• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 1 פאת'פיינדר 2 דרקונים ונתונים [דו"נ 163] שריון מורשת רעם- מאפיין שריון, חפצ"ק ועתק לכלבי קיילין

קיידן קיילין, האל בטעות, שעבר את מבחן אבן-הכוכב בהתערבות שתויה- הוא אל וגיבור שמעלליו מהדהדים ברחבי המישורים, על ידי אלו שמכבדים אותו יותר - וגם פחות. שונה מיתר האלים בכמה קרוב הוא לבני התמותה, רבים מהמכרים שהיו לו בחייו הונצחו לעד על ידי הפיכתו של חברם הטוב לאל. אחד בולט מאלו, הוא רעם.

רעם היה חיית מחמד, בן לוויה ושותף נאמן. כלב הרפתקני ממש כמו בעליו שיצא עם קיידן קיילין להרפתקאות רבות. כאשר הוא עלה לאלוהות, קיידן הרגיש כי הכלב המבוגר שלו יעדיף לחיות חיים שקטים מאשר להתקיים לעד לצידו, ונתן לו להזדקן בכבוד. את בנו, רעם קטן, הוא הפך לאחד מנציגיו הקדושים, מעניק לו תבונה נעלית וכוחות קדושים. עם הכוחות הגיעה גם אישיות, כאשר רעם קטן אוהב במיוחד להילחם ולשתות בירה בית הרפתקאותיו לצד משרתיו השונים של אדונו. הוא גם ילד ילדים רבים, שהפכו לגזע כלבי קיילין, וכאשר הם הזדווגו- הביאו ליצירתם של כלבלבי קיילין.

בתחילה, לפני שלקיילין היו סוגדים רבים, רעם קטן ולהקה של ילדיו היו נוהגים לטייל ברחבי אליסיום ולחקור את הארץ המובטחת, ממלכת הגיבורים המיוחדת. הם הסתבכו בצרות, אבל לעתים גם פתרו בעיות שהיו יכולות להחמיר אלמלא נוכחותם.

רעם קטן ולהקתו הגיעו לאחד מההרים הגבוהים של אליסיום, על מנת לראות את הנוף המדהים משם. הנוף היה מדהים, אבל המקום... רעד והתפרץ מכעסים. זוג דרקוני מהומה, בעת משחק חיזור גרנדיוזי, הרסו פסל ייחודי של הטיטאנים האליסיאניים, שראו זאת כקריאת תיגר התקפית. הרוחות סערו, אך רעם קטן הוביל את להקת הכלבים שלו- שהיו פצפונים ביחס לטיטאנים ולדרקונים- ללב המהומה. באמצעות נביחותיהם העוצמתיות, הם הצליחו להסיח את תשומת לב הנצים ולהפריד את הקרב- כאשר רעם קטן בעצמו זינק וספג מכה עוצמתית מנשקה של אחת מהטיטאניות הזועמות- מגן על הדרקון ואז רץ ופורק את הענקית מנשקה. לאחר שנעצרו, הכלבים התבוניים היו למגשרים בין הקבוצות, כאשר המנהיגה של הטיטאנים הרגישה נורא על כך שפצעה את רעם קטן- ואי ההבנה הוסדרה. הדרקונים התעופפו משם, ממשיכים להתעסק זה בזו, אבל הטיטאנים רצו לשלם לכלבים, וחישלו בעבורם שריונות קטנים, שמותאמים ליכולותיהם המיוחדות. הם נתנו לרעם קטן את סודות היצירה שלהם, שיעביר לנפחים בלב הגיבור (מעוזו השמימי של קיידן קיילין), ומנהיגת הטיטאנים העניקה לרעם קטן שריון מיוחד משלו- שהיה בו חלק מכוחה הטיטאני.

הפסל- במקור של גיבור שנפל בקרב בין הטיטאנים האליסיאניים לטיטאנים הת'אנאטוטיים- נבנה מחדש, וכלבי קיילין שביקרו במקום אפילו גילו עובדה משמחת, שבהתבסס על סיפוריהם לטיטאנים נוספה לרגלי הגיבור דמות קטנטנה נוספת, של אביהם רעם.

מאפיין שריון: מגביר קול
הילה
אשליה ותעצומה בינוניים; דרגת מטיל 7.
מקום מאפיין שריון; עלות 1+; משקל -.
שריון זה מגביר את הרעשים מסביבו. כאשר רעש מופק ברדיוס של 15 רגל הלובש השריון, הד"ק לשמיעתו נמוך יותר ב-15, כאשר אפילו רעשים שלרוב לא נשמעים (כמו הלחישה כאשר מוטל לחש הודעה) נשמעים היטב- מה שמעניק תוסף מצב 4+ לבדיקות תורת הלחשים לזיהוי לחש לכל יצור השומע בבירור את מילות הלחש המוטל. מעבר לכך, כל יצור בטווח הסופג נזק קולי סובל מ-1ק6 נזק נוסף, וממחסר 1- לגלגולי הצלה כנגד השפעות מבוססות קול, והשפעות אלו חלות גם על לובש השריון עצמו. אם לשריון יש לפחות תוסף הקסמה 3+ (ללא תכונותיו), תוסף הנזק גדל ל-2ק6 והמחסר גדל ל-2-, ואם לשריון יש תוסף הקסמה של 5+, תוסף הנזק גדל ל-3ק6 והמחסר גדל ל-3-.
ניתן לכבות ולהפעיל את תכונות הגברת הקול של השריון כפקודה.
יצירה
חישול נשקים ושריונות קסומים, פרץ קול, קול תרועה; עלות תוסף 1+.

שריון מורשת רעם- שריון ייחודי
הילה
אשליה, יצירה (שיגור) ועוצמה חזקה; דרגת מטיל 16
מחיר 56610 מ"ז; משקל 40 ק"ג
שריון זה הוא שריון שרשראות מגביר קול והתנגדות אנרגיה (קול) 2+ שמותאם לכלבים בגודל בינוני, אך מתאים את עצמו לכל כלב בכל גודל. כלבי קיילין וכלכלבי קיילין תמיד מוכשרים בשריון מורשת רעם, גם אם אין להם הכשרה בשריונות אחרים.
לובש השריון מקבל יכולת דמוית לחש לש דלת מימדים פעמיים ביום (שגם חיות יכולות להשתמש בה אינסטנקטיבית כל עוד יש להן ערך תבונה). כאשר הוא משתמש ביכולת דלת מימדים (מהשריון או ממקור אחר), הוא יכול לבצע כפעולה חופשית מהלך הכשלה כנגד כל יריב בטווח 10 רגל מהנקודה אליה הוא משתגר- מבלי הסיכון שהיריבים יפילו אותו בחזרה, כתוצאה מפרץ כוח שמתפרץ כאשר הוא יוצא מדלת המימדים.
יצירה
חישול נשקים ושריונות קסומים, דלת מימדים, פרץ קול, קול תרועה, סוגד לקיידן קיילין או פיסת פרווה של כלב קיילין; עלות 28305 מ"ז.

רעם טיטאני- עתק משני
הילה
אשליה, יצירה (שיגור), עוצמה ותהפוכה (התמרה) חזקה; דרגת מטיל 20
מחיר -; משקל 40 ק"ג
זהו השריון הייחודי שניתן לרעם קטן בידי מנהיגת הטיטאנים האליסיאניים, והוא נשמר על ידי הנציג השמימי במסתור לימי חירום. לכל דבר ועניין, רעם טיטאני הוא שריון מורשת רעם עם כלל היכולות הנלוות לכך, עם תוסף הקסמה של 5+ והתנגדות לאנרגיה (קול) דגולה.
לרעם טיטאני יש יכולת נוספת. אחת ליום, לובש השריון מסוגל כפעולת תנועה לקחת מכוחו הטיטאני של השריון ולהשתנות לצורה ענקית, בעודו מקבל תוספים בהתאם לגודלו החדש. בנוסף, הלובש זוכה ביכולת נביחת רעם של כלבי קיילין, רק שהיא משפיעה על חרוט בגודל 60 רגל, גורמת ל-10ק8 נזק קולי, ניתנת לשימוש מחדש אחת ל-1ק3 סיבובים והד"ק שלה הוא 29. במידה ולמטרה יש את היכולת נביחת רעם, הד"ק גדל ב-2.
הריסה
על מנת להרוס את רעם טיטאני, יש לגרום לענק אליסיאני טוב לב להרוג כלב קיילין או את רעם קטן בעודו לובש את השריון.
רונת מאפיין שריון: מגביר קול- חפץ דרגה 7
[לא נפוץ][קסום][אשליה][קול][תעצומה]
עלות 350 מ"ז
שימוש מוצמד לשריון
שריון זה מגביר את הרעשים מסביבו. בטווח 15 רגל מלובש השריון, ד"ק ההבחנה לכל הרעשים המיוצרים ברדיוס נמוך יותר ב-10 (כולל רעשים מלובש השריון עצמו). כאשר מישהו מתבסס על קולות הטלת לחש אלו על מנת לזהות לחש בעל מרכיב קולי- הוא זוכה בדרגת הצלחה גבוהה יותר מהרגיל. בנוסף, כל יצור בטווח (כולל הלובש) סובל ממחסר השווה לרונת ההקסמה של השריון להצלות כנגד השפעות קול, וכאשר הוא סופג נזק קולי הנזק מוגבר ב-2 לכל תוסף רונת ההקסמה של השריון.
ניתן לכבות ולהפעיל את כוחותיו של השריון כפעולה באמצעות פקודה.

שריון ייחודי: שריון מורשת רעם- חפץ דרגה 13
[נדיר][קסום][אשליה][התמרה][יצירה][קול][שיגור][תעצומה]
מחיר 2500 מ"ז
שימוש שריון נלבש; משקל 3
שריון בסיסי שריון שרשראות (לחיה)
שריון זה הוא שריון שרשראות התנגדות מגביר קול 2+ המותאם לצורתו של כלב ויכול להתאים את עצמו לכלב בכל גודל, על אף שללא התאמה השריון מתאים לגודל בינוני. כלבי קיילין וכלבלבי קיילין מוכשרים ברמה אחת גבוהה מהרגיל בשריון. השריון מעניק ללובש אותו עמידות 5 לקול. בנוסף, בכל פעם שלובש השריון משתמש ביכולת השתגרות, כל אויב שהוא בוחר בו הסמוך אליו בסיום השיגור חייב להצליח בהצלת תגובה בד"ק 30 או ליפול שרוע.
הפעלה 2 פעולות (מחשבה): תדירות: פעמיים ביום; השפעה: אתה מושפע מהלחש דלת מימדים בדרג 4.
דרישות יצירה עליך להטיל דלת מימדים.

עתק: רעם טיטאני- חפץ 20
[ייחודי][קסום][אשליה][התמרה][יצירה][קול][שיגור][תהפוכה][תעצומה]
זהו השריון הייחודי שניתן לרעם קטן בידי מנהיגת הטיטאנים האליסיאניים, והוא נשמר על ידי הנציג השמימי במסתור לימי חירום. לכל דבר ועניין, רעם טיטאני הוא שריון מורשת רעם עם כלל היכולות הנלוות לכך, עם תוסף הקסמה של 3+ והתנגדות דגולה, שמעניק התנגדות 15 לקול. הד"ק ליכולת ההכשלה אחר שיגור של השריון הוא 43.
בנוסף לכך, לרעם טיטאני יש את היכולת הנוספת הבאה:
הפעלה 2 פעולות (מחשבה): תדירות: אחת ליום; השפעה: אתה זוכה בהשפעות של צורה מפלצתית עם צורת קייג'ו- המפורטת תחת הכישרון הדרואידי לב הקייג'ו. סוג הנזק הנבחר בעבור צורת הקייג'ו שלך הוא תמיד נזק קול.
הריסה על מנת להרוס את רעם טיטאני, יש לגרום לענק אליסיאני טוב לב להרוג כלב קיילין או את רעם קטן בעודו לובש את השריון.
 
עריכה אחרונה:
מצוין.
מגביר קול הוא מאפיין מרתק, אבל אני לא יודע כמה אני אוהב את היכולת להפעיל ולכבות אותו לפי רצון. הרעיון של שריון שמחזק את התקפות הקול שלך אבל גם פוגע במאמץ הקבוצתי להתגנב הוא מגניב, ואני לא מת על זה שאפשר להפעיל אותו רק בזמן קרב.
אולי הייתי פשוט מוריד את דרגת החפץ ומשאיר את ההשפעה כפסיבית.
 
אני חושב שאני סבבה עם זה, אני מרגיש שיש פה יותר מידי סיבוך אם ההשפעה פועלת תמיד מבחינה משחקית. תמיד צריך לזכור "אה אבל אנחנו לא יכולים ללחוש השריון פועל", ונכנסים לעניינים כמו לבישת השריון שבכנות זה עניינים שלא ראיתי יותר מידי אנשים מתייחסים אליהם. כן אני חושב שלשריון יש שימושים מעניינים (לדוגמה ללבוש אותו לפני השינה כדי להרוס את ההתגנבות של אמבוש אפשרי)- אבל להפוך אותו לקבוע הופך את זה ליותר מידי מסובך בעיניי.
 
חזרה
Top