• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויהי חושך- עץ משחק (מו"ד 5) 4/4 - נסגר

לא נראה שהאינקזיטורים מבחינים במקור הרעש, אבל הקיום שלו גורם להם לעצור לרגע, הם מפסיקים באחת את התפילות שלהם ומבחנים בכם לראשנה, אף אחד מהם לא נראה מאושר מהנוכחות שלכם, בייחוד לא קאבול, שגבוההה מהם בראש וקשקשי לטאה מבהירים שהבחור נמצא במעמד גבוהה באימפריוס, ובכל זאת הוא פה.

כל שאר האינקזיטורים נכנסים לעמדה, כאשר רק הרמת היד של קאבול עוצרת אותם מלפעול. "מה אתם עושים כאן?" הוא שואל בשני קולות, משהו קצת מפתיע בהתחשוב בנסיבות, הוא נשמע סמכותי מאוד וקולו רם, וברור שהוא שואל מה אתם עושים כאן כי הוא רוצה תשובות, ולא כי מפריעה לו הנחכות שלכם פה, (היא אכן מפריעה, אבל כל דבר בעיתו). "מי אישר לכם להיכנס לכאן?!"
 
לאנור יש תשובה, ואפילו אחת לא רעה, לשאלה, אך לפני שהוא פוצה את פיו הוא מבין שמוטב שייתן לאחד האחרים לדבר. חזותו מבהירה לכל שהוא במקור מהאימפריוס, והאינקוויזיטורים בדרך כלל לא מפגינים סבלנות יתרה כלפי עבדים נמלטים.
 
כשהאינקזיטור מדבר, קאליון מנתק את מבטו מהגופה ומפסיק לנסות לחשב אם יש מספיק מקום בתוך הפנטרגרם כדי שהוא יוכל להשתמש בצעד הדמדומים שלו כדי להופיע לצד הגופה.
"הבוס הגדול" קאליון אומר כשהוא מחווה באופן כללי לכיוון אחד הקירות, מניח שהאינקזיטורים יניחו לבד על מי הוא מדבר ושהוא מקסימום טועה בקיר. הוא מכניס שמץ של איום לקולו כשהוא ממשיך, "אתה כבר יודע מה אנחנו עושים פה, איזו עוד סיבה יש לו לשלוח אותנו לכאן."

META:
הונאה: 16 | 6 +2 = 18
 
"להפריע לי מסתבר." עונה האיינקזיטור, "טוב. ראיתם מה קורה כאן, לכו לדווח לאחראי עליכם שהמטורף נמלט מהמקום עוד לפני שהגענו." הוא היה דוחף אתכם החוצה לו יכל, "והשאיר את המתנה הזו לכבודו." הוא מצביע על המלאך.
 
מודה לכל מי שעקב ולקח חלק, מקווה להחיות את המשחק יום אחד
מקווה שהתגובה הזו חוקית (זה עץ משחק ואני לא שחקן), אבל אני עקבתי אחרי המשחק כמעט מההתחלה ומאוד נהנתי, גם מהעולם וגם מהמשחק, אז שאפו לכל השחקנים ובמיוחד למנחה!
אם המשחק הזה יוחייה יום אחד (או יהיה משחק חדש באותו העולם) ויידרשו שחקנים חדשים, אני אשמח להצטרף, והפעם עם דמות שיש בה יותר עומק מנזק...
 
חזרה
Top