• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

יומנו של פיקלו בערבות המערב.

זה רשומות המשחק ואנור שמנחה אלעד הן [שהוא אבא שלי] וחברים שלי.
אלה הדמויות:
פיקלו המדהים: הדמות שלי, הוא גמד טרובדור, ההרפתקן הכי גדול בצפון, בדרום ובמזרח, רק עכשיו הגיע למערב. השם שלו הוא עירוב של המילים הגמדיות- פיקל שזה עין ולו שזה אבן. הוא הגלה את עצמו מהתרבות הגמדית וכאות לזה גילח את זקנו. כותב 3 ספרים בוא זמנית: יומן ערבות המערב של פיקלו, המדריך של פיקלו לערבות המערב והמפה של פיקלו בערבות המערב.
נונו: חזיר דרואיד שמשנה צורה להרבה חיות ובינהם אדם, ברח מהחווה וגאיה מצאה אותו ולימדה אותו לדבר. פרש מהמשחק בסוף ההרפתקה הראשונה [כנראה ברח עם הקרקס].
גאיה: חצי אלפית סיירת, יש לה נץ בשם נץ [גם בקמפיין הקודם אותה שחקנית שיחקה סיירת עם נץ בשם נץ]. השחקנית החליפה דמות לספיירו [נשארה בעיר התחתית].
ספיירו: פלינית [אשת צ'יטה] נוכלת. הייתה פושעת בגשר פז ועברה לגור ביער.
סניץ'\השתקפות מטבע על אבן חן במאורת דרקון ישן: אלפית לוחמת. השם הארוך הוא השם האלפי. יש לה חרב שהיא יכולה לשלוף ממנה מוטות. הלכה לערבות כדי למצוא עתק אלפי בשם העלמה העיוורת.
אורוס תופת: איש דרקון סייר. צייד אוצרות בן ציידי אוצרות. יש לו דרקון קומודו בשם קומודוס.
פלדין ששכחתי את שמו: פלדין איש דרקון. פרש מהר מאוד אחרי שכמעת לא הגיע למפגשים [נשאר במבצר].
הדר ג'ין: בת אנוש דרואידית. אין לה הרבה רקע.
טרובדור ששכחתי את שמו: חצי אורק טרובדור. חלילן, לא פרש, אבל לא בא למפגש שבועיים, חבר טוב של פיקלו, יחד הם צמד מוזיקלי.
כוהן שעדיין אין לו שם: כוהן גובלין שלאחרונה הצטרף ועדיין אין לו שם.
קצת על המשחק: המשחק מתרחש בערבות המערב, בעיר גשר פז. אני אספר את זה מנקודת מבטו של פיקלו.

תקציר של עד עכשיו: אני, פיקלו, הגעתי אל ערבות המערב, בפונדק בצל השנהב פגשתי חברים ותיקים, החלטנו להתפצל, אני, נונו, גאיה, ואורוס, הלכנו לביצת החרבות הידוע לשמצה.
פגשנו את הנזירים הקווטלים [אנשי נחש] ממנזר קברו של הנחש. הצליינים שהלכו למקדש בביצה לא חזרו. הלכנו לשם ונלחמנו בשדי חרבות, הגענו למנזר וגילינו שהנזירים מתחבאים בו, ברוב חוכמתי גיליתי דרך סתרים, מצאנו איש שהיה לו מפלצת חלודה, הוא שלח אותו עלינו אותה [וזה לגמרי לא היה באשמתי]. גאיה ואורוס ברחו עם אנשי הנחש ואני ונונו דיברנו עם חולי [המפלצת חלודה] והוא הסכים לא לפגוע בנו, נונו הפך לפיל ושעטתי עליו כול הדרך עד גאיה ואורוס, והלכנו מהביצה.
בדרך פגשנו הרולינג [איש ארנב]. שהציע לנו להצטרף לקרקס. נונו הסכים.
הגענו לגשר פז ופגשנו בפונדק בצל השנהב את מנדו הגדול, הטרובדור שהציע להדריך אותנו בעיר התחתית, לסוחרי מידע.

לאחר מכן החברים הצטרפו אלינו למסע בעיר התחתית, בדרך פגשנו שלחוף [איש צב] ששמר על הכניסה, התפתחה קטטה בינו לבין סניץ' כי הוא קרא לה אלפית ירוקה, והיא הייתה חמומת מוח, מנדו הסביר שאם אנחנו חמומי מוח ועומדים להילחם ככה באנשים הוא לא הולך אתנו.
הגענו לסוחר מידע [קווטל ששכחתי את שמו] והוא הלך לדבר אם סניץ' בפרטי, הם קבעו מחירים מטורפים ועמדתי למחות על זה ופתאום הרגשנו רעידות. הסוחר אמר שזה בגלל המפלצת שצדים למטה, הבטתי והבנתי שזה תמסח הרעם, תמסח יחיד במינו באורך 30 מטר שהעוקץ שלו שווה מיליונים, צעקנו לציידים לעצור אבל הם המשיכו במעשה הנפשע, אני והדר ג'ין חילצנו באומץ רב את התמסח, בהמשך גילינו עליו רונת הקסמה בצורת מוזנים עם חרב וספר, מסתבר שבגלל זה הוא הגיע לעיר. בעזרת קסם מדהים מחקתי את הרונה, לאחר שהסתכלתי עליו גיליתי משהוא מעניין: הקשקשים שלו בצורת קשקשי נחש [עוד על כך במדריך שלי לערבות המערב]. החברים הגיעו אלינו [בלי גאיה] ודיברנו, הם סיפרו שהם נלחמו בפיראטים ובקפטן ההרולינגית ג'ודוק, והפסידו.
לאחר מכן הצטרפה אלינו ספיירו. אחר כך הפיראטים חזרו: בתחילת ניסיתי להכניס לראש שלהם קצת היגיון: הם נלחמים כרגע בחבורת הרפתקנים מנוסים שכבר לא בעמדת חיסרון ובתמסח הרעם שכבר לא בעמדת חיסרון. הם לא הקשיבו וקרענו אותם בקרב אפי. הם ברחו חוץ מג'ודוק שתפסנו ותחקרנו אותה לגבי הסמל,
היא אמרה לנו שפגשה מישהו עם הסמל הזה על הגלימה, ושהסוחר הקווטל קישר ביניהם.
הלכנו לכיוון שממנו הגיע תמסח הרעם ופתאום האוויר התערפל, ומצאנו את עצמינו במערה עם אורות מלמעלה, ישר גיליתי שזו ארץ הלילה המפורסמת, אורוס בדק לגביה ביומן של אימא שלו והיה כתוב רק: האלד לא מזיקים אבל כדאי להיזהר. [יש באג שזה כותב לי עכשיו רק בקו נטוי] חיפשתי בספרים על הערבות המערב מה זה האלד ופתאום נתפשתי בצוואר בידי משהוא רירי, הוא משך אותי למעלה והתברר שזה לשון של סרטן תקרה השיתי פיצוץ שיצר חור בתקרה וברחנו דרכו מסרטני התקרה.
פגשנו את האלד!!!!!!!!!
מסתבר שהם נראים כמו אלפים חיוורים והם כעשו שהערנו את הסרטנים, הגענו ליישוב שלהם.
המשך יבוא [הפעם זה באמת הסוף]
 
עריכה אחרונה:
הסשן של יום רביעי:
האלד שאלו אותנו מי אנחנו, ואנחנו שאלנו אותם מי הם, הם אמרו שכדי להרחיב על הדברים האלה אנחנו צריכים לרקוד, אז רקדנו, באמצע הריקוד חזיתי חיזיון: ובחזיוני ראיתי אלד וירקדו האלד בעולם של צורות וצבעים, ואראה אנשים עם עגלה ובה אור קסום ומסתורי [זה היה בעצם מנורה] ונשבר העולם ובא החושך. אחרי זה האלד סיפרו לי שזה היה חיזיון שלפעמים רואים כאשר רוקדים, הם סיפרו גם שיש את הזארי שהם לא רוקדים והם סוגדים לתמסח וקוראים לו הרמך, והם בנו מכונות שחוסמות את המים. סניץ' פוצצה את הבועה ואמרה שבעולם שלנו לא רוקדים כול הזמן, אני שברתי את המתח ואמרתי שנלך לדבר עם הזארי.
פגשנו אותם ומתברר שהם בני אנוש, הם דיברו על "הקדמה" ועל מנגנוני המים שמפעילים דברים שמפעילים דברים אחרים, משהו שיעניין כול גמד שאינו אני.
סניץ' ביקשה לדבר עם החכמים לגבי העולם שממנו באנו. אני הלכתי לשוטט בעיר ואמרתי שאני משרת הרמך. הערה: לא נראה שהתנין מודע שהם סוגדים לו.
 
עריכה אחרונה:
נראה שאני צריך לכתוב כעת על איזה 4 פגישות, אבל אני לא יכול לבוא בטענות כי אני זה שדחיתי את זה ככה.
"בעודנו בעיר הזארי ראינו את מקום חלוקת המזון, היה שם בין היתר תור עם המון אנשים שנראים מוזנחים שאלנו לגביהם ואמרו לנו שהם לא אנשים אלה פרולים נראה שהם מעמד נמוך פה. בזמן הזה שמענו כול חזק מכיוון האגם, תמסח הרעם חזר, הוא שיחק לו להנהתו במים ובינתיים ספרו כייסה את מפקדת המשמר, הם ראו את זה ואמרו שאנחנו מהמורדים. הדר ג'ין קראה לתמסח לבוא והוא בה ועזר לנו לנצח, אז אני אמרתי שהרמך לצידנו, בנתיים הורוס שחה אל המקדש שכרגע מוצף כי הוא הבין שסניץ שם, גם אני רכבתי לשם על התמסח ראינו שסניץ נלחמת בשלושה אנשים עם שריון מוזר חוץ מזה הייתה שם כוהנת הברמך הראשית שהם הביסו [זה כתב הבלדה שאני משתמש בו בקרבות] בגבורה רבה הורוס עזר לסניץ' בעזרת מטה קרב קסום אך נפצע, בכוחי הטלתי לחש שהציל אותו [אני לא באמת זוכר את מי ריפאתי אבל אני זוכר שזה היה 24 נק"פ] וניצחנו בגבורה את האויבים. בשלב זה הדר ג'ין וספרו היו עם המורדים אשר נראה שניצחו, באנו אליהם ומנהיגת המרד [וואו אני גרוע בשמות] סיפרה לנו את הסיפור על אימפריית הנצח: [כתב סיפורים] לפני אלפי שנים הייתה בערבות המערב האימפריה הניצחית, בראשה קיסרית הנצח שלפי הסיפורים רכבה לקרב על תמסח הרעם, היא רצתה כוח וחיפשה אותו במימדים אחרים, היא מצאה את מימד הקליידוסקופ של האלד [ההוא מהחיזיון] היא ניסתה להשיג מממנו כוח, אך האנרגיה של המימד דלפה לערבות המערב ופוזרה בעוד מימד הקליידוסקופ הפך לעולם של מערות, לכן האלד איבדו את כוחם, כעת האלד מסתמכים על ריקודים כדי לשרוד. הזארי נקראו הקיסרי במקור והושפעו מהתרבות המעמדית של אימפריית הנצח. היא אמרה שמקור הכוח של האלד נמצא כרגע בערבות המערב. התנדבנו למשימת שלום עם האלד, יצאנו איתם על תמסח הרעם אל ערבות המערב, אחר כך שאלנו אותו איך הוא הגיע לשם והוא אמר שאיש עקץ אותו ומאז הוא מריח את השמש. [זה כתב תיאוריות הקונספירציה] רגע, אין סיכוי שהם [האנשים עם המוזניים החרב והספר] הלכו למימד אחר רק בשביל העוקץ, זנ חייב להיות משהו יותר גדול, או שהעוקץ הוא מרכיב בטקס סודי שישמיד את העולם, אנחנו חייבים לברר וקצה החוט היחיד זה הקווטל המזורגג ההוא, חייבים למצוא אותו כבר. אני חייב להירגע: אנחנו חייבים להתחיל ללכת. בדרך לגשר פז ראינו משהו: חזיר בר ענקי שמאחוריו 4 חזירים קטנים [בסגנון הנסיכה מונונוקי] רודפים אחרי חבורת אנשים ויש שם גובלין [שזה גזע שכמעת אין בערבות המערב] שנלחם בחזירים. יצאנו להילחם,סניץ' הצילה את הגובלין שהחזירים הסתערו עליו, והורוס ירה בו חץ רב עוצמה [ואני מתגעגע לנונו] אחד החזירים הסתער עליו אחרי שריפאתי את הגובלין והעיף לי את הסייף, מזל שאני תמיד [כלומר מאז שניצחנו את ג'ודוק] שומר פגיון בנעל, בנתיים הדר ג'ין הפכה לנשר ננסי והסיכה את דעת החזירים, לאחר מכן סייעתי לסניץ' לתקוף עם חגורת קסמים שהייתה על כוהנת הרמך הראשית אשר מזמנת זרועות קסומות, בכוח משותף הבסנו את החזיר גדול.
זה הכול להיום והגובלין הוא דמות חדשה שהצטרפה [שעדיין אין לה שם]
 
עוד פעם נתקעתי עם 4 סשנים...

4 המפגשים האחרונים​

הכוהן סיפר לנו שקוראים לו אלז ואמר שהוא צריך ללוות את האיכרים לכפר, הוא גם אמר שאנחנו מבוקשים בגשר פז ושכדי לנו להיזהר. לאחר מכן חזרנו לגשר פז בתחפושות ופתאום ראינו את מנדו, מביט בנו, ואז בורח, כשרדפנו אחריו קלטנו שספירו נעלמה לנו [כתב הבדיעבד] מסתבר שהיא הלכה לאשת קשר שלה הדר ג'ין הפכה לחתולה ותפסה את מנדו ואנחנו באנו ואיגפנו אותו, הוא אמר שהוא לא התכוון להסגיר אותנו וביקש מאיתנו לתת לא ללכת אבל היה ברור שהוא משקר אחר כך ספירו הופיע וקשרנו אותו לעגלה, בהמשך הלכנו לאשת הקשר של ספירו והיא סידרה לנו פגישה עם ח'וצ'י קוצ'ין [איש הנחש] בתמורה ל- 200 קווירטי [המטבע של הערבות] בשבוע הקרוב. כאשר הלכנו לחוצ'י קוצ'ין רדפו אחרינו חבורה של אנשים מהמשמר הבסנו אותם ואז בה מכשף עם הסמל של האגודה של הספר והחרב ונלחמנו בו קרב אפי וכשניצחנו הוא התפרק לחתיכות, אלז [שבינתיים הצטרף אלינו] לקח חלק עם הספל וכך המכשף [או מה שהוא לא היה] התפרק. כשהגענו לח'וצ'י קוצ'ין הוא אמר שהוא כבר לא משתף פעולה עם האגודה הזאת והוא סיפר לנו שקוראים להם "ספרה וסייפה" ושהוא ייתן לנו ידע על פסלון העלמה העיוורת אם נגרש את ספרה וסייפה מהעיר. תכננו תוכנית שנלך למקום ליד העיר ונשחרר את מנדו [בלי שידע שזה בכוונה] שיספר עלינו לספרה וסייפה, אנחנו בנתיים נכין מלכודות וכאשר הם יגיעו נחסל אותם, הכול הלך כמתוכנן חוץ מהקרב: בהתחלה הגיעו כמה אנשים מהמשמר שנראה שרו את כול הדרך, מהר מאוד חצים זוהרים נורו עלינו וכולם חוץ מהדר נפגעו, מי שניפגעו לא יכלו להתרחק מכול השאר ונצמדנו, אך הטלתי לחש רב עוצמה ששחרר אותנו, האנשים נפלו למלכודות בזה אחר זה וכשנראה שניצחנו ניסיתי לדבר אבל לא הצלחתי, אבל ראיתי פתאום אדם בברדס סגול בגובה 4 מטר מרחף באוויר לכבוננו...
 
חזרה
Top