• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

it is A World of Darkness - [הופסק]

סטטוס
נעול לתגובות.
טיזר יפה ומותח - אין ספק כי הקללות באמת נשמעות גרוע בעיברית...
רק הערה אחת - לופין? זה רק אני או שהשם נלקח מסדרה בת שבעה ספרים מאת ג' ק' רולינג, שבא גם הוא בתפקיד איש זאב...
 
ran-newman אמר/ה:
טיזר יפה ומותח - אין ספק כי הקללות באמת נשמעות גרוע בעיברית...
רק הערה אחת - לופין? זה רק אני או שהשם נלקח מסדרה בת שבעה ספרים מאת ג' ק' רולינג, שבא גם הוא בתפקיד איש זאב...

האם אדוני יודע למה נקרא לופין - המורה להגנה מפני כוחות האופל בשנתו השלישית של הארי פוטר, בשמו?

Lupine הוא שם נוסף לירח, כמו לבנה בשבילנו... היות ולופין של ג'יי קיי רולינג הוא איש זאב, היא בחרה לתת לו את השם הזה כרמז קל לקוראים על זהותו האמיתית.

לפי השיטה וומפייר, המונח Lupines מתייחס לאנשי זאב, זה לא שם אישי אלא הכללה קבוצתית, אני קורא להם בעיברית לופינלים. גם אנשי הזאב לא קוראים לעצמם אנשי זאב אלא "גארו". כשכמו שהזכרתי הערפדים מכנים אותם לופינלים.
 
אני מתחיל לעבוד (למרות שזה יקח זמן מה) על הדמויות שלכם, אני אתן לכם סקירה מהירה כרגע על עולם האפלה והמצב בניו-יורק בכדי לבסס את המונחים המוכרים לכם ולתת לכם רקע לקריאת הדמויות כשאפרסם אותם:

it is a world of darkness
בשנת אדוננו 1444 אש האינקויזיציה בערה בכל כוחה והביאה כמעט להכחדתו של הגזע שלנו, בני התמותה החליטו לכפור בשליטתנו המוחלטת והעלו למוקד אלפים מבינינו. בשנת אדוננו 1444 באנו אנו 7 השבטים הגדולים יחד בברית בכדי לאכוף את המסורת, הידועה גם בתור "המסכה" (the Masquerade) שלל של מסורות וחוקי ברזל שנכתבו בדם ע"י העתיקים מבינינו בכדי לדאוג שלעולם לא ניחשף שנית לבני האנוש, אנו חברי הקאמרילה - נשמור לנצח נצחים על המסכה ונשאר מאחורי הצללים...
אך לא כל בני מיננו שותפים לרצונותינו, שבט הטזמיצי ושבט הלאסומברה הבוגדניים כפרו במסורות, כך נולד מן האפלה הסבאת', מקבץ מפלצתי ומעוות של אותם קינדרד שבחרו להתרחק מן הצלם האנושי ולהתמסר לקללה לחלוטין, הם נחושים לשבור את המסכה ולשלוט בלילות ללא עוררין, להפוך את בני האדם לעדר מפוחד ולהביא את החשיכה, הטיפשים לא מבינים מה יקרה פן ניחשף שנית - אש האינקויזיציה הבאה תמחא את כולנו מעל פני האדמה, מולנו יעמדו עתה להביורים במקום לפידים, רובים במקום חרבות וטילים במקום חיצים.
שדות הקרב בין הסיעות ניטשו על אירופה במשך מאות בשנים, מאחורי הקלעים נאבקנו לשמור על המסכה, לחמנו נגד הסבאת' זמן כה רב, אך עתה משלא הגיעו הקרבות להכרעה שדה קרב חדש עלה, "העולם החדש" הפך לזירה המרכזית אליה נושא כל עולם הקינדרד את עיניו ומרכזו הוא העיר ניו-יורק, בעידן החדש בו גותיקה מקבלת מושג חדש לגמרי ומבני ענק מאיימים לבלוע את התושבים עצמם שהופכים קטנים יותר וחסרי משמעות... שם ינטש הקרב האחרון.
אבל הזמנים משתנים ועידנים חולפים, וצל גדול מרחף על פני העולם, עם בוא שנת אדוננו 2003 ליחשושים עולים מכל פינה ונשמעת שוב אותה נבואה מאיימת, עתיקי הקאמרילה מבטלים אותה בהינף יד - אבל הנבואות עצמן מתגשמות בזו אחר זו ואתה יכול רק לתהות - האם אחרית הימים בפתח?
"בשחור השמש תבלע
ירח יזרח בדם
אין מנוס, הג'אהנה כבר כאן."

shine black the sun
shine blood the moon
!Gehenna is coming, soon
 
doctor wang אמר/ה:
שאלה, למה אומרים שנת אדוננו? ישו היה ערפד?

כן זהו אכן ביטוי מהנצרות, in the year of our Lord 1444...
ישו לא היה ערפד, ולוומפייר יש קשר ישיר אומנם לתנ"ך אבל הוא לא נוגע ישירות לנצרות. הסיבה שהוספתי את צורת הדיבור הזו היא בשל העובדה שמרבית ההיסטוריונים הערפדיים הם נוצרים, וחיו בערך מהתקופה בה שומש הביטוי הזה בכל משפט, זה מוסיף לאווירה של גיל רב לערפד המדבר...
 
אה רן... מנהטן זה חלק מניו יורק. החלק העשיר והמפורסם (האמפייר סטייט, מרכז הסחר ז"ל, סנטרל פארק, מרכז רוקפלר, מוזאון גוגנהיים..)
 
ran-newman אמר/ה:
היותו ערפד לא סותר את היותו נוצרי?
ואגב, המשחק לא מתרחש במנהטן?

זה קצת מצחיק אבל לא משנה, לאלו שתרם ביקרו בניו-יורק:
ניו-יורק היא מדינה בארצות הברית וניו-יורק city היא מרכזה. ניו-יורק היא עיר עצומה המחולקת לארבעה רובעי ענק. ניו-יורק עצמה מכילה הרבה יותר תושבים ממה שישראל תכיל אי פעם. ארבעת הרובעים האלו הם: ברוקלין, מנהטן, הברונקס והקווינס.
מנהטן הוא מרכז המסחר וגורדי השחקים של ניו-יורק, הרובע למעשה ממוקם על אי גדול, שם ניתן למצוא גם את מגדל האמפייר סטייט, הסנטרל פארק, מרכז הסחר העולמי, פסל החירות באי הקרוב ואת החור שנותר ממגדלי התאומים...
 
זה מסמך רשמי. הם לא צריכים להיות נוצרים אדוקים בדתם כדי להשתמש בצירוף הזה כשם שלא
צריך להיות יהודי אדוק במיוחד כדי לקרוא "אלוהים!" בתדהמה על משהו. אם הם היו רומים, הם היו רושמים שנת X לייסוד רומא למרות שאף אחד לא משתמש בספירה הרומית כיום.
 
האי שעליו נמצא פסל החרות אם אני לא טועה. ואני לא חושב שסטטן איילנד הוא ממש חלק מניו יורק. אחרת איך תקרא ללונג ביץ'?
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top