• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הגבעות השחורות של דרארון - עכשיו בגרסה מתוקנת וידידותית באתר של מלסטרה

פרויקט החידוש של ספר עולם המערכה מתקדם!

הגבעות של דרארון - איזור פראי, יפיפה ומסוכן שחוצץ בין בקעת קיירן לבין ביצות אורגאקה (זוכרים את הקמפיין 'היה שלום, הו אב דגול?'), זכה ל'מתיחת פנים' במסגרת משכתוב ספר הבסיס של עולם המערכה. בעדכון החדש באתר, האיזור עולה לרשת בגרסה מתוקנת וידידותית יותר, עם תמונות אילוסטרציה שהופקו בתוכנת מידג'רני.

* * *

לינק לאינדקס של העדכון החדש

עולם המערכה מלסטרה


1715232446926.png1715232461170.png1715232479707.png1715232491248.png1715232503490.png
 
פרק טוב.

האם יש מקום במערכה לקלאנים קטנים יותר לצד השלושה הקיימים או שאלה הקיימים פשוט 'בלעו' לאורך השנים את הקטנים יותר בגלל שזה לא השתלם להם לחיות במסגרות קטנות יותר?

למה טולביס ואראמל, למרות שהם אישים חשובים באיזור הגבעות, לא מקבלים ערכים משל עצמם בחלק על אישים חשובים? הרושם שקיבלתי מהקמפיין הוא שאראמל, לכל הפחות, טיפה יותר אינטלגנטי מאחיו טולביס. הקטע שטולביס רוצה לקרוא לאגם על שמו משעשע.

בנוגע לגריפונים, יצא לי במקרה ללמוד שגריפונים, לפחות במקור המיתי שלהם, נחשבו לשומרי אוצרות. האם משהו מזה יכול להגיע למלסטרה?
 
תודה על התגובה.

לשאלותיך - בקמפיין שנערך באזור ("היה שלום הו אב דגול") הוזכרו גם קלאנים נוספים - לפחות כאלו שחיו בעבר הרחוק והפחות רחוק, ושבעבר היו לפחות שנים-עשר קלאנים.
כך או כך, ערך כללי שנמתח על-פני מספר עמודים הוא מוגבל בהיקף וביכולת להזכיר דברים, ולכן מסתפק בקלאנים המרכזיים.
(מה גם שהערך פחות סוקר מה שקורה בצפון הרכס, באיזורים שיורדים אל אורגאקה, מלבד האיזור של 'מקדש החתול המטפטף' שמוזכר בערך אחר).

לגבי טולביס ואראמל - אני משער שזה בגלל בזמן כתיבת הערך לא היו לי הרבה דברים מעניינים לכתוב עליהם, מעבר למה שנכתב בערכים הכלליים של קארן א-תאל ודרארון.
מאוחר יותר, כן הופיע מידע מפורט עליהם, אבל הוא נמצא בערך על השושלת של קור אומתל.

לגבי גריפונים - לך תדע. אולי :)
 
חזרה
Top