• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחק פורום - להבות של קור [הסתיים]

סטטוס
נעול לתגובות.
"אכן," לאנס אומר, הפעם רציני, רציני מאוד, "בוא, נלך למחסן הנשקים." שניהם הולכים, ותוך שניות ספורות, הם נמצאים בין כותלי המחסן, אשר ריק כרגע, "מה רצית, ידידי?"
 
OOC: בהנחה שלא ראיתי את קארל.
IC: "ובכן, בא לך ללכת לאנשהו לשתות משהו ולדבר קצת?", הוא שואל את מנת'ורן בחיוך.
 
"מה חשוב כל כך שהיינו צריכים להתרחק מכולם חבר?" שואל לאנס בשקט...
לאנס חושד בנושא ומתכונן לתנועות מהירות... לא משהו מיוחד... סתם מוכן...
 
OOC: אז רציתי לחכות שהוא יגמור את הקרב, ואז נקח אותו הצידה. אחרת הייתי אומר "בוא לאנס, נמצא מקום לדבר בו"
 
OOC: שוב פעם, נורמונד מאוד מאוד עסוק, לא רק בקרב, הוא לא ממש יכול להתפנות.
ד"א, דימון, אני רוצה תגובה, וגם ממך, מיכאל.

IC:
נורמונד
מנת'ורן מחייך חיוך רחב, ומניח את ידו על כתפו הרחבה של אחיו הצעיר, "בוא, אח קטן."
במהרה שניהם מגיעים לפונדק מוכר, גולגולת השיכר.
"ובכן," מנת'ורן אומר, מחייך, ומחזיק שתי כוסות שיכר בידו, הוא מושיט אחת לנורמונד, מתיישב, "מה יש לך לספר לי, אח קטן?"
 
"או... הרבה... אבל הרוב משעמם", הוא אומר, ולוקח לגימה מהשיכר. "אבל אני רוצה לשמוע קודם מה שלומך? מה שלום ליידי נאיסי? ובונוריי הצעיר, מה שלומו?"
 
"בסדר לאנס, לזקן קוראים לוגית', אנחנו נשאר שבוע כאן, ואז נצא לאן שהוא ייקח אותנו. הוא די התחמק מרוב מה ששאלתי אותו, אבל הוא ייקח אותנו אל נייפוס, או לפחות אל מי ששלח את האלפים. מה הוצאתם מהם?"
 
נורמונד
אחיו של נורמונד מביט בו במבט שואל, "שולמינו מצויין," הוא אומר, " 'סר' בונוריי הצעיר מוכיח את עצמו כל פעם מחדש עם הרמח והחרב הקצרה. הוא ממש אני קטן!" הוא מצחקק. טיפה של שיכר נוזלת לו מזויות הפה.
"והליידי שלי במצב מצויין," הוא מתקרב לנורמונד, ולוחש, "היא רוצה עוד תינוק." הוא מתרחק ומחייך, "וזה לא הכל," הוא ממשיך, "היא החליטה למצוא לנו בית במגדל החצר."

OOC: מגדל החצר הוא מגדל מאוד מפואר במצודת צפון.
 
"נו - חיים טובים!", צוחק נורמונד, ולוגם שוב מהשיכר. "ובכן, לגבי..." נורמונד אומר, ומספר לו בשקט, בלי שאף אחד מאזין, את הסיפור שלו מאז שהם הגיעו לבית הלורד ועד שהם הגיעו לעיר-צפון. "אז אתה יודע מי זה הנייפוס הזה ואיפה אפשר למצוא אותו?", הוא מוסיף, ולוגם שוב.
 
"כן... לא ציפיתי שתכיר... אף אחד לא מכיר" הוא אומר, וגומר את כוס השיכר. "שמע, אחי, אני הולך לחפש את ידידי, לראות אולי האלפים העלובים האלה אמרו משהו. אבוא לבקר!" הוא מוסיף, ויוצא אל עבר הטירה.
 
"האלפים? אני לא בטוח בכלל שזה מה שהם... ... הם פלטו משהו על נייפוס הזה... שהוא לא נמצא במקום מסויים ואי אפשר לתפוס אותו... נע כל הזמן... אחרי זה הם התחילו לבכות ועזבנו אותם... צער בעלי חיים אתה יודע... אפילו אני לא עומד ביצור שמתחיל לבכות...!"
 
"גם לוג אמר משהו על זה שאי אפשר לתפוס את נייפוס. טוב יש לנו שבוע להרגע, תשיג לעצמך חצים, ואולי ניקח איתנו כמה שכירי חרב, אני אדאג לזה. תדבר עם נורמונד, תארגנו לאלפים סידור נוח, שמירה, שאף אחד לא יהרוג אותם ושהם לא ימותו, אני חושב שניקח אותם איתנו"
 
"בסדר... נשמור עליהם בינתיים... אבל אני רוצה לשחרר אותם חיים כשכל העסק ייגמר!" לאנס הולך משם ומחפש נפח, הוא מבקש ממנו להכין לו חיצים עם ראש מלא ברעל שמשתק בחץ...
זה יהיה יעיל מאוד אם רוצים לעצור את נייפוס בחץ אחד...
 
OOC: אם אין לאף מה לעשות, אני פשוט מעביר את המשחק, בשבוע.
מי שרוצה לעשות משהו לפני, שיכתוב את זה בתגובה הבאה שלו.
נאמר וסיפרתם לסיירה, ג'ון ונורמונד.

IC: הסוסים בחצר החלו לצווח כאשר שמעו את את החבורה, מלוות החוצה. נראה שהסוסים לא ממש אוהבים את הזקן. כמו רוב אנשי החצר... הוא פשוט נראה להם משוגע.
המלך בכבודו ובעצמו יצא לברך אתכם, "אתם עושים עבודה שיש לשבח," הוא אומר, "גם אם תצליחו וגם אם לא.
"אני חב לכם הרבה," הוא מחייך, "ואהיה חייב לכם עוד יותר אחרי העניין הזה." הוא מניף את ידו לכיוון שש מאות החיילים שעומדים מחוץ לטירה, רכובים כולם על סוסים, "אתם מוזמנים לקחת פיקוד על חיילי הרכובים."
תוך דקה או פחות, מגיע לקרבכם אדם, רכוב על סוס מלחמה ענק מפרונוק (בלי דגש על הפ' ;) ), במהרה אתם מזהים את הסוס בתור מנטוריין, שילוב עצום וחזק בין סוס לשור פרונוקי. "שמי סר ווילדון גראם," הוא אומר, "מהעיר גיימינטון שבאי פורונק. אני לשרותכם, אדונים וגבירה."
"דרך צלחה!" צועק המלך כאשר אתם מצדיעים את הסוסים לכיוון השער.

OOC: אם למישהו יש משהו שהוא רוצה מהמלך, או משהו לומר למלך, עכשיו זה הזמן!
 
OOC קארל לוקח לעצמו שני סוסים שיסחבו ציוד כגון לפידים, חבל ארוך, יתדות, בד, מנות מזון, שרשרת ברזל כבדה, שריון חרב ומגן נוספים.

IC: "אני מודה לך הוד מעלתך, על העזרה. לא נאכזב את הממלכות" קארל מודה למלך, קד קידה, ועולה על גבי סוסו. "חיילים" הוא צועק. "נצא לדרך!" ורוכב אל מחוץ לשער, דואג שלוג יישאר בקרבתו
 
OOC: רציתי לבקר את המשפחה. לא נורא. ורציתי לתקן את השריון
IC: נורמונד מטייד בציוד שלו - בגדי בית לאדי, גרזנו האהוב, שריונו המתוקן, רובה קשת ואשפת חיצים, וכמה נאדות שיכר, למקרה חירום. "תודה לך על האירוח הנהדר, הוד מעלתך!" הוא אומר, וקד קידה למלך. הוא עולה על סוסו, ומדביק את קארל. "אז לאן מועדות פנינו?"
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top