• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

הזאב עומד ונראה מרוצה מעצמו מכך ששילאן נפל. הואמתחיל לרוץ אל עבר הבור ומזנק מעליו בקלילות, נוחת באלדנטיות בצידו השני. בו בזמן, הרן נע מסביב לבור עד שהוא מגיע לטווח התקפה ושולח את שרשרת נשקו אל עבר תאסאור בעוצמה.
Meta
הזאב נע לH-I 11-12, בדיקת אקרובטיקה (עקב מהירות תנועה תוסף 8, ועוד 3 מזריזות): 17+11=28
הרן נע לH13
כפעולה רגילה תוקף את תאסאור האדום עם מתקפת עוצמה, אין מחסר עקב Furious Focus והתקפה ראשונה בסיבוב): 20+21=41
וידוא קריטי: 13+21=34
נזק בפגיעה: 5+2+5+2+2+2+27=45 חותך, ועוד 3 אש. (הנזק ברזל קר וקסום)
 
נל נפגעת מהקור פעמיים, אך בעוד נראה שהיא מסוגלת להתעלם ממנו בפעם הראשונה, הפעם השנייה כמעט מכבה את האש בכנפיה. אולם, היא מצליחה להתאושש ונלחמת בקור בעזרת אש כשהיא משגרת את הפצצה הראשונה לעבר ת'אסואר, אך בעודו מנסה לתפוס את הפצצה הוא מגלה שהיא מכוונת אליו אלא על הקרקע לצידו והוא נכווה מהאש הנוצרת בהתפוצצות.
לאחר שהיא רואה שת'אסואר נפל היא משגרת פצצה לעבר טיירה עם אש מרפאת שתעזור לה להתגבר על הכפור שספגה ופצצה נוספת היא מפוצצת בידיה..
META:
הצלה ראשונה: 13+23= 36 הצלחה
הצלה שנייה: 1+23 = 24 כישלון
נק"פ: 3


התקפה מלאה (עד 5 פצצות):
התקפה ראשונה נגד גריד (מול 5): 4+שקר כלשהו דו ספרתי - הצלחה
הסוס והאדום חוטפים רסס: 14 נזק אש . 7 בהצלת רפלקס מוצלחת מול 24.

ריפוי על טיירה: 13+ שקר - פגיעה
ריפוי: 26+12/2 - 19 נק"פ + 1ק6\2 לסיבוב
בזכות פצצה מדויקת אין רסס

ריפוי על נל: 19+ שקר - פגיעה
ריפוי: 23+12/2 - 17 נק"פ + 1ק6\2 לסיבוב
רסס(זאב): 7 נק"פ

צעד 5 רגל ל-I10

השפעה(אש): 17+2 = 19
השפעה(הרג): 15+2 =17
השפעה(ריפוי): 9+2=11
השפעה(ריפוי): 16+2 = 18
 
ת'אסור נופל מהפצצות של נל, גופו מתחיל להציג סדקים בעודו נופל מסוסו, אבל כמו החברים שלו, גם הוא חוזר לחיים אחרי שהוא נופל, הוא נראה כעוס, מתוסכל, ברור שהם ציפו שהקרב הזה ילך לטובתם, אבל הוא עדיין לא מוותר, עוד נשאר בו קסם, "אני אראה לך מה זו אש!" הוא שואג בזעם ונוקש באצבעו, וקליע להבות יורד מהשמיים, מאיים לשרוף את הרן, נל והזאב.
META
ברכתה של סירונה תאסאור האדום חוזר לחיים עם חצי מהנק"פ שלו ואתם יודעים מה זה אומר ואיך זה ממשיך...
מכת אש, על נל, הזאב והרן. הצלת תגובה לחצי נזק בד"ק 20. חצי מהנזק אש, חצי מהנזק קדוש.
47 נזק, כאמור חצי מזה בהצלה.

תור זולג'ין.
 
"זמנם של הפיות תם" אומר זולג'ין ומשליך גרזנים קדימה, פוגע בשתי ידיה של הגבירה הלבנה. "זמנם של הלואה חזר! ראזן נלחם דרכי ואני והוא נשמיד אתכם!" זולג'ין משליך עוד גרזן, עורף את ראשה של הגבירה בלבן. מבלי להפסיק אפילו למאית שנייה הוא ממשיך להטיל גרזנים אל עבר תאסאור האדום, תוקע שלושה ישר במרכז החזה שלו. "למות זו לא אסטרטגית קרב" הוא אומר בעוד הוא מפיל את שניהם על הרצפה שוב, רוצח אותם פעם נוספת.
META
הצלת תגובה לזולג'ין: 12+16=28, עובר. זולג'ין לא חוטף נזק.
כפעולה מהירה, זולג'ין לומד את תאסאור האדום.
זולג'ין פוסע לM9.
כפעולה מלאה זולג'ין משליך גרזנים על הגבירה הלבנה. אם היא מתה כל ההתקפות שאחריי זה עוברות לתאסאור האדום. אם שניהם מתים הוא פשוט ישליך גרזנים על הגופות שלהם.
התקפה ראשונה: 14+26=40 נגד דרג"ש.
נזק: 15+21=36 נזק חותך וקסום, נחשב ברזל קר, כסף, אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק.
התקפה שנייה: 14+26=40 נגד דרג"ש.
נזק: 11+21=32 נזק חותך וקסום, נחשב ברזל קר, כסף, אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק.
התקפה שלישית: 19+26= 45 נגד דרג"ש. וידוי פגיעה קריטית: 11+26=37 נגד דרג"ש.
נזק: 21+42= 63 נזק חותך וקסום, נחשב ברזל קר, כסף, אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק. אם זו לא פגיעה קריטית הנזק הוא רק 36 נזק.
התקפה רביעית: 1 טבעי, פספוס.
התקפה חמישית: 12+21=33 נגד דרג"ש.
נזק: 15+21=36 נזק חותך וקסום, נחשב ברזל קר, כסף, אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק.
התקפה שישית: 8+16=24 נגד דרג"ש, מניח שפספוס.
כל אחד מהם שנפגע משתי התקפות או יותר חוטף עוד 18 נזק.

הטלת הופעה אם הגבירה מתה: 17+6=23.
 
ובמכות הגרזן האחרנוות שלו, שולח זולג'ין את שני הרוכבים האחרונים לטיר-נא-נוג, גופם מתנפץ לרסיסי זכוכוית בעוד שניהם מפסיקים לקום.
הקהל שותק בהתחלה, ואז באחת מתחיל לשאוג, זוהי שאגת דמים של קהל אשר איבד את השליטה, אבל הקהל קורא בשמותכים, הם אוהבים אתכם, הם מתים עליכם. לא משנה מה הפיות יעשו, הם לא יצליחו להשתיק את הקהל. התשואות ממלאות אתכם כוח, במשך דקות אחדות הקהל ואתם לא יכולים לעשות כלום חוץ מלעמוד. עד שהמלך ראשקאטאן מתקרב לעמוד, אבל אתם מבחינים שהוא מותשק במהירות, על ידי דמות אחרת.

נל מזהה את אחותה, הנסיכה אנטסטסיה של חצר האוויר היא דמות מרשימה, היא נעמדת ממרפסת הכבוד שלה, אשר ניצבת ממול המרפסת של המלך, ומרימה את ידה, מעשה זה משתיק את הקהל באחת אתם לא בטוחים אם באמצעות קסם, הערכה, או פחד.

"מספיק." היא אומרת, קולה תקיף ונשמע ברחבי כל הזירה הענקית. "אני מזכירה לכם שלמרות שהארבעה האלה הציגו יכולות מרשימות, הם עדיין לא ניצחו." היא מבהירה. "באישרו של המלך אנחנו נאריך את החגיגות בעוד יום, על מנת לאפשר ללוחמים הללו לנוח, ועל מנת לאפשר לאורחת המכובדת שלנו להגיע ולצפות בצייד הפראי זוכה בכבוד שלכם." היא אומרת. "תנוחו, תחגגו, ותהיו מוכנים, אם שחר הזירה תיפתח מחדש, והלוחמים שלכם יזכו לתהילת עולם." היא מורידה את ידה וחוזרת למרפסת שלה, נעלמת מאחורי תשעות הקהל.

META
יש לכם 24 שעות "לשרוף", אתם מתרפאים למקסימום ונפטרים מהשפעות מזיקות, יש לכם זמן לעשות קניות עם נשאר לכם כסף למשהו, תרגישו חופשי לעשות רולפלי אם תרצו, ברגע שיהיה לי אישור של כולם נמשיך ליום השני ולקרב הבא שלכם.
 
טיירה מנצלת את הזמן כדי למצוא מרפא שיסיר את העיוורון שלה, ואז מתחילה להסתובב, לחפש...היא הולכת אחרי האף והאינטואיציהה שלה, מנסה להכין את עצמה ואת החבורה לגרוע מכל שיבוא מולם מחר - בין אם זה אומר לחזק את עצמה, להטיל עליהם אחריות, או לשפר את היכולת שלהם לשתף פעולה.

באחת החנויות, היא בוחנת תכשיט שהרוכלת הטרולית טוענת שהוא יגן עליה מסכנה - אבל הארנק שלה ריק. דבר אחד נותר לה שהיא תוכל למכור - מי יודע אם התכשיט לא ימכר בינתיים? היא. מעבירה יד על גלימת הזאב המקופלת שלה, אותה שמרה בתיק למשך זמן כה רב, וקומצת אצבעות סביב הפרווה המוקשחת.
"הסתדרתי מצוין בלעדיך עד כה, טאלון. אני לא צריכה עוד ההגנה שלך'', וכך גלימתה של האם הגדולה מוחלפת באבן החן שטיירה תוחבת לכיסה.
Meta
מוכר את גלימת הזאב
קונה
- indomitable jewel
- ring of tactical precision
- wand of placebo effect
- formulae of restoration
 
נל הולכת עם טיירה אל המרפא מכיוון שגם היא נפגעה קשה בקרב, אך היא לא מצטרפת אליה לקניותיה האחרות כיוון שעיניה נפלו על ספר הנוסחאות של המרפא שבעזרת תרומה כספית קטנה הוא הסכים שנל תישאר במקום ותעתיק חלק מהלחשים שלו.
כשהיא מסיימת את תהליך העתקה נל עוברת דרך השוק בניסיון לגלות אם יחס הקהל של הטרולים אליה השתנה ואם ישנם שמועות על זהות האורחת שאחותה הזכירה. כשהיא בשוק עיניה נופלות על גלימה עם דוגמה מוזרה אשר היא קונה ומשדרגת באמצעותה את הגלימה שלה.

META:
לחשים:
See Invisibility
resist energy
Remove Blindness/Deafness
Remove Curse
Remove Disease
גלימה:
Cloak of Displacement Minor (שילוב עם cloak of resistance +3 שכבר יש)
 
24 השעות עוברות במהירות, כמעט מהר מידי. אתם מרגישים שהכל נעשה בלחץ, הקניות, הריפוי, ההכנות. אתם לא מבינים למה, אבל יש לכם תחושה רעה, כאילו דברים הולכים רק להחריף מכאן, כאילו זה היה הקרב האחרון שהיה פשוט יחסית, יש תחושה רעה באוויר, ואתם לא היחידים ששותפים לה, טרולים רבים נראים... מודאגים, כאילו משהו מגיע. לא ברור מה.

ואז עם שחר אתם מתייצבים מחדש בזירה, אתם מספיקים לשתות את השיקויים שלכם להכין את ההקסמות לפני ששוב מפרידים בינכם, לפני שאתם מרגישים בשקט הלא אופייני למקום, ואז באחת אתם מרגישים את הלחץ.
הרן זוכר את התחושה, הוא ואוסקר נתקלו בה בטירת שלג, זה הכוח שנסיכת פיות מפעילה כדי להבהיר כמה היא דומיננטית, כוח שגורם לכל אדם פשוט להיות קפוא ולכרוע ברך, כאילו האדמה עצמה מושכת אותו לציית לגבירה שלה. אתם מתנגדים לכוח, אבל ברור לכם, ברור לכם שאף אחד פה לא מצליח.

ואז אתם נדפחים פנימה, אחד מכם בכל צד אחר של הזירה, שעומדת ריקה, למעט דמות אחת.
קירה.

נסיכת חצר האדמה עומדת במרכז הזירה בצורה כמעט מתריסה, היא לבושה בצורה זהה לאיך שראיתם אותה בנמל חירות, אותו מעיל ארוך, אותה טונקיה כסופה, מכנסיים ארוכות, אותם עיטורים בשיער הזהב המושלם שלה, בעיני הבדולח הכחולות שלה אשר ננעצות עמוק בנשמותכים.

"ברכותי." היא אומרת אחרי שארבעתכם בפנים. "אני מודה שהתקדמתם רשמית מחרקים למטרדים." היא אומרת. "אני מניחה שאתם יכולים למצוא בזה גאווה, עד אתמול סירונה לא ידעה מי אתם, ופרט לאחותי כאן- היא לא הייתה מתכננת לדעת מי אתם." היא מוסיפה, "עד אתמול יכולתם לחיות את החיים שלכם בשקט עד הסוף, עד הרגע שבו הכל ישתנה והעולם לא יחזור למה שהוא היה, כל מה שהייתם צריכים לעשות זה לעזוב, לוותר, להיכנע." הקהל שותק לקול שלה, אתם מציליחים לראות את המלך ביציע שלו, נראה משותק גם הוא, וביציעה השני, היציע בו עמדה אנסטסיה אתמול, עומדת נסיכת האוויר לצד 3 דמוית שכבר יצא לכם לראות, קלבאך - הצייד הפראי שעומד לייד אדון הצייד, גווין -אפ-נאוד, אשר עומדים בשקט לצד אביר הדמעות, קסדתו תוקנה מהקרב הקודם שלכם.

"אבל אז החלטתם להתערב." מחזירה אתכם קירה לזירה. "ובחרתם במוות, הייתי קוטשת את כולכם לאבק, גורמת לאדמה לבלוע אתכם ואז תולשת את הנשמות שלכם ונוטעת ומביאה אותם למאכל לג'אברווקי. אבל אחותי חושבת שעדיין יש בכם תועלת." היא אומרת בקרירות שלה, "מסתבר שאתם התקווה של כל מיני אנשים בעולם, ולכן אנחנו הולכות לשבור אותה." היא נקושת באצבעות שלה ואתם מבחנים בשמיים משתנים, וצבעיים מכסים אותה, לוקח לכם רגע להבין שהשמיים משקפים את הזירה בה אתם נמצאים. "הבוקר כל העולם יראה אתכם נלחמים בכוחה של סירונה. וכל העולם יראה אתכם מפסידים. כל העולם יראה כיצד הגיבורים האחרונים שלו מבוסים על ידי לוחמיה של גבירת העמקים, כיצד הסיכוי שלהם יאבד עם כל אחד ואחד מכם שיפול, ואחרי שארבעתכם תמותו. ואחרי שנסיכת האש תיוולד מחדש בנאמנות לסירונה, הם ידעו שהקרב נגמר, המלחמה אבדה, ושסירונה ניצחה."

האדמה רועדת לפתע, וחומות אבן שחורה בוקעות מהאדמה, מעלים שברי אבן שיוצרים חומה טבעית לאורך הזירה, בעוד קירה פורסת את ידייה ועמוד אבן בוקע מתחתיה, מוביל אותה לעבר המרפסת שלה בדיוק כאשר קלבאך מזנק מתה,
הקהל שוותק, מפחוד ומשותק מכדי להגיב.
אתם מספיקים להביט אחד בשני פעם אחת נוספת לפני שהקירות חוסמים אתכם.
ואת הצייד הפראי איתכם.

"הרוג אותם." אתם שומעים את קירה פוקדת. "את כולם." היא מדגישה, כשזה שולף את חרבו, ושני כלבי צייד מופיעים לצידו.

META
חוקים חשובים
הופרדתם - כל אחד מכם מתחיל את הקרב בנקודה אחרת בזירה - הוצבתם כבר רנדומלית כל אחד בכניסה אחרת.
קירות הנקודות השחורות במפה הם חומות אבן, יצור אשר נמצא בצד אחד של הקירות נהנה מהסתרה מלאה מכל מי שנמצא בצד השני של הקיר [לצורך העניין כרגע רק זולג'ין רואה את כלב הצייד כרגע, ואף אחד מכם לא רואה את קולבארך].
הקהל משותק - חוקי קרב ההופעה לא חלים כי הקהל לא מסוגל להגיב בדיוק.

מבט פראי - כוחו של הצייד הפראי מורגש עליכם, בפעם הראשנה שאחד מכם נתקל ביצור של הצייד הפראי בקרב הזה (משמע נכנס לטווח של 30 פיט ממנו) הוא צריך להציל רצון בד"ק 27 נגד הצייד או 20 נגד כלבי הצייד, בכישלון הוא paralyzed למשך סיבוב, הצלחה מול אחד מהם הופכת אתכם לחיסן נגד האחרים למשך 24 שעות, כישלונות מרובים לא מצטברים.

גלגלו יוזמה.

מפה
https://docs.google.com/spreadsheets/d/19OVYck1YMBSg8i-IhVVLPpkr1hOMhZ29wxLsUMlCp68/edit#gid=0
 
זולג'ין מסובב את הגרזנים שלו, לא אכפת לו מכל השטויות האלה של תקווה והעולם. הוא רוצה את האדמה שלו, הוא רוצה את לקחת את הכס שמגיע לו בזמן שכל הטרולים יושבים בצד מפוחדים. הוא רץ לחסל את הפיות שעומדות בדרכו והוא ייעשה בדיוק את זה.
META
יוזמה: 12+5=17.
 
ברגע שהקירות מתחילים לזוז טיירה מכינה את עצמה להתקפת הפתע. הצייד חושב כמו טקטיקן טוב, לבודד את הקורבן זו הפעולה הראשונה לפני התקיפה הקטלנית. היא מהדקת את אחיזתה בגרזן ופולטת שאגה שמהדהדת מהקירות.
נראה אם יהיה אפשר להפוך את הטורף לטרף
Meta
פעולה חופשית כדי להיכנס לזעם דם
הצלת רצון
21+16=מספיק
יוזמה
11+2+4=17

עריכה:
שתיית heightened awareness וdisplacement לפני הקרב. תמצית רסטוריישן אצלי.
 
הכנותיה של נל לקרב זהות לקרב הקודם שתיית תמציות והצמחת כנפיים, מה שמעלה על פניה חיוך כשהיא רואה את חומות האבן.

META:
כנפיים.
Cloak of Displacement, Minor
תמציות:
Orchid’s Drop - משך 12 שעות
Barkskin - משך: 120 דק'
Heroism - משך 120 דק'
Reduce Person - משך: 12 דק'
Shield - משך: 12 דק'
Heightened Awareness - נוצל
Channel Vigor - ממוקד limbs - משך: 12 סיבובים.

יוזמה: 13+12=25
 
סדר יוזמה
28 "קלבאך הצייד"
25 נל
24 "כלב ציידב"
19 הרן
17 זולגי'ן
17 טיירה
13 "כלב צייד א"
11 זאב


"הצייד מתחיל." אתם שומעים מהדהד מבין קירות האבן. ושקט שורר מסביביכם, אתם לא בטוחים מה יקרה, לאיש מכם אי טווח ראייה לעבר קלבאך, "אני... אתחיל ממך." נשמע כאשר הצייד מופיע בגבו על טיירה. חרב בדולח בידו. "את הטרולים לקח לי דקה להרוג, כמה זמן את חושבת שיש לך?" הוא שואל ונעלם שוב, מאוחר מידי טיירה מבחינה שהוא נמצא מאחורי גבה, מאחור מידי היא מרגישה את הלהב שלו ננעץ בגופה, חודר שיריון ובגדים.
META
צעדת הצייד קולבאך יכול להטיל דלת ממדים כפעולת תנועה במקום פעולה רגילה, הוא משתגר לL21 ומתקיף את טיירה.
טיירה צריכה להציל רצון בד"ק 27, בכישלון היא משותקת לתור אחד.
התקפה נגד טיירה- בזכות ראיית תמיד הוא רואה דרך הDisplacement.
התקפת מגע ונטוע - 23.
בפגיעה 10 נזק כוח, ועוד 18 נזק מדויק.

תור נל.
 
טיירה משתנקת בהפתעה כשהלהב חודר דרך גבה, והיא מסתובבת כדי לפנות לאויב החדש, לא ממצמצת מול מבטו הבוהק ''מספיק כדי לערוף לך את הראש, צייד. אתה אמור לדעת שלא דוחקים את המטרה שלך לפינה.''
Meta
10+21=31 בהצלה
 
נל שומעת את רעש החרב המכה בשריון, אך מאחר והיא לא יכול לראות היא פורשת את כנפיה ועפה כלפי מעלה. לאחר שהיא מזהה את כלבי הצייד היא נעצרת ונוחתת על ראש החומה כשהיא נעזרת בכנפיה לשמירה על איזון. כשהיא מרגישה שהיא יציבה מספיק נל משליכה פצצה לעבר כל הצייד הקרוב אליה ביותר כאשר בפגיעתה נוצרת שמש קטנה המושכת אליה את הכלבים.

META:
תנועה לJ5
טיסה בזווית: 4+23= 27 מול 20 הצלחה
ריחוף במקום (על ראש החומה): 4+23=27 נול 15 הצלחה
הצלת רצון מול הכלב: 9+13=22 הצלחה

פצצת ריק נגד כלב צייד 2: 18+21=39 מול נטוע ומגע.
בפגיעה ישירה: 21+9=30 נזק מוחץ . כמו כן על כלב צייד 2 להציל רפלקס מול 24 בהצלחה כל התנועה שלו מוגבלת ל 5 רגל בכישלון הוא נופל שרוע ולא יכול לקום סיבוב.
רסס (כלב צייד 1): הצלת רפלקס מול 24 בכישלון כל מהירויות התנועה שלו מוגבלת ל-5 רגל למשך סיבוב.
בהחמצה: 7, כלב צייד 2 נפגע מהרסס.
 
הפצצה של נל פוגעת בכלב, אבל נראה שזה מצליח שלא ליפול, כמו כן נראה שהוא בכלל לא מועט מהפצצה שלה. בדומה לכלב הצייד השני.
META
הפצצה פוגעת, הכלב מצליח בהצלה ובזכות חופש תנועה המהירות שלו לא מוגבלת, כנ"ל השני.
IN
הכלב שנפגע מהפצצה ממהר לצאת ממחסום הקירות, זולג'ין מבחין באחד ממהר לזנק לעברו, שיניו החדות מנסות להפיל אותו.
META
כלב ב' תקוף את זולג'ין, בגלל שהוא מגיע ל30 פיט זולגין צריל להציל רצון בד"ק 20 או להיות משותק לסיבוב.
התקפה נגד זולג'ין
20 טבעי, 23 בווידי הקריט- אז אני מניח שלא קריט.
18 נזק, וניסיון הכשלה חופשי נגד זולג'ין - 28 בבדיקת ההכשלה. אם הוא הצליח להכשיל את זולג'ין הוא מקבל התקפה מזדמנת
33, בפגיעה 18 נזק.

תור
הרן
זולגי'ן
טיירה
 
טיירה מחייכת כשהיא שומעת את הפצצות של נל ''אנחנו יותר קשוחים ממה שהמלכה שלכם חשבה, לא? אבל אל דאגה'' היא מניפה את הגרזן ומתחילה להכות שוב ושוב ''אם הקרב קשה מדי נוכל לשלוח אותך חזרה הביתה...בחתיכות''.

Meta
פעולה מהירה - הכאה נקמנית נגד הצייד.
מקבל +4 להתקפות ודרג''ש נגדו, +16 לנזק

התקפה מלאה
התקפה ראשונה
25+7=32
התקפה שניה
20+8+5=33 (שימוש של מכה מיועדת)
התקפה שלישית
15+16= 31

נזק לראשונה
2+25=27
נזק לשניה
25+7=32
נזק לשלישית
25+5=30
 
"טאזדינגו!" זולג'ין צועק שהכלב נושך את רגלו, הוא בועט בו ומתעלם ממנו לחלוטין בעוד הוא מתחיל להשליך גרזנים על הכלב הרחוק יותר, מפציץ אותו תחת מטר גרזנים שמתרסק עליו כמו כוכבים נופלים. עשרות חתכים ופצעים נוצרים בכלב בעוד זולג'ין צוחק בקולו האכזרי. הוא בועט שוב בכלב שלידו ותוקע גרזן ישר במרכז בטנו. לא מעניין אותו כל השטות הפוליטית שהפיות מנסות להחזיק פה. הוא ישמיד אותן כמו שהוא הבטיח ללואות שהוא ייעשה ביום שהוא עזב את האיים. ואף אחד פה, לא טרול או פיה, יעצור אותו.
META
הצלת רצון: 16+10=26, הצלחה.
זולג'ין נכנס לזעם טרולי בתגובה לכך שהוא נפגע.
זולג'ין לומד את כלב ציד א' כפעולה מהירה וכפעולה מלאה משליך עליו גרזנים. אם הוא מחסל אותו כל הגרזנים שאחריי זה יעברו לכלב ציד ב'. אין מזדמנות בגלל הכישרון ירי טווח קרוב.
התקפה ראשונה: 26+7=33 נגד דרג"ש.
נזק: 36 נזק חותך, קסום, ברזל קר, כסף, אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק.
התקפה שנייה: 19 טבעי, וידוי פגיעה חמורה 26+8=34 נגד דרג"ש.
נזק בפגיעה חמורה: 58 נזק חותך, קסום, ברזל קר, כסף, אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק. נזק לא בפגיעה חמורה: 36 נזק חותך, קסום, ברזל קר, כסף, אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק.
התקפה שלישית: 7+26=33 נגד דרג"ש.
נזק: 35 נזק חותך, קסום, ברזל קר, כסף, אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק.
התקפה רביעית: 20 טבעי, וידוי פגיעה חמורה 18+21=39 נגד דרג"ש.
נזק: 54 נזק נזק חותך, קסום, ברזל קר, כסף, אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק. אם איכשהוא לא פגיעה חמורה 30 נזק חותך, קסום, ברזל קר, כסף, אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק.
התקפה חמישית: 11+21=32 נגד דרג"ש.
נזק: 27 נזק חותך, קסום, ברזל קר, כסף, אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק.
התקפה שישית: 11+16=27 נגד דרג"ש.
נזק: 34 נזק חותך, קסום, ברזל קר, כסף, אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק.
אם שני גרזנים או יותר פגעו בכלב, הוא חוטף עוד 13 נזק.
בנוסף, הוא מחשיב הפחתת נזק רק פעם אחת כנגד כל ההתקפות.
 
הרן שומע את קולות הקרב סביבו - הפצצות של נל, הלהבים שמכים זה בזה. " הישאר פה ושמור על הגב שלי" הוא אומר לזאב בעודו נע לעבר הקרב הקרוב ביותר. ברגע שהוא רואה את קלבאך הוא מתמקם בזהירות בפינה, מקריב מדמו כדי להטעין את נשקו ויורה לעבר הצייד.
Meta
אפקטים: Displacement לעוד 4 סיבובים.
נע לP17
רצון כנגד הצייד: 16+14=30
כפעולה חופשית טוען את הנשק בקליע ברזל קר תוך הקרבת 4 נק"פ.
התקפה כנגד קלבאך (פחות מ30 רגל אז Point Blank Shot): 21+11=32 כנגד מגע
בפגיעה: 2+3+4=9 חודר וכן 2 אש. הנזק ברזל קר וקסום.
כמו כן, אם הרן פגע הוא מחדש את הנק"פ שהושקע ביצירת הקליע.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top