• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קצת על וילנצ'יק

סטטוס
נעול לתגובות.

ניר

פונדקאי מהשורה
וילנצ'יק ובניו. אה!! עיניי אורות מנוסטלגיה. למי שלא מכיר, החנות ממוקמת ברחוב אלנבי בתל אביב. 2 דקות הליכה מצומת הרחובות יהודה הלוי (כיכר המושבות) ואלנבי.

לכל חובבי המיניאטורות שעדיין לא התוודעו למקום: המדובר אמנם על חנות לכלי עבודה, מוצרים לבית ולנגרות, אך יש בה מתחם המיועד לבוני דגמים.

לאחרונה ביקרתי במקום- שלא השתנה בכלל ב- 7 שנים האחרונות- (כן..עליי להודות שעבר זמן רב מאז ביקורי האחרון שם). - ובכן, מה בנמצא? לכל מי שרצה לקנות עצי בלזה, דשא, עצים, שיחים, אזוב מיובש- והלהיט האחרון- דגמים של עצים בשלכת!!! בלתי יאמן.

כמובן שניתן לרכוש שם גם טפטים בשלל צבעים וצורות. כך למשל: רציתם לרצף דגם קטן שלכם באבני מרצפת ישנות סטייל ימי הביניים? יש גם לזה טפט. אכן כן (9 ש"ח בערך).רציתם סתם אבני רחוב לבנבנות? כנ"ל. ניתן לקחת את הטפט בקלות, לגזור אותו לכל צורה ולהדביק על משטחי עץ, פלסטיק ועל הכל בעצם.

בקיצר- וילנצ'יק הוא יחיד במינו באספקת מוצרים לחובבי דיורמות. אומנם אין כאן חנות בפני עצמה המוקדשת ל- SCENERY, אבל מה שיש הוא בהחלט מכובד ויכול לעזור לכל מי שמתכנן לרפד את שולחן המשחקים שלו בפריטים אי אלו ואחרים...
 
כמה יעיל שזה ליד אבא שלי ומשם יש לי את המשטחים הירוקים שבונים את הלוח שלי ואת העצים וה"שיחים" :D

חנות ממש טובה אבל רק שתדעו שממש לא רואים את החלק של המודלים כי הוא נמצא ממש בצד!!!
 
מתנאל- אם זה ליד אבא שלך אז תקפוץ לבקר שם פעם ותארגן משם כמה דברים...
 
כגון..............................

מה שכן יש שם כמה גבעות ממש יפות, חשבתי פעם לקנות כמה אבל הם יקרות ואי אפשר להישתמש בהם חוץ מלרקע( משמע אי אפשר לתפס עליהם ,החיילים פשוט יפלו)
 
אם יש שם משהוא ירוק כחלחל ככה יפה שדומה לביצה... אז תגיד לי...
או אולי משהו לבסיסים של המודלים שלי...
 
אכן, חנות מוצרי רכבות (כמו שוילונציק עדיין בבסיס) היא אחד המצרכים לכל בוני הדגמים למינהם (שיצאו מיתוך אנשי המיניאטורות) והקורולציה היא טובה למרות שלעיתים קני המידה שונים...
לירושלמים שבננו יש אחת גם בירושלים בבנין כלל בעיר
 
איפה בירושלים?
בנין כלל- נשמע מוכר... איפה זה?

מה יש שם? HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
היי איש תרגע יהיה בסדר, פשוט תנשום עמוק, פנימה והחוצה, פנימה והחוצה..... יפה.
בבניין כלל שבירושלים ישנה חנות רכבות חשמליות, מומלץ לבקר, בקשר למיקום בניין כלל בירושלים- כנס למפות באינטרנט ברובם אם תחפס את "בניין כלל" אתה תימצא , הוא לא רחוק ממחנה יהודה...
 
פנטזיה? מה ז"א פנטזיה?טירות? לא אין טירות (אבל זה ידוע כבעיה) הסקלות של רכבות הוא בד"כ קטן מידיי מבחינת מיבנים אבל יש עצים יש פלסטיקים עם צורות עליהם (לדמות קירות, צוקים, גשרים) יש דשא סינטטי ורגיל ושאר ירקות שבונה רכבות ממוצע צריך אך גם בונה דיורמות ובונה מיניטורות צריכים.
סה"כ אתה צריך קצת מעוף ועין טובה כדי לדלות את מה שיעזור לך....
 
יאיר כל הדברים שלי מולנצ'יק וזה חנות כלי עבודה ויש בתד חלק למודלים (רכבות,מודלים,מכוניות וכו)
כל מה שאתה צריך נמצא שם .
 
כל מה שקשור בדגמים לבניה וחומרים .בשנים האחרונות מאוד יקר אצל וילנציק .הוא כבר לא אטרקטיבי ואין טעם להגיע אליו .מה גם שהוא כבר לא מביא צבעים של הומברול .פשוט אין מה לחפש שם יותר .כבר לא מה שהיה פעם
 
כנראה בגלל שההודעות האלה הם מ2003, לפני 14 שנים.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top