• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 4 דרקונים ונתונים [דו"נ 170] צייד הזאבים, מספר סאגת הפרא וכישרונות לבני פרא מנהיגים

צייד הזאבים
"הטורף ילמד להיות לטרף"
דרישות: מקור כוח קרבי.

צייד הזאבים הוא אויב לליקאנטרופים מכל הסוגים, ורואה בליקאנטרופיה כמחלה ממארת ואכזרית שמאיימת על האדם והקהילה. לרוב תוצאה של אובדן של אדם קרוב או בן משפחה להתקפת איש זאב, צייד הזאבים נשבע לונדטה אישית כנגד היצורים, ומוכן לצאת למרחקים אחרים כדי לצוד אותם. הוא לרוב גם נושא את תפקיד המגן של ארצות הפרא כאשר הוא מתחבר לקהילה, משתמש בכישרונותיו גם בשביל לצוד יצורים אחרים שבאים מן הצללים.

על אף שמו, צייד הזאבים גם לעתים צד אחר ליקאנטרופים אחרים שאינם זאבים אם אלו מאיימים על האזור שלו. הם לרוב בעלי איבה מסוימת כלפי בני פרא, תוהים עד כמה הם שולטים בחיה הפנימית שבהם (גם כאשר בני הפרא לא עשו דבר על מנת להצדיק את היחס). אחרים יודעים לעשות את ההפרדה, ויכולים להעריך את חבריהם שלמדו לחיות לצד החיה הפנימית שלהם ולרתום אותה בעבורם.

מאפייני צייד הזאבים
צייד לאור הירח (דרגה 11)
: צייד הזאבים תמיד מחשיב את נשקיו כנשקים כסופים. בנוסף, כאשר אויב סמוך אלייך פוסע, אתה יכול כתגובה מיידית לפסוע משבצת ולקבל יתרון קרבי כנגדו עד סוף תורך הבא.
פעולת הציד האכזרי (דרגה 11): כאשר אתה מנצל נקודת פעולה, בחר אויב אחד שאתה יכול לראות. התקפת הנשק (קפא"פ או טווח) הבאה שאתה מבצע כנגד האויב גורמת ל-1[נ] נזק נוסף ומפילה אותו שרוע.
אימת הליקאנטרופים (דרגה 16): אתה מתעלם מהסתרה חלקית בהתקפות הנשק שלך. בנוסף, אתה זוכה בתוסף 2+ לגלגולי הצלה כנגד מחלות קסומות וכנגד המצבים הלום והמום.

כוחות צייד הזאבים
להערים על הטורף- התקפת צייד זאבים 11

מהירותם העל טבעית של טורפים משמשת להם כנשק, אך דווקא ברגע בו הם מאמינים שהם כיתרו אותך- אתה מנצל את היוהרה שלהם כנגדם.
התקלות * נשק, קרבי
תגובה מיידית * קפא"פ
נשק או טווח נשק
תנאי: אויב הסמוך לך פוסע.
השפעה: אתה יכול לפסוע את מהירותך. אם בסיום התנועה אתה בטווח להתקיף את האויב, בצע את ההתקפה.
מטרה: האויב מעורר התנאי.
התקפה: כוח, זריזות או חכמה כנגד דרג"ש.
פגיעה: 2[נ]+ מתאם כוח, זריזות או חכמה, והמטרה נופלת שרועה.
מיוחד: כאשר אתה מקבל כוח זה, אתה בוחר את התכונה עליו הוא הוא מבוסס, ובחירה זו נותרת קבועה.

עמדה עליונה- תכלית צייד זאבים 12
אתה יודע לנצל את העמדה העליונה, וגם כאשר מפילים אותך- אתה יודע לנצל את המומנטום כדי למשוך אחרים מטרה.
יומי * עמידה, קרבי
משנית * אישי
השפעה
: אתה נכנס לעמידת העמדה העליונה. כאשר אתה בעמידה זאת, אתה זוכה בתוסף 4+ לנזק כנגד מטרות שרועות, ובנוסף כאשר אויב הסמוך אליך מפיל אותך שרוע- אתה יכול כפעולה חופשית לגרום לו גם כן ליפול שרוע.

עד טיפת הדם האחרונה- התקפת צייד זאבים 20
אתה בוחר את מטרתך, היא לא תימלט ממך עוד.
יומי * נשק, קרבי
פעולה רגילה * קפא"פ
נשק או טווח נשק
מטרה: יצור אחד.
התקפה: כוח, זריזות או חכמה כנגד דרג"ש.
פגיעה: 4[נ]+ מתאם כוח, זריזות או חכמה, והמטרה מואטת ולא יכולה לפסוע (הצלה לסיום שתי ההשפעות).
החטאה: חצי נזק והמטרה לא יכולה לפסוע (הצלה לסיום).
השפעה: עד סוף ההתקלות, המטרה סובלת מרגישות 5 להתקפות הנשק שלך, ואתה זוכה בתוסף 2+ למהירותך בכל פעם שאתה מבצע תנועה המקרבת אותך אל המטרה. אם המטרה היא משנה צורה, הרגישות גדלה ל-10.
מיוחד: כאשר אתה מקבל כוח זה, אתה בוחר את התכונה עליו הוא הוא מבוסס, ובחירה זו נותרת קבועה.
מספר סאגת הפרא
"למען אחדות השבטים"
דרישות קדם: בן פרא, הכוח התגלמות אריכות השן או התגלמות חדות הטופר.

סאגת הפרא זהו שם מקוצר לסאגה העוסקת בגיבורת בני הפרא אירוס, שחיה בתקופת הממלכות העתיקות בעידן בו סערה המלחמה בין אימפריית דמי הדרקון ארקהוסיה לבין באאל-טוראת'. שבטי בני פרא חיו משני הצדדים של הגבולות, חלקם הצטרפו למלחמת החורבן כהגנה על ביתם וחלקם ניסו להימנע ממנה. אירוס ראתה את התקופה הזו כתקופה של צורך לבני הפרא, שעשויה להוביל להשמדתם, ויצאה לאחד תחת דגלה את בני הפרא- ארוכי השן וחדי הטפרים, למען ההישרדות המשותפת של שני הגזעים.

נאמר כי אירוס הייתה מארוכי השן, אבל היא אימצה מנהגים מקרב חדי הטופר על מנת להראות את כוונותיה. היא הייתה אסטרטגית בחסד, וידעה גם את סודות על העולם הטבעי. היא איחדה את השבטים, מנהיגה אותם למקומות מבטחים שונים בהרים ומפזרת אותם בצפון היבשת כאשר הקרבות געשו בדרום. את הסודות הללו בני הפרא קישרו לשמועה על קשר בינה לבין הרוח הקרויה החיה הקדמונית- שקשורה באגדות היצירה של בני הפרא. היא הצליחה אישית לנווט את שבטי בני הפרא גם כאשר אלו נקלעו לקרב בו הם פגשו בדרקון הנורא אינפרנוס, שניסה אישית לחסל את אירוס. היא גם לחמה בדרקון הכסף המושחת והמשוגע אראנטור, שבזעמו ויגונו לא היה מסוגל להבחין בין טוב לרע- היא זו שפצעה אותו בצווארו, דבר שלפני בני הפרא איפשר לציידי הדרקונים של באאל-טוראת' לחסל את הדרקון לאחר מכן. כאשר היא הובילה את שבטי בני הפרא למקום מבטחים, היא לא נחה- היו שבטים שהיא ידעה שהיא לא הגיעה אליהם, והיא עזבה את השבטים ויצאה למדבר השממה- למצוא בני פרא נוספים שהיו זקוקים לה, ומאז עקבותיה נעלמו.

כיום, מספרי סאגת הפרא קוראים בשמה של אירוס כאשר הם מדברים על איחוד השבטים, על להתעלם מן ההבדלים שמפרידים בין בני הפרא ולמצוא אחווה אחד בצל האחרים. זהו נתיב שלרוב לוקחים על עצמם טרובדורים ומצביאים מקרב בני הפרא, אך גם שאמאנים ודרואידים לעתים הופכים למספרי סאגת הפרא.

מאפייני מספר סאגת הפרא
אחדות השבטים (דרגה 11)
: אתה מחליף את הכוח התגלמות אריכות השן או התגלמות חדות הטופר בכוח התגלמות בן הפרא. לצרכי דרישות קדם, כישרונות והשפעות של יכולות, הוא נחשב כשני הכוחות הללו וככוח הגזע החדש שלך- וזוכה בכל כישרון שנועד לחזק את הכוחות הללו. בעבור כישרונות, אתה נחשב כבן פרא ארוך שן וגם כבן פרא חד טופר.

התגלמות בן הפרא- כוח גזע בן פרא (מספר סאגת הפרא)
אתה משחרר את החיה שבתוכך, והיא סוף סוף שלמה.
התקלות * ריפוי
משנית * אישי
דרישות
: אתה חייב להיות מדמם.
השפעה: עד לסוף ההתקלות, אתה זוכה בתוסף 2+ לגלגולי נזק ולמהירות ובתוסף 1+ לדרג"ש ולתגובה. בנוסף, בעודך מדמם, אתה זוכה בהתחדשות 4.
דרגה 21: התחדשות 6.

פעולת מנהיגת השבטים (דרגה 11): כאשר אתה מנצל נקודת פעולה, כל בן ברית מדמם שרואה אותך יכול להוסיף את מתאם הכוח, החכמה או הכריזמה שלך לגלגולי הנזק שלו עד סוף תורו הבא, ומחדש 4 נק"פ. בדרגה 21, הוא מחדש 6 נק"פ.
אתה בוחר בדרגה 11 את התכונה עליה מבוסס התוסף לגלגולי הנזק, ותכונה זו נותרת קבועה.
הסתערות חיות הפרא (דרגה 16): מיד לאחר שאתה משתמש בהתגלמות בן הפרא, אתה יכול כפעולה חופשית לפסוע מספר משבצות השווה למחצית ממהירותך. בן ברית אחד שאתה בוחר בטווח 5 משבצות גם הוא יכול לפסוע כפעולה חופשית את אותה כמות משבצות ולקבל את יתרונות התגלמות בן הפרא שלך על כלל השפעותיה (כולל כל כישרון או יכולת שיש לך המחזקים את הכוח).

כוחות מספר סאגת הפרא
נקמת הזאבים- התקפת מספר סאגת הפרא 11

אתה מיילל וקורא ללהקתך, מבטיח להם לנקום בכל מי שיעז לפגוע בהם.
התקלות * פחד, תודעה
פעולה רגילה * קרוב
פרץ 10
מטרה: אויב אחד בטווח.
התקפה: כוח, חכמה או כריזמה + 4 נגד רצון.
דרגה 21: כוח, חכמה או כריזמה + 6 נגד רצון.
פגיעה: 1ק8+ מתאם חכמה נזק תודעה והמטרה הלומה עד סוף תורה הבא, ובנוסף כל בן ברית שספג נזק מהמטרה בתורו האחרון יכול לפסוע כפעולה חופשית 3 משבצות אם תנועה זאת תקרב אותו אל המטרה.
מיוחד: כאשר אתה מקבל כוח זה, אתה בוחר את התכונה עליו הוא הוא מבוסס, ובחירה זו נותרת קבועה.
על אף שאינו כוח מאגי, כוח זה זוכה ביתרון לנזק מהכישרון אימת החיה.

הטעיית הטיגריס- תכלית מספר סאגת הפרא 12
אתה מראה לרגע אחת חולשה, אבל אז חושף זאת כתרמית שנועדה לחשוף דווקא את האויב.
התקלות
פעולה חופשית * קרוב
פרץ 10
תנאי: אתה מותקף עד ידי אויב בטווח, וההתקפה נהנית מיתרון קרבי כנגדך.
השפעה: אינך מעניק יתרון קרבי לאף אויב עד סוף תורך הבא (כולל נגד ההתקפה מעוררת התנאי). בנוסף, האויב שהתקיף אותך סובל מעניק יתרון קרבי (הצלה לסיום).

התאחדות הלהקה- התקפת מספר סאגת הפרא 20
כנגד אלו שינסו להשמיד את בני הפרא, הלהקה לא מהססת.
יומי * פחד
פעולה רגילה * קרוב
פרץ 5
מטרה: כל אויב בטווח.
התקפה: כוח, חכמה או כריזמה + 4 נגד רצון.
דרגה 21: כוח, חכמה או כריזמה + 6 נגד רצון.
פגיעה: המטרה סובלת ממחסר 2- לדרג"ש ורצון (הצלה לסיום).
השפעה: עד סוף תורך הבא, אתה מוקף בהילת הלהקה בפרץ 5 ממך. בכל פעם שאויב מתחיל את תורו בהילה, בן ברית אחד בהילה לבחירתך יכול כתגובה מיידית לפסוע 3 משבצות על מנת להתקרב לאויב או לבצע התקפת קפא"פ בסיסית כנגד האויב.
תחזוק משנית: ההילה נותרת עד סוף תורך הבא.
מיוחד: כאשר אתה מקבל כוח זה, אתה בוחר את התכונה עליו הוא הוא מבוסס, ובחירה זו נותרת קבועה.
אימת החיה [גבורה, בן פרא, דם דרקון, הובגובלין, נול, טרובדור]
דרישות
: בן פרא, דם דרקון, הובגובלין או נול; טרובדור.
תועלת: אתה זוכה לתוסף כישרון 1+ לגלגולי נזק עם כוחות פחד מאגיים. בדרגה 11, התוסף גדל ל-2+, ובדרגה 21, התוסף גדל ל-3+.

דברי החיה [גבורה, בן פרא, טרובדור]
דרישות
: בן פרא, טרובדור, הכוח דברי ידידות.
תועלת: כאשר אתה משתמש בכוח דברי ידידות, אתה יכול להעניק את התוסף במקום לדיפלומטיה לבדיקות לאיום או לבדיקת טבע להרגעת חיה. אם החיה היא מסוג שאתה קשור אליו (זאבים ויצורים כלביים לארוך שן, יצורים חתוליים לחד טופר) אתה יכול גם לגלגל פעמיים ולבחור בתוצאה הגבוהה יותר.

אם יש לך את הכישרון הכישרון דובר פרא או מילות זעם [Dragon 396], אתה מקבל השפעה נוספת. כאשר אתה מגלגל בדיקת מיומנות הקשורה לאיום או לטבע עם הכוח דברי ידידות והתוצאה בקוביה היא בין 2 ל-7, תוצאת הקוביה נחשבת ל-8 במקום.

דובר הפרא [גבורה, טרובדור]
דרישות
: טרובדור, הכשרה בטבע, הכוח דברי ידידות.
תועלת: אתה זוכה בתוסף כישרון 2+ לגלגולי טבע.
בנוסף, כאשר אתה משתמש בכוח דברי ידידות, אתה יכול להחיל את התוסף על בדיקות טבע להרגעת חיה במקום על בדיקות דיפלומטיה.

הטמעה מוכספת [גבורה, חרש קסם]
דרישות
: חרש קסם.
תועלת: כאשר אתה מבצע הטמעת אנרגיה לכלי נשק או אביזר, נשק זה נחשב למוכסף למשך ההתקלות הבאה. כאשר הטמעת האנרגיה מנוצלת, ניתן (אך לא חייב) כפעולה חופשית לוותר על יתרון זה ולבחור מטרה אחת שנפגעה מן הכוח- כל התקפת נשק או אביזר שפוגעת במטרה עד סוף תורה הבא נחשבת למוכספת גם כן.

הישרדות הזאב [גבורה, בן פרא]
דרישות
: בן פרא ארוך שן, הכוח התגלמות אריכות השן.
תועלת: כאשר אתה משתמש בכוח התגלמות אריכות השן, אתה יכול לגלגל הצלה כנגד כל השפעת נזק מתמשך הפועלת עליך.

השראת חד הטופר [גבורה, בן פרא, מצביא]
דרישות
: בן פרא חד טופר, מצביא, הכוח התגלמות חדות הטופר.
תועלת: כאשר אתה מפעיל את הכוח התגלמות חדות הטופר, כל בן ברית בטווח 5 משבצות ממך זוכה בתוסף 2+ למהירות עד סוף תורו הבא.

התגוששות חד הטופר [גבורה, בן פרא, מצביא]
דרישות
: בן פרא חד טופר, מצביא, נוכחות מתגוששת [Skirmishing Presence], הכוח התגלמות חדות הטופר.
תועלת: כאשר התגלמות חדות הטופר פעילה, ובן ברית מנצל נקודת פעולה ופוסע כתוצאה מהנוכחות המתגוששת שלך, בן ברית זה גם זוכה בתוסף 1+ לדרג"ש ולתגובה עד סוף תורו הבא.

קריאת אספקט החיה [גבורה, בן פרא, טרובדור, מצביא]
דרישות
: בן פרא, טרובדור או מצביא.
תועלת: כאשר אתה משתמש בכוח הגזע שלך כבן פרא, כל בן ברית מדמם שיכול לראות אותך זוכה בתוסף 1+ לגלגול ההתקפה הבא שלו עד סוף תורו הבא.

אחוות הפרא [מופת, בן פרא, מצביא]
דרישות
: דרגה 11, בן פרא, מצביא, הכוח התגלמות אריכות השן או התגלמות חדות הטופר.
תועלת: כאשר הכוח התגלמות אריכות השן או התגלמות חדות הטופר פועלים, כל בן ברית מדמם המתחיל את תורו בסמוך אליך זוכה ביתרונות ההתגלמות גם כן.

התגלמות החיה השואגת [מופת, בן פרא, ברברי, נוטר]
דרישות
: דרגה 11, בן פרא ארוך שן, ברברי או נוטר, התגלמות אריכות השן.
תועלת: כאשר אתה נמצא תחת השפעת כוח זעם או תחת השפעת כוח התמרה יומי של נוטר, אתה נחשב תמיד למדמם בעבור הכוח התגלמות אריכות השן- הן להפעלתו והן בעבור ההתחדשות שלו.

להרתיח את החיה [מופת, בן פרא]
דרישות
: דרגה 11, בן פרא, הכוח התגלמות אריכות השן או התגלמות חדות הטופר.
תועלת: כאשר אתה הופך למדמם, אתה יכול להשתמש בכוח התגלמות אריכות השן או התגלמות חדות הטופר כתגובה מיידית. בדרגה 21, אתה יכול להשתמש בו כפעולה חופשית.
אם יש לך גם את הכישרון לשחרר את החיה [Unleash the Beast, מ-Divine Power] ומטרת נדר האיבה שלך מפילה אותך מתחת למדמם, אתה יכול להשתמש בכוח כפעולה חופשית. בדרגה 21, אתה גם זוכה לתוסף 2ק6 לנזק של ההתקפה הבאה כנגד מטרת נדר האיבה אם אתה מפעיל את הכוח בצורה זאת.
 
עריכה אחרונה:
פעולת הציד האכזרי (דרגה 11): כאשר אתה מנצל נקודת פעולה, בחר אויב אחד שאתה יכול לראות. התקפת הנשק (קפא"פ או טווח) הבאה שאתה מבצע כנגד האויב גורמת ל-1[נ] נזק נוסף ומאטה אותו בפגיעה.
חביב, אבל מעט חזק. רוב היכולות הדומות הן "כשאתה מנצל נקודת פעולה בשביל לבצע התקפה", וההשפעות הן על ההתקפה שאתה מבצע. לא על ההתקפה הבאה.
בנוסף, הייתי הופך את זה ממואט לשרוע, כדי ליצור סינרגיה טובה יותר עם כוח התכלית.

אחדות השבטים (דרגה 11): אתה מחליף את הכוח התגלמות אריכות השן או התגלמות חדות הטופר בכוח התגלמות בן הפרא. לצרכי דרישות קדם, כישרונות והשפעות של יכולות, הוא נחשב כשני הכוחות הללו וככוח הגזע החדש שלך- וזוכה בכל כישרון שנועד לחזק את הכוחות הללו. בעבור כישרונות, אתה נחשב כבן פרא ארוך שן וגם כבן פרא חד טופר.

התגלמות בן הפרא- כוח גזע בן פרא (מספר סאגת הפרא)
אתה משחרר את החיה שבתוכך, והיא סוף סוף שלמה.
התקלות * ריפוי
משנית * אישי
דרישות
: אתה חייב להיות מדמם.
השפעה: עד לסוף ההתקלות, אתה זוכה בתוסף 2+ לגלגולי נזק ולמהירות ובתוסף 1+ לדרג"ש ולתגובה. בנוסף, בעודך מדמם, אתה זוכה בהתחדשות 4.
דרגה 21: התחדשות 6.
בהחלט יכולת חזקה. למה לא לאפשר פשוט לבחור בין שני הכוחות (בדומה לדרואו שמסוגל להשתמש רק באחד משני כוחות הגזע שלו בהתקלות, או לרבננט שלוקח את הכשרון "נשמה קודמת")?

דברי החיה [גבורה, בן פרא, טרובדור]
דרישות
: בן פרא, טרובדור, הכוח דברי ידידות.
תועלת: כאשר אתה משתמש בכוח דברי ידידות, אתה יכול להעניק את התוסף במקום לדיפלומטיה לבדיקות לאיום או לבדיקת טבע להרגעת חיה. אם החיה היא מסוג שאתה קשור אליו (זאבים ויצורים כלביים לארוך שן, יצורים חתוליים לחד טופר) אתה יכול גם לגלגל פעמיים ולבחור בתוצאה הגבוהה יותר.

אם יש לך את הכישרון הכישרון דובר פרא או מילות זעם [Dragon 396], אתה מקבל השפעה נוספת. כאשר אתה מגלגל בדיקת מיומנות הקשורה לאיום או לטבע עם הכוח דברי ידידות והתוצאה בקוביה היא בין 2 ל-7, תוצאת הקוביה נחשבת ל-8 במקום.
מאמין שכבר הערתי על זה בהגשה קודמת, אבל מו"ד 4 לא כוללת כשרונות שמשתדרגים מכשרונות אחרים, אלא אם יש להם אותם כדרישות קדם. זה פשוט בא נגד רוח השיטה, שטוענת שכל כשרון צריך לעמוד בפני עצמו.
במקרה הזה, הייתי נותן את דובר פרא כדרישה לכשרון הזה ומסיים עניין.
הטמעה מוכספת [גבורה, חרש קסם]
דרישות
: חרש קסם.
תועלת: כאשר אתה מבצע הטמעת אנרגיה לכלי נשק או אביזר, נשק זה נחשב למוכסף למשך ההתקלות הבאה. כאשר הטמעת האנרגיה מנוצלת, ניתן (אך לא חייב) כפעולה חופשית לוותר על יתרון זה ולבחור מטרה אחת שנפגעה מן הכוח- כל התקפת נשק או אביזר שפוגעת במטרה עד סוף תורה הבא נחשבת למוכספת גם כן.
מגניב ברמות!
 
חביב, אבל מעט חזק. רוב היכולות הדומות הן "כשאתה מנצל נקודת פעולה בשביל לבצע התקפה", וההשפעות הן על ההתקפה שאתה מבצע. לא על ההתקפה הבאה.
בנוסף, הייתי הופך את זה ממואט לשרוע, כדי ליצור סינרגיה טובה יותר עם כוח התכלית.
ההערה על השרוע נכונה. אני כן רוצה אבל לתת את היתרון שזה לאו דווקא לשימוש בהתקפה הבאה, כי אני מרגיש שהצייד עשוי לנצל נקודות פעולה בשביל לסגור מרחק עם המטרה. כך או כך, בפועל זה לא כזה שונה, פשוט קצת מחזק זאת היכולת והופך אותה לתמטית יותר בעיניי.
בהחלט יכולת חזקה. למה לא לאפשר פשוט לבחור בין שני הכוחות (בדומה לדרואו שמסוגל להשתמש רק באחד משני כוחות הגזע שלו בהתקלות, או לרבננט שלוקח את הכשרון "נשמה קודמת")?
לכל נתיב מופת לדעתי צריך להיות את המאפיין החזק שמוכר אותו, זה המאפיין החזק הזה. בפועל, אני לא חושב שלשלב את שני כוחות הגזע זה כזה נוראי, וזה די יוצא דופן ומגניב.
מאמין שכבר הערתי על זה בהגשה קודמת, אבל מו"ד 4 לא כוללת כשרונות שמשתדרגים מכשרונות אחרים, אלא אם יש להם אותם כדרישות קדם. זה פשוט בא נגד רוח השיטה, שטוענת שכל כשרון צריך לעמוד בפני עצמו.
במקרה הזה, הייתי נותן את דובר פרא כדרישה לכשרון הזה ומסיים עניין.
כאן כבר נכנסת הגישה שלי כיוצר תוכן, שאני לא אוהב לחסל את הקיום של כישרונות אחרים שכבר קיימים בשיטה רק בשם כישרונות שאני רוצה להוסיף. במקרה הזה, אני לא רוצה ליצור כישרון שהופך את מילות זעם (או דובר פרא, אותו הוספתי כי זה הרגיש לי חסר בשיטה) לכישרונות חסרי ערך. לכן, הכישרונות משדרגים זה את זה, וגם אם זה לא נפוץ בשיטה אני מעדיף את זה על פני לכתוב כישרונות שמבטלים אחרים.
 
חזרה
Top