• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נפתח מימון ההמון של Traveller בגרסה תואמת למהדורה 5

אז... ואו
גייסו כבר 170 אלף דולר תוך שעות בודדות, שזה ממש מרשים.
מסתבר שתמיד יש קהל להמרת שיטות לתואם מהדורה 5... מצד שני, זה קמפיין שממש דורך לי על כל הנקודות שאני לא אוהב:
- שיטה עם ארבעה ספרים, שזה המון
- תמיכה ממש יקרה - 350 דולר
- המון דברים מסביב, שרובם לא באמת נראים נחוצים (מיניאטורות!) כדי להעלות את מחיר התמיכה.

באופן לא מפתיע, זה אומר שלסכום הממש גבוה הם הגיעו עם פחות מ-500 תומכים...

מאידך, לשחקני 5 זה נראה כמו גרסת מד"ב מסקרנת בהחלט, עם הרבה מכאניקה והתאמה של השיטה - מרפרוף מהיר. אז מבין למה יש לזה פוטנציאל, אבל יותר לשחקני 5 שרוצים לשחק מד"ב מאשר לשחקנים קיימים של Traveller.
 
לזכותם יאמר שהאומנות יפייפיה, אבל בין המחיר הגבוה, החלוקה לארבעה ספרי משחק והעובדה שהמדרגה הכי בסיסית היא 99$, אני מתקשה למצוא להם זכויות נוספות הראויות לשבח. ממש הייתי רוצה שזו תהיה בדיחת 1 באפריל.
 
יעד נמוך נפוץ בלא מעט פרויקטים היום, במקרים בהם המוציא לאור מודה שמימון ההמון הוא פשוט סוג של הזמנה מוקדמת עם קישוטים ופעמונים.
בייחוד במקרים שבהם גם אין ממש יעדי הרחבה…
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

תוכן מומלץ

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
לאחר דחיות רבות, הצלחנו תחת מטר הטילים, לקיים עוד סשן מטלטל של קת'ולהו: אימה על האוריינט אקספרס.
עולמות השנה, פיזי או בזום?
חזרה
Top