• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויהי חושך- עץ משחק (מו"ד 5) 4/4 - נסגר

העשן הרב והמחנק מונעים מאנור להגיע לדיוק קטלני, החץ שלו מחטיא את המבעיר וננעץ באחת ההריסות הבועורת בצדדים, מצרף עוד עץ לביערה.
בנתיים הבוס מרים את הרובה הארוך, אתם מצליחים לראות את הפנים המצולקות שלו מבעד לעשן, נראה כמעט כמו אותו זקן שג'ול ודו' לחמו בו קודם, מכוסה בתחבושות שאפילו מחסות חלק מהעין שלו, שיניו ועורו צהובים ומגועלים במשהו. הוא מכוון את הרובה לעבר האחד שלפני רגע ניסה לירות באנשים שלו, ויורה ירייה בודדת לעבר אנור.
META
ירייה לעבר אנור
14+3=17.
בפגעיה 3 נזק חודר.

תור דו
 
דו' זז בין הלהבות והעשן. לא ברור לחלוטין האם יש לו או אין לו תוכנית פעולה מסודרת, אולם לבסוף הוא נעמד לצד אחד המבעירים. "אתה יודע, באמת שעשיתם טעות חמורה. יש רק אדם אחד שיכול להבעיר דברים בבית הזה." הוא אומר לו בעוד להבות אדירות מרקדות מאחוריו. הוא מניף את פטישו בעוצמה ומנחית אותו על היריב.
Meta
נע לp14
תוקף את מבעיר 2: 15+4=19
בפגיעה:7+2=9 נזק מוחץ
 
קאליון ממהר קדימה במסלול הקצר ביותר שהוא מוצא בין הלהבות אל עבר האויב הקרוב אליו ביותר. "הייתי יוצא מפה כל עוד אני יכול אילו הייתי במקומכם." קאליון אומר בנעימת שיחה כאילו הוא אינו מושפע מכך שבו זמנית הוא מניף את חרבו אל עבר אחד המבעירים.

Meta
תנועה: לO15
תוקף את מבעיר 1: 8+5=13
בפגיעה:7+5=12 נזק חותך
 
ג'ול רצה פנימה, תוך כדי ריצה היא מרימה את ידה, אנרגיה סגלגלה הדומה לאש מתהווה בכף ידה הפתוחה ונורה קדימה לכיוון הבוס של המבעירים, אך העשן המחניק והשיעולים הבלתי פוסקים מונעים ממנה לכוון את הלחש כמו שצריך.

META
זז לO12
פרץ קמאי על הבוס: 5+5=10, בפגיעה 4 נזק כוח.
 
שתי ההתקפות של דו' וקאליון מוצעות את המטרות שלהן ופוגעות במבעירים, משאירים פצעים מדמים לאורך הגפיים שלהם, פצעים שכמעט מצליחים להיסגר רק מעוצמת החום בחדר.
אם זאת הקסם של ג'ול מחמיץ את המטרה שלה, ופוגע במקום זאת באחת מקורות העץ בחדר, גורמות לגג שגם ככה לא היה זקוק לעזרה לקרוס בנקודה ההיא.
ובנתיים המבעירים הפשוטים ממהרים לבצע את המשימות שלהם, מתקיפים את המטרות שלהם בגרזנים ולפידים.
META
תור מבעיר 1
גרזן נגד קאליון - 13+4=17 .
בפגיעה 8 נזק.
לפיד נגד קאליון - 7+4=11, החמצה

תור מבעיר 2
גרזן נגד ד'ו
3+4=7 - החמצה
לפיד- 12+4=16
בפגיעה 3 נזק אש.

תור מבעיר 3
נע לP15
גרזן נגד דו'
2 טבעי, החמצה
לפיד נגד קאליון
8+4=12, החמצה.

תור אנור.
 
אנור טוען עוד חץ בקשתו ומכוון אותו לכיוון המנהיג, אך ממתין מעט לפני שהוא משחרר אותו. אם הוא יצליח לירות את החץ רגע לפני שג'ול תתקוף את הבוס בעצמה, הבוס עשוי להתקשות להגיב למתקפה הכפולה.

Meta
יורה על הבוס: 10+5=15
נזק: 4+3=7
 
עריכה אחרונה:
דו' בולם את ההתקפות עליו עם מגנו בלא בעיה, אולם ממתין שניה לפני מתקפת הנגד. נראה כי הלהבות משתקפות בעיניו באותו ממלמל משהו לא ברור בשקט. עושה רושם כי הלהבות שלצידו נוטות כלפיו וכי חלקן נספגות בזרועו ובפטישו אשר נעים במהירות על אנושית כלפי שני היריבים שניסו לפגוע בו.
Meta
מפעיל Priest of zeal כדי לתקוף פעם נוספת כפעולת בונוס. (נותר שימוש אחד ליום)
התקפה כנגד מבעיר 2: 13+4=17
בפגיעה: 2+2=4 מוחץ
כפעולת בונוס התקפה כנגד מבעיר 3: 19+4=23
נזק בפגיעה: 7+2=9 מוחץ
 
ג'ול לוקחת רגע לנשום. היא מביטה בעיניו של הבוס, ומרימה את ידה בצורת טפר, הצללים הנוצרים סביב הבוס מהלהבות לפתע מתחילים לנוע כאילו קמו לחיים, הם נדבקים על רגליו וירכיו של האיש כמו קללה מדבקת. ואז ג'ול מייצרת עוד קליע אנרגיה ומשחררת אותו לכיוון המנהיג, בדיוק באותו רגע אנור משחרר את החץ שלו מה שגורם לבוס לאבד את הריכוז לרגע ונותן ללחש של ג'ול יותר סיכויים.

META
פעולת בונוס: משתמש בקללת ההקסבלייד על הבוס.
פעולה רגילה: פרץ קמאי על הבוס, בהנחה שהעזרה של אנור עבדה 12+5=17 בלי חיסרון (אם יש חיסרון אז 12 סופי). 4+2=6 נזק.
 
ההתקפות המושלבות של ג'ול ואנור פוגעות במבעיר, אשר ממשיך לעמוד יציב ומוכן לירות בעוד כמה רגעים. עד אז שני החברים שלו יתקפו את החזית של הקבוצה - דו' וקאליון.
META
התקפות נגד ד'ו
גרזן - 3 טבעי, החמצה.
לפיד 20 סה"כ, 4 נזק אש.
התקפות נגד קאליון
גרזן
22, 5 נזק.
לפיד -20 טבעי
8 נזק אש.

תור אנו
 
ההתקפות על קאליון נעשות קטלניות יותר ויותר, ואנור מבין שעליו לשנות את סדר העדיפויות שלו. לאחר שהוא יורה חץ על אחד המבעירים שמול קאליון, הוא מלחשש כמה מילים בשפה לא ברורה. בתגובה, גפיו של המבעיר האחר נעשות נוקשות, כאילו הוא מוחזק על ידי שרשראות בלתי נראות.

Meta
פעולה רגילה - תוקף את מבעיר 3, 1+5=6 (החטאה)
פעולת בונוס - קללת דם כובלת על מבעיר 2. אם הוא נכשל בזריקת הצלה כוח בד"ק 12 הוא לא יכול לזוז או להשתמש בפעולות מזדמנות עד סוף תורי הבא.
 
החץ של אנור מחטיא את המטרה שלו, והשרשאות שהוא מזמן לא מצליחות להחזיק במבעיר ששואג בתרועת ניצחון כאשר הוא מבחין בקאליון נופל.
בו בזמן המפקד שלו מרים את הרובה שלו, הוא כבר נפצע, אבל עדיין מלא מרץ, והוא יורה לעבר ג'ול.
META
התקפה נגד ג'ול
20 סה"כ, מניח שפגע
6 נזק.
 
דו' מביט בקאליון נופל לאור להבות הלפידים והשריפה. הוא ממלמל לעצמו בתיסכול ונראה כי להבות מהסביבה נאספות סביב אחת מזרועותיו. הוא מושיט את ידו לקאליון, והלהבות עוברות מזרועו אל קאליון, נצמדות לפצעיו, חודרות לתוכם ומרפאות אותם. "קום, יש לנו עוד עבודה לעשות פה. אני סומך עליך שתנקום במי שהפיל אותך לפני שהוא יפגע בך שוב." הוא אומר לקאליון כאשר זה מתעורר.
Meta
מטיל Cure Wounds על קאליון: מרפא 6+3=9 נק"פ
 
אחרי שהוא מפיל את המבעיר הראשון קאליון מפגים עודף ביטחון עצמי עליו הוא משלם כמעט מיד כשהוא סופג כמעט מיד מכת גרזן ועוד לפני שהוא מספיק להתאושש הנפת הלפיד פוגעת בראשו וגורמת לו לאבד הכרה.
להבותיו של דו' גורמות לקאליון לחזור להכרה והוא נראה מהוסס כשהוא מרים את חרבו ונעמד, אך אין כל היסוס בתנועתו כאשר הוא מניף את חרבו ופוגע במבעיר שפגע בו.

META:
תוקף את מבעיר 3: 19+5=24
בפגיעה:6+5=11 נזק חותך
 
ג'ול משתנקת כשהקליע פוגע בה בצד. "הו, אתה הולך להתחרט על זה, מקק." עיניה של ג'ול זוהרות מעט באור סגלגל, הקול שיוצא מגרונה בטון בס כאילו לא שייך לה. היא מתחמקת מהלהבות ומסתערת פנים-אל-פנים מול הבוס, בתנועה חדה משספת את חרבה אל חזהו.

META
זז ל-O17
התקפה נגד הבוס: 11+5=16. בפגיעה 5+3+2=10 נזק

נק"פ 4/10
 
הבוס נופל ממכת הקסם של ג'ול, גופו נשבר בעודו מחליק לתוך הלהבות ונשרף בעודו בחיים בצעקות, בדיוק בזמן שקאליון מעביר מכת חרב שמחסלת את המבעיר שלפני שנייה הפיל אותו לאדמה.

המבעיר האחרון עדיין עומד, והוא ממשיך להיראות נחוש ומוכן לפעול, כמעט המוות לא משנה לו, הוא מתקיף את המטרה הקרובה ביותר אליו בניסיון כושל אחרון- דו'.
META
התקפות נגד דו'
גרזן
11+4=15, החמצה
לפיד
18+4=22, פגיעה
4 נזק אש.

תורכם (כולם)
אם זאת למבעיר האחרון שנותר
 
"היית צריך להקשיב." קאליון אומר כשהוא מתקרב בזריזות אל המבעיר האחרון במטרה לסיים את הקרב כמה שיותר מהר, אך המבעיר מצליח לחסום את חרבו בשנייה האחרונה.

META:
תנועה: P16
תוקף את מבעיר 2: 4+5=9 החמצה
 
דו' חוסם את הגרזן עם מגנו, אולם נפגע מהלפיד הבוער, ונראה כי הוא פצוע בצורה די קשה. "אש זה לא מה שיפיל אותי בחור." הוא אומר בעודו שולח את פטישו אל עבר היריב, פוגע בו בעוצמה אדירה.
Meta
התקפה על מבעיר 2: 17+4=21
נזק: 6+2=8 מוחץ
 
חזרה
Top