• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 1 דרקונים ונתונים [דו"נ 81][PF1] מיקו נו יוריי- רוחה של עלמת מזבח

המיקו נו יוריי (Miko no Yurei), רוח עלמת המזבח, היא יצור נורא אשר רודף אתרים עתיקים והרוסים בהם נכתשו לעפר מסורות של עשרות ומאות שנים. מאז המציאו בני האדם את המסורות של המיקו, עלמות מזבח המטפלות במקדשים הרחוקים ממגע התרבות ושומרות על האפלה השוכנת בעולם הרוחות רחוקה מן הציוויליזציה האנושית, הם המשיכו לשמר את המסורת במשך שנים ארוכות. אבל כוחות האפלה לעתים מנצחים אפילו את מאמציו האדירים ביותר של האדם, במיוחד בתקופות שגם לב האנשים מלא בשחיתות ורוע. בתקופות כאלו, אפילו מסורות של מאות שנים לא מסוגלות להגן על האדם, ומזבחות נופלים, מקדשים נהרסים, אנשים מושחתים, ואחריהן- גם המדינות העתיקות ביותר מתפוררות. המיקו נו יוריי, רוחות הרפאים של אותן כוהנות שניסו לשמור ולהגן על העולם מהשפעת הרוע.

הרוחות של הנשים האלו רודפות את המקומות בהן הן חיו וביצעו את עבודתן. לרוב, הן בלתי נראות לבני האדם, אבל תחושה קשה ומאיימת ממלאת את האנשים המסתובבים במקומות הללו, בעיקר בלילות. אנשים שמחוברים לתחושות העל טבעיות של העולם מרגישים זאת הרבה יותר חזק, ויכולים אפילו לזהות את המקור במזבח ההרוס של המיקו, אבל אפילו אנשים שכאלו לא מסוגלים לזהות את המיקו נו יוריי במידה והיא בוחרת לא להיראות. הן רוחות שרוצות שאנשים יתרחקו מהטריטוריה שלהן, עשויות מהצער על מה שקרה, והן יתקיפו רק את אלו שיתעקשו להיכנס עמוק אל תוך האזור שלהן, ינסו לקחת ממנו משהו או יבחרו לישון בו.

במראה שלהן, מיקו נו יוריי נראות כפי שהן נראו בחייהן, כמעט תמיד אאסימריות, בנות אנוש או סאמסאראניות (למרות שאלפיות, חצאי אלפיות וקיטסונה גם הן נראו מידי פעם, כאשר גזעים אחרים נדירים במיוחד), לבושות בבגדים הטקסיים שלהם (מבלי קשר לבגד בו הן נהרגו) ובעלות הבעה מרוחקת. הן נושאות איתן את הקאגורה סוזו, כלי נגינה טקסי שהוא מקל מכוסה פעמונים. הקול שלו הוא גם הקול המזוהה ביותר עם המיקו נו יוריי, קול מרוחק של קאגורה סוזו, במקום שאמור להיות נטוש מכול נפש חיה. רק הקול הזה עשוי להבריח גם את המטיילים עזי הרוח ביותר מן המקום לפני הזעם הרוחני והכאב של המיקו נו יוריי. כאשר הן מתקיפות, הן אף פעם לא לבד, והן תמיד מלוות באוני המשרתים אותן לאחר המוות שלהן- בחייהן הקשר שלהן היה לקאמי, אבל הוא התעוות והפך לקשר טמא עם הרוחות הרעות של הארץ.

למיקו נו יוריי יש מערכת יחסים מוזרה עם יוקי אונה. שתי המפלצות נוהגות לסייע ולשתף פעולה אחת עם השנייה כאשר השטחים שלהן קרובים, למרות הנדירות שזה קורה. קשה לעמוד את טיבו של הקשר בין שתי רוחות הרפאים הנשיות הללו, ומה יצר אותו, אבל רבים מחוקרי העל טבעי מנסים להבין אותו. יש שחושבים שהבנה לגבי טיב הקשר הזה תוכל לאמוד טוב יותר את הקשר בין היצורים.

מיקו נו יוריי נפוצות במיוחד בגולאריון בטיאן-שיה, ובעיקר בקרבת יער הרוחות ובמינקאי, כאשר הן משתלבות כחלק איטרגלי בעולם היוקאי. בנוסף, ישנן מיקו נו יוריי רבות בעולם קאידאן.

מיקו נו יוריי- דירוג אתגר 15
51200 נק"נ
אלמתה בינונית (לא גשמית) ניטרלי-רוע
יוזמה
8+; חושים ראיית חושך 18 מטר, חישת חיים; הבחנה 25+.
הגנתי
דרג"ש
27 (הדיפה 12+, זריזות 4+, חמיקה 1+), נטוע 22, מגע 27.
נק"פ 192 נק"פ (16ק8+ 112)
קשיחות 12+, תגובה 11+, רצון 18+.
יכולות הגנתיות לא גשמית, שרד המזבח; מאפיינים הגנתיים מאפייני אלמתה; התנגדות לחשים 25.
חולשות חסר כוח בשמש (Sunlight Powerlessness), פגיעות לקטורת.
התקפי
מהירות
9 מטר, מעוף 18 מטר (מושלם)
קפא"פ מגע לוקח שפיות 16+ מגע (1ק6 נזק חכמה, מגע רפאים)
יכולות התקפיות נגינת הפעמונים, שירות האוני.
לחשי אורקל (ד"מ 16, ריכוז 28+ [32+ להטלה הגנתית או בהיאבקות], ד"ק 17+ דרג לחש, אך הד"קים כולם מושפעים בהנחה והמיקו נו יוריי נמצאת בטווח המזבח שלה):
לחשונים: גילוי קסם, גילוי רעל, דימום (ד"ק 19), הנחייה, התנגדות, יצירת מים, סגולה, קול סוטו, קריאת קסם.
דרג 1 (8 ליום): אבדון (ד"ק 20), גרימת פחד (ד"ק 20), הגנה מטוב, מארה (ד"ק 20), מגן אנטרופי, מגן האמונה.
דרג 2 (8 ליום): אשכבה (ד"ק 21), בריאות כוזבת, דממה (ד"ק 21), חשכה, טומאה, ניפוץ (ד"ק 21).
דרג 3 (8 ליום): גרימת פצעים קשים (ד"ק 22), החייאת מתים, חשיכה עמוקה, עיוורון/חירשות (ד"ק 22), קללה (ד"ק 22).
דרג 4 (7 ליום): הכאה טמאה (ד"ק 23), הרעלה (ד"ק 23), חסינות ללחשים, פחד (ד"ק 23), ריפוי פצעים חמורים.
דרג 5 (7 ליום): הפגת טוב (ד"ק 24), קטילת חיים (ד"ק 24), סמל כאב (ד"ק 24), ראיית אמת, רוח חיים.
דרג 6 (7 ליום): גירוש (ד"ק 25), הפגת קסם דגולה, מפגע (ד"ק 25), מעגל מוות (ד"ק 25).
דרג 7 (6 ליום): דחייה (ד"ק 26), חירוף (ד"ק 26), שליטה באלמתים (ד"ק 26).
דרג 8 (3 ליום): הילת טומאה, כמישה מחרידה (ד"ק 27).
סטטיסטיקות
תכונות
: כוח -, זריזות 19, חוסן -, תבונה 14, חכמה 22, כריזמה 25.
תה"ב 12+; תת"ק 12+; הת"ק 26.
כישרונות: הטלה קרבית, זניחת חומרים, חמיקה, לחש הישג, יוזמה משופרת, לחימה מסוגננת, רצון ברזל, תגובות בזק.
מיומנויות: איום 26+, הבחנה 25+, הופעה (כלי הקשה) 26+, הופעה (ריקוד) 26+, התגנבות 23+, ידע (דת) 21+.
שפות מדוברת, סנזר, שמימית.
מאפיינים מיוחדים מזבח טמא, מיקו מן המוות.
אקולוגיה
סביבה
כול מישור (מזבחות רחוקים והרוסים)
ארגון בודדה עם 2 אוני משרתים (ראה שירות אוני)
אוצר כפול (קאגורה סוזו מלאכת מחשבת, אוצר אחר במזבח)

יכולות מיוחדות
מזבח טמא (ע"ט)

במרכז השטח של המיקו נו יוריי, עומד מזבח טמא, לרוב הרוס לחלוטין, שהפך להיות המקור של הכוח שלה. למזבח יש מספר השפעות, וההילה שלו היא ברדיוס של 1.6 ק"מ (100 מטרים לק"פ). הראשונה היא שהוא מכסה על הילות המיקו נו יוריי והאוני המשרתים אותה, כאשר כול הילת קסם, רגש או נטייה שהיצורים הללו מפיצים מתקבלת מכלל אזור ההילה, כך שלא ניתן לוודא את מקומם של היצורים הללו על פי הילותיהם. בנוסף, כול עוד הם בהילה, המיקו נו יוריי והאוני מקבלים תוסף טמא של 2+ לד"ק הלחשים אותם הם מטילים (מחושב אל תוך פסקת הלחשים של המיקו נו יוריי). לסיום, המזבח משפיע על כול מים קדושים שמובאים לשטח שלו, והורס את הקסם שלהם, הופך אותם מידית למים טמאים. המיקו נו יוריי לא יכולה לעזוב את שטח ההילה של המזבח הטמא מרצונה (אלא אם המזבח נהרס, ראו מטה).
ניתן להרוס את המזבח, אך למרות מצבו ההרוס הוא עמיד בצורה על טבעית. למזבח יש 150 נק"פ וקשיחות של 10, ובנוסף יש לו התנגדות לחשים 25 (זהה למיקו נו יוריי). במידה והמזבח נהרס המיקו נו יוריי המומה למשך סיבוב, כול הלחשים המתמשכים שלה שפועלים ברגע זה מופגים מיידית, והיא סובלת ממחסר 8- לבדיקות ריכוז. מחסרים אלו נותרים עד שהיא בונה מחדש את המזבח, דבר שלוקח לרוב כשנה.
הפגת קסם או שדה אל-קסם על שטח המזבח לא נחשבים להריסתו, אלא רק מכבים את השפעותיו החיוביות זמנית ומשאירים את ההילה שם ללא השפעות מעבר לעדכון המצב של המיקו נו יוריי והאוני. במידה וזו השפעה שנועדה להיות קבועה והמזבח לא נהרס באמת, הקסם במזבח חוזר תוך שלושה סיבובים וכך גם השפעותיו החיוביות.
מיקו מן המוות (י"ד)
המיקו נו יוריי זוכרת ומקבלת כוחות מאותם הטקסים בהם היא עסקה בחייה. היא נחשבת לאורקל בדרגה 16 (כק"פ שלה) עם מסתורין העצמות, למרות שחוץ מלחשים היא לא מקבלת דבר מיכולות המקצוע או המסתורין. בנוסף, היא מחשיבה את המיומנות הופעה כמיומנות מקצוע בעבורה.
מנגינת הפעמונים (ע"ט)
אחת ליום, המיקו נו יוריי מסוגלת להתחיל את מנגינת הפעמונים כפעולה רגילה, והיא מסוגלת להמשיך את מנגינת הפעמונים כפעולה רגילה או פעולת תנועה בתורה, עד למקסימום של 10 סיבובים. בכול סיבוב בו מנגינת הפעמונים פועלת, כול יצור שאינו אוני השומע אותה חייב להצליח בהצלת רצון (ד"ק 25) או להפוך למזועזע עד אשר הוא מצליח לצאת משטח ההילה (אם המזבח פועל) או שהוא לא בנוכחות המיקו נו יוריי (אם המזבח נהרס). במידה והדמות כבר מזועזעת ונכשלת בהצלה, היא הופעת למבוהלת למשך 1ק4 סיבובים. לסיום, בכול סיבוב בו המיקו נו יוריי מנגנת, האוני המשרתים אותה מרפאים 2ק8+ 10 נק"פ במידה והם מסוגלים לשמוע את המנגינה.
זוהי התקפה קסומה מבוססת פחד המופעלת בידי השפעה קולית שאינה תלוית שפה. המיקו נו יוריי מסוגלת לעשות אותה רק כאשר היא אוחזת בקאגורה סוזו שלה, והשפעת שיר-נגד עשויה לנסות להתנגד לה.
פגיעות לקטורת (י"ד)
קטורת מקודשת הנישאת במחתה היא אחת מהחולשות העיקריות של המיקו נו יוריי. במידה והמיקו נו יוריי נמצאת בנוכחות של קטורת בוערת, היא חייבת להצליח בהצלת רצון (ד"ק 25) בכול פעם שהיא רוצה להתקרב לטווח של פחות מ-9 מטרים לשטח הקטורת. בנוסף, הקטורת מעמעמת את החושים שלה- כול יצור בטווח 3 מטרים מהקטורת הבוערת מוסתר מיכולת חישת החיים של המיקו נו יוריי ובנוסף זוכה בהסתרה חלקית (20%) כנגד התקפותיה של המיקו נו יוריי והאוני המשרתים אותה. המיקו עשויה לנסות לכבות את הקטורת הבוערת באמצעות הלחש יצירת מים.
שירות האוני (י"ד)
המיקו נו יוריי קשורה בקשר הדוק אל האוני, עיוות של הקשר שהיה לה בחייה לקאמי המקודשים. בכול היתקלות עם מיקו נו יוריי, נמצאים לצידה שני אוני מסוג נאג'יקאי מתקדמים. הם בלתי נראים כול עוד המיקו נו יוריי לא מצווה עליהם אחרת כהפעלה של היד"לים שלהם. האוני והמיקו מודעים אחד למצבו של האחר בכול זמן כלחש מצב כול עוד הם בשטח של המזבח הטמא. אם אחד מהאוני נהרג, למיקו נו יוריי לוקח חודש לקרוא לאוני חדש. במידה והמיקו נו יוריי נהרגת, שני האוני נהרגים ביחד איתה. שני האוני נחשבים כיצורים בפני עצמם ולא כיצורים מזומנים לצורך חישוב קושי ונק"נ.

========
פס צד: סוזו קאגורה
הסוזו קאגורה הוא כלי דתי בעבור דתות שונות, בעיקר בעבור הדת של טסוקיו בטיאן-שיה. זהו כלי נגינה הנראה כמקל עליו תלויים פעמונים המרשרשים כאשר האוחז במטה מזיז אותם. זהו כלי נגינה המבוסס על המיומנות הופעה (כלי הקשה).
1609515917078.png
 
חזרה
Top