• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אין סודות שקטים - הרפתקה בת'רוס (מו"ד 5) פתיל הרשמה

nuriel

כן, ברור. החיילים החליטו שהסאטירים מפריעים להם, יצאו לטבוח בהם, והצדיקו בזה את האלים. זה הוביל את וינולה להבין שהאלים הם תירוץ נוח להיפטר ממה שלא מתאים לך ולגזול מהחופש של אחרים. לא מסקנה מאוד הגיונית, אבל וינולה לא מאוד חכמה
.
 
lonewolf
אני מעריך שהסכנה עצמה היא סיבה מספיק טובה. אקרוס שוכנת בסביבה הררית, שורצת מפלצות, לא מקום שאף אדם, גם לוחם מיומן, ירצה להיות בו לבד... גם מסע גילוי עצמי נשמע לי מהסוג הבנאלי והטוב.
יש לי כמה רעיונות בנוגע לאיך נשלב אותו בהרפתקה (כי הוא לא כל כך יכול להישאר בצבא האקרואני ולהיות הרפתקן בו זמנית), אבל אם וכאשר...

dragonian
שתי הערים היותר מקבלות ביחס לגזעים לא אנושיים. מלטיס בגלל שהיא נחשבת לעיר בטוחה ושומרת שלום בצורה פנומנלית, וחובקת זרים, ואספודל בגלל שלא כל כך אכפת להם מי נכנס לעיר, כל עוד הוא שומר על הסדר, וכל עוד הוא מת.

גרגויל
אני אקבל את זה. בקשר למתת, אני אישית חושב שהבלתי-פגיע קצת חלש משמעותית מהאחרים, לעומת הייעוד הקבוע, שגם נשמע לי מתאים יותר לרקע וגם טוב בהרבה מהכישרון הממוצע. (יש לי הרבה הערכה ליתרון להצלות ממוות, והיכולת המדוברת של חצי האורק נחשבת לשבורה בהרבה חוגים). לכן אני ממליץ לך בחום לשקול שוב את החלטתך.
בקשר לערכי התכונות, זה קצת מסובך, אבל בקיצור אני אגלגל תכונות, אחלק אותם לסטים בצורה מאוזנת, ואחלק את הסטים כראות עיני לשחקנים, לפי מה שנראה לי הכי מתאים (נגיד, אם יצא סט שכולו אי זוגי, אני סביר להניח אתן אותו לבן האנוש).

yds
לא, סורי...
אני פשוט לא רואה איך זה מתחבר לאף אחד מהאלים בעולם. בכל מקרה, הקונספט נשמע ממש מגניב, אני חושב שאולי אשף diviniation עם מתת האורקל או שובר-האלילים יתאים מאוד לדמות (רק זורק רעיון).

nav666
כי למה ניתן לצפות מההוביטים של העולם? בכל מקרה, אני חושב בכל זאת שהקשר לאקרוס קצת קלוש, במיוחד כשהסאטירים מהווים חלק חשוב בצבא האקרואני, במיוחד ביחס למקומות אחרים.
אני אישית חושב שרצף אסונות וכשלונות קצת יותר יתאים, רק בגלל שאני לא מסוגל לחשוב על קבוצה שהיא לא מאקרוס ושתהיה לה את הסיבה לרצוח את החברים שלה וגם לתת לה את האמביציה לגרש את האלים ממושבם השמימי. ילודי-ניקס עשויים להיות קבוצה מעניינת של יצורים לרצוח את חבריה, אבל צריך להעניק להם את הסיבה. משימה שלך, אה?
 
yds
בצורה שבה זה מוצג בספר, זה פחות ככה. בכל מקרה, שמע מה נעשה. אני אישית חושב שהקונספט הזה אחלה ומתאים לעולם, ויש הרבה בילדים אחרים שמתאימים לו (כוהן ידע לדוגמא, ות'כלס אפשר לשלב כל דבר). תגיש את הרקע, ואני אשב על זה כמה ימים, ואחזיר לך תשובה.

dragonian
נשמע אחלה, אם תרצה שאשלח לך את הנתונים אודות הלאונין וה"בלתי מובן", רק תגיד.
התפקיד של הספינקסים בת'רוס מאוד דומה לספינקסים במקומות אחרים. מרבית הספינקסים חיים באיי דקרה, ולעיתים קרובות תלמידים אמיצים באים אליהם במטרה ללמוד מהידע הקדמוני שלהם. הספינקסים נועדים לבחון את התלמידים במבחני ידע והיגיון, כגון חידות. לספינקסים יש יכולות נבואיות, ועל כן לעיתים באים אליהם אנשים שמחפשים תשובות, כמו מעין אורקל.
יש אנדרוספינקס מפורסם אחד ממלטיס, מדומאי, שבא למלטיס לעיתים קרובות כאשר הוא חוזה רוע או פגע שמתקרב לעיר, ומנבא להם את נבואתו. לרוב הוא נתפס כמחזה קודר בעיר, בגלל הטבע של נבואותיו.

גרגויל
אל תדאג, 5 דקות לשם או לשם. אני לא אוהב את הקניית נקודות, זה נתפס אצלי כמשהו מאוד גנרי שמחסיר מהפאן של המשחק.

lonewolf
סבבה לגמרי. בכל מקרה, אני אודיע כבר על הנבחרים בעוד שבועיים ככה...
 
כן. אשמח. תודה.

חשבתי שהקונצפט הוא של ליאנוין(אולי ליאונינית? לא סגור עדיין איך לדמיין את זה סופית), שחייו והוא עצמו סובבים סבוב חידות ונסיון לפענח.
בא לעולם בצורה יוצאת דופן כלשהי, וספינקס(אולי האנדרוספינקס?) בגיל צעיר בא ואימץ אותו, ושלח אותו אחר כך ללמוד במאליס.
כשהאנדרוספינקס הגיע לאחרונה לעיר, הוא אמר לו חידה נבואית ששלחה אותו למסע לגלות... למה הוא צריך ללגת למסע.

הוא לומד את הקסם בתור הא'ב של המציאות, מפרק ומרכיב מחדש.
 
nuriel
אני לא חושב שזה קלוש. בחרתי את אקרוס כי זה העיר שמשויכת ללבן אדום. הקלאן של וינולה השתגעו טיפה יותר מדי, אולי בזזו איזה כפר מכל המשקאות והנשים שלו או משהו, והם החליטו להיפטר מהם בשם האלים.
 
ח'ברה, ישבתי על זה כמה שעות, החלטתי בסוף לאשר כל מכאניקה בנפרד. [mention]yds[/mention], ספציפית המכאניקה של תחום המאגיה מאושרת, מוזמן להשתמש בה.

dragonian
סבבה, שלחתי בפרטי.
בכל מקרה, הקוסנפט נשמע אחלה. היות והלאונינים נוטים להיות אתאיסטים, ממליץ לך לתאר כחלק מהרקע את היחס של הדמות לאלים.

גרגויל
אל תדאג, לא טרחה בשבילי.

lonewolf
האמת שאני מעדיף שלא לשאול שאלות מהסוג הזה, אני מאמין שהאופי של הדמות צריך להיות פתוח לשינויים של השחקן. רק התאמתי במידה מסוימת את הדמות למשחק עצמו, על מנת שלא יווצרו קונפליקטים עם המערכה. כרגע נחכה עד מוצ"ש בעוד שבועיים.

nav666
הבעיה שלי ספציפית קיימת עם אקרוס, בגלל שאין בכלל כפרים ליד אקרוס, מלבד העיר עצמה, ואין שום סיכוי שסאטירים מסוג כלשהו יצליחו לחדור לשטח של אקרוס למטרות התהוללות כאלו. לכן אני ממליץ לחשוב על משהו אחר. ישנם מספר עיירות חוף של בני אנוש, ככה שבמידה והמקרה קרה ליד אחת מהן, ונניח שליחים של האלים הגיעו כדי למגר את האיום על בטיחות העיירה, זה מקרה הרבה יותר שכיח.
 
סבבה, מגניב - הנה סיפור רקע וקווי דמות כללים

לא כל האקדמאים לובשים גלימות, ולא כל המידע נכתב בדיו. במערה רחבת מימדים, ספונה בין שלוש גבעות עתיקות יומין, לא רחוק ממלטיס, מתגוררת האסכולה הארגונאית. ארגוניוס, מייסד האסכולה, היה חבר בתריסר שהקדיש את חייו לחקר הקסם.
ארגוניוס האמין בכוחו של הקסם המאגי לרומם את האדם, לחזק אותו, ולמעשה לגשר את הפער בין האדם לאל. כאיקונוקלסט מובהק, ארגוניוס חשב שהאלים הם סך הכל יצורים כמו בני האדם,. שניגשו לקסם משלהם.

האסכולה הארגונאית סגדה לקסם ופיתחה אותו, במטרה להתעלות.לרמה אלוהית על ידי חיבור להרמוניה המושלמת של המאגיה, הרחק מהעיר הרועשת והסואנת.

עשרוות תתלמידים נהו אל המערה בכל שנה, אבל רק מעטים התקבלו - הגאונים ביותר, והמסורים ביותר.לשיטתה האידיאולוגית של האסכולה. ארגונאוס ובנו, שעבר לנהל את המוסד החברתי שהוקם בפועל, גם אם לא באופן רשמי, קיוו להרחיק כך כופרים בדעתם, אנשים שמאמינים בקסם הטמא של האלים.

מה שהם לא צפו לו זה שהכפירה בעקרונות הכת תבוא מבפנים. בניגוד לשאר התלמידים, ת'ייסיאן ממלטיס לא זכה להשכלה אקדמית - רק המידע שהספיק לאסוף מעוברים ושבים, ואינטואיציה למדנית חדה כתער.


ארגונאוס התרשם מילד הרחוב הצעיר והשנון - אבל ההתרשמות פחחתה כשהילדהחל לקרוא עוד ועוד, ובמהרה הגיע למסקנה שהתיאוריה דל הקסם מורכבת מכפי שנדמה.

הוא החל לשכנע עוד ועוד מעשרות חברי האסכולה להקשיב לו, יוצר מעגל פנימי של נאמנים שהתאחדו סביב המחונן הצעיר. וסביב התיאוריה שלו - שכל קסם באשר הוא, יהא זה קדווש או מאגי - יכול להתאחד לתבנית שלמה יותר.

ולבסוף, לאחר שנתיים קשות של אימונים, ת'ייסיאן למד לקרוא לכוחותיהם של הטבע, האלים, והמאגיה, ולהביא לעולם את התבנית המושלמת של הקסם.

ת'ייסיאן לא היה בטוח למה הוא מצםה - תשואות, בכי, שתיקה. אבל השלכת אבנים לא הייתה אחת מהאופציות - אם כי זו האחת שליראדון בן ארגונאוס, מג מלחמה חם מזג - בחר לפעול על פיה.

למרות שהיה לו חוג נאמנים, הם לא הצליחו לעצור את השלכת האבנים. ארגונאוס לא יכל להרשות לתיאוריה כה חריפה לערער על סמכותח העליונה בתור חוקר של הקסם.

וכך, מחוסר ברירה, נרדף כשכל מה שעליו הוא מכתב ההמלצה מארגונאוס - גם אם הממזר הזקן בוודאי מתחרט שהוא נתו אותו - והגלימות שהיו עליו מאז שזכר את עצמו.
עכשיו הוא מסתובב על אם הדרך, מחפש תלמידים ודרכים להשתמש במיומנותו בשביל להוכיח את התיאוריה שלו, בזמן שהוא מתחמק משכירי חרב רצחנים שנשלחו על ידי האסכולה כדי לשים סוף לכופר

גזע,; עדיין לא הוחלט
מקצוע: כוהן ארקנה
רקע: יתום רחוב
 
yds
הרקע נשמע לי אחלה. בכל מקרה, אם אתה צריך נתונים של גזע או של מתת מסוים, מוזמן לפנות אלי.

nav666
סבבה. מבחינתי הכול פרפקט.
 
מכאניקה

שם: אניגמארה טופר יהלום
לאונינית אשפית דרגה 1
מתת: בלתי מובנת מגן פסיוני – יש לך עמידות לנזק פסיוני.
תכריכי הספינקס – אתה חסין לכל השפעה שמאפשרת ליצורים אחרים לחוש ברגשותיך או לקרוא את מחשבותיך. בדיקות תובנה המתקיימות כדי לחוש בכוונותיך או לזהות את שקריך מתקיימות עם מחסר.
להתחיל לעבוד על דפ"ד?




רקע
----
אם זה בסדר, החלטתי על לשחק לאונינית, בעיקר כי חיפשתי ציורים של לאונינים שיתאימו לאשפים ומצאתי רק את זה
4bc61564ff9521264a33f79da3a7d7f7ba3e130d.png


אניגמארה טופר יהלום. היא חידה. ביאתה לעולם היא חידה. חייה הם חידה וכך כל שאיפותיה סובבים סביב פענוח חידות היקום והאלים.
אניגמארה נולדה בצורה מוזרה- היא אחותה תאומה, אך לאחותה אב שונה מלה.
(כמו במיתוס של הרקולס, וגם... זה קיים. https://en.wikipedia.org/wiki/Superfecundation הגעתי לזה כשקראתי יותר ברצינות מיתולגיות. היוונים ממש התרגשו מהקונצפט הזה)
אבי אחותה, היה בעלה של אמה, שיצא לקרב למען השבט והפסיד. היא נולדה מכך שאמה נחטפה מעט לאחר מכן.
ככה לפחות כולם חשבו. אולי היא הבת ה"אמיתית", אולי שתיהן. אולי אולי אולי.
למעשה, בליל הלידה, היה המון בלבול, עוד נשים בשבט ילדו. יכול להיות שבכלל הוחלפה בטעות. ואולי לא.
אבל בכל מקרה היא מאוד שונה מאמה, אחותה ודומה לבני השבט האויב "פרוות השלג"

היא נחשבה מוזרה, בלתי מובנת. שואלת שאלות שאף אחד לא חשב לשאול. "כשמנסרים עץ, לאן נעלם הפס המנוסר?" שאלה. האלים. חידה מרתקת. היא לא חשבה שיש לפחד או לכבד אותם- אבל הם היו חידה מרתקת.
הכול היה חידה מרתקת. היא הביטה על הכול בסקרנות מדעית כמעט.
אחותה ארמיירה, היתה לוחמת מלאת זעם. מקובלת ומעוררת יראה בקרב בני גילה, ואניגמארה פשוט תהתה מאיפה הזעם בא?
זה יכל להגיע למקומות אפלים לולא הגיעה הספינקסית זאגדריס.
היא לקחה את אניגמארה תחת חסותה מגיל רך, מטפחת את החידתיות, את הסקרנות. עונה על חידה אחת, ובכך פותחת שתיים חדשות.
היא ניסתה להסביר לאניגמארה על הקסם, הבנת חידות הקיום, פירוק היקום ויצירתו מחדש. עד כמה שהלאונינית הצעירה יכלה להבין את התיאוריה, את החלק המעשי היה קשה לה להבין מהחידות. זאגדריס הבינה, שהיא צריכה שלב קל יותר, חידות רכות יותר.
היא שלחה אותה להצטרף לבית ספר למאגיה במלטיס.
שם פחות או יותר סוף סוף חשה שייכת. המאגיה הסבירה על החידות של המציאות, ואפילו כתירגול נתנה כלים לפרק ולהרכיב את המציאות, כמו פיסות פאזל מוכנות.
למעשה אניגמארה לא תודה בכך (כרגע) אבל היא אפילו נהנתה מהחברה. אבל חידה נוספת היא, למה לכל דבר טוב חייב להיות סוף?

האנדרוספינקס מדומאי הגיע. ברמזים מוזרים הוא הזהיר מאסון מתקרב, ואניגמארה חשה שרק היא מבינה פחות או יותר את האזהרה. היא הייתה חייבת לעזוב. להבין את החידה הזאת.
לטפל באסון הזה, וכך לפתור את החידה.
 
dragonian
נראה מעולה. לא כל כך הבנתי את התפקיד של זאגדריס - לפי הקרי היא נשמעת לי כמו דמות-אם בעבור אניגמארה שאימצה אותה בגיל צעיר, אבל זה לא מסתדר עם החיים השבטיים של הלאונין ועם העובדה שאמה של אניגמארה עודנה איתה...
בכל מקרה, היות וכרגע חמישה הגישו (+מירטוקן, שהודיע שיגיש יותר מאוחר), ולא מסתמן שאף אחד אחר רוצה, אני ממליץ כבר להתחיל לבנות את דף הדמות.
 
חזרה
Top