• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים ]שו"ש 71]-בונקר 843-עיר הרפאים, בוזזים נגועים, והמעברים התחתיים

בימים האחרונים של המרד הגנטי נגד המשטר המאוחד, אנשי המשטר הבינו שיש להם סיכוי ממשי להפסיד את הקרב, והחלו להכין תכנית מילוט עבור המובחרים שבאוכלוסיה. הם השתמשו במיטב כספם כדי לבנות בונקרים מאובטחים וחסינים, שקושרו זה לזה בעזרת מנהור מימדי, שהבטיח תנועה חופשית ביניהם, וזרימת אספקה קבועה מבונקרי הגידול לבונקרי המחייה. במהירות ראויה לציון, הבונקרים החלו להיבנות, ולאחר זמן לא רב, בנייתם הושלמה. המשטר החל לאכלס את הבונקרים סביב כדור הארץ, ונראה היה שלפחות חלק מהאוכלוסיה לא תושפע מהמאבק שהתחולל מעל פני השטח. ואז הגיע בונקר 843

בונקר 843 היה בונקר אכלוס קטן יחסית, שהיה ממוקם בדרום דנמרק, והיה אחד מהאחרונים להיבנות. כשבנייתו סוף סוף הושלמה, והנעילה הכוללת הופעלה על הבונקר, אנשי חדר הבקרה לא ידעו דבר אחד-שהיה גורם זר בתוך הבונקר. לתוך החדרים השמורים ביותר שלהם הסתנן סוכן של הבוזזים הנגועים.

הבוזזים הנגועים, קבוצה שנוצרה בימים המוקדמים של המרד, הייתה חבורת שודדים פראיים שנדדו על פני השטח החרב של העולם השרוי במלחמה, ובזזו כל מה שיכלו. הנשק הסודי שלהם היה וירוס מיוחד שכל אחד ואחד מהם היה הנשא שלו, וירוס שעוצב כדי להשתלט על הפונקציות המוטוריות של הנדבק בו, ולגרום לו להיכנס למצב של חזרה על עצמו, שוב ושוב, בקצב יותר ויותר מהיר, עד שליבו וריאותיו יקרעו את עצמם לגזרים. הבוזזים היו מדביקים אוכלוסיות שלמות בנגיף ומביאים להם חיסון חד פעמי בתמורה לכספם ורכושם. אכזריים, רצחניים, וחסרי רחמים, הבוזזים הנגועים הם אחת הלהקות הגדולות והמצליחות על פני העולם החדש. ואחד מאילו נכנס לתוך בונקר 843

הוא התגלה כאשר התפרצות של המגפה באוכלוסיה גרמה למספר גדל והולך של מקרי מוות מזעזעים, וחוסל במהירות על ידי אנשי המשטר. אבל זה היה מאוחר מדי. הנגיף כבר פשה בקרבם, ומאחר שהיו מנותקים מכל סוג של טכנולוגיה גנטית, לא היו להם הכלים להכיל את הנגיף או לחסלו. אנשי חדר הבקרה נאלצו לקבל החלטה נואשת-הם הכניסו את הבונקר ללולאה מימדית. בכדי להציל את אנשי הבונקר, הם גרמו לכל מימד הזמן להתאפס בכל פעם שממוצע החזרות המוטוריות בבונקר הגיע למצב שמסכן את יושביו. וכך אנשי בונקר 843 חייבים לחיות את חייהם, שוב ושוב, לנצח נצחים, בכדי להימנע ממוות איום וקטלני.

אנשי חדר הבקרה ביצעו נעילה מלאה על הבונקר, וניתקו אותו משאר הבונקרים ברחבי העולם כדי למנוע התפשטות של הנגיף לשאר העולם. פרויקט הבונקרים נשכח מלב העולם באסון הגדול שהתרחש זמן קצר לאחר מכן, אבל גם בימים אילו יש להם שימוש. בגלל שחלק גדול מהכוח הדרוש לתפעול הבונקרים הושקע בנעילה מלאה של בונקר 843, הנעילה של הבונקרים האחרים נעשתה מעט יותר...רופפת. בעזרת תזמון נכון, תכנון מראש, והרבה מזל, ניתן להיכנס לתוך בונקר מתפקד. ובתוך בונקר מתפקד, נמצאת מנהרת מימדים.

מנהרות המימדים הן טכנולוגיה שרק החלה להתפתח כאשר המרד התחיל, אך הן מספיק מתקדמות כדי להעביר אותך לצידן השני בן רגע, לא משנה כמה רחוק או נידח הוא אותו צד. להקות אמיצות מסתננות לבונקרים או לאזור שלהם בכדי לנוע במהירות לאורך הגלובוס. ברוני מלחמה נועזים שהשתלטו על בונקרים מניידים את כוחותיהם סביב הטריטוריה שלהם, שנמתחת לאורך גבולות המנהרה. האפשרויות הן אינסופיות.

עם השנים, התפתחו שבטים שחיים באיזור פתחי המנהרות השונים, ושומרים עליהם בקנאות, לוקחים מס גבוה מכל אדם שרוצה לעבור במנהרות, המכונות כעת בשם "המעברים התחתיים"
אבל עם כל היתרון שבמנהרות, מגיעה גם סכנה. שימוש הולך ונשנה במנהרה עשוי לשחוק את המארג המימדי שסביבה, ולפתוח מנהרות חדשות, או לקרוע מחדש פתחים של מנהרות שנסגרו לפני שנים רבות ונשכחו מלב...כמו למשל מנהרה 843



אז זו ההגשה שלי לשו"ש על עיר אבודה, למרות שבמחשבה לאחור התפרשתי טיפ טיפה יותר ממה שתכננתי...אז בואו נראה מה יש לנו כאן, ומה זרעי ההרפתקה האפשריים-

בונקר 843-"עיר רפאים" עתידנית שאנשיה מחויביים לחיות את חייהם בתוכה שוב ושוב, לנצח. הלולאה המימדית בעצם מחליפה את ה"חזרתיות" של הנגיף מדבר שקורה כל רגע, לדבר שקורה כל איפוס של לולאת הזמן.
זרעי הרפתקה
-מפגש מעניין עם ה"מוזרות" של העולם, אובייקט ללא חשיבות עלילתית מיוחדת
-בתוך הבונקר קבור סוד מהימים העתיקים. הדמויות חייבות למצוא דרך להיכנס פנימה ולהגיע אל הסוד, או אל האדם שמחזיק אותו, לפני שיגיע הריסט והם יצטרכו להתחיל את החיפוש שלהם מחדש
-בתוך הבונקר נוצרה קבוצה שפיתחה באופן ספונטני כוחות גנטיים מנטליים, שמאפשרים להם לתקשר זה עם זה ללא התערבות לולאת הזמן. כל מה שהם צריכים עכשיו, זו קבוצה של אנשים שלא מושפעים מהלולאה כמוהם, שיוכלו גם לפעול בתוך הבונקר ובכך לשחרר אותם מהסיוט הנצחי שלהם

בוזזים נגועים-שבט רצחני של שודדים שמדביקים אוכלוסיות אחרות בנגיף קטלני, ואז מביאים להם את החיסון בתמורה לרכושם
זרעי הרפתקה
-ההרפתקנים עושים עסקה עם השודדים הנגועים-בתמורה למחצית מהשלל, הם צריכים להסתנן לקהילה עתיקה ומסוגרת, ולהדביק אותם בנגיף
-ההרפתקנים נאבקים נגד הבוזזים, וצריכים לגנוב מהם את התרופה או ליצור אותה בעצמם לפני שאנשים יתחילו למות
-הבוזזים הנגועים הדביקו את הקבוצה הלא נכונה. עכשיו, אחד מהחרוכים העוצמתיים ביותר יצא מדעתו בגלל גופו הנקרע-ומתחדש באופן תמידי, וצריך לעצור אותו לפני שההרס שהוא ממטיר על קהילות אנושיות תמימות יצא מכלל שליטה.

המעברים התחתיים-מנהרות "שיגור" שמאפשרות לאדם לעבור בין מיקומים על פני כדור הארץ באופן מיידי, נשמרות על ידי שבט קנאי ומסוכן שדורש תשלום על כל מעבר במנהרות
זרעי הרפתקה
-אנשים שנכנסים לתוך המנהרות כבר לא יוצאים משם, ואילו שהצליחו להגניב הצצה פנימה בעזרת מכשור מהימים הקדומים טוענים כי יש בפנים אובייקט כלשהו, משהו מפחיד ונורא מעל לכל תיאור. מה בדיוק מסתתר שם, בצומת המנהרות הגדולה?
-בני השבט מפסיקים להעביר אנשים במנהרות, ומאיימים להרוג את כל מי שינסה. מי מחזיק בכף ידו את אדוני המעברים התחתיים?
-מנהרות נפתחות באופן אקראי ברחבי העולם, דבר שיכול להתחיל להביא לעיוותים מימדיים קטסטרופליים ואף להשמיד לוחות טקטוניים שלמים. החבורה צריכה לעבור את כל המכשולים שעומדים בינם לבין חדר המנהרות הכללי, ולנתק את כל המנהרות כדי לאפשר להן תקופת קירור, או שגורל כולם נחרץ


עגבניות, כבשים, הערות והארות יתקבלו בברכה :)
 
הל-תודה רבה.
באופן כללי, לווירוס יש את הוריאציה הרגילה, ואת ווריאצית הבונקר. בווריאציה הרגילה, הווירוס מתיישב על מערכת העצבים וגורם לה לחזור שוב ושוב על האותות האחרונים שהיא שלחה, מה שמתבטא בפועל בדברים כמו עוויתות, היפרונטילציה, בעיות בדופק, וכו', ובסוף הלחץ על הגוף פשוט הורג אותך.
הווירוס בתוך הבונקר מתוכנת בעזרת הלולאה המיידית לפעול באופן איטי יותר, ככה שהוא פשוט גורם לאנשים לעשות את אותן הפעולות כל יום. הם מתעוררים כל יום בבוקר וחוזרים במדויק על מה שהם עשו באותו היום, לנצח.

באופן כללי, אני אפרט על ווירוסים ומחלות בשושי''ם הבאים. חשוב לציין שבגלל המהפכה, מחשוב רציני הוא דבר סופר נדיר ומתכנתים זה דבר שכמעט לא קיים. זו הסיבה העיקרית למה למרות ההנדסה הגנטית המפותחת העולם לא מתקדם-בלי מחשוב, הנדסה גנטית זה עניין של ניסוי וטעיה, ביחד עם איסוף חומרים מהסביבה (מה שמוביל למקצוע המאוד מעניין של ציידי גנים, שאני אפרט עליהם מתישהו)
 
ערך מעניין. אני זוכר שבזמנו רצית להוסיף מערכת שיגור לעולם אבל ירדת מזה בסוף. דרך טובה להוסיף אחת.

בזמנו יצא לי לקרוא את "החדשנים" שעוסק, בין היתר, בהיסטוריה של המחשוב. קיימים שני סוגים של מחשבים - האחד אנאלוגי (חשבוניה, סטונהאנג' וכדו') והאחר מדמה (הסוג המוכר יותר). אם הם לא איבדו את הכלים למניפולציה גנטית, מה הבעיה שלהם לבנות חשבוניה שבאמצעותה יחשבו את מה שדרוש להם לביצוע מניפולציה גנטית בהנחחה והם לא איבדו את הידע הנחוץ לכך?
 
הנקודה בהנדסה גנטית מודרנית היא עיבוד מידע, וכמויות מטורפות שלו. כדי לבצע מניפולציה בסיסית על גן, אתה צריך לדעת את הרצף הקיים, למצוא מתוך מאגר אדיר של אנזימים את האנזימים המתאימים שיחתכו את הגן המקורי והגן החדש במיקום המתאים, מבלי לפגום בפעילות שלהם, ואז להכניס אותם למקום, וזה ממש מופשט. עכשיו, בזכות (או בגלל) מה שקרה במרד, יש להם כמה קיצורי דרך. למשל, האנזימים המתאימים נמצאים בגוף ומבצעים פעולה אינטואיטיבית. אבל כשאתה מכניס גן לגוף, אתה די מהמר מה יצא משם, כי אין את המכשור הדרוש (לרוב האנשים) כדי לדעת מה אתה אשכרה מכניס ומה ההשפעה של כל דבר. לכן יש תחרות די מאסיבית בין מהנדסים על ידע, אינדקסים ישנים של רצפים גנטיים, וכל מיני פרוטוקלים של טיפולים שאפשר פשוט לעקוב אחרי ההוראות שלהם.

העיבוד הזה זה דבר שפשוט בעייתי לעשות מבלי מחשבים מודרניים, שלא לדבר על שטח האחסון
 
חזרה
Top