• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שיר של אש ושל קרח, פרק ג' [ הסתיים ]

סטטוס
נעול לתגובות.
"תחסוך את האיומים" הוא אומר בארשת פנים רצינית וחמורת סבר אל השומר ואז פונה אל ג'אנוס "זו היא בטח טעות, מאז הגעתה היא הייתה תמיד איתי ומעולם לא התחזתה לאיש, אני יכול לתת לך את מילתי. אך מכיוון שאיננו רוצים לגרום לכם צרות אנו נבוא להוכיח את חפותנו" ואז הוא פונה אל סאנדרין ואומר בקול נעים יותר "אל דאגה הליידי, אני מבטיח לך שלא יעונה לך כל רע ושחרבך תחזור אלייך" אזי הוא מביא את חרבו אל השומרים ומסמן לה לעשות גם כו.
 
ooc: שים לב. ג'אנוס סלינט לא נמצא שם, יש שם מישהו שאומר לך, שסלינט שלח אותו, וזה הכל.

ic: סאנדרין מתנערת מאחיזתו של האריס.
"אני לא הולכת עם הטיפוסים האלו" היא מצהירה בעקשנות, ונסוגה צעד אחד לאחור, כשהיא שולפת את חרבה מן הנדן. עיניה הירוקות מרצדות בבוהק מסוכן.
"אף אחד, אבל אף אחד, לא ישבה אותי שוב" היא מסננת מבין שיניה.
"יש לנו חדשות בשבילך, גברת" אומר מפקד השומרים, וגם בקולו יש שמץ מבטא זר, מן הערים החופשיות "את באה ועוד איך... השאלה הגדולה היא, אם שלמה או בחלקים".

החיילים במדים האפורים של סטארק, שתשומת ליבם הוסבה אליכם, נעים לעבר ההתרחשות, דרוכים וידיהם על ניצבי חרבותיהם.
"קודם כל" מעיר ג'ורי קאסל "בתור חבר במשמר העיר, הייתי מצפה שתשמור על הפה..." עיניו של הצפוני סוקרות את זהובי הגלימות בחשדנות "מאיזה פלוגה אתה?" הוא שואל בחריפות "איזה קצין אתה משרת?"
"זה לא עניינך, חטטן" נוהם המנהיג, חרבו שלופה, נעה כעת באיטיות לעבר ג'ורי קאסל "ג'אנוס סלינט שלח אותי להביא את המתחזה, ואני אביא אותה... גם אם אני אדרוך על כמה גופות של גורי זאבים בדרך".
 
דיאנה רק פולטת "לא..." קטן של מחאה כאשר היא מובלת משם. אך לאחר כמה צעדים היא חוזרת לעצמה. בדיוק מה שחסר לי! ואיך אני אלך לתחרויות? אני לא אספיק להרשם... "אאניז תראה, זה לא כל-כך פשוט כמו שזה נראה." היא אומרת ברגע שהם מגיעים לרחוב קצת יותר רחב מהסימטה. "אתה יודע שאני מתגעגעת לאבא וכבר לא יכולה לחכות לספר לו על כל מה שעברתי." היא נעצרת, ובזמן הדיבור מביטה מסביב מחפשת דרך מילוט. חבית שתתן לה אפשרות לקפוץ עליה ולעלות לגג, או בכלל משהו לטפס עליו נראה כמו האפשרות האידיאלית. אני לא אוכל להתחמק מהם לנצח
אם היא כן רואה משהו מתאים, "אבל לצערי..." מתכופפת כדיי לחמוק מידו של אאניז, ורצה לכיוון. "נפגש בערב!"
אם לא, היא פשוט ממשיכה ללכת, מקווה שאאניז יעזוב את כתפה ויתן לה הזדמנות לחמוק. או שאביה לא יהיה כעוס מידי.
 
ooc: מאחר וטאנגלווגד לא טרח להגיב במשך יומיים למרות שנכח בפורום, אין לי מנוס מלהסיק שהוא איבד עניין (בסדר, זכותו המלאה :) ), ואני מדלג על הסצנה בה הוא אמור היה להשתתף.

מה שקרה, בסופו של דבר הוא כך:

דיאנה הצליחה להתחמק בקלות מאאניז, בנקודה זו או אחרת ברחוב, ולחמוק מבני פריי, שכל מה שיכלו לעשות זה לצעוק אחריה, שאם לא תחזור בערב, היא תהיה באמת בצרות. לאחר מכן, בתור אביר המסתורין, היא הצליחה להרשם לתחרויות.
אולריק נאלץ לשלם סכום למלומד כדי שיטפל בו, אבל בסופו של דבר, באורח כמעט לא טבעי, הפצע מחלים במהירות (למרות שזה עדיין כואב, והוא קיבל אזהרה לנוח במשך כמה ימים).
בסופו של דבר, שלוש הדמויות נפגשו בפונדק, ומגלות שסנדרין לא שם; בירור עם מספר אנשים וקצת התרוצצות גילו לכם, שהאריס וסאנדרין כותרו בידי חבורת אנשים שהתחזו לזהובי גלימות, והיה קרב בין הצדדים, שנקטע בשל התערבותם של אנשי ימין המלך. לפי מה שזדמונד הצליח להבין, סאנדרין נלקחה אל ימין המלך.

אני מחדש את הסצנריו לפנות ערב, כאשר הדמויות סיימו את הבירור שלהן, והן מצויות בכיכר הגדולה ושוקקת האדם ליד הכניסה לספט הגדול.
אם אתם מתכננים משהו לפני התחרויות, תכתבו כאן, אם לא, שכל אחד יכתוב מעין הודעת סיכום לפרק ג'.
 
קצת הגזמנו לא? איך יומיים? אתמול לא כתבתי הודעה (למרות שהייתי בפורום לא היה לי זמן לכתוב את ההודעה, מה גם שמכיוון שזה קטע חשוב אני שוקל את מעשיי)
ביום חמישי כן כתבתי ורק התחיל היום, כך שרק יום אחד לא יצא לי לכתוב.

הבעיה היא, שנוצר צוואר-בקבוק של התגובות החסרות. מה שתעשה עכשיו, אם כבר, זה פשוט להכניס תגובה להמשך - קרי, מה האריס עושה לאחר שנשלפו החרבות, ואחרי קרב קצר (לפני שמישהו הספיק להתערב), ג'ורי קאסל מודיע לזהובי הגלימות (המזוייפים), שהעניין (וסאנדרין) מועברים לטיפול של ימין המלך
 
דיאנה פונה אל הספט. "אני אחזור לפונדק בקרוב" היא אומרת לשאר. אני בטח לא הולכת לפגוש את אבא הערב, אבל יום אחד אני אהיה חיבת. אולי אחריי התחרויות, כשאני אזכה. כן, כשכולם יתהו מי אביר המיסתורין אני אראה להם מי אני. ואחרי זה, מי יוכל להגיד לי מה לעשות ומה לא? אף אחד. סוף סוף יעזבו אותי בשקט... היא נכנסת אל הספט ונגשת להדליק נר ליד הלוחם. סבא לפחות יהיה גאה בי. אולי הוא ישכנע את אבא בפעם הבאה שהם יפגשו. ומישהו יכתוב על זה שיר, ועל כל מה שהיה קודם. אף אחד לא יעצור אותי יותר. היא מביטה בפניו של הלוחם פעם אחרונה ויוצאת מהספט אני מקווה שהאריס בסדר, הוא בטח יחזור לפונדק... וסאנדרין. היינו צריכים לשמור עליה, טוב, היא בטח תחזור עם האריס.
דיאנה חוזרת אל הפונדק, הולכת לאט ומביטה סביב. כאשר היא מגיעה היא רק שואלת את בעל הפונדק לשמו של הזמר. אינ עוד אפגוש את הטיפש הזה.... ומלבד זאת לא מתכננת לעשות יותר מידי ליפני התחרויות כדיי להמנע משאר הפריים שמסתובבים באזור.
 
'אז עכשיו הכלבים לבית סטארק נהפכו גיבורים אמיצים, למרות שאכן אנו צריכים כל עזרה, אפילו מכלבי סטארק' חושב לעצמו האריס כשג'ורי ואנשיו עוזרים להם.
כשהקרב נגמר האריס עוזר לסאנדרין איך שהוא יכול ואז פונה אל ג'ורי : "איני יכול שלא לציין שבלי עזרתך כנראה שמצבנו היה רע ומר ועל זה אני מודה לך, אך אני ובת ליוויתי חפים מפשע ואיני מאמין שישנה סיבה כלשהי שנעבור לטיפולו של הימין, מה גם שאני בטוח שיש לו דברים חשובים יותר לעסוק בהם במיוחד כשהתחרויות מתקרבות."
 
מפקד המשמר עוטה האפור שולח בך מבט, מסתיר גיחוך שעולה על פניו.
"החבורה הזו תחזור לחפש אותכם" הוא מעיר "אני סבור, שימין המלך הוא האדם המתאים לטפל בבעיה הזו... וזו אכן בעיה, עם אנשים כאלו עוטים גלימות זהובות"
מבטו שב ותועה לעבר סאנדרין.
"האם גבירתי תואיל להתלוות אלי?" הגיחוך על פניו גובר "אם התעניית בגלימות האפורות, בוודאי תשמחי לבוא ולראות את הלורד הרם של הצפון. הוא ישמח מאד לראות גבירה ש..." נראה, שהוא אינו מוצא את הביטוי המתאים.
סנדרין מחייכת, נראית שבעת רצון ומסוקרנת, כאומרת 'אני? לראות את ימין המלך?"
"האם אדוני ירצה להתלוות אלינו, או שמא תסור לדווח ל...אדומי הגלימות?" הוא מעיר בשמץ בוז.
 
"אני הולך לאן שהגבירה הולכת" ארשת פנים שלו רצינית וקולו קר.
"אך לפני שנבוא איתכם אני צריך להחליף אם הליידי כמה מילים" הוא לוקח את סאנדרין הצידה ולוחש לה "אני מאוד מצטער שהיית צריכה לעבור את זה הליידי, אך אני לא חושב שיהיה חכם ללכת אל הימין, מה גם שהשאר ידאגו לנו. אך אם זהו רצונך"
הוא מושיט לה את ידו בפנים חייכנות ונעימות.
 
סאנדרין נראית כמהססת.
"הממ... מדוע זה לא חכם? לפי מה ששמעתי, הוא אדם הגון ואמיץ, נצר לבית האציל והעתיק ביותר בכל שבע המלכויות"
היא מוסיפה, מפנה אל האריס מבט שואל.
"כמובן, שאם אתה מתנגד נוכל לדחות זאת לאחר כך" היא מוסיפה "ומה לכל הרוחות זהובי הגלימה האלו רצו ממני? לא התחזיתי לאף אחד למרות ש..." חיוכה מתרחב "זה היה די מתאים לי, להיות מלכה".
 
חיוך עולה על פניו של האריס למרות שהוא מנסה להסתיר אותו.
"אני בטוח שהיית יכולה להיות מלכה מצויינת" הוא לוחש לה.
"אך ישנם דברים חשובים כרגע, איני יודע מה הם רצו ממך, אך זה בטח לא היה טוב. דזמונד אולריק ודיאנה בטח כבר חזרו והם דואגים לנו ואני חושב שכדאי שלפחות נספר להם את מה שקרה לנו הליידי".
"ואת הימין לא הכרתי אף פעם אך למרות שחייליו עזזרו לנו כרגע ניסיוני איתם הוא בהחלט לא טוב, אני חושב שעדיף יהיה שנחזור לפונדק, אבל אם רצונך הוא ללכת אל הימין אנו נלך".
 
סאנדרין פורצת בצחוק קליל.
"ובכן, על דבר אחד אנחנו מסכימים" היא אומרת, ושולחת בך את אחד המביטים המקסימים שלה "ואם הייתי מלכה, היית מוכן להיות אחד מ"השבעה" שלי?"
אזי, היא פונה לג'ורי קאסל.
"אשמח מאד אם הלורד ימין יואיל לקבל את פני בעתיד, אחרי התחרויות. לא אגזול מזמנו היום" היא אומרת, מחווה קידה קלילה ומסתלקת לעבר הרחוב.

------- End of Scenario -------

ooc: הפרק הבא יתחיל בתחרויות. בסופו של דבר, האריס ודיאנה משתתפים, וגם דזמונד, אם הוא רוצה (האם אתה רוצה?)

כך או כך, אני אשתדל להעלות את הפתיחה לפרק הבא בקרוב - כנראה מחר או מחרתיים.
 
OOC: אולריק רוצה להרשם לתחרות קשתות כלשהי, תחת שם בדוי. האם זה אפשרי? זאת אומרת, האם יש תחרות כזו בכלל...
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top