המפתחים כבר משחררים פיסות מידע על המהדורה החדשה, ויש כמה דברים מעניינים. את שלל הציטוטים אפשר למצוא
כאן, והנה כמה שינויים עיקריים.
א. שיטת מספר הסיפורים ששימשה מהדורות קודמות נזרקה מחלון המשכן המעופף, ומחליפה אותה גרסא חדשה שנבנית במיוחד כדי להתמודד עם רמות הכוח המגוחכות של הנשגבים. הצלחה עדיין מבוססת על מספר ההצלחות שגולגלו.
ב. רקעים הופכים ל-"יתרונות" (merits). אחד ההבדלים העיקריים הוא שכל יתרון לא מוגבל לרף מירבי של 5 (לא פחות ולא יותר), אלא הגג יכול להיות נמוך או גבוה יותר.
ג. ככל הנראה, יהיו תעצומות שמצד אחד לא מבוססות על "שלם מהות, קבל תועלת" ומצד שני הן לא קבועות.
ד. תהיה מערכת יצירה (evocation) שתאפשר פיתוח של תעצומות ועתקים ייחודיים.
ה. כישוף יעבור שדרוג ומגנוב. מלאכה תהיה מעניינת ומתגמלת. כנראה שיהיה שינוי גם לאומנויות לחימה.
ו. אין טיקים. אין פיצול פעולות.
ז. סדר יחסי הכוחות בין סוגי הנשגבים יישמר, אבל ההפרשים בין נשגבים שמימיים יצטמצם.
ח. לונארים לא יהיו משני צורה, אלא מומחים של interpretive dance! (...עלולה להיות בדיחה.)
כמו כן, הם משתדלים שגם משחק של גיבורים בני תמותה יהיה מהנה, שקרב לא יסתמך אך ורק על תעצומות, ושעיצוב דב"שים לא יהיה סיוט.
אישית, הייתי שמח אם הם היו עושים מלאכה וכושפות בצורה מעניינת, שמצד אחד תהיה מאתגרת יותר מ-"תשקיע נק"נ" או "תשיג רכיב נדיר", ומצד שני תתגמל בצורה ייחודית.
וא"ל סיידריאליות שיהיו מגניבות באותה מידה בלי להיות OP.