• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[דו"נ 192 - גלדיאטורים] אצטדיון פיות - סיפור (סשן בודד, אולי קצת יותר) לארס מאגיקה

זוהי עיר רומאית הרוסה כלשהי באירופה - ולא חסרות כאלו - שנראית רגילה לחלוטין. אבל למעשה, מסתתרת כאן עיר פיות שלמה, בתוך רגיו פייתי. כשהדמויות מגיעות לכאן, תופסות אותן בשבי פיות - שנראות כמו לגיונרים רומאים - שיצאו מהרגיו, ומביאות אותן אל השליט של העיר. השליט של העיר לא יתן להן לצאת מהמקום אלא אם כן יצאו בחיים מרצף אתגרים שיציב בפניהם לשעשוען של הפיות באצטדיון העיר. הסיפור הזה מתאים לקבוצה שכוללת תערובת של קוסמים מתחילים, מלווים, וניצבים, או לחלופין קבוצה בלתי-קסומה לחלוטין, עם מלווים וניצבים בלבד. הסיפור לא מתאים לקוסמים מנוסים, אלא אם כן מספר הסיפורים יחזק את הפיות כאן בצורה משמעותית. אורך הסיפור סשן אחד, ואולי מעט יותר.
העיר ההרוסה
העיר ההרוסה ריקה לחלוטין, חוץ מכמה חיות שחיות בין ההריסות. יש כאן בתי מגורים, בית מרחץ, ופורום. בעיר יש הילת פיות 2.
בית המרחץ: הצינורות של בית המרחץ נסתמו כשרוב הקירות התמוטטו, והמים העכורים בבריכות הפכו לביתם של מגוון שרצים. אם יצליחו לפנות את הצינורות, הדמויות עשויות לגלות שצינורות האוויר החם הם קסומים, והאוויר שזורם בהם הוא למעשה וויס אאוראם! אם יוכלו למלא שקיק עור באוויר חם, יגלו שהוא מכיל פיון אחד של וויס. אם ינסו למלא שק נוסף, יגלו שהוא אוויר רגיל, אבל אם יוכלו לחזור לאחר שלושה חודשים (הפחיתו לשניים עבור סאגות עם כמות וויס גדולה, או העלו לשישה עבור סאגות עם כמות וויס פחותה) - יגלו שהוא שוב מכיל פיון וויס.
הפורום: כאן ניצבים המון כיסאות ריקים, ורוחו של מלומד שנרצח בפורום עקב מחלוקת בדיון על תיאולוגיה. הרוח מביעה צער על כך שספרייה לא נקראים עוד, ומפצירה בדמויות למצוא אותם כדי שתוכל סוף-סוף לנוח בשלווה. הרוח לא זוכרת איזה בית בעיר הוא שלה, והיכן בני משפחתה החביאו את הספרים לאחר מותו (כדי שהמתנגדים לדיעותיו לא ישרפו אותם). אם ימצאו את הספרים בין ההריסות, יגלו שרובם עוסקים בהיסטוריה של האימפריה עד המאה השנייה לספירה ואינם שמישים עוד כיום, אך אחד עוסק בטקטיקות במלחמה (מדריך מנהיגות, דרגה 2 איכות 8), ועוד שניים עוסקים ב"תיאולוגיה" (של רומא העתיקה, כלומר פגאנית) (2 מאמרי ידע קסום [שימו לב - זה לא תורת הקסם!], איכות 8 כל אחד).
השבי
מתישהו במהלך ביקורן של הדמויות בעיר, הכל לפתע מחשיך - דמויות עם המעלה "ראייה שנייה" יכולות לראות דרך החשכה, מאחר והיא אשלייה של פיות.
כמות של לגיונרים פייתיים (ראו למטה), גדולה ב10 מכמות הדמויות בקבוצה (כולל ניצבים), יקיפו את הדמויות וינסו לתפוס אותן בשבי. אם יצליחו, הדמויות ימצאו את עצמן שוב בעיר, אבל הפעם - היא בנויה לגמרי.
העיר המשוחזרת
בעיר המשוחזרת גרות פיות, הרבה פיות. הפיות מחקות ממש עיר רומאית כפי שהייתה במאה השנייה לספירה. זהו רגיו פיות עם הילה 4.
הלגיונרים מביאים את הדמויות, ידיהן כפותות, אל שליט העיר, שקורא לעצמו קיסר (זו שגיאה בחיקוי ההיסטוריה של הפיות, מאחר ובסיפורים מדובר על קיסר, אף שלמעשה זה היה מפקד הלגיון שכבש את האזור).
הקיסר לא יאפשר לדמויות ללכת אלא אם כן יצליחו בשלושה אתגרים שיציב בפניהם.
האתגרים
אתגר ראשון - לגיונרים: על השחקנים להביס קבוצה של לגיונרים. בקבוצה יש פי שניים לגיונרים מכמות חברי קבוצת השחקנים (כולל ניצבים), ושני קשתים. לנתונים, ראו למטה.
אתגר שני - גן חיות רצחני: על השחקנים להביס מספר יצורי פיה, שמחקים חיות רגילות... עם טוויסט! הם נלחמים בשלושה עיטי רעם, שני שוורי נחושת נושפי-אש, ואריה מכונף. ראו נתונים למטה.
אתגר שלישי - האלוף: על השחקנים להביס את האלוף של הקיסר, גלדיאטור רצחני שהוא קוסם-פיה. ראו נתונים למטה.
נתוני היצורים
יעודכן בהמשך.
 
חזרה
Top