• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מקדש הגובלינים, הרפתקה של מבוכים ודרקונים 5

  • מחבר/ת הנושא מחבר/ת הנושא Wickedbar
  • תאריך התחלה תאריך התחלה
goblin-temple.webpמקדש הגובלינים היא הרפתקת זחילת מבוך קלאסית שמתרחשת מתחת לפני האדמה בסט של חדרים ומסדרונות המחוברים זה לזה וכל אחד מהם מהווה, פחות או יותר, אתגר בפני עצמו.
הרפתקת מקדש הגובלינים מתאימה לכחמש דמויות בדרגה השלישית אך אפשר להתאים אותה כך שתשמש כהרפתקה ראשונה לקבוצת שחקנים חדשה. ניתן למצוא בסוף ההרפתקה הוראות להתאמתה לדמויות מדרגה ראשונה או שניה.
להורדת מקדש הגובלינים
 
העריכה האחרונה התבצעה על-ידי משגיח:
כן, Wickedbar Wickedbar נראה שהאשפים הרשעים בהרפתקה הכינו לחשים כמו שהיו מכינים במהדורות קודמות (בדיוק כמה העתקים הכנת מכל לחש, ועבור איזה דרג הוא משונן) ולא כמו שאשפים מכינים במהדורה 5.

מעבר לכך בחדר הסעודה כתוב שלאחד הגובלינים יש קשת קצרה, אבל בתיאור ההתנהגות שלו כתוב על רובה קשת, ויש אי-התאמה בין התקפת סיר המרק של הגובלין הטבח בתיאור הטקטיקה (5+ לפגיעה) ובפסקת הנתונים (4+).

חוץ מזה? אחלה הרפתקה בסגנון אולד-סקול ולא ראיתי טעויות נוספות.
 
עריכה אחרונה:
כן, Wickedbar Wickedbar נראה שהאשפים הרשעים בהרפתקה הכינו לחשים כמו שהיו מכינים במהדורות קודמות (בדיוק כמה העתקים הכנת מכל לחש, ועבור איזה דרג הוא משונן) ולא כמו שאשפים מכינים במהדורה 5.

מעבר לכך בחדר הסעודה כתוב שלאחד הגובלינים יש קשת קצרה, אבל בתיאור ההתנהגות שלו כתוב על רובה קשת, ויש אי-התאמה בין התקפת סיר המרק של הגובלין הטבח בתיאור הטקטיקה (5+ לפגיעה) ובפסקת הנתונים (4+).

חוץ מזה? אחלה הרפתקה בסגנון אולד-סקול ולא ראיתי טעויות נוספות.
ככה אשפים מכינים לחשים גם במהדורה 5. אפשר לראות את זה בסטאט בלוקים שפורסמו, לא המצאתי את זה לבד.
לגבי היתר - תודה, נבדוק ונתקן!
 
ככה אשפים מכינים לחשים גם במהדורה 5. אפשר לראות את זה בסטאט בלוקים שפורסמו, לא המצאתי את זה לבד.
אני לא מכיר כזה דבר במהדורה החמישית.

הנה לדוגמה אשף דב"ש ממגדיר המפלצות:
 
אשפים במהדורה 5 משננים מספר לחשים השווה לדרגת האשף+ בונוס תבונה, ויכולים להטיל כל לחש שהם הכינו כמה שהם רוצים ובאיזה דרג שירצו בכפוף למגבלות יחידות הלחש שלהם.
כמה הערות נוספות:
1. בקרבות כנגד האורקים – הקרבות האלו יהיו כמעט חסרי משמעות ואתגר. אין מספיק אורקים כדי שיהיה אתגר משמעותי לנצח אותם.

2. אשף ועוד 2 מפיטי אבק זה היתקלות קשה מאוד ל5 דמויות בדרגה 3. הסיכויים שלהם לא גבוהים במיוחד לנצח (במיוחד בגלל שכל היריבים הם בעלי התקפות מרוכזות שפוגעות במספר דמויות בכל התקפה). הייתי מוריד מפיט אבק אחד.

3. בקרב באזור 16 – הוא עלול להיות קשה מאוד באם הדמויות לא שחררו את האורק, הגובלין והגמד באזור 9 (6 גובלינים ועוד 2 אורקים, עם אופציה לראש השבט!) באם הם כן שחררו את ראש השבט, אין לדמויות כמעט סיכוי נגד 9 אויבים באתגר 1/2 כל אחד (מה גם שראש השבט הוא יותר מאתגר 1/2...).

4. הערה כללית – הייתי מצרף מפה של המקדש, זה מקל מאוד על הבנת תרשים הזרימה של ההרפתקה.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
לאחר דחיות רבות, הצלחנו תחת מטר הטילים, לקיים עוד סשן מטלטל של קת'ולהו: אימה על האוריינט אקספרס.
חזרה
Top