלות בכבדות, וכל אויב שמסיים את תורו בהילה סופג נזק אש ששווה למתאם החוסן שלך.

כוח הקיטור- תכלית מונע קיטור 10
הקיטור החם מניע אותך לפעולה, דוחף את גופך מעבר לגבולותיו הטבעיים.
יומי
ללא פעולה אישי
תנאי:
אתה משתמש בנקודת פעולה כדי לבצע פעולה נוספת.
השפעה: אתה יכול לבצע פעולת תנועה נוספת מעבר לפעולה שנקודת הפעולה מביאה לך.
 
חיבבתי ביותר. מרגיש כמו נתיב שיוביל דמות לקחת אחריו את הנתיב של Self Forged אם היא רוצה ממש להידמות למחושלקרב. אני כן חושב שכהערה כללית, המאפיינים קצת משעממים, והם החלק הקצת מבאס של הת'מה הדי מגניבה הזו (בנוסף, תוספי כוח? זו המוסכמה? אני די בטוח שהרוב נותנים פשוט בונוס ריק למיומנויות).

יד נשלפת זה כוח ממש ייחודי. כמובן, שובר קצת מוסכמות, אבל אתה מקבל אותו בדרגה 1 וזה בבירור באישור מנחה אז אני חושב שזה מגניב ממש, ואני אוהב לראות דברים שקצת יוצאים מגבולות השיטה.

ניקוי רעלים מרגיש הכוח השווה של מונע הקיטור, על אף שהוא מאוד יקר מבחינת שימוש. אני תוהה אם מגיע לו לקבל גם נק"פ זמני בכמות קבועה, ואסביר. כרגע זה כוח דרגה 2 שאין שום סיבה לקחת בדרגה 2 כי אף אחד לא מקבל מצבים מספיק נוראיים בדרגה הזו בשביל להצדיק כוח כזה. כמות קבועה של נק"פ זמני תהפוך אותו לאטרקטיבי גם בדרגות הנמוכות אבל אומרת גם שהנק"פ הזמני לא עושה scale לדרגות הגבוהות יותר, ככה שזה לא חיזק אותו יותר מידי בדרגות שכרגע הוא רלוונטי אליהם. או בקיצור, זה חיזוק לדרגות הנמוכות.

פליטת הקיטור וכוח הקיטור די סטנדרטיים, אין לי הרבה לומר עליהם (אולי פליטת הקיטור קצת חלש? אני לא יודע, צריך לחשוב על כמה מעורפל בכבדות זו השפעה משמעותית).

ועל אף ההערות, אני חושב שגם אם לא תעשה שום שינוי זו הגשה מצוינת, ח"ח :D
 
חזרה
Top