"תפוס את הצד הטוב שלי, כן?"
בניגוד לראשו, הסכנה הטמונה בקישי לא משתמעת לשתי פנים. קישי הוא בחור מושך, צעיר, אמיד, ויהיר שמבלה את זמנו בהקסמת הנפשות הצעירות בשאול. בשביל השד הזוטר אין הרבה הבדל בין ציד לחיזור, וכאשר מות לא שם לב, הוא מתגנב מעבר ליריעה שבין העולמות ויוצא לחופשה בגוף של אחד ממאמיניו. השד נוטה להעדיף רודפי שמלות או חליפות שהתברכו בחזות מרשימה, אך בלית ברירה יתפשר וישפר גם גופים שהמזל פסח עליהם. כל עוד הפונדקאי רעב די הצורך - קישי ישמח להתארח.
השד הדו-פרצופי לא יודה בכך, אבל גם תודעתו מושפעת מהפיצול של מהותו. עסקאות שנחתמו עם פניו היפים לאו דווקא יכובדו כאשר הצבוע לוקח שליטה. לחילופין, צידו האנושי של קישי לא תמיד זוכר אנשים בהם נלחם בצורת חיה. הפרט הזה יכול להוסיף פלפל להרפתקאות בהן קישי משתתף.
מאפיינים אישיים
- דו-פרצופי
- אישיות כובשת
- רעב שלא יודע שובע
מדדים
נק"פ - 15
שריון טבעי - 3
מיומנויות
לדבר - 8
להילחם - 6
ללמוד - 5
לנוע - 6
לשרוד - 7
לתפעל - 4
סגנונות
זהירות - 4
זריזות - 7
חשאיות - 6
עוצמה - 6
תבונה - 6
תעוזה - 8
מיקודים
שכנוע - 5
איום - 4
תיאולוגיה - 4
תרמית - 5
לחימה פנים אל פנים - 3
הבחנה - 3
התקפות ויכולות
דו-פרצופי [פעולה משנית] - קישי יכול להחליף פנים. צד אחד אנושי ויפה להפליא (פני אנוש), הצד השני פראי ומפלצתי (פני צבוע). החלפת פנים היא בדיקת הישרדות בד"ק 0 עבור הפעם הראשונה בקרב, כאשר הד"ק עולה ב-1 עבור כל פעם נוספת באותו קרב.
פני צבוע - קישי מוסיף 3 נקודות תוהו למאגר המנחה בפעם הראשונה בקרב כאשר הוא מחליף לפני הצבוע שלו. בנוסף, על כל דמות לשרוד בתעוזה בד"ק 2 או לסבול 3 נזק מנטלי. הפעל את ההשפעה במידה וקישי מתחיל את הקרב עם פני צבוע.
פני אנוש - כאשר קישי משנה את פניו לפני האנוש, הוא מבלבל את אויביו, גורם להם לחשוב מחדש אם נכון לתקוף את העלם יפה התואר. עד לסוף הסיבוב הבא, כל התקפות הקפא"פ נגד קישי סובלות 1+ לד"ק.
מלתעות טמאות [פעולה ראשית, פני צבוע בלבד] - קישי מבצע התקפת קפא"פ נגד אויב צמוד, גורם 4 נזק בהצלחה ולוכד את המטרה בין לסתותיו. המטרה נותרת במקומה עד שקישי תוקף אויב אחר, מנסה להחליף את פניו, או עד שהמטרה מצליחה להשתחרר בעזרת גלגול מנוגד.
צחוק תחתיות [פעולה ראשית, פעם בסצנה, פני צבוע בלבד] - צהלות גרוניות, אחוזות דיבוק, נפלטות משפתי השד. קישי מדבר בעוצמה בד"ק 0, יחד עם המיקוד איום. מספר ההצלחות שמתקבל הוא הד"ק כנגדו כל אויב קרוב צריך להצליח (לשרוד בתעוזה) או לחטוף 2 נזק מנטלי. קישי משקם נקודות פגיעה כסך הנזק שנגרם בדרך זו.
הצעה שאין לסרב לה [פני אנוש בלבד] - לאחר שקישי מבצע בדיקת מיומנות בה נעזר במיקוד שכנוע או תרמית, הוא יכול להשקיע תוהו 1 כאילו השתמש בנקודת נחישות (גלגול מחדש, שינוי אחת הקוביות ל-1 או יצירת מאפיין).
צידו השני של המטבע [פעולת תגובה, פעם בסצנה] - מאחורי הפנים היפות יש גם שכל. לאחר שקישי נכשל בבדיקה מנוגדת, ביכולתו להפוך את היוצרות. בהצלחה נגד ד"ק 3, קישי מצליח בדיעבד בבדיקה המנוגדת. אף צד לא מרוויח תוהו או מומנטום.
הגשה מחודשת בנוסח 2ק20 עבור קישי של
Nextorl. הדמות, שלא הכרתי, לפני כן, מאוד מעניינת בפני עצמה, והרעיון לממש את המכאניקה שלה כהחלפה בין מצבים משך אותי. אני חושב שקישי שמוצג פה הוא אויב חזק למדי, אבל אם השחקנים יצליחו לשמור על מרחק ולפעול באופן יצירתי (לדוגמה, ליצור מאפיינים שיקשו על קישי להחליף פנים), הוא יכול להיות גם היתקלות מעניינת 
בניגוד לראשו, הסכנה הטמונה בקישי לא משתמעת לשתי פנים. קישי הוא בחור מושך, צעיר, אמיד, ויהיר שמבלה את זמנו בהקסמת הנפשות הצעירות בשאול. בשביל השד הזוטר אין הרבה הבדל בין ציד לחיזור, וכאשר מות לא שם לב, הוא מתגנב מעבר ליריעה שבין העולמות ויוצא לחופשה בגוף של אחד ממאמיניו. השד נוטה להעדיף רודפי שמלות או חליפות שהתברכו בחזות מרשימה, אך בלית ברירה יתפשר וישפר גם גופים שהמזל פסח עליהם. כל עוד הפונדקאי רעב די הצורך - קישי ישמח להתארח.
השד הדו-פרצופי לא יודה בכך, אבל גם תודעתו מושפעת מהפיצול של מהותו. עסקאות שנחתמו עם פניו היפים לאו דווקא יכובדו כאשר הצבוע לוקח שליטה. לחילופין, צידו האנושי של קישי לא תמיד זוכר אנשים בהם נלחם בצורת חיה. הפרט הזה יכול להוסיף פלפל להרפתקאות בהן קישי משתתף.
מאפיינים אישיים
- דו-פרצופי
- אישיות כובשת
- רעב שלא יודע שובע
מדדים
נק"פ - 15
שריון טבעי - 3
מיומנויות
לדבר - 8
להילחם - 6
ללמוד - 5
לנוע - 6
לשרוד - 7
לתפעל - 4
סגנונות
זהירות - 4
זריזות - 7
חשאיות - 6
עוצמה - 6
תבונה - 6
תעוזה - 8
מיקודים
שכנוע - 5
איום - 4
תיאולוגיה - 4
תרמית - 5
לחימה פנים אל פנים - 3
הבחנה - 3
התקפות ויכולות
דו-פרצופי [פעולה משנית] - קישי יכול להחליף פנים. צד אחד אנושי ויפה להפליא (פני אנוש), הצד השני פראי ומפלצתי (פני צבוע). החלפת פנים היא בדיקת הישרדות בד"ק 0 עבור הפעם הראשונה בקרב, כאשר הד"ק עולה ב-1 עבור כל פעם נוספת באותו קרב.
פני צבוע - קישי מוסיף 3 נקודות תוהו למאגר המנחה בפעם הראשונה בקרב כאשר הוא מחליף לפני הצבוע שלו. בנוסף, על כל דמות לשרוד בתעוזה בד"ק 2 או לסבול 3 נזק מנטלי. הפעל את ההשפעה במידה וקישי מתחיל את הקרב עם פני צבוע.
פני אנוש - כאשר קישי משנה את פניו לפני האנוש, הוא מבלבל את אויביו, גורם להם לחשוב מחדש אם נכון לתקוף את העלם יפה התואר. עד לסוף הסיבוב הבא, כל התקפות הקפא"פ נגד קישי סובלות 1+ לד"ק.
מלתעות טמאות [פעולה ראשית, פני צבוע בלבד] - קישי מבצע התקפת קפא"פ נגד אויב צמוד, גורם 4 נזק בהצלחה ולוכד את המטרה בין לסתותיו. המטרה נותרת במקומה עד שקישי תוקף אויב אחר, מנסה להחליף את פניו, או עד שהמטרה מצליחה להשתחרר בעזרת גלגול מנוגד.
צחוק תחתיות [פעולה ראשית, פעם בסצנה, פני צבוע בלבד] - צהלות גרוניות, אחוזות דיבוק, נפלטות משפתי השד. קישי מדבר בעוצמה בד"ק 0, יחד עם המיקוד איום. מספר ההצלחות שמתקבל הוא הד"ק כנגדו כל אויב קרוב צריך להצליח (לשרוד בתעוזה) או לחטוף 2 נזק מנטלי. קישי משקם נקודות פגיעה כסך הנזק שנגרם בדרך זו.
הצעה שאין לסרב לה [פני אנוש בלבד] - לאחר שקישי מבצע בדיקת מיומנות בה נעזר במיקוד שכנוע או תרמית, הוא יכול להשקיע תוהו 1 כאילו השתמש בנקודת נחישות (גלגול מחדש, שינוי אחת הקוביות ל-1 או יצירת מאפיין).
צידו השני של המטבע [פעולת תגובה, פעם בסצנה] - מאחורי הפנים היפות יש גם שכל. לאחר שקישי נכשל בבדיקה מנוגדת, ביכולתו להפוך את היוצרות. בהצלחה נגד ד"ק 3, קישי מצליח בדיעבד בבדיקה המנוגדת. אף צד לא מרוויח תוהו או מומנטום.
הגשה מחודשת בנוסח 2ק20 עבור קישי של
