• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עדכון 2.7.20: מפה צבעונית של יער וארת'ארון

מה נמצא מדרום לבקעת קיירן?
------------------------------------------------------------------
משוק העגלונים הססגוני והאלים של ואריטרובסקה ועד לחומות הענק הקודרות של ריל'פארנול; מהמקדשים הפסטורליים של אם-הדבורים נאלרישין ועד הערפל המקולל שאופף את פסגות שער חורף - מקום משכנו החרב של הנסיך הרם, שהפך משכן לאנשי דוב רצחניים שלוחמים זה בזה בדרכם לייסד עולם טהור.
מפה צבעונית ומפורטת של יער וארת'ארון - מרחב עצום של עצי-חנית צהבהבים מוזרים, והשכן הדרומי של בקעת קיירן - עכשיו באתר של עולם המערכה מלסטרה :)

לינק למפה באתר (באיכות גבוהה יותר מהקובץ שמצורף כאן)
https://members.pundak.co.il/world/keldaria3/melestra/vartharon/var_intro.html

תהנו :)

נ.ב: אין ספק שהמפה עוד תתוקן, שמות ישונו ויתווספו לה אתרים נוספים כאשר יגיע הזמן לכתוב את ההרחבה של יער וארת'ארון. ככה היה גם עם בקעת קיירן...
 

קבצים מצורפים

  • var_map.png
    var_map.png
    754 KB · צפיות: 114
מפה מעניינת.

א. מהי הארץ שמעבר למפרץ העוגן המקונן? אני מניח שזה חצי האי של טיל'מירלן.

ב. מה בדיוק היה מעמדם של הווארת'ארים באימפריה? אם הים שלהם נקרא הים המאלאז'ארי, אני יכול לדמיין שלאנ'מיירים לא היה אכפת מרגשותיהם במיוחד. ככלות הכל, האדמירל מאלאז'אר היה הארכיטקט של תבוסתם וגירושם מארצם. האם יש להם שם משלהם לים הזה?

ג. האם הווארת'ארי הם היחידים שחיים ביער הזה או שיש עוד אוכלוסיות אנושיות מלבדם?

ד. מה הגודל של יער וארת'ארון?

ה. האם חוף הקופים הוא מושבה ראמאג'ירית?
 
תודה על התגובה.

א. אם אני זוכר נכון, זה לא חצי האי טילמירלאן עצמו, אלא רמה סדוקה, צחיחה ומסוכנת, חרוצה בסדקים עצומים שנמצאת אי-שם מדרום לו.

ב. הוארת'ארי היו נתינים של האימפריה, ולא במעמד חשוב במיוחד (להבדין מאורגי הערפל של הנסיך הרם של שער חורף, שהיו ואסאל מועדף). אין ספק שהאנ'מירים בעיקר בדורות האחרונים שבו האימפריה נאכלה בשחיתות ולמעשה התירה בדלת האחורית סחר עבדים נרחב - בניגוד לחוקים האנ'מירים הנוקשים בעניין מדורות קודמים - העדיפה את הראמג'ירים, הספינות והסחר שלהם על-פני שוכני היער הואר'תארים.
מנגד, גם לא רדפו את הוארת'ארי במיוחד. פחות או יותר הניחו את רובם לנפשם, כל עוד הכירו בשלטון למעלה ושילמו קצת מיסים.

ג. כפי שזה נראה היום (אולי עוד אשנה את דעתי), רוב מוחלט של האוכלוסיה האנושית היא וארת'ארי, כאשר אם כבר ישנו מיעוט שבעורקיו זורם דם מעורבב של וארת'ארי ואורגי ערפל, שישב בעבר בעיקר בשער חורף ומסביבה, אבל חטף מכה די קשה ממשני הצורה.

ד. אתה יכול לראות את את הגודל פחות או יותר לפי הצורה של בקעת קיירן שיש בצפון המפה.
אפשר לומר באופן גס, שממזרח למערב, יער וארת'ארון גדול בערך פי אחד וחצי מבקעת קיירן, ומדרום לצפון בערך פי שלושה (ואני מדבר רק על וארת'ארון עילית או יער וארת'ארון, ולא כולל את הערבה המקוללת ומוכת הגשם והרוח של וארת'ארון תחתית. ממילא אין שם כמעט בני-אדם או יצורים דומים, להבדיל ממפלצות מעוותות ואל-מתים).

ה. לפי איך שאני רואה את חוף הקופים כרגע - לא. מנגד, בהחלט יש שם קופים... ואולי גם שרידים של מקדשים עתיקים.
 
תודה על התגובה :)

עצמותיו של גנאקא זה איזור בתוך בקע ענקי שההתנפצות הגדולה חרצה בקרקע, שלמעשה הפריד את מזרח וארת'ארון ממרכז ומערב היער - מה שלמשל גרם לעליה בחשיבות של טירה מסויימת שחולשת על אחד המעברים הנוחים היחידים שחוצים את הבקע.
לגבי גנאקא ושות' - בחלק הזה של הבקע, שהוא עמוק מאד, נחשפו עצמות של יצור עצום בגודל שלא היה מבייש רחוב בעיר גדולה, ומכאן השם.

מרכז הכוח של הלגיון השלישי הוא בריל'פארנול וסביבתה, המורדות של קורוואריון משפיעות בעיקר במזרח וארת'ארון (המעוז שלהן הוא באיזור שנמצא ממזרח למפה שרואים כאן).
 
חזרה
Top