• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 4 דרקונים ונתונים [דו"נ 168] שרידי האמנים- שלושה כוחות חדשים למכשף שרידים

אסנדיארה, האמנית הכלואה
האגדות מספרות על אמנית אגדית, אלדרינית בשם אסנדיארה, שבציוריה עשתה את הבלתי אפשרי- והצליחה לתפוס את היופי של מלכות הפרא לציור. אך על אף שהצליחה לעשות מה שאמנים רבים נכשלו בו, אסנדיארה שאפה ליותר מכך- ויצאה למסע אל ארוונדור שבים האסטרלי- ממלכתם של קורלאון וסהאנין, על מנת לחזות ביופי ולתפוס גם אותו בציור. אך כאשר היא התקרבה, סהאנין הטילה עליה חמש משימות שרק בהשלמתן היא תורשה להיכנס לארוונדור. אסנדיארה, שכעסה על המטלה, החליטה ללכת כנגד האלה ולהתגנב לארוונדור בעצמה. היא הצליחה ונכנסה פנימה, והגיעה עד מעוזה של סהאנין, נפעמת ומתמלאת בהשראה כמו שהיא לא חשה מעולם. נאמר כי מרוב השראה, היא ציירה במשך שבוע ימים, כאשר גופה לא התעייף ולו במעט. אך סהאנין לא אישרה את הרמאות של אסנדיארה, וברגע בו הציור הושלם ואסנדיארה חתמה עליו את שמה, היא מצאה עצמה נשאבת לתוך הציור ונכלאת כחלק ממנו. כיום, קולה הזועק בלי קול מגיע רק רק למכשפים המעטים המסוגלים להקשיב לו.

שריד אסנדיארה- התקפת מכשף 5
אתה קורא לשרידה של אסנדיארה, ומשתמש בעולם שמולך כהשראה. על אף שאין לך צבעים או נייר, אתה יוצק אל האוויר יציר של דיו וצבע שעומד ונלחם לצידך.
יומי * אביזר, זימון, מאגיה
פעולה רגילה * טווח
10
מטרה: יצור אחד בטווח.
התקפה: חוסן נגד קשיחות
פגיעה: 2ק6+ מתאם חוסן נזק, ובנוסף המטרה מעניקה יתרון קרבי (הצלה לסיום).
החטאה: חצי נזק, והמטרה מעניקה יתרון קרבי עד סוף תורה הבא.
השפעה: אתה מזמן יציר דיו בדמות המטרה במשבצת הסמוכה לה. יציר הדיו הוא הנפשת פיה, חולק את גודל המטרה או גודל גדול (הנמוך מביניהם), את המהירות של המטרה או מהירות 10 בצורת תנועה הזמינה למטרה (הנמוך מביניהם), הוא מתעלם מכל תוואי שטח קשה ממנו המטרה מתעלמת (על אף שהוא לא מקבל תכונות כמו הזחה או ערטילאיות). לכל פרט אחר, יציר הדיו משתמש בתכונות שלך.
יציר הדיו חסר פעולות משלו, ומקבל ממך פקודות. אם למטרה הייתה גישה להתקפת קפא"פ בסיסית, יציר הסוד זוכה בפקודות הבאות:
פעולה רגילה: קפא"פ 1, כנגד יצור אחד; חוסן נגד דרג"ש; 1ק6+ מתאם חוסן נזק, ואם מטרת ההתקפה היא מטרת הכוח המקורית, המטרה מסומנת בידי יציר הדיו, ואתה יכול לגרום לנזק הנוסף של התקפת המכשף שלך דרך התקפה זאת.
התקפה מזדמנת: קפא"פ 1, כנגד יצור אחד; חוסן נגד דרג"ש; 1ק6+ מתאם חוסן נזק.
אם למטרה הייתה גישה להתקפת טווח בסיסית, יציר הסוד זוכה בפקודות הבאות:
פעולה רגילה: טווח 5, כנגד יצור אחד; חוסן נגד דרג"ש; 1ק6+ מתאם חוסן נזק, ואם מטרת ההתקפה היא מטרת הכוח המקורית, המטרה מסומנת בידי יציר הדיו, ואתה יכול לגרום לנזק הנוסף של התקפת המכשף שלך דרך התקפה זאת.

ברית שריד: אתה מקבל גישה לשריד של אסנדיארה.
- מתת ברית אסנדיארה: יציר הדיו מבצע התקפה כפעולה חופשית או משתגר למשבצת סמוכה למטרת הכוח המקורית.
- התאמת עיני השריד: מטרת עיני השריד מקבלת רגישות 5 לסוג הנזק האחרון שהמכשף גרם בהיתקלות שאינו נזק חסר סוג, עד סוף תורך הבא (אם אין כזה, אז ההתאמה חסרת השפעה). וגם ההתקפות של יציר הדיו גורמות לנזק זה עד סוף תורך הבא.

שריד הרייגאר
הרייגאר היו גזע של יצורים דמויי אדם שהיו לדוגמה ומופת לחופש, יצירתיות והבעה עצמית, והתעלו מעל יתר הגזעים, הופכים לבני אלמוות ולאדוני הכאוס. בעוד שהרייגאר יצרו קסם ייחודי שמאפשר לגדולים שבאנשים לעקוב בדרכם ולהגיע למעמד ולמקום אליו הם הגיעו, וכך הם הבטיחו את הנצחיות של הגזע שלהם, מכשפים מסוימים מצאו דרך לקרוא לשרידים מן הרייגאר שחלפו מן העולם, שהחותם האישי שהם הותירו עוד עומד ויציב. לא ברור מהי עמדתם של הרייגאר עצמם בנושא- אך אף מכשף שהשתמש בכוחם של שרידי הרייגאר עוד לא נתקל ברייגאר עצמם.

שריד הרייגאר- התקפת מכשף 15
אתה קורא לכוחם של הרייגאר, ומשנה את המציאות, משאיר עליה חותם משלך שמשתנה בכל רגע לפי גחמותיך.
יומי * אביזר, אזור, אש, ברק, חומצה, כפור, מאגיה, רעם
פעולה רגילה * אזור
פרץ 2 בטווח 20
מטרה: כול אויב בפרץ
התקפה: חוסן נגד תגובה
פגיעה: 3ק6+ מתאם חוסן נזק מאחד מהסוגים הבאים: אש, ברק, חומצה, כפור או רעם, לבחירתך.
השפעה: אתה יוצר אזור בשטח הכוח שנותר עד סוף תורך הבא. אזור זה הוא תוואי שטח קשה לכל אויב בו ותוואי שטח רגיל (גם אם המשבצת המקורית היא תוואי שטח קשה) לכל בן ברית. כל אויב המתחיל את תורו באזור צריך להצליח בזריקת הצלה או ליפול שרוע, וסופג 1ק6+ מתאם חוסן נזק מאחד מהסוגים הבאים: אש, ברק, חומצה, כפור או רעם, לבחירתך. כפעולת תנועה, אתה יכול להזיז את האזור 3 משבצות.
תחזוק משני: האזור נותר עד סוף תורך הבא.
ברית שריד: אתה מקבל גישה לברית שריד הרייגאר.
- מתת ברית הרייגאר: אתה מעניק ליצור אחד באזור ההשפעה עמידות 10 לאש, ברק, חומצה, כפור או רעם עד סוף ההיתקלות. לחילופין, אתה יכול לגרום לכל האויבים באזור ל-1ק6 נזק מהסוג הנבחר.
- התאמת עיני השריד: בן ברית הסמוך למטרת עיני השריד יכול לפסוע מתאם התבונה שלך משבצות, מבלי להיות מושפע מתוואי שטח קשה במהלך פסיעה זאת.

שריד האחד שהיה
האחד שהיה הוא האל שיצר דבר כה בסיסי שהרוב אפילו לא שוקלים את העובדה כי הוא יצירה- האחד שהיה יצר את בני האדם. הוא נבגד ונרצח בידי משרתו אסמודאוס, מה שהעניק לאסמודאוס את הכוח לעלות לאלוהות. על אף שהשריד הזההוא מהעוצמתיים ביותר שקיימים, רק מכשפים אגדיים מסוגלים לקבל גישה לכוחותיו של האחד שהיה, יוצר בני האדם.

שריד האחד שהיה- התקפת מכשף 29
אתה קורא לכוחו של האחד שהיה, אל עוצמתי מעידן נשכח שיצר את בני האדם. תחושת נוכחותו מהממת את כל העומדים למולו, וכוחו האדיר מסוגל להוציא את המיטב מכלל בני הגזעים.
יומי * אביזר, מאגיה, מרפא, קורן
פעולה רגילה * קרוב
פרץ 2
מטרה: כול אויב בפרץ
התקפה: חוסן נגד רצון
פגיעה: 4ק6+ מתאם חוסן נזק קורן והמטרה המומה עד סוף תורה הבא.
השפעה: כל בן ברית בפרץ מרפא 20 נק"פ, ובנוסף זוכה בתוסף כוח 2+ לגלגולי התקפה ולכל ההגנות עד סוף תורך הבא.
ברית שריד: אתה מקבל גישה לברית האחד שהיה.
- מתת ברית האחד שהיה: בן ברית בטווח 10 משבצות ממך מרפא 15 נק"פ, או מחדש את כוח הגזע שלו (הוא יכול לחדש את כוח הגזע שלו רק פעם אחת בהיתקלות).
- התאמת עיני השריד: בן ברית הסמוך למטרה זוכה בתוסף כוח 2+ לגלגולי התקפה או להגנות או בתוסף 3 משבצות למהירותו עד סוף תורך הבא.
 
עריכה אחרונה:
מגניב ממש, וdeep dive רציני ללור של עמק ננטיר!
עם זאת, הייתי ממליץ להגדיל מעט את הנזק, אולי בקוביה אחת בכל כוח. המכשף, אחרי הכל, הוא סער.
גם הייתי מוריד את הבחירה בכל פעם בין כמה אפשרויות- מה שהכנסת לכל השפעות השרידים- כמעט אף פעם אין בחירה שכזו, והכוחות הללו גם ככה מסובכים מספיק בלעדיה.

- מתת ברית הרייגאר: אתה מעניק ליצור אחד באזור ההשפעה עמידות 10 לאש, ברק, חומצה, כפור או רעם עד סוף ההיתקלות. לחילופין, אתה יכול לגרום לכל האויבים באזור ל-1ק6
מניח שהכוונה "לגרום לכל האויבים באזור ל-1ק6 נזק מהסוג הנבחר".
 
הוספתי קוביית נזק לשריד אסנדיארה ולרסיס הרייגאר, אבל לא לשריד האחד שהיה. שיניתי את תוספת הנזק משריד אסנדיארה לסוג הנזק האחרון שהמכשף גרם בהיתקלות. אני כן סבבה עם זה ברסיס הרייגאר כי בעיניי הוא אמור להיות הכוח המגוון ביותר.
 
חזרה
Top