• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מי משתמש / ניסה להשתמש ב Obsidian לניהול מערכות ?

התחלתי לעבוד עם התוכנה לפני כמה שבועות במסגרת העבודה, וזה ממש אחלה כלי לניהול ושימור ידע.
מפה לשם, זה גם נראה כלי ממש חזק למעקב אחרי קמפיין, הרבה יותר מאשר הגוגל דרייב שאני עובד איתו היום - היכולת לתייג ולקשר היא חזקה.

אז לפני שאני צולל לזה לקמפיין הבא, מי עבד עם זה כבר ויכול לשתף?
וגם האם אפשר לסנכרן עם גוגל דרייב?
 
אני משתמש באובסידיאן באופן מקיף למדי עבור משחקי תפקידים. כשחקן, זה כלי נוח לתיעוד סשנים. אני גם משתמש במסמך יחיד כדף דמות. כמנחה, אני כותב בו תכנונים לסשנים, בלוקי נתונים של דב"שים עבור היתקלויות וסיכומים. אפילו השתמשתי לאחרונה בפיצ'ר הקנבס החדש יחסית עבור דיאגרמה של השתלשלויות אירועים אפשריות.

מה שאני אוהב בו זה שהוא נשאר נאמן למה שהופך את פורמט ה-markdown לנוח - הוא קריא, קל לכתיבה, ולא נועל אותך לכלים או פלטפורמות ספציפיות.

לגבי סנכרון עם גוגל דרייב: מאחר וזו בסך הכל תוכנה שאתה נותן לה תיקייה לקרוא ולכתוב בה, לגמרי אפשר לסנכרן את אותה תיקייה לאיזה שירות שתרצה עם כלים סטנדרטיים. יש לאובסידיאן גרסה בתשלום שנותנת סנכרון ענן (וגם פרסום פומבי של מסמכים אאז"נ), אבל אני משתמש ב-syncthing החינמית כדי לרפלק את הקבצים לטלפון שלי.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

תוכן מומלץ

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
לאחר דחיות רבות, הצלחנו תחת מטר הטילים, לקיים עוד סשן מטלטל של קת'ולהו: אימה על האוריינט אקספרס.
עולמות השנה, פיזי או בזום?
חזרה
Top