שלום!
שמי נדב טישלר, אני שליט המבוך והיוצר של עולם ההרפתקה המדובר של המבוכים ודרקונים.
למי שמעוניין להבין את הפרמיס, הנה קישור לפוסט המקורי:
www.pundak.co.il
אם יש לכם שאלות שלא נענו בפוסט עצמו, תשאלו חופשי.
הייתה התחלה מוצלחת להרפתקה, אך 2 מתוך 5 שחקנים עזבו את הקמפיין מתוך סיבות אישיות שלהם, וכעת הגענו למצב שאי אפשר להמשיך את הקמפיין בלי שחקנים עבור הדמויות שהם יצרו.
לכן, אני כעת מחפש כל אחד שיכול להיות מעוניין להצטרף להרפתקה יחסית טרייה כדמות קיימת.
המפגשים שלנו כרגע מתוכננים כמפגשים פיזיים, בשישי בערב כל שבועיים, בדרך כלל באחד הבתים שלנו.
התדירות עלולה להשתנות בזמן שאני כותב את זה, ומן הסתם שיקולים לשינויים כאלו ואחרים עבור שחקנים חדשים יחושבו בהתאם.
אם יש עדכון לגבי זה, אני אעדכן זאת כאן בפוסט.
אני כעת אכתוב את המבוא לשני הדמויות שחסרות להן שחקנים, כדי שתבינו פחות או יותר מה הבסיס לגביהם:
1. היימיש נורת'ווד
היימיש הוא לוחם ברברי עם רקע טרגי.
היימיש היה חלק משבט של בני אדם בשם נורת'ווד, שבט שבו חיו אנשים חיים פשוטים ושלווים, מלאים בתרבות וצבעוניות, שמתברר שהם חיים מסוג נדיר בעולם של האדמות החרובות.
הוא נשא לאישה, הם גידלו בת, והוא תרם לשבט כשומר.
יום אחד, הגיע לשבט מכשף לא נודע, ובין רגע הפך את כל תושבי השבט לחצאי חיות.
נדמה שאף אחד לא באמת ידע למה או איך זה קרה, מלבד לכך שזה בהחלט קסם שגרם לזה לקרות.
כל תושב נהפך לחצי חיה כזו ואחרת, ובגלל השינוי המשמעותי והמיידי, להרבה אנשים לא הייתה שליטה על האינסטינקטים החייתים שאליהם נחשפו, וזה גרם ללא פחות ממלחמת פרא בתוך השבט, שגבתה מחיר כבד.
היימיש עצמו הפך לחצי איש, חצי צבוע, ולמרות האינסטינקטים הפראיים של הצבוע, הוא ניסה להתרכז בלהבין מה קורה לו ולשבט, ולהבטיח שמשפחתו מוגנת.
עד כה, היימיש לא סיפר הרבה על הפרטים על אותו הערב, חוץ משני פרטים נוספים:
משפחתו נרצחה באותו הלילה, ומאז אותו היום השבט שלהם מת, והפך להיות רייג'ווד (Ragewood).
בתור אחד השומרים, היימיש בכל זאת הבחין במכשף הזר כאשר הוא הגיע לאיזור השבט, ובאותו הלילה הסיק שאכן אותו המכשף אחראי למה שקרה לנורת'ווד.
אחריי שמשפחתו נרצחה, היימיש הבטיח לנקום את גורל השבט שלו ולרצוח את המכשף.
כך הוא התחיל להסתובב בעולם, בחיפוש אחר אותו המכשף, ובחיפוש אחר אפשרויות שיוכלו לקדם את המסע שלו לנקמה.
אחריי מספר שבועות של חוסר ברמזים, היימיש הגיע לרייבנקלו, עיר מרכזית וסוהנת באדמות החרובות, ומצא עצמו משתתף בטורניר מבחנים אשר מבטיח שהפרס לאנשים שמצליחים במבחנים בצורה הטובה ביותר משאלה לבחירתם, אשר מובטחת בלי צל של ספק.
היימיש צלח כאחד הנבחנים הטובים ביותר, וזומן לשיחה בבר המקומי ע"י מארגן האירוע.
באותה השיחה ישבו שלושה מנצחים נוספים במבחנים, ומארגן המבחנים, שגילה עצמו כמורדיר, רובוט שעברו מותל בערפל אפילו ממנו, אך אחד היוצר חוזים שלפיו כל עוד חוזה הוסכם, כל חייו מוקדשים להשגת מטרות החוזה, או מטרות מספר חוזים הקשורים זה בזה.
החוזים שמורדיר מציע יחייבו את כל מי שחותם עליהם לעזור לשאר המנצחים להשיג את המשאלות שלהם, כך שכל אחד מהם יתחייב אחד לשני להגשמת המשאלה אחד של השני.
החוזים יפוגו רק כאשר כל המשאלות יתקיימו ו\או מי שמשאלתו עוד לא הוגשמה מחליט שהוא רוצה לוותר על משאלתו האישית.
כדי ליצור סולידריות, לכל משאלה חייבת להיות הגדרה להצלחה - הגדרה המוגדרת כעובדה במציאות, ולא כתלות בדעת.
למרות הספקות, היימיש מבין שזו יכולה להיות הזדמנות פז עבורו להשיג צוות שיעזור לו להשיג את הנקמה שלו, ולכן הוא חותם על החוזה כאשר משאלתו היא לרצוח את המכשף.
2. אלן מורוס
אלן מורוס הוא טיפוס בהחלט מיוחד, אך איכשהו מאוד שגרתי בעולם של האדמות החרובות.
אלן נולד אדם עם מוטאציה שהעניקה לו כוחות קסם טבעיים, אך פראיים, אך שגם גורמת למראו להיות שונה מאוד משאר בני האדם.
מאז לידתו, אלן לא ממש היה חביב בכפר שבו גדל, בעיקר בגלל מראו הייחודי, והוא גדל בסביבות שבצורה אירונית - סררו אנשים צבועים שלעיתים רחוקות הביעו מולו מה הם באמת מרגישים כלפיו, לטוב ולרע.
הוריו הם דוגמא אחת, לזוג הורים שתמיד היה חלק בהם שראה אותו כ"ברווז מכוער" לעומת שאר האחים והאחיות שלו, אך לעולם לא התמודדו עם הפרספקטיבה הזו כדי לשפר את מצבו של אלן בבית וכדי לראות אותו כמשהו מעבר לזה.
אלן שם לב בצורה אינטואיטיבית שאנשים שמים מסכות כשהם לידו, ובסופו של דבר הבין שזה משום מראו הייחודי, דבר שהוביל אותו להאמין שכדי לחיות הוא צריך להתמודד עם מציאות שבה ברירית המחדל היא שאנשים אף פעם לא באמת יגידו לו מה הם מרגישים כלפיו.
הוא הבין שעליו להשתמש בכלים שניתנו לו וללמוד כלים חדשים כדי שתמיד יוכל לחשוף מה מישהו באמת מרגיש כלפיו.
מסיבה זו, אלן גדל כך שהוא נמצא בנוחות עם אנשים רק כאשר הוא כבר חשף את רגשותיהם האמיתיים, ואף פעם לא מתוך אמונה בדבריהם או פעולותיהם.
אלן הבין שבשל מקרו המיוחד וסביבתו הטבעית אשר לא תעזור לו, עליו לטייל בעולם על מנת להשיג ולחדד את הכלים הללו, כך שאף פעם לא יימצא את עצמו יותר בלי ברירה באי נוחות שבה הוא לא יודע מה מישהו מרגיש כלפיו בלי צל של ספק.
לאחר מספר שנים רבות בטיולו בעולם, אלן מצא את עצמו גם כן משתתף במבחנים של מורדיר, וגם הוא מצא את עצמו כאחד המנצחים במבחנים.
אלן מצא חן בדרך שבא החוזים של מורדיר עובדים - אנשים חושפים את משאלתם הכמוסה ומתחייבים להשיג אותה, ובכך הוא יכול לבטוח שזוהי באמת משאלת ליבם.
לעומת זאת, אלן הבין שהחוזה לא באמת דורש לחשוף מהי משאלת הלב שלו, אלא שחוב עליו רק לבחור מטרה כלשהי שהוא רוצה להשיג.
לכן, אלן בחר שבמסעו עם הקבוצה, המשאלה שלו היא ש-30 אנשים יזכרו את השם שלי.
סוכם שכדי לעקוב אחר זאת, במסעות של הקבוצה מורדיר יעקוב אחר מי האנשים שילמדו את שמו של אלן, ולאחר מכן ינסו להיפגש בשנית עם אותם האנשים, לבדוק האם הם זכרו את שמו או לא.
אז אלו המבואים.
את מה שקרה מאז ההסכם של החוזה ועד המפגש האחרון אגיד לשחקנים שאותם אבחר כאלו שיגלמו כל דמות, משום שחלק עיקרי במסע הזה הוא שכל שחקן ודמות שומרים על פרספקטיבה משלהם, ויש חוויות מסוימות ששאר האנשים לא אמורים להבין או לדעת.
שמי נדב טישלר, אני שליט המבוך והיוצר של עולם ההרפתקה המדובר של המבוכים ודרקונים.
למי שמעוניין להבין את הפרמיס, הנה קישור לפוסט המקורי:

מצאנו! - מחפש שחקנים באיזור תל אביב והשרון לקמפיין 5E בשם: The Ravaged Lands
.The Ravaged Lands are a world remarked with it's lack of Order .They're lands that can be remarkabely inhumane, where finding a shred of humanity there is looked upon as nothing more than dumb luck They're lands which boast cultures and people who have no seeming relation between one another...

אם יש לכם שאלות שלא נענו בפוסט עצמו, תשאלו חופשי.
הייתה התחלה מוצלחת להרפתקה, אך 2 מתוך 5 שחקנים עזבו את הקמפיין מתוך סיבות אישיות שלהם, וכעת הגענו למצב שאי אפשר להמשיך את הקמפיין בלי שחקנים עבור הדמויות שהם יצרו.
לכן, אני כעת מחפש כל אחד שיכול להיות מעוניין להצטרף להרפתקה יחסית טרייה כדמות קיימת.
המפגשים שלנו כרגע מתוכננים כמפגשים פיזיים, בשישי בערב כל שבועיים, בדרך כלל באחד הבתים שלנו.
התדירות עלולה להשתנות בזמן שאני כותב את זה, ומן הסתם שיקולים לשינויים כאלו ואחרים עבור שחקנים חדשים יחושבו בהתאם.
אם יש עדכון לגבי זה, אני אעדכן זאת כאן בפוסט.
אני כעת אכתוב את המבוא לשני הדמויות שחסרות להן שחקנים, כדי שתבינו פחות או יותר מה הבסיס לגביהם:
1. היימיש נורת'ווד
היימיש הוא לוחם ברברי עם רקע טרגי.
היימיש היה חלק משבט של בני אדם בשם נורת'ווד, שבט שבו חיו אנשים חיים פשוטים ושלווים, מלאים בתרבות וצבעוניות, שמתברר שהם חיים מסוג נדיר בעולם של האדמות החרובות.
הוא נשא לאישה, הם גידלו בת, והוא תרם לשבט כשומר.
יום אחד, הגיע לשבט מכשף לא נודע, ובין רגע הפך את כל תושבי השבט לחצאי חיות.
נדמה שאף אחד לא באמת ידע למה או איך זה קרה, מלבד לכך שזה בהחלט קסם שגרם לזה לקרות.
כל תושב נהפך לחצי חיה כזו ואחרת, ובגלל השינוי המשמעותי והמיידי, להרבה אנשים לא הייתה שליטה על האינסטינקטים החייתים שאליהם נחשפו, וזה גרם ללא פחות ממלחמת פרא בתוך השבט, שגבתה מחיר כבד.
היימיש עצמו הפך לחצי איש, חצי צבוע, ולמרות האינסטינקטים הפראיים של הצבוע, הוא ניסה להתרכז בלהבין מה קורה לו ולשבט, ולהבטיח שמשפחתו מוגנת.
עד כה, היימיש לא סיפר הרבה על הפרטים על אותו הערב, חוץ משני פרטים נוספים:
משפחתו נרצחה באותו הלילה, ומאז אותו היום השבט שלהם מת, והפך להיות רייג'ווד (Ragewood).
בתור אחד השומרים, היימיש בכל זאת הבחין במכשף הזר כאשר הוא הגיע לאיזור השבט, ובאותו הלילה הסיק שאכן אותו המכשף אחראי למה שקרה לנורת'ווד.
אחריי שמשפחתו נרצחה, היימיש הבטיח לנקום את גורל השבט שלו ולרצוח את המכשף.
כך הוא התחיל להסתובב בעולם, בחיפוש אחר אותו המכשף, ובחיפוש אחר אפשרויות שיוכלו לקדם את המסע שלו לנקמה.
אחריי מספר שבועות של חוסר ברמזים, היימיש הגיע לרייבנקלו, עיר מרכזית וסוהנת באדמות החרובות, ומצא עצמו משתתף בטורניר מבחנים אשר מבטיח שהפרס לאנשים שמצליחים במבחנים בצורה הטובה ביותר משאלה לבחירתם, אשר מובטחת בלי צל של ספק.
היימיש צלח כאחד הנבחנים הטובים ביותר, וזומן לשיחה בבר המקומי ע"י מארגן האירוע.
באותה השיחה ישבו שלושה מנצחים נוספים במבחנים, ומארגן המבחנים, שגילה עצמו כמורדיר, רובוט שעברו מותל בערפל אפילו ממנו, אך אחד היוצר חוזים שלפיו כל עוד חוזה הוסכם, כל חייו מוקדשים להשגת מטרות החוזה, או מטרות מספר חוזים הקשורים זה בזה.
החוזים שמורדיר מציע יחייבו את כל מי שחותם עליהם לעזור לשאר המנצחים להשיג את המשאלות שלהם, כך שכל אחד מהם יתחייב אחד לשני להגשמת המשאלה אחד של השני.
החוזים יפוגו רק כאשר כל המשאלות יתקיימו ו\או מי שמשאלתו עוד לא הוגשמה מחליט שהוא רוצה לוותר על משאלתו האישית.
כדי ליצור סולידריות, לכל משאלה חייבת להיות הגדרה להצלחה - הגדרה המוגדרת כעובדה במציאות, ולא כתלות בדעת.
למרות הספקות, היימיש מבין שזו יכולה להיות הזדמנות פז עבורו להשיג צוות שיעזור לו להשיג את הנקמה שלו, ולכן הוא חותם על החוזה כאשר משאלתו היא לרצוח את המכשף.
2. אלן מורוס
אלן מורוס הוא טיפוס בהחלט מיוחד, אך איכשהו מאוד שגרתי בעולם של האדמות החרובות.
אלן נולד אדם עם מוטאציה שהעניקה לו כוחות קסם טבעיים, אך פראיים, אך שגם גורמת למראו להיות שונה מאוד משאר בני האדם.
מאז לידתו, אלן לא ממש היה חביב בכפר שבו גדל, בעיקר בגלל מראו הייחודי, והוא גדל בסביבות שבצורה אירונית - סררו אנשים צבועים שלעיתים רחוקות הביעו מולו מה הם באמת מרגישים כלפיו, לטוב ולרע.
הוריו הם דוגמא אחת, לזוג הורים שתמיד היה חלק בהם שראה אותו כ"ברווז מכוער" לעומת שאר האחים והאחיות שלו, אך לעולם לא התמודדו עם הפרספקטיבה הזו כדי לשפר את מצבו של אלן בבית וכדי לראות אותו כמשהו מעבר לזה.
אלן שם לב בצורה אינטואיטיבית שאנשים שמים מסכות כשהם לידו, ובסופו של דבר הבין שזה משום מראו הייחודי, דבר שהוביל אותו להאמין שכדי לחיות הוא צריך להתמודד עם מציאות שבה ברירית המחדל היא שאנשים אף פעם לא באמת יגידו לו מה הם מרגישים כלפיו.
הוא הבין שעליו להשתמש בכלים שניתנו לו וללמוד כלים חדשים כדי שתמיד יוכל לחשוף מה מישהו באמת מרגיש כלפיו.
מסיבה זו, אלן גדל כך שהוא נמצא בנוחות עם אנשים רק כאשר הוא כבר חשף את רגשותיהם האמיתיים, ואף פעם לא מתוך אמונה בדבריהם או פעולותיהם.
אלן הבין שבשל מקרו המיוחד וסביבתו הטבעית אשר לא תעזור לו, עליו לטייל בעולם על מנת להשיג ולחדד את הכלים הללו, כך שאף פעם לא יימצא את עצמו יותר בלי ברירה באי נוחות שבה הוא לא יודע מה מישהו מרגיש כלפיו בלי צל של ספק.
לאחר מספר שנים רבות בטיולו בעולם, אלן מצא את עצמו גם כן משתתף במבחנים של מורדיר, וגם הוא מצא את עצמו כאחד המנצחים במבחנים.
אלן מצא חן בדרך שבא החוזים של מורדיר עובדים - אנשים חושפים את משאלתם הכמוסה ומתחייבים להשיג אותה, ובכך הוא יכול לבטוח שזוהי באמת משאלת ליבם.
לעומת זאת, אלן הבין שהחוזה לא באמת דורש לחשוף מהי משאלת הלב שלו, אלא שחוב עליו רק לבחור מטרה כלשהי שהוא רוצה להשיג.
לכן, אלן בחר שבמסעו עם הקבוצה, המשאלה שלו היא ש-30 אנשים יזכרו את השם שלי.
סוכם שכדי לעקוב אחר זאת, במסעות של הקבוצה מורדיר יעקוב אחר מי האנשים שילמדו את שמו של אלן, ולאחר מכן ינסו להיפגש בשנית עם אותם האנשים, לבדוק האם הם זכרו את שמו או לא.
אז אלו המבואים.
את מה שקרה מאז ההסכם של החוזה ועד המפגש האחרון אגיד לשחקנים שאותם אבחר כאלו שיגלמו כל דמות, משום שחלק עיקרי במסע הזה הוא שכל שחקן ודמות שומרים על פרספקטיבה משלהם, ויש חוויות מסוימות ששאר האנשים לא אמורים להבין או לדעת.
עריכה אחרונה: