• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עדכון 20.6.18 במלסטרה: עלו טיזר להרפתקאת מבוא ושש דמויות לבחירה

עלה עדכון באתר:

טיזר להרפתקאת מבוא שמיועדת להרצה (ככל שתאושר) בכנס דרקוניקון 2018.
ביחד איתה, עלו שש דמויות שישמשו גם כדמויות לבחירה להרפתקאה, וגם כ-signature heroes לספר השחקן של מלסטרה (גם ספר החוקים וגם החוברת של האיזור למתחיל (בקעת קיירן) של מלסטרה.

http://members.pundak.co.il/world/keldaria3/adventures/dr2018_intro.html

נ.ב: מסיבות אישיות, אתקשה בימים הקרובים לענות במהירות על תגובות - אם כי בסופו של דבר אגיע לזה ואענה.
 
סוף סוף עדכון במלסטרה.

מבין הדמויות, הדמות של לירנאליס נראית הכי מעניינת עם הקסמים הלא צפויים שהתעוררו בה. גם אם היא רומנטיקנית בטבעה, היא גם נראית לי הכי הולמת את הרקע הפוסט-אפוקליפטי של המערכה - הכללים של מה שעבד פעם לא נכונים למציאות של היום. כתבת בזמנו שההשתייכות להשתקפות נקבעת בשלב מאוחר יותר ובהתחלה פרחי הכהונה עובדות עבור כל ההשתקפויות. מה קורה אם הן מגלות שהתלמידה מתאימה יותר להשתקפות אחרת? ומה קורה למראות גברים? האם הם הופכים לצורפים שמעניקים כוחות לאבני החן שלהן?
האם אלאנדרין היא מראה צהובה בהתהוות? אני מניח שזה פתוח לפרשנות מי שיבחר בה.

לגבי גארל הצעיר, נדמה לי שחלק מהכישורים שאביו לימד אותו הם כישוריו של הסייר. הבנתי שידיעת הארץ שאתה חי במובן הפיסי אמורה להיות אחד מכישרונותיו של הסייר ובעיקר היכולת לחזות את מזג האוויר.

קיריול נשמע על פניו כגסטון מהגרסה המצולמת ל-"היפה והחיה" אבל הצלחת להכניס בו קצת עומק.

בהקשר של ואליריאל, מה סיפור הרקע של הפלדינים במלסטרה?

בלאן ריג הוא באמת הדמות הטרגית ביותר מביניהם. בן כמה הוא בדיוק?
 
תודה על התגובה :)

מסדרי ההשתקפויות השונות הן חלק מאותה דת, כך שלכאורה אפשר להעביר חניכה ממסדר אחד לשני בלא יותר מדי תוצאות או תגובות בלתי נעימות - לפחות בתיאוריה. במציאות, הפוליטיקה, היריבויות וכ"ו יכולות לעיתים להפוך דברים ליותר מסובכים.
הדת האנ'מירית לא הכירה במראות או בכוחות כהונה כלשהם אצל גברים - כך שרצוי להסוות קסם מתפתח כזה ולנווט אותו אם אפשר לכיוון אחר (אולי צורפות ואולי משהו אחר - למשל, יש להשתקפויות אבירים שיש להם מעט כוחות שמזכירים את אלו של הכוהנות, גם אם מנוהלים באורח אחר), אם לא רוצים הסתבכות שיכולה להיות אכזרית ופטאלית מאד עם הממסד.

כך לפחות בתקופה שבה האימפריה התקיימה בשיא כוחה. כיום, לך תדע.

לגבי השאלה הנוספת - אין תשובה בשלב זה, אבל כנראה שזה אכן יושפע מהפרשנות של השחקן.

לגבי גארל וכוחות הסייר - גם דמויות שהם לא סייר יכולות לבחור ולפתח כשרונות מסויימים של סייר (או גנב) - פשוט הסייר מקבל את כל החבילה באורח אוטומטי וגם זול לו יותר לפתח אותה, ודמויות אחרות צריכות "לרכוש" את הכשרונות אחד-אחד במחיר מלא.

אני לא בר סמכא לגמרי לגבי גאסטון מהיפה והחיה, אבל ממה שאני זוכר היה בו רוע ואכזריות מובהקים מאד, שפשוט הוסוו מאחורי הגינונים שלו, עד לרגע שבו משהו כמו תסכול גרם להם להתפרץ + רמז שכנראה קשורות לזה טראומות או אולי מעשים קשים שהוא עצמו עשה במלחמה (גרסה מצולמת).
קאריול הוא צעיר בהרבה, ואני אישית לא רואה אותו ככזה שיש בו רוע גדול טמון מתחת לפני השטח. הוא פשוט מישהו שיש לו אכן כשרון, אבל עד עכשיו זכה בהצלחות וכמעט בכל מה שרצה מהר מדי ובקלות רבה מדי, עד שזה עלה לו לראש, והפך אותו לבריה שחצנית שהתמכר לתהילה ולמחיאות הכפיים שקצר על ימין ועל שמאל - אולי עד שהמציאות תגיד לו "שלום, נעים מאד" עם אגרוף בלסת, כאשר יזרק בלי התראה לעמוד בפני אתגרים קשים וכואבים בהרבה.
אבל גם זה נתון לפרשנות של השחקן שיבחר בו.

הפלדינים ברובם קשורים בקשר הדוק לממלכה של אורגי הערפל ולדת שלהם. היו להם כמה וכמה מסדרים, אבל טרם הצלחתי להשקיע בזה את הזמן כדי לבנות אותם בפירוט.

בלאן הוא כנראה בשנות החמישים המוקדמות שלו.
 
חזרה
Top