• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויהי חושך- עץ משחק (מו"ד 5) 4/4 - נסגר

הבניין הבוער והעשן לא מצליח להכניע אף אחד מכם, אתם מצליחים לסתום את האף מספיק זמן בשביל לאסוף את הציוד שלכם ולצאת מהחדרים הבוערים לתוך מסדרון מלא עשן ואש.
צעקות ורעשי שבירה וריסוק נשמעים ברחבי האחוזה.
בשלב הזה אתם מבינים שהדבר הכי חשוב לעשות הוא לצאת מכאן, וכאשר אתם מתקמדים מהמסדרון אתם שומעים רעשי שבירה מעליכם כאשר קורת גג מתרסקת על הרצפה וחוסמת את הדרך שלכם.

החום מחניק וברור לכם שגם אם בנתיים אתם מסוגלים להתמודד עם העשן והאש, לא בטוח שהמצב יישאר ככה.


מפה למען הנוחות

META
כולכם הצלחתם בהצלה. אין השפעה שלילית לאף אחד
 
"אוקיי, לזוז עכשיו, לדבר אחר כך לדעתי. הדרך היחידה מפה היא ככל הנראה מגורי המשרתים - אלא אם למישהו בא לקפוץ מחלון או משהו, ולפחות אני קפצתי ממספיק חלונות ביממה האחרונה." דו' אומר לאחרים לפני שהוא הולך ופותח את דלת השירות, מציץ מאחוריה.
 
"לא ייתנו לנו לישון נורמלי עד סוף חיינו, אה..." ג'ול ממלמלת בעוד היא מנסה לשים עליה את השריון שלה תוך כדי הליכה, בבירור היא עוד לא התאוששה מהדם של אתמול בערב אך היא מנסה להשאר מפוקסת למרות הפאניקה והולכת בעקבות האחרים.
 
"בואו ניקח את הפנייה ימינה. אני חושב ששמאלה תביא אותנו לכיוון שממנו באנו. אלא אם כן יש למישהו ניחוש טוב יותר, ואז אני כולי אוזן." אנור מדבר במרירות. הוא לא ציפה לברוח מאחוזה בוערת הלילה.
 
"אה?" קאליון מביט באנור מבולבל מעט מדבריו, כשהוא לא מנסה להבין למה הם אמורים ללכת בכיוון ההפוך מהדרך שהם מכירים, הדרך שמובילה החוצה, אבל כל התקדמות טובה מלעמוד במקום. קאליון עדיין מרכז את מיטב המאמצים המוחיים שלו, שנפגעו מהיקיצה הפתאומית, בניסיון להיזכר במה שהוא יודע על האחוזה, אחרי הכל הוא עשה את המסלול בין הדלת לחדר שלו לפחות שלוש פעמים, אז אמורה להיות לו הבנה בסיסית איפה באחוזה הוא נמצא ובאיזה כיוונים הם צריכים פחות או יותר לקחת כדי להגיע לדלת.

META:
חוכמה: 12+2= 14 (אם אפשר להחשיב הישרדות או הבחנה אז +2 נוספים - סה"כ 16 ).
 
קאליון די בטוח שכדי לצאת מהוילה על הקבוצה לנוע לכיוון צפון, הוא זוכר שגרמי המדרגות נמצאים לא רחוק מהפנייה שנחסמה על ידי הקורה, ומשם הם יוכלו להגיע בחזרה לחלל הכניסה הראשי ועל הדלת. הוא חושב שהוא זוכר דלת שירות נוספת בצד השני של הקומה, אבל הוא לא זוכר בדיוק באיזה כיוון של המסדרון היא, והוא לא יודע אם היא מתחברת לדלת השירות הזו.
 
"טוב, יש לי תחושה שמסדרונות השירות האלה יבלבלו אותנו למוות - אני הולך לנסות משהו אחר. אם זה ייכשל, נעבור לתוכנית לשבור משהו." דו' אומר לאחרים. הוא ממלמל משהו לא ברור שמבינים ממנו בערך רק את המילה בוס, נאפף. במה שנראה כמו להבות קלושות ורץ לכיוון הקורה, נאחז בה עם שתי ידיו ומנסה להקפיץ את עצמו מעליה.
Meta
מטיל Guidance
בדיקת אתלטיקה כדי לעבור את הקורה: 18+2=20
 
קאליון ממתין לראות מה בתוכנית של דו' כוללת מאחר והוא כנראה יצליח לקפוץ מעל קורה, אך הוא לא בטוח שהאחרים יוכלו לעשות זאת. בניסיון למצוא פתרון אחר קאליון צועק "היי, יש כאן מישהו??" לעבר המסדרון בתקווה לשמוע תשובה שתעזור לו לדעת באיזה כיוון היציאה.
 
דו מצליח לעבור מעבד לקורה והדרך פתוחה בפניו להמשיך, או שהוא יבחר לנסות לסייע לבני הברית שלו לעבור את הקורה גם.
כך או כך, קריאותיו של קאליון לא נענות, האחוזה הייתה יחסית שוממה גם כשהיא לא עלתה באש, ספק שמישהו גר באגף שלכם.
או שהוא לא שומע, קשה לכם להחליט אם כל העשן והאש הזה.

גלגלו הצלת חוסן.
 
בעוד קאליון ודו' מצלחים לעמוד, ג'ול ואנור מתחילים להשתעל חזק, העשן והאש פה מתחילים להיות כבדים על השניים, הרגעים שהם משתעלים ונופלים על האדמה יהיו קריטיים בעתיד. בעיקר בגלל הכחות שנדשרים מהם כדי להשתקם.
META
ג'ול ואנור מקבלים דרגת תשישות.
 
חזרה
Top