• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים הנשגבים [דו"נ 147][2] טקסי ירח הדם- כישרונות ותעצומות לנשגבי לבנה בעבור הציד המקודש

טקס הציד המקודש הוא טקס שכל נשגב לבנה יודע לבצע, הידע בו כה מושרש בהם שרבים בהם לומדים את הטקס אפילו לפני שהם מבינים את הטבע של עצמם- טקס של ציד, לימוד המטרה, וחלוקת כבוד לה לפני שנלקחת הצורה שלה בידי נשגב הלבנה. הטקס הזה, שבעבור חלק מנשגבי הלבנה הוא תפילה ללונה עצמה, לוקח צורה אישית בעבור כל אחד מנשגבי הלבנה, אבל בעתים רחוקות נשגבי הלבנה למדו כיצד להפוך את הטקס הזה ליותר מציד- ובכך לחשוף את היתרונות האמיתיים שחשופים בו. חלק מהטכניקות האלו ידועות ומשמשות את מרבית נשגבי הלבנה מאות שנים, חלקן נידחות... זכורות רק בידי הזקנים.
[כישרונות=Knacks]

כישרונות רכישת צורה: אדם
זיכרון בוסר אבות
דרישות
: מהות 4, מחזה עור הטרף [Prey's Skin Disguise].
כאשר נשגב הלבנה צד אחר מטרה, הוא כעת יכול לנסות לצוד אחר הזיכרון בדם שלה של אבותיה. הנשגב חייב מראש לכוון לציד מסוים, וחייב לדעת איך המטרה נראית- בין אם מזיכרון, תמונות או כל דרך אחרת. על הנשגב לגלגל את הבדיקה לציד בקושי גדול ב-2 מהרגיל, כאשר על כל הצלחה נוספת הוא יכול לנסות לקחת צורה מדור אחד קודם (הנשגב יכול לוותר על קיצור זמן הציד עם הצלחות נוספות על מנת להשתמש בהן לצורך זה), כאשר ההשפעה מצטברת (3 הצלחות נוספות הן ל-3 דורות קודמים וכו'). הגיל של הצורה הנלקחת היא אותו הגיל בו הוא הביא את הצאצא מהדור הבא.
ניתן להשתמש בכישרון זה גם על חיות, למרות ששימוש זה נדיר יותר. לא ניתן להשתמש בכישרון זה ביחד עם כישרונות כמו בעלות הקורטיזונה [Courtesan's Possession] שחוסכים ממך את הצורך בדם המטרה- אתה חייב גישה לדם המטרה בשביל להשתמש בזיכרון בוסר אבות.

טעמם של העידנים
דרישות
: מהות 5, מחזה עור הטרף.
כישרון זה מחזק בצורה קבועה את זיכרון בוסר אבות. מעתה, הקושי לבדיקת הציד המקודש גדל ב-1 בלבד, ומעתה במקום להימדד בדורות- כעת הקושי גדל ב-1 על כל מאה שנים מאז שאותו צאצא קדמון חי. ניתן כך להשיג צורות מעידנים עתיקים, במידה ונשגב הלבנה יודע מספיק עליהן.
לחילופין, ניתן כעת להשתמש בכישרון זה על מנת לקבל גישה לצורת הגלגול הקודם של המטרה, אם הנשגב יודע על הגלגול הזה מספיק, באותה צורה. כל גלגול קודם מעלה את הקושי ב-3, כאשר ניתן לפנות לגלגולים של ההאן (אותם יכול להיות לכל בן תמותה) או לגלגולים קודמים של רסיס נשגבות, אם הדבר רלוונטי למטרה. הקושי יורד ב-2 בעבור ניסיון גישה לחיים האחרונים כנשגב שמש של נשגב תופת, או כאשר למטרה יש את היתרון חיים קודמים.

כישרונות רכישת צורה: על טבעי
קריאה לצורת ירח הדם
דרישות
: מהות 6, ארגון הצורה ההיברידית [Hybrid Body Rearrangement].
טקס זה נשכח מרוב נשגבי הלבנה ולא שומש שנים רבות, אך הוא הומצא בעידן ראשון לצד המעבדות של נשגבי השמש- שיצרו חיים וגזעים חדשים תחת תנאי מעבדה. נשגביה של לונה, על אף שחלקם לקחו מהצורות החדשות הללו, טענו כי בשינוי הצורה של לונה קיים פוטנציאל אדיר הרבה יותר מכישרונותיהם של מלכי-השמש, ועל כן נוצר הטקס הבא- המאפשר לנשגב הלבנה לקחת צורות של יצורים שלא התקיימו.
קריאה לצורת ירח הדם זהו ציד קדוש מיוחד הדורש שבוע של ציד, בו בכל יום נשגב הלבנה חייב לצוד לפחות 6 שעות. הנשגב צד חיות המתאימות לצורה אותה הוא מנסה "ליצור", יצורים עם מאפיינים מתאימים, ולעתים אף דברים נוספים (שדים, בני אדם, רוחות רפאים... בהתאם לכישרונותיו של נשגב הלבנה). בסוף הטקס צריך לנצל 3 נקודות כוח רצון (במקום 1 כרגיל), והוא מגלגל בדיקה לציד בקושי של 10. בהצלחה, הוא מסוגל לקבל צורה של יצור חדש על פי עיצובו.
עיצוב היצור תואם לציד, והוא יצור בסדר גודל של מלווה עד רמה של (מהות הנשגב-3). הקווים המנחים הם אותם קווים מנחים ליצירת יצורים חדשים באמצעות מלאכה (בריאה [Genesis]). כאשר הוא מגיע למהות 10, החיות יכולות להיות גם מדירוג לא-זמין [N/A].

כישרונות התאמת שינוי צורה
פני יגון וטרגדיה
דרישות
: מהות 5, מומחיות הנוצות המשתנות [Changing Plumage Mastery], סעודת אפר ודמעות [Ash and Tears Banquet].
כעת שהוא יכול לקחת את צורותיהם של המתים, נשגב הלבנה יכול להתאים את הצורות שהוא כבר למד בהתאם. הנשגב יכול לשנות כל צורה שהוא מכיר ולקחת אותה בצורת רפאים כאילו היא ניצודה כאחת. נשגב הלבנה יכול להתאים סימן מוות מסוים על רוח הרפאים לצורת ה"מוות" המתאימה לתחפושת שהוא בחר, ודמות הרפאים משתנה בהתאם- קורבן טביעה תמיד נראה רטוב במעט, סימני חנק מלווים קורבן חניקה וכו'. יכולת זאת ניתנת לשימוש רק על מטרות שיכולות להעלות רוחות רפאים, לרוב חיות ובני אדם, ולא ניתן לחקות סוגים מסוימים של רוחות רפאים (כמו נפרקים).
ניתן גם להשתמש בתעצומה זאת בכיוון ההפוך על מנת לקחת צורת אדם לרוח רפאים, כאילו היא לא מתה. במקרה זה, סימן המוות של רוח הרפאים נישא איתה גם לצורה "החיה", כאשר ההסתרה שלו עובדת בצורה זהה להסתרה של סממן- על אף שאין תוסף לדמ"מ לזיהוי סממן המוות לאלו שמחפשים אחר משני צורה או נשגבי לבנה, ויש תוסף פנימי 2+ לחיפוש לאלו המחפשים אחר רוחות רפאים מתחזות.

סיבולת- תעצומות מרפא
מדיטציית ציד החי
מחיר
: -; מינ: מהות 4, סיבולת 4; סוג: קבוע.
מילות מפתח: טבעי [Native].
משך: קבוע.
דרישות קדם: האטת הזרם האדמוני [Halting the Scarlet Flow].
יכולת זאת משפרת באופן קבוע את הציד המקודש של הנשגב. כאשר נשגב הלבנה מבצע ציד מקודש מוצלח הנמשך לפחות שעה, הוא יכול לנצל נקודת כוח רצון נוספת ואז הוא נחשב גם כאילו הוא נח במשך שבוע בעבור ריפוי פצעים, התגברות על מחלות וזיהומים (אך אלו לא מידרדרים, אלא יכולים רק להשתפר במצבים מפעולה זאת) וחידוש איברים. הנשגב מסוגל לחדש כל איבר שיש ליצור שהוא חיסל בציד המקודש (לבחירת המנחה, הדבר עשוי להעניק זמנית או בצורה קבועה מוטציה לנשגב הלבנה), גם אם זה לא התרפא עדיין את הזמן הדרוש.
לאחר שימוש ביכולת הניתנת מתעצומה זאת, לא ניתן להשתמש ביכולת זאת שוב במשך (8- מהות הנשגב) ימים, למינימום של יום 1.

כריזמה- תעצומות אינטרקציה
מנחת הציד המבורך
מחיר
: 4מ; מינ: מהות 2, כריזמה 3; סוג: תגובתי.
מילות מפתח: טבעי, משולב (תבונה) [Merged], רצף.
משך: מידי.
דרישות קדם: מצוינות כריזמה כלשהי (או תבונה).
ניתן להשתמש ביכולת זאת כאשר נשגב הלבנה משתמש בטקס הציד המקודש בשביל תפילה כלשהי בעבור אל כלשהו. הציד צריך לעקוב אחר טעמיו והעדפותיו של האל הרלוונטי בשאלה, ולהתרחש בצורה שמכבדת אותו. אם הציד מצליח, נשגב הלבנה מוסיף את מחצית כמות ההצלחות בציד המקודש כהצלחות אוטומטיות בגלגול התפילה אל האל. הצלחות אלו לא נחשבות כנגד כמות הקוביות הניתנת להוספה מתעצומות.
ניתן להשתמש בתעצומה זאת בדרך נוספת, כאשר הנשגב נמצא בפראא וצד שם, על מנת לסייע למסע חזיונות או מסע אוצר שהנשגב מבצע בפראא. במקרה זה, מחצית מההצלחות בציד המקודש מתווספות כהצלחות אוטומטיות בגלגול (תפיסה+תורת הנסתר) בעבור המסע- וגם הן לא נחשבות כנגד כמות הקוביות הניתנת להוספה מתעצומות.
במידה והנשגב משתמש בתעצומה זאת מספר פעמים, רק השימוש שהעניק את התוסף הגבוה ביותר מעניק את התוסף.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top