אז היה לי זמן פנוי השבת, והתחלתי לקרוא את הספר בצורה יסודית.
אז הנה כמה רשמים, תוך כדי התקדמות בקריאה (אני כרגע בלוחם)
אז הנה כמה רשמים, תוך כדי התקדמות בקריאה (אני כרגע בלוחם)
- אני מת לראות במשחק איך עובד ההצלחה/כשרון קריטי בשיטה. זה כל-כך פשוט ונראה מגניב.
- כל היצירה של תכונות על-ידי בחירת מורשת/רקע/מקצוע נראה מעניין על הנייר, אבל גם סיבוך שלא בטוח שבאמת תורם.
- רק שש מורשות בספר הבסיס, שאחד מהם גובלין. זה מרגיש קצת קמצני. הוריאציות של הגזע הן די לא משמעותיות מבחינה מכאנית שזה קצת חבל. כשרונות המורשת נראים יותר טוב, חוץ מאשר החזרה המיותרת על הכשרונות של ההתמחות בנשקים.
- באופן כללי מורשות די זועק לספרי הרחבה.
- כשרונות, כשרונות ועוד כשרונות. בכלל יש המון בחירות שכל שחקן צריך לעשות, לא בטוח שכולן נחוצות או ממש משפיעות על המשחק.
- רקעים, אמממ... זה די משני מבחינת השפעה על הדמות. אני בעיקר רואה את זה כמועיל לא כרקע גנרי אלא כרקע ספציפי למערכה / הרפתקה. נראה לי שרצוי שכל מנחה יתאים את הרקעים של הדמויות בהתאם למערכה.
- 12 מקצועות זה מבחר נאה, אבל בכנות הייתי מצמצם כאן לטובת עוד גזעים.
- האלוף, בסוף מסתבר שהוא עדיין מוגבל רק לנטיות של הטוב. זה די זועק לספרי הרחבה להרחיב את זה לכל הנטיות.
- האלכימאי, לא ממש תפס אותי. הטכנומאג יותר מעניין
- רוב המקוצעות (הגעתי עד ללוחם) נראים בנויים היטב בכללי. למרות שיש ממש המון בחירות לעשות, To each his own, אבל זה יכול להכביד. נכון שהשיטה פשוטה, אבל יש הרבה כדורים באוויר.
- הכשרון Double Slice של הלוחם מרמז שאולי באמת הצליחו הפעם לעשות לוחם בשני נשקים שעשוי היטב, הוריי! באופן כללי הלוחם עם הכשרונות הכי מעניינים.
- בחלק מהמקצועות הכשרונות פחות משמעותיים, כלומר מטילי לחשים בגדול. זה קצת מזכיר את 4 במובן שיש מבנה אחיד לכל מקצוע.