• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

The Gate goes ever on - [ הופסק ]

סטטוס
נעול לתגובות.
לא.
אני מתכוון שבניגוד לדרישות שלך ב"בעקבות המיתוס", אני אינני דורש מהשחקנים כמעט אף פעם להיות כולם נוכחים ברשת בשעה מסויימת. אני מצפה לממוצע של תגובות של לפחות אחת ביום, ולפעמים (במיוחד לדמויות חשובות בקטעים עקרוניים), שתי תגובות ביום.

שימו לב. בעקבות הצטרפות עדי קרטס, ההרפתקאה תתחיל מחר. אני אשתדל להעלות את הפתיחה בבוקר-צהריים, וכולכם תגיבו בזמנכם החופשי, עדיף עד שעה 20:00, כדי שאוכל להתקדם. אני מבקש תגובות מושקעות עם רולפליי, (מחשבות, רגשות, תכנונים), ולא תגובות טכניות קצרות

וכמה טיפים:

שימו לב לפרטים קטנים - הם אח"כ יכולים להפוך לרמזים עקרוניים, שחסרונם יפגע בכם קשות.

תזהרו, ותחשבו לפני שאתם מגיבים! האויב אכזרי וחכם, והשה"ם לא מפגין רחמים כלשהם (ראו למשל מה קרה ב"שירת הברבור" למי שלא שם לב לפרטים קטנים, ושגה בתגובה שלו).
 
---------------------------- מ ת ח י ל י ם -------------------------

סרן וארלי;
כאשר ליידי היילדגארד שבה ונגלית לעיניך ביחד עם בת טיפוחיה חצי-העלפית (ויריבתך) מיירין, ניכר שמשהו אינו כשורה.
"אבל, הגבירה..." מיירין נראית קרובה לדמעות "אני רוצה להמשיך איתך, ולא להיות שומרת ראש של החתול השמן והמגעיל הזה, אני שונאת את התפקיד המגעיל הזה!" היא מתפרצת, מזכירה לוארלי שהוא עצמו נודב לאותו תפקיד עצמו, ובעוד ביחד עם מיירין.
"אין ברירה, יקירתי" פליסיה נראית כמשתדלת לדבר בקול רך, שונה לחלוטין מן התקיפות הצבאית שבקולה הקריר בדרך-כלל "אכן, היית איתי שנים ארוכות, ואני גאה בדרך בה הפכתי אותך לפלדינית מבטיחה, שעתיד גדול צפוי לה... אבל" הבעה קודרת עולה על פניה של המפקדת "תמיד ידעת, כי יבוא היום שהחובה תפריד ביננו".
"אבל מדוע אני?" קובלת מיירין שוב.
"משום שאת מתאימה לתפקיד, שדורש אחריות רבה וחשיבה עצמאית" עונה מפקדת הלגיון "ומשום שאינני רוצה לקרב אותך אל גבולות רגוליה. לפחות לא בינתיים" פליסיה שולחת מבט קודר בבתי העיר הנישאים סביב. "הגורל שנועד לך שונה, יקירתי, ויום אחד את תביני זאת היטב... אה, סרן וארלי" היא אומרת, כשהיא מבחינה בך, קולה נעשה מיד רשמי וקריר יותר "האם אתה מוכן להתחיל בתפקיד החדש?" היא מוסיפה באירוניה "הרי לא ניתן להוד-נסיכותו קוג'ימאן להמתין זמן-רב מדי, הלא כן?"
מיירין משפילה ראשה בכעס, לא לפני שהיא שולחת בוארלי מבט מלא טינה.

קוג'ימאן, ראג'ין, ושאר הדמויות
הנציב קאריון מעלה חיוך מדושן עונג על פניו.
"ראה, שותפי העסקי החדש, הנה העיר לפניך!" הוא מחווה בידו על קאלדנמאונד; העיר מתוחה למעשה בין שתי גבעות גדולות, שעל אחת מהן מתנוסס ארמון הנציב, ועל השניה הרובע הסגור למגורי העשירים ואילי המכרות השונים. בתווך, מחבר בין הגבעות "פלא הנדסי" - גשר אבן עצום, שעשרות בתים וחנויות בנויות עליו.
למטה, לאורך אפיק הנהר הזורם מהרי חורף-כפור, מצויה העיר המרכזית - מקום מגוריהם של האזרחים הפשוטים, ומקום משכן למרבית השווקים, הסדנאות והחנויות.
"היא יפיפיה, פשוט יפיפיה" הנציב נראה כמעריץ את עצמו עוד יותר מן הרגיל "פלא שהקמנו מאפס, לתפארת קלאדאן והאימפריה הפוהרית" כרגיל, עונה מיד מקהלת ההסכמה הרגילה בקרב בני לוויתו והכוהנים הסמוכים אליו.
קוג'ימאן עושה את הדרך בתוך אפיריונו, כאשר ראג'ין רכובה לצידו, וקראשידאן הולך ברגל לפניו בחרב שלופה, מביט סביבו בחשדנות, והגמד לצידו.
לא עבר זמן רב מאז נכנסו לעיר, והתשורות החלו לזרום אל האפיריון; תיבה גדולה ומעוטרת עם בקבוק יין יקר, מתנת גילדת סוחרי הארגמן, המזמינים בענווה את הוד-נסיכותו לבוא ולבקר בחנויות היוקרתיות שעל הגשר הגדול, ולהטיב ליבו בתפנוקי האימפריה; פסלון לאמאסו קטן ונוצץ באור יקרות, מתנת כוהני קלאדאן, ומפתחות מוזהבים לבית החדש אשר סודר לקוג'ימאן על הגבעה הדרומית - בית מידות מפואר שהיה שייך לאחד מעשירי הסוחרים, וכעת נקנה עבור האורח המכובד.
המתווך, גמד קטן וקרח, בעל חיוך מרגיז וחנפני ועיניים חומות מתרוצצות, מכרכר סביב הנסיך.
"אחר-הצהריים, יהיה הבית מוכן ומזומן, לאחר שעושים בו נקיון אחרון לכבוד הוד-נסיכותו. התרצה כי בינתיים אקח אותך לסיור בחנויות היוקרתיות שעל הגשר, הוד-נסיכותו? ואולי עוד אננס מסוכר, הוד-נסיכותו?"

הנציב קאריון קורץ, כאומר "דאגתי לכל פרט, שותפי היקר..."
"מובן, שתזדקק לכמה גלימות חדשות, לכבוד הנשף שנערך לכבודך בארמון הערב, הוד-נסיכותו" מוסיף הגמד ומקשקש "ישנה חנות מ-צ-ו-י-י-נ-ת שאני מכיר..."
 
ooc: הכיצד נע האפריון של קוג'ימאן ללא עבדים שיסחבו אותו? מישהו אמור לשאת את הראהג'ה הפקאלישמאני - הוא הרי לא מרחף לבדו...

----------------------------

קוג'ימאן פונה אל הנציב קאריון במידת מה של שיעמום בוטה.
"הכל טוב ויפה, אדוני הנציב, אך לא אוכל לעצום ולו עין אחת עד שאראה לפניי את היהלומים היקרים והחמודים שלי... וסלק בבקשה את המוטציה האנושית והמעצבנת הזו מעל לפנים הרגישות שלי, היה ברור לי שאני לא עומד להיות מוקסם מיופיים של האנשים באימפריה הפוהרית - אבל לא מספיק שכולם חסרי שיער ושפם הוא אומר בחלחלה מה גם שהוא הגירסא הננסית שלהם הוא מילל בקול מתבכיין".

קוג'ימאן מרים כמה כריות ממיטת האפריון ונותנם לראג'ין.
"ראג'ין תהיי חומד ותסדרי את הכריות שלי, אני חושב שאני אנמנם לי קצת אחר צהריים קריר זה.. פרררר, האקלים כאן גורם לי להצתמרר - להיכן הימים הטובים של הלחות בפקאליג'יר נעלמו?..."
 
ooc: מובן שהאפיריון אינו מרחף לבד, וישנם עוד עבדים פאלקישמאנים שסוחבים אותו; פשוט לא התייחסתי אליהם בתור דמויות מיוחדות.

ונוהל חדש לכולם, בכדי למנוע אי-הבנות: מי שסבור כי בשלב הזה אין לו תגובה מיוחדת, אלא הוא רק פועל באופן טכני (למשל: הולך), שיכתוב הודעת ooc, ובה יציין ש"אין פעולה מיוחדת בשלב זה", ואני אדע שהוא מבקש שאני אמשיך בלא לחכות לו
 
ooc:
אין פעולות מיוחדות ברגע זה - תפקידה של ראג'ין יתסכם במזיגת יין ובסידור הכריות.
 
ooc: אני מכניס עוד תאור בכדי לאפשר ליתר הדמויות להשתלב

ic: הנציב קאריון מכחכח בגרונו ומעלה חיוך מאולץ על פניו.
"הוד נסיכותו... המשלוח הגדול יגיע מחר, או היום בלילה מאוחר, כאשר שיירת הקרונות תגיע העירה. כמובן, שתשורת יהלומים סמלית וחביבה תוענק לך כבר הערב, במשתה שאני עורך לכבודך" הוא מוסיף, מלא חשיבות עצמית "יהיו שם כל המי-ומי, אני מבטיח לך. בינתיים, תוכל להנות מכל כיבודיה ומנעמיה של העיר הזו" הוא מוסיף, מניע את ידו במחווה שכולה נדיבות.
"ובקשר ל...המממ..." מבטו נע לעבר הננס המרגיז "קריזק אולי אינו יפיפה, אבל הוא מכיר את כל חנויות המותרות בעיר, שכולן מחכות לפגוש את הוד-נסיכותו ולהתרשם מטעמו המשובח בבגדים, פנינים ומאכלי-תאווה"
הננס מבין את הרמז, ומתקדם קדימה, פונה אל ראג'ין וקריסטל גרנט "המממ... משרתים נכבדים, להיכן להוביל את האפיריון? מה אדונכם הנעלה אוהב במיוחד?" הוא מאנפף בכולו המרגיז "יש לנו עוד מספר שעות עד שהבית יהיה מוכן, ונשתדל להפיק מהם את המיטב... משי? ציפורים ממולאות בפטריות ושלוקות ברוטב עדין? פניני הר הנראות כאילו באו מידיו של האל הכחול? רק תגידו, וקריזק מסדר מייד, כן... כן... מסדר מייד" חיוכו מתרחב, עד שפניו נראות כמו ירח קטן שכולו חביבות ועונג.
 
וארלי מחיך חיוך מריר לעבר מיירין, חיוך שאומר בלי מילים "שנינו נתקענו באותו ברוך ילדה", לאחר מכן פונה אל הגבירה ואומר "הו כן גבירתי משתחבה לא נוכל להכזיב את הנסיך הרם" הוא אומר בקול סמחותי "ובכן מיירין תחת חסותי עם כן, נלך מיירין?"

ooc: מחר אני אהיה פה כל היום (עצלי) והיה לי זמן רב יותר להגיב ולקבל תגובות.
 

ooc: נסיון אחרון בהחלט להחיות את ההרפתקאה. אני רוצה סבב תגובות מלא, בעיקר אחת של pitfiend, על התאור האחרון שלי. ואגב, לפי מיטב שיפוטי כמנחה, לכל אחת מהדמויות יש סיבה טובה לתגובה - אתם מעורבים בסצנריו, מדברים אליכם, יש מראות סביב - זה בדיוק מה שצריך לעורר רולפליי.

בהנחה שעד היום ב-14:00, לא יגיעו תגובות ממספיק שחקנים, ההרפקתאה תנעל
 
"היכן יש מסעדה טובה? לאדוני לא הזדמן לאכול אוכל ראוי זה זמן רב" אומרת ראג'ין, ומקללת בליבה על האוכל שנבחר בקפידה רבה לקראת המסע - עליו התלונן אדונה כל הדרך.
תוך כדי מילים פותחת ראג'ין בקבוק יין משובח ומוזגת לשתי כוסות - מגישה כוס אחת לקוג'ימאן ושותה את האחרת בתקווה שאדונה יעלים עין הפעם...
 
למה לחץ? ולמה הוא תמיד עלי?
-------------------------------------------------------------------------------------
קוג'ימאן מתגלגל קלות על מיטת האפריון שלו בשיעמום.
"נו טוב, אם אדוני מוכן לערוב ליהלומים אני אעשה את מיטב יכולתי להגיע לנשף ולחגוג, כמובן שאשמח לראות את העיר ו"הפלא ההנדסי" שחוללתם כאן, אני אניח למשרתי לדאוג למסלול. אני אנמנם לי בינתיים למרות שקריר כאן מדי בכדי לעצום עין כשורה.."
קוג'ימאן מנפנפף בידו בעצלות לעבר משרתיו בכדי לסמן להם כי הוא מוכן לצאת לדרך...
 
א. ערכתי את ההודעה.
ב. להתעורר חבר'ה, חוסר תגובות יביא לסגירת המשחק.
ג. מצטער על ההודעה החד פעמית שאינה קשורה למשחק עצמו אבל הייתי חייב.
 
קאריון מהנהן וממהר להפרד מקוג'ימאן ולפנות עם אנשיו לכיוון אחר;
ריזק הננס מהמן בהתלהבות מעושה (ומאוסה), ומתחיל להוביל אותכם במעלה הרחוב, לכיוון העיר העילית; הדרך מתנהלת כעת במעלה גבעה, והבתים נעשים גדולים ומרווחים יותר ככל שאתם מתרחקים מן הנהר.
שעטת פרסות מפריעה את מנוחתו של קוג'ימאן, כאשר מספר פרשים במדי הלגיון הזהובים מדביקים את השיירה. הרוכבת בראש מדביקה במהירות את העבדים נושאי האפיריון, ורוכנת קלות באוכפה לעבר קוג'ימאן, עיניה בוהקות בבוז כמעט לא מוסווה.
"צהריים טובים, הוד-מעלתך העצום" היא אומרת (נוקבת במילה דו-משמעית, שכוונתה יכולה להתפרש גם כ"שמן"). אני שונאת להפריע את מנוחתך השלווה, אולם הלגיון שלי עומד לצאת לדרכו ושעתי דוחקת" מוסיפה הקצינה הבכירה, שקוג'ימאן, ראג'ין והיתר מזהים כמפקדת פליסיה היילדגארד.
"טרם צאתי, אני מותירה לך שניים מהקצינים הטובים ביותר שלי, לשמור על בטחונך. מיירין, וארלי!" היא מצווה, ושני קציני לגיון זוטרים יותר, גבר ואשה, מתקדמים קדימה בדי-היסוס.
"שמרו על האדון הנסיך מידיים מזיקות" היא מורה, נאנחת "אתם אחראים על כך בפני, ורק בפני" היא מוסיפה בבוז "לא בפני הנציב קאריון, ולא בפני אף אחד".
הקצינה המכונה מיירין, חצי-עלפית יפה בעלת שער זהוב, מחווה קידה, נראית די מרירה עדיין.
"לכבוד הוא לי, הוד-נסיכותך" היא אומרת בקול מאד לא משכנע.

דעתה של ראג'ין, לעומת זאת, נתונה לא רק לשני הקצינים הצעירים, אלא גם למשהו אחר ומטריד... שני אנשים, שהחלו לעקוב אחרי האפיריון ממרחק בטוח. או ליתר דיוק, אדם אחד, גוץ ובעל בגדים מרופטים, ופאקלישמאני אחד, איש קרקל בעל רטיה על אחת מעיניו, שאיכשהו, נדמה לה שהיא זוכרת אותו מן העבר, ולא לטובה...

ooc: פיט, עדי, רן, סבב תגובות מלא.
 
ic: "כן גבירתי, האם עלינו לחקור את השומרים והעבדים?" וארלי מפנה מבט חשדני לעבר 'חתול הזבל' בראש השירה ואז לעבר ראג'ין.
לאחר שקיבל תשובה הוא פונה אל מיירין "האם ברצונך ללכת מלפנים או מאחור?" וארלי החליט שישמור מרחק בתוח מהפלאדינית הצעירה (?), כשהוא פונה להביט לאחור הוא מבחין באנשים שהולכים מאחורי השירה ושואל את פליסיה "אלו גם הם ממונים שלך או שיש לחקור אותם על מעשיהם פה?".
מאותו רגע הוא מתעלם מכולם פרט ל: מקוג'ימאן, השומרים, העבדים וסם עין בוחנת ויהירה על מיירין.
-------------------------------------
ooc: מצתער על שגיעות.

[ תוקנו. השאלה לפליסיה מיותרת, מאחר שוארלי יודע היטב שהיא לא מינתה איש מלבדו ומלבד מיירין, מה גם ששני הטיפוסים מאחורה ממש לא נראים כאנשי לגיון
Envinyatar]
 
ooc: זו פעולה בתור הדב"ש, ולא בתור השה"ם.

---- מיירין ----
ic: מיירין שולחת מבט כעוס בוארלי, וקולטת במה הוא מביט.
"אתה לא יכול לחקור סתם אנשים ברחוב, טיפש שכמותך" היא ממלמלת "אבל הם עוקבים אחרינו. זה יגמר רע, אני מרגישה את זה. אמרתי לפליסיה שאני לא מתאימה למשימה הארורה זו. המקום שלי הוא בלגיון, לידה, ולא עם החתול השמן ווארלי הקנאי והמגעיל הזה
כובשת את מחשבותיה, היא מדביקה את האפיריון.
"הוד נסיכותך" היא אומרת, שולחת עוד מבט לאחור "אני מצטערת להפריע את שנת הצהריים שלך" היא מוסיפה, משתדלת בהצלחה חלקית לבלום את הבוז בקולה "אבל ישנם שני טיפוסים שעוקבים אחרי האפיריון שלך... אחד מהם פקאלישמאני". לאחר מכן, היא שולחת מבט מצווה אל קראשידן והגמד הצועדים מקדימה.
"זהירות" היא אומרת בקול נמוך "שימו עין על כל צל, ועל כל פתח סמטה".
 
"עוקבים?" לוחש קוג'ימאן בתמיהה "ובכן מדוע את עומדת שם! שספי את גרונותיהם ונמשיך בדרכנו, בפקאליג'יר לא היו טורחים אפילו להטריד אותי בעניינים שכאלו."

הראהג'ה השמן מתהפך מעט ללחוש לאוזנו של קראשידאן משרתו הנאמן והכנוע: "אני לא סומך על בני האדם הגולמיים הללו, כל השריון הזה שלהם לא יועיל במהומה ובסופו של דבר רק מיומנות וגמישות הם שיקבעו - לכן אני רוצה שתפקח את עיני החתול החדות שלך ותדאג לטפל במהירות ובשקט בכל בעיה שעולה..."
 
מיירין שולחת בקוג'ימאן מבט עוין.
"אינני יודעת מה קורה בארצך, נסיך" היא אומרת בקול צונן "אולם באימפריה הפוהרית אין משספים את גרונו של אדם בלא משפט. או לפחות כך הדברים אמורים להיות. נראה מה ניתן לעשות"
מיירין מפנה את סוסה. "סרן וארלי!" היא קוראת בקול מצווה, כאילו ברור שהיא המפקדת של המשמר "בוא ונתהה על קנקנם של האנשים האלו" אזי, היא מניעה את סוסה לעברם, בהבזק של זהב וגלימה מתנופפת ברוח.
לאחר שהם דוהרים, קראשידאן לוחש לקוג'יאמן וראג'ין.
"יש עוד אחד, זקן על כיסא נדנדה ליד המרפסת של הפונדק ההוא שם" הוא אומר, מחווה לעבר חזיתו של פונדק, הרחוק כמאה מטרים מן האפיריון "הוא לא הסיר מעליך את העיניים, אדון, למרות שהוא מעמיד פנים אחרת".
 
"בטח סתם קבצן..." אומרת ראג'ין לקוג'ימאן בשיעמום
"בני האדם האלו מעיקים, לא נותנים לנשום...
אם האנשים האלו מפריעים להם - שיטפלו בהם לבד."
"בת-האדם אמרה שיש פה עוד פאקילשמאני, אולי תגיד לו שיבוא הנה? לא תזיק לנו חברה ברמה גבוהה יותר..." הוא גם נראה מוכר, אולי עבד קודם שברח? לא משנה, העיקר שניפטר מחברתם של נטולי הפרווה האלו...
 
"אל תעזוב את צידי קראשידאן, הנח לראג'ין לטפל בכך - מנסיוני גם הזקנים ביותר הם תחמנים וזוממי קנוניות, אין לפקפק בהם, אני שוונא כשנועצים בי מבטים, ראג'ין לכי ותשתיקי אותו... או שאולי במחשבה שנייה אני צריך מישהו שיביא לי עוד כריות.. פררר, קשה כל כך להחליט..."
קוג'ימאן נושך את זנבו ביאוש.
 
ooc: מכיוון שאני ופיטפינד כתבנו הודעה זו באותו זמן - התייחסו להודעה זו כאילו באה אחרי הודעתו של פיטפינד.
------------
ran-newman אמר/ה:
"בטח סתם קבצן..." אומרת ראג'ין לקוג'ימאן בשיעמום
"בני האדם האלו מעיקים, לא נותנים לנשום...
אם האנשים האלו מפריעים להם - שיטפלו בהם לבד."
"בת-האדם אמרה שיש פה עוד פאקילשמאני, אולי תגיד לו שיבוא הנה? לא תזיק לנו חברה ברמה גבוהה יותר..." הוא גם נראה מוכר, אולי עבד קודם שברח? לא משנה, העיקר שניפטר מחברתם של נטולי הפרווה האלו...
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top