• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 2 חדשות הכרוז ספר ההרחבה War of Immortals הוכרז

לחגוג / לציין / לשחק את מות האל גורום, ספר ההרחבה החדש מציע בעיקר המון תוכן מכאני חדש, ובעיקר הצגה מחדש של הקונספט המית'י.
A god has been slain and nothing shall ever be the same again! As war and destruction spread across the world, new heroes must rise to the occasion and take arms to protect its mortal inhabitants. Two brand new classes provide new ways to engage with mythic themes—lay claim to your own spark of divinity and charge into battle as a mighty exemplar, or call upon the power of spiritual allies as a wise animist. Alongside these new classes are rules for running mythic games, archetypes for playing legendary characters, and a wide array of new items, spells, and monsters to tell stories straight out of myth and legend—but which fit perfectly into the remastered Pathfinder rules! Claim the power of the gods and battle the Universe’s most fearsome foes with War of Immortals!

The ideal resource for players and GMs looking to take a legendary step beyond the core rules, Pathfinder War of Immortals includes:

  • Two new classes, the spiritual animist and the deific exemplar
  • New feats and lineages for nephilim characters
  • 5 new class archetypes including the avenger rogue archetype and the bloodrager barbarian archetype
  • Rules for mythic play
  • 9 mythic destinies, including the fearsome apocalypse rider and the undying eternal legend
  • New weapons, items, and spells for mythic characters
  • 8 terrifying new mythic monsters and rules for creating mythic threats of your own!
PZO12006-HC.jpg
 
אני הייתי שמח לראות את Wrath of the Righteous בפאת'פיינדר פראי, לדעתי זה נתיב הרפתקאות שיכול לעבוד מעולה עם עולמות פראיים.
לצערי הנתיב הבא שהם ממירים זה Carrion Crown, שלא נשמע מלהיב :(
 
ומסתבר שזה לא המוצר היחיד שהוכרז, אלא יש עוד שורה של מוצרים תומכים במה שנראה כמו אירוע ה Meta הגדול ביותר של גולריון:
ההרפתקה Prey for Death תצא לאור ביולי, זו הרפתקה לדרגות גבוהות, בהן הדמויות משחקות מתנקשים של הארבה האדום כאשר בגידה מאיימת על כבוד גילדת המתנקשים. מדובר בספר בכריכה קשה של 128 עמודים, שמהווה פורמט חדש של הרפתקאות פאת'פיינדר 2.
נתיב ההרפתקאות Stage Fright, הנתיב ה-40 של פאיזו, יוצא לאור גם ביולי, וגם הוא מיועד לדרגות גבוהות - דרגה 11 ומעלה. בהרפתקה הדמויות עוזרות להפיק אופרה שמתעדת את המעללים הקודמים שלהם, תוך כדי מאבק באיום חדש והתמודדות עם המוות של גורום.
באוקטובר תצא ההרחבה שכתבתי עליה בתחילת הנושא War of Immortals.
באוקטובר גם יוצר עוד נתיב ההרפתקאות Triumph of the Tusk - גם הוא בן שלושה חלקים, ומתחילים בדרגה שלוש, ובו קבוצה של מכובדים הופכת לשורדים הנלחמים עבור מולדת האורקים והעצמאות שלה. איך זה קשור?
מסתבר שעוד אלים מפנתיאונים נוספים הולכים למות, לא רק גורום.

בנובמבר יצא ספר ההרחבה Lost Omens Divine Mysteries שמאתר את האלוהיות השונות והאמונות בעידן האותות האבודים, והשינויים למערכה. על הכריכה מופיעה ארזני, האלה החדשה שמצטרפת לפנתיאון הבסיס של גולריון.
PZO13003_HC_DivineMysteries_3D.jpg
 
מסתבר שעוד אלים מפנתיאונים נוספים הולכים למות, לא רק גורום.
גם אלים וגם Heralds על הכוונת מהידוע לנו.

שני אלים שכבר אנחנו יודעים שימותו: Sturovenen, the Dragoneagleמהפנתיאון הסארקורי (כי אסור לתת לחבר׳ה של פצע העולם לשמוח יותר מידי), שהולך להקריב את עצמו בצורה הירואית.

וגם מהפנתיאון האורקי (שאמור לקבל ניעור רציני) Verex, the Blood God ימות, או לפחות… משהו קרוב לזה. ממה שנחשף, נראה שהוא התעסק בכוח שמעבר לו, והוא הולך להיות ה-Spawn of Rovagug הבא!

לסיום, וזה לא הוכרז אך נראה שהעלילה דוחפת לשם, סיכוי טוב שאחת מהאלות החדשות של האורקים זו (ספוילרים לעונה 4 של PFS מהמהדורה הזו) מאהג'ה שיער-אש, משבט השמש החורכת. היא והשבט שלה סוגדים לסרנראה ומחפשים דרך חדשה לאורקים, ובמהלך הרפתקת סוסייטי היא מסייעת לאגודה כנגד עדרי המתים. בסוף ההרפתקה, בסצנה סינמטית, מאהג'ה מבצעת הקרבה הירואית- אך היא לא מתה לגמרי. קעקוע ייחודי המאפשר במוות לאתגר את האלים לקרב על כוחם נחשף על גופתה, והשבט נותר לשמור על הגוף שלה (שמי שייגע בה יקולל) בזמן שהם מחכים שנשמתה תגיע לקרב כנגד האל. אושר בנפרד שהיא יכולה לאתגר כל אחד מהאלים- ואני לא אופתע אם לאנישרה אל העבדות האורקי יעמוד על הכוונת שלה במקרה הזה. ואז, היא תיכנס כחלק מהפנתיאון החדש.
 
חזרה
Top