• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

בעוד נל וטיירה חוזרות לקבוצה, זולג'ין והרן מנסים להינות מהחגיגות ככל הניתן. הטרולים החוגגים והרעש כמעט מסתירים את שילאן המגיע אליכם, גרזן מלחמה טרולי בידו.
"אני מבין שהמסורת הברברית שלכם מכתיבה שאני אמור לאתגר אותך לשדה הקרב." הוא אומר בעוד מבטו נעוץ עמוק בזולג'ין. "ראה עצמך מאותגר." הוא מסנן ונעוץ את הגרזן בשולחן שמולכם. "נתראה מחר. תחגגו כאילו זה היום האחרון שלכם." נראה שהוא התכוון להגיד את המילה כלבים. אבל עצר.
 
זולג'ין מרים את גרזנו לאוויר וקורא לקהל הטרולים. "מחר דם פיות ישפך בזירה! נציגם של האמני וקבוצתו כנגד שליחם של חצר האוויר! זולג'ין ייתן לכם קרב שלא יישכח!" הוא שואג, מלהיב את הטרולים השיכורים.
 
טיירה מרימה גבה ''אילו...חדשות נפלאות, את חושבת שאפשר לסמוך עליה?" ואז היא מצמצמת עיניים בחשדנות ''רגע, היא הציעה לך את הזכרונות....האם-'' היא עוצרת את עצמה מלשאול ומניפה ידיים באוויר ''לא משנה, אני לא אציק לך, מצטערת על זה...'' טפיחה ידידותית נוספת על כתפה של נל, ובחיוך עקום טיירה מצביעה ''בואי נצטרף,יש לי תחושה שהגענו בזמן לאתגר'''
 
"פיות לא יכולות לשקר." נל עונה וממשיכה במשיכת כתפיים לפני שהיא ממשיכה: "היא גם מאמינה שאם אני אקבל את הזיכרונות שלי בחזרה אני אבחר להצטרף אליה ולסירונה. אם כבר אני מזכירה זיכרונות היא אמרה שהיא תחזיר לטרולים את הזיכרונות שלקחו מהם אם אני חושבת לנכון.." ולאחר הרהור של רגע היא מוסיפה "היא לא אמרה מתי היא תעשה את זה והשבטים שיעברו פעם נוספת על החוקים שלה יגורשו לאיזה אי.." נל ממשיכה לספר לטיירה חלק ממה שעבר עליה בזמן שהן מצטרפות לאתגר.
 
הקבוצה מתאגדת יחדיו, ומנסה לבלות את שאר היום בחגיגות, חלקכם אולי בוחרים לשתות, פשוט אוכלים טוב, או שסתם נהנהים מהחגיגות, יגידו מה שיגדיו על הטרולים, הם כן יודעים לארגן מסיבות וחגיגות. בשר ואלכוהול מוגשים בחינם לכל מבקש, וטרולים רבים נהנים מהחגיגות, משהו כמעט גורם לשכחה של העובדה שהם אמורים להיות תחת כיבוש זר, או מהעבודה שמחוץ לשערי העיר הם היו שופכים את הדם אחד של השני על פחות מעלבון.

כמובן שאין זכר לפיות, לא לשלושת האלופים ולא לכתר הפרצים - נסיכת חצר האוויר. שלוש האלופים נעלמו כמעט כמו שהם הופיעו, ועד כמה שאולי תרצו לקוות שהם לא יופיעו יויתר, ברור לכם שזה לא יהיה המצב.

כך או כך, אחרי לילה של חגיגות, אתם מחליטים לחזור למקום המגורים שלכם בשביל שנת לילה טובה, בידיעה שבבוקר תמצאו עצמכם בקרב ויהי מה.

הבוקר עולה והטרולים של האמנאי מנסים לסייע לכם ככל הניתן, מזון טרי מוכן לכם בבוקר, ונראה שאיש לא מנסה להפריע לכם, כשאתם מוכנים הם ילוו אתכם לזירה, נשבעים שהם יעודדו את זולג'ין מהקהל, אתם רואים שיחד איתכם קבוצה גדולה של טרולים נעה לכיוון הזירה, למעשה נראה שכל העיר בדרך לשם. מה שיוצר עומס כבד לנוע, ואתם מבינים שיקח לכם קצת זמן להגיע, גם אם תלכו בקצב המהיר ביותר.

אחרי עמידה ארוכה על הרגלים ומסע איטי, אתם מגיעים בסוף לזירה, קולות שאגות נשמעים מבפנים, ואתם מסוגלים לשמוע רעשי לחימה, דבר שלא אמור להפתיע אתכם, זה שאתם הולכים להילחם בפנים לא אומר שאתם היחידים שהולכים להילחם היום, למעשה הכניסה שלכם לתוך הזירה עצמה נדחית, ומציעים לכם ללכת לשבת עם הקהל ולהמתין שיקראו לכם, אם כי ניתנת לכם האפשרות לחכות בכניסה לתוך הזירה עצמה, ולצפות בקרב מקרוב יותר.

בין אם חלקכם הלכתם לשבת למעלה, או חלקכם נשארתם לצפות בקרב מתחתית הזירה, אתם מסוגלים לראות את מה שמתרחש בפנים די בקלות, 6 טרולים- שנושאים על עצמם את סמלי 3 השבטים שסירבו להיכנע לסירונה, מקיפים דמות אחת בקרב שנראה שהתחיל לפני כמה דקות, מבט מהיר מזהה עוד 3 טרולים על הרצפה, ראשיהם ערופים וידייהם חסרות.
ואז באחת אתם שומעים את רעש החיתוך, ומזהים במהירות את קלבאך עומד במרכז הזירה, חרבו - שנראית כאילו חושלה מזכוכית וקריסטל, נוטפת דם, ושלושה טרולים נוספים נופלים לרצפה במהירות, לא מספקים אפילו להגיב למוות שלהם.
צייד הפרא מחייך, ברור שהוא נהנה מהלחימה ונהנה עוד יותר מהעליונות שלו על הטרולים, שמנסים לתקוף אותו בזעם עיוור וחסר סיכוי אחרון, אבל הם לא מתקרבים לרמה שלו, הוא מרים בידו קריסטל נוסף, וקרני אור נשלחות ממנו לעבר הטרולים, מעוורות אותם ברגע, הם שואגים בכאב בעוד קלבאך הולך לעברם באיטיות לא אופניות, הוא מחסל כל אחד מהם במוות של אלף חתכים- אפשר היה לקרוא לאירוע הזה קרב - אבל האמת היא שהוא היה יותר דומה להוצאה להורג, לא ברור מי היו הטרלים שהיו מספיק אמיצים בשביל להיכנס לזירה עם צייד פראי, אבל הם שילמו על כך מחיר כבד.

"וכעת" אתם שומעים את קולו של המלך נשמע ברחבי הזירה כאשר הטרול האחרון נופל מת והקהל שואג בצורה כמעט לא טבעית או שפוייה. "הרגע לו כולם חיכו" הוא שואג שוב, והקהל שואג יחד איתו ומתחיל לזמר את השירים ששרו לתוך הלילה הקודם.
טרולים מובילים אתכם לעבר הכניסה לזירה עצמה. בעוד המלך מכריז על שלוש האלופים של סירונה שבחרו לאתגר את אלו אשר העזו להעליב את גבירת העמקים, אתם שומעים את המשך הנאום שלו, אשר מרגיש פחות ופחות רלבנטי, מה שאתם שומעים יותר חזק הוא קריאות הקהל, קריאות הקוראות למותכם. אלה מכם שכבר הסתובבו בחוץ יודעים שהקהל לא אוהד אתכם בלשון המעטה. וזה מאוויר בכם תחושה רעה, לא משנה כמה אתם מסוגרים בעצכמם, אלפי אנשים אשר מזמרים בקול למותכם ומנסים לשבור את הריכוז שלכם יפריעו לכם.

ואז כשאתם מגיעים לשערים שאמורים להכניס אתכם לתוך הזירה עצמה אתם מבחנים בפעם הראשונה שהפרידו בינכם, לא ברור כיצד ובדיוק זה קרה, אבל אתם מביטים הצידה ורואים רק בן ברית אחד לידכם, ללא זכר לשנים האחרים. אתם לא מספיקים להגיב לזה יותר מידי כשדלתות הזירה הענקיות נפתחות, ואתם ספק נדחפים ספק נמשכים פנימה, נחשפים מחדש לאור השמש, ושומעים את שאון הקהל בצורה ברורה וחזקה, כמעט כאילו היא נמצאת בתוך ראשכם.

הדבר הראשון שאתם מסוגלים להבחין בו ברגע שהסנוור מהשמש נגמר הוא מבנה הזירה- היא עגולה לחלוטין ומסביבה ישנה טריבונה מגודלת שמכילה את הקהל העצום, טוטמים שמקיפים את הזירה מעניקים הגנה לקהל מפני נזק שהיה עלול לדלוף מתוכה.
במרכז הזירה ישנו בור ענקי, אתם לא מצליחם להעמיד את עומקו מנקודת הכניסה לזירה, או מה הוא מכיל, בנוסף לזירה 4 שערים במרכזי הקשתות של המעגל, ממולכם אתם מצליחים לזהות את שני בני הברית שהופרדו מכם, יש לכם רגעים בודדים שבהם אתם לבד בזירה, לפני שהמלך פותח שוב את פיו.

"ועכשיו!" הוא שואג, "שלושת הפרשים של סירונה, נבחרי גבירת הרוח, קותלי המרד ונציבי היבשת" השאר הצפוני נפתח ומתוכו יוצאת דמות בודדת "שילאן השחור" מכריז המלך בעוד בן הפייות יוצא מתוך החשיכה של הזירה, בגדיו שחורים כמו הלילה, וחנית של בדולח וקרח בידיו- הוא רוכב על סוס שנראה שעשוי מקסם טהור, ומרחף מעט מעל האדמה. מבטו בוחן את כולכם והוא מלקק את שפתיו. מוכן לקרב

"ואיתו!" צועק שוב המלך והשער הדרומי נפתח, שתי דמוית דוהורת ממנו במהירות כמעט מפחידה "תאסאור
האדום, והגבירה הלבנה!"
שני הפרשים יוצאים גם הם על סוסי קסם, הראשון נושא חרב מעוקלת מלובנת מחום, השנייה מחזיקה קשת שנראית כאילו חושלה מזכוכית וולקנית. שניהם מהנהים בשקט לשילאן, ושולפים את נשקהים.

"מי יתן ואורה של גבירת העמקים יזרח על כולכם, ושאורה יעניק לחזק מכם את הניצחון." המלך שואג שוב, ומרים את ידו לקהל השואג בטירוף. ואז באחת הוא מוריד אותה, מסמל את הקרב שמתחיל.
META
מפה
https://docs.google.com/spreadsheets/d/19OVYck1YMBSg8i-IhVVLPpkr1hOMhZ29wxLsUMlCp68/edit?usp=sharing

הערות חשובות
הקרב נערך עם חוקי קרב הופעה -https://www.d20pfsrd.com/gamemastering/other-rules/performance-combat/
כחוק מיוחד, אתם משתמשים בתה"ב שלכם לצורך ביצוע הפעולות האלה במקום רמות בהופעה. בשלב זה הקהל עוין כלפיכם מה שאומר שאתם סוובלים ממחסר 2 להתקפה, הצלות ובדיקת מיומנות - זו השפעה על התודעה. אתם כמובן יכולים לנסות בכל שלב להשפיע על הקהל לטובתכם. בהתאם לחוקים האמורים.

הופרדתם בכניסה לזירה- ולכן אתם נמצאים ב2 נקודות כניסה שונות (מסומנת בצהוב במפה) - תבחרו מי נמצא בכל צד, מוזמנים לעשות את הדיון בוואטסאפ.

לבסוף - משבצות ירוקות כהות במפה הם תוואי שטח קשה, בין אם זה גופות שהושארו בזירה, תלוליות חול שלא נוקו, או אפילו סדקים בסלע- כל אלה מקשים על ניסיון ללכת בקצב טוב בזירה ללא סיוע מיוחד או הכשרה.

גלגלו יוזמה, תציבו את עצמכם בטבלה.
 
זולג'ין מסובב את גרזניו, מסתכל על שילאן השחור. "אף אחד לא יותר רע ממני" הוא אומר ומכין את עצמו, יורק על הרצפה שגבירת העמקים מוזכרת כאילו היא אלה שצריך לסגוד לה.
META
יוזמה: 13+5=18.
 
נל מהבוקר דואגת להכין את עצה ואת החברים שלה לקרב, מכינה את התמציות שיועילו להם ומחלקת להם אותם בעודה חושבת על הפגישה ביום הקודם.
אולם, משהיא נכנסת לזירה ראשה מתמקד בקרב והיא שותה את התמצית הראשונה שלה ליום הזה, טיפת הסחלב. היא נאנחת בצער כשהיא צופה בטרולים מתים ורק לאחר שהכרוז קורא בשמן היא שותה את שתי התמציות הבאות: גבורה ועור קליפה. בכניסה לזירה היא נעצרת רגע בשביל להצמיח את כנפי הפיניקס שלה ולשתות את תמצית ההקטנה. את התמצית האחרונה נל שותה רק ברגע בו הכרוז מסיים את ברכתו ומרים את ידו כדי לסמל את תחילת הקרב.

META:
כנפיים.
תמציות:
Orchid’s Drop - משך 12 שעות
Barkskin - משך: 120 דק'
Heroism - משך 120 דק'
Reduce Person - משך: 12 דק'
Channel Vigor - ממוקד limbs - משך: 12 סיבובים.

יוזמה: 11+8=19
 
הזאב מסתער לפנים, אץ לכיוון הפרש השחור. על אף השטח הלא ידידותי, הוא מגיע אליו ותוקף בלסתותיו - אולם באופן מפתיע, מטרתו היא דווקא סוסו של הפרש אותו הוא מזהה כנקודת תורפה. מייד לאחר הזאב מגיע הרן, נע בקלילות סביב המכשולים עד שהוא מגיע לטווח מספיק כדי לשלח את שרשרת נשקו הבוער לעבר שילאן אשר לא הספיק להגיב.
Meta
הזאב נע לJ-K 17-18
תוקף את הסוס של שילאן: 19+11=30
בפגיעה גורם ל4+4+10=18 נזק (נחשב ברזל קר לצורך הפחתת נזק)
בנוסף, מבצע ניסיון הכשלה: 10+8=18 כנגד CMD
הצלת קשיחות לזאב: 10+11=21, כישלון ולכן מואט
הרן נע לH18 כפעולת תנועה
מאחר ושילאן טרם פעל ונחשב נטוע במקומו, מבצע כפעולה רגילה Visceral Attack: (תה"ב נותן 3 התקפות)
גלגול 1: 20+17=37
גלגול 2: 13+17=30
גלגול 3: 8+17=25
וידוא קריטית על גלגול 1: 16+12=28
נזק: (מאחר ולא הפעלתי את היכולת מעולם הסבר: מגלגל פגיעות כמספר ההתקפות. כל פגיעה שווה נזק נשק כאשר כל פגיעה מעבר לראשונה מקבלת גם 1ק6 נזק נוסף פר 4 דרגות מקצוע): 3+4+5+2+2+6+1+9=32 חותך, ועוד 4 אש. כל הנזק ברזל קר וקסום.
מאחר ודם ראשון בקרב מנסה כפעולה חופשית לשפר את דעת הקהל (תוסף +7 - 1- כריזמה, 2 מזה שהרן הפחיד את הציבור קודם, 2 מקוביה עם מקסימום נזק, 4 מתה"ב): 18+7=25
 
בעוד הזאב מזנק על סוס הפאנטום, שילאן ממהר להניע את החייה הקסומה, ובתמרון של רוכב מנוסה הוא חוסם את המכה, הוא לא מספיק להגן על עצמו מההקתפה של הרן, והנשק של הרן ננעץ עמוק בגופו של אציל הפיות, משאיר סדקים קלים במקום בו הוא פצע אותו.
בוא בזמן הקהל נראה מסוקרן מעט מהלחימה של הרן והזאב שלו, לא מספיק כדי לעודד, אבל הקללות ואיחולי המוות הנוראי נחלשים לפחות בנתיים
בו בזמן האוויר הקפוא סביב שילאן נצמד לזאב, מקפיא את גופו ומחליש אותו.
META
הילה קרירה- בטווח 10 פיט, הזאב נכשל בהצלה הקשיחות ולכן מואט כל עוד הוא בתוך ההילה +סיבוב אחד
רכיבה קרבית - אחת לסיבוב שילאן יכול לגלגל בדיקת רכיבה כדי לבטל התקפה נגד הרמך שלו, הד"ק הוא ההתקפה שנעשתה (במקרה הזה 30) 40 סה"כ מצד שילאן - הצלחה. ההתקפה של הזאב מבוטלת.
שילאן נפגע מ2 ההתקפות הראשנות (שנחשבות התקפה אחת)

הרן מצליח בניסיון להרים את מצב הקהל, והוא עובר מעוין ללא חבורתי- המחסר שלכם יורד מ-2 ל-1.

טוב נל.
 
נל רואה את הרן והזאב רצים לצד אחד והיא ממהרת לשגר פצצה לעזרתם, פצצה היוצרת שמש זעירה המושכת לכיוונה את שילאן וסוסו. לאחר שהיא עזרה להרן היא פונה לכיוון הפיות האחרות ומשגרת לעברם ארבע פצצות בזו אחר זו, הראשונות יוצרים הבזקים חזקים המסוגלים לעוור את כל מי שקרוב אליהם, השלישית יוצרת שמש נוספת הצמודה לגבירה והרביעית פשוט מפזרת אש לשלהוב הצופים מהתצוגה.

META:
צעד 5 רגל ל-E10
פעולה מלאה: 5 פצצות (rapidshot, TWP, haste)
פצצת ריק נגד שילאן: 18+13=31 מול נטוע ומגע.
בפגיעה ישירה: 21+8=29 נזק מוחץ . כמו כן על שילאן להציל רפלקס מול 24 בהצלחה כל התנועה שלו מוגבלת ל 5 רגל בכישלון הוא נופל שרוע ולא יכול לקום סיבוב.
רסס (הסוס): הצלת רפלקס מול 24 בכישלון כל מהירויות התנועה שלו מוגבלת ל-5 רגל למשך סיבוב.
בהחמצה: 1, משנה ל-8 (SWM) אף אחד לא נפגע.

פצצת עיוורון נגד הגבירה: 10+13=23 מול נטוע ומגע.
בפגיעה ישירה: על הגבירה להציל חוסן מול 24 בכישלון היא לוקה בעיוורון לדקה.
רסס (הסוס +תאסאור והסוס שלו ): הצלת חוסן מול 24 בכישלון סינוור (Dazzled) .
בהחמצה: 3, משנה ל-2 (SWM) תאסאור והסוס נפגעים מהרסס.

פצצת עיוורון נגד תאסאור: 13+13=26 מול נטוע ומגע.
בפגיעה ישירה: על תאסאור להציל חוסן מול 24 בכישלון הוא לוקה בעיוורון לדקה.
רסס (הסוס + הגבירה והסוס שלה ): הצלת חוסן מול 24 בכישלון סינוור (Dazzled) .
בהחמצה: 6, משנה ל-5 (SWM) הגבירה והסוס נפגעים מהרסס.

פצצת ריק נגד הגבירה: 15+13=28 מול נטוע ומגע.
בפגיעה ישירה: 18+8=26 נזק מוחץ . כמו כן על הגבירה להציל רפלקס מול 24 בהצלחה כל התנועה שלה מוגבלת ל 5 רגל בכישלון היא נופלת שרועה ולא יכולה לקום סיבוב.
ררסס (הסוס +תאסאור והסוס שלו ): הצלת רפלקס מול 24 בכישלון כל מהירויות התנועה מוגבלת ל-5 רגל למשך סיבוב.
בהחמצה: 6, משנה ל-5 (SWM) פוגעת בקיר מאחורי הגבירה (החלטת שה"מ אם היא סופגת רסס כי הפצצה אמורה להתפוצץ בN1).

פצצת נפיצה נגד תאסאור: 5+8=13 מול נטוע ומגע.
בפגיעה ישירה: 28+8=36 נזק אש והוא עולה בלהבות.
רסס (הסוס + הגבירה והסוס שלה ): 14 נזק אש . 7 אם הצליחו להציל רפלקס מול 24 .
בהחמצה: 3, משנה ל-4 (SWM- לM2) הגבירה והסוס נפגעים מהרסס (בהתחשבות בקיר אולי גם תאסאור והסוס).

מאחר שהפצצה עם האש בטוח פגע במשהו (וכנראה פגעתי בכמה התקפות ואולי אפילו הפלתי מישהו שרוע) מנסה כפעולה מהירה לשפר את דעת הקהל (תוסף +2 - 2- כריזמה, 4 מתה"ב) + בונוסים נוספים מכמות פגיעות: 19+2= 21
 
META
פצצה ראשנה - פוגעת, הצלחה בהצלה של הסוס ושל הרוכב.
פצצה שנייה - פוגעת, הצלחה בהצלה נגד העיוורן, רסס- כישלון עלהרוכב ועל הרסוס (משמע הם מסוונרים)
פצצה שלישית - פוגעת, כישלון בהצלה נגד העירוון, הצלחה בהצלות נגד הרסס.
פצצה רביעית - פוגעת, הצלחה בהצלה נגד האפקא המעט של הרוכב ושל הסוס, הצלחה בהצלה נגד הרסס של האחרים.
פצצה חמישית -מחמיץ, הגבירה מצליחה בבדיקת רכיבה כדי לנטרל את ההתקפה נגד הסוס שלה, רק היא סוגפת את הרסס, מצליחה בהצלה.
שילאן נפגע
תסאור מסוונר ועיוור.
הגבירה נפגעת חלקית.
IN
מטח הפצצות של נל מצליח למצוא את המטרות, בעוד שנראה שרוב ההפשעות נכשלות, אפשר לראות שעייניו של תסאור הושחרו, אבל כל מה שהוא עושה זה לחייך בערמוימות, "כל מה שאת עושה הוא כעין וכאפס לעומת הכוח של סירונה." הוא שואג, "את חושבת שזו אש." הוא מרים את ידיו לאוויר, "אני אראה לך אש." הוא שואג וגשם של להבות מתחיל לרדת מעל זולג'ין וטיירה, בו בזמן שעיניו של תסאור נפקחות מחדש לקול תשואות הקהל.
META
סופת אש -על השטח בו טיירה וזולג'ין נמצאים- תגובה בד"ק 23 לחצי- 42 נזק אש, דמות שנכשלת בהצלה גם עולה בלהבות וסופגת 4ק6 נזק נוספות בכל סיבוב עד שהיא מכבה את האש -פעולה סיבוב מלא שדרושת הצלת תגובה בד"ק 20.

ברכתה של סירונה- בסוף תורם יכולים הרוכבים לגלגל מחדש הצלה נגד השפעה אחת אשר ספגו במהלך הסיבוב האחרון, תסאור בוחר לגלגל הצלה נגד העיוורן ומצליח.


עריכה -נל הצליחה בבדיקת ההשפעה על הקהל, אבל תסאור מקבל בדיקה כפעולה מהירה בגלל שהוא עשה לחש עם אפקט אנרגיה, הוא מצליח ולכן הבדיקות מתכזזות
 
"טאזדינגו!" קורא זולג'ין שהוא שולף את גרזניו ומסחרר אותם, משליך את כולם לעבר זה שאעז לאתגר אותו, שילאן השחור. הגרזנים מתעופפים מעל החול, באים מעל רומחו של הפיה ובאים לחתוך בשר. זולג'ין לא עוצר, בצורה לא אנושית הוא ממשיך לזרוק עוד ועוד גרזנים כאשר עוד ועוד נוצרים לו על החגורה. "המוות הגיע בשבילך מאן, ושמו הוא זולג'ין!" לפתע נוצר בידו של זולג'ין גרזן עצום, נראה כאילו מדובר בגיליוטינה שבטית מוזרה. זולג'ין קופץ באוויר ומסתחרר, משליך את הגרזן העצום שעף במהירות הבזק ישר לחזהו של הפיה, מכוון בשביל לחתוך אותו לשתיים בצורה אנכית. זולג'ין מרים את ידיו כמנצח, לא בשביל הקהל, אלא בשביל יריבו. "לעולם אל תלחמו בטרול בשטחו הביתי. אפילו בוסמנדי לא יציל אתכם מטיפשות כזו". ברגע שהוא אומר את זה סופת האש של תסאור מתחילה לנחות על הצד שלהם, מנסה לרסק את הטרול והלוחמת שלידו.
אך כשהעשן והאש מתפזרים, זולג'ין פשוט צועד החוצה מן האפר ללא פגע. שיערו כבר לא לבן אלא אדום, עיניו חסרות אישון וזוהרות בירוק מיסטי. עורו שבדרך כלל ירוק כעת צהבהב וקעקועיו הסגולים נעשו אדומים. מאחוריו יוצא זנב קשקשי צהבהב שנותן מכה ברצפה כשמנהיג האמאני צועד קדימה.
"הלואות בירכו אותי כנגד הכוחות העלובים שלכם פיה. בוא ואראה לכם את כוחם של האמאני!".
META
הצלת תגובה: 9+16=25 תגובה, זולג'ין לא חוטף נזק בכלל בזכות הרתיעה המשופרת שלו.

כפעולה מהירה זולג'ין מסמן את שילאן השחור.
כפעולה מלאה זולג'ין מבצע 6 התקפות על שילאן. בגלל הכישרון יריות מקובצות שילאן יכול לחשב הפחתת נזק רק פעם אחת כנגד כל ההתקפות(אסכם את הנזק הכולל בסוף ההתקפות).
התקפה ראשונה: 14+25=39 נגד דרג"ש.
נזק: 11+21=32 נזק חותך, קסום ונחשב ברזל קר, כסף אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק.
התקפה שנייה: 15+25=40 נגד דרג"ש.
נזק: 16+21=37 נזק חותך, קסום ונחשב ברזל קר, כסף אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק.
התקפה שלישית: 11+25=36 נגד דרג"ש.
נזק: 5+21=26 נזק חותך, קסום ונחשב ברזל קר, כסף אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק.
התקפה רביעית: 18+20=38 נגד דרג"ש.
נזק: 7+21=28 נזק חותך, קסום ונחשב ברזל קר, כסף אדמנטייט ונזק נטייה לצורכי הפחתת נזק.
התקפה חמישית: 5+20=25 נגד דרג"ש, מאמין שפספוס.
התקפה שישית: 2+15=17 נגד דרג"ש, מאמין שפספוס.
בנוסף אם שתי התקפות פגעו, הוא חוטף עוד 19 נזק.

סך הכל הנזק ששילאן חטף מהתקפות שאני מניח שפגעו הוא 142 נזק.
 
הגרזן העצום של זולג'ין פוגע בשילאן ומעיף אותו מהסוס בעוצמה, גופתו נופלת לאדמה, סדקים מופעים עליה, הקהל שואג בשילב של תדהמה פחד ופליאה בעוד הרוכב השחור נופל מסוסו.

אם זה אמור להשפיע על שני הרוכבים האחרים- זה לא נראה ככה, הגבירה הלנבנה למעשה קצת מצקצקת בלשונה, "זה אכן טרול יעיל, אני רואה את השימוש שנוכל לעשות בו" היא מחייכת ולוחשת לאוויר. זולג'ין מרגיש... מעט מוזר.
META
שילאן נופל לאדמה.
שזולג'ין יגלגל הצלת רצון בבקשה.

אחרי זה תור טירה.
 
החיוך של טיירה נמחק באחת כשזולג'ין נעצר לרגע. לכמה שניות ספורות היא הייתה חזרה עם הלהקה, הם צדו את הרוע, הגנו על החלשים. היא
חשה את ההתרגשות הגוברת בקהל כשהרן, נל, וזולג'ין הנחיתו מכה אחר מכה על האויבים שלהם. האש לא צרבה מספיק כדי להפריע להתרגשות שלה, אבל ליבה מתמלא חשש וכעס כשהיא רואה את המבט הריקני שנאחז בפניו של הטרול.

היא לא תאפשר לזה לקרות, לא שוב. הזעם גואה בה כשהיא רואה את הפיות האכזריות מתעסקות עם הגור-
לא. טיירה מנערת את ראשה. הם לא הגורים שלה. היא מעיפה מבט בזולג'ין, שצעק עליה לפני מה שנראה כמו נצח, הוציא אותה מהאבל שלה. זה לא מה שגורים עושים, זה מה שאחים לנשק עושים.
הם עוזרים אחד לשניה.

הזעם הבוער בטיירה מתעצב, מתחדש, משתנה, עד שהוא הופך למשהו אחר. הגנה, אבל לא מתוך התנשאות - אלא מתוך אחווה.

טיירה מעיפה מבט בשיקוי שנל נתנה לה לפני הקרב, ואז שותה אותו תוך כדי צעד אלכסוני קדימה. היא מרימה את גרזן הקרב שלה בקריאת תיגר לעבר הפיות הנותרות, ושולחת יד אחת לאחור, נוגעת בכתפו של זולג'ין לרגע קט ואז יורדת ללהב השלכה החגור למותנה.

Meta
פעולה רגילה - שתיית שיקוי חופש תנועה
צעד 5 רגל לR11
פעולה חופשית - כניסה לזעם דם. מקבל +36 נק''פ, +6 לכוח וחוסן, +6 להצלות רצון, +3 להצלות קשיחות ותגובה.
פעולת תנועה - gang up על ת'אסאור האדום. לכולם יש +2 להתקפה ודרג''ש נגדו, ו+8 לגלגולי נזק.
פעולה מהירה - משתמש בholy tactician בשביל להעניק harrying partners לכל בעלי הברית בטווח 30 רגל ממני. כרגע רק זולג'ין - אם אני נותן לו תוסף עם aid another הוא נמשך עד תחילת תורי הבא.
 
"אחח אנשים." אתם שומעים את שילאן אומר בעודו קם, הפצעים שלו נסגרים גופו קצת רותת. "אני שונא אתכם." הוא אומר בחיוך כמעט ממזרי. "אבל אני רם דם." הוא מוסיף. "אנחנו לא נופלים כל כך מהר." הוא צוחק בקול ובמהירות על אנושית הוא מופיע מחדש על הסוס שלו. "ועכשיו... ללמד אותך לקח." הוא מוסיף ומסתער במהירות לעבר זולג'ין, סוס הרוח שלו מדלג על האדמה הקשה כאילו הייתה אוויר. הוא מדלג מהר לכל מכשור עד שהוא מתנגש בעוצמה בטרול, הילת הכפור שלו משחררת את הזאב של הרן, אבל מסכנת את זולג'ין וטיירה.
META
ברכתה של סירונה - כאשר אחד הרוכבים יורד מתחת ל0 נק"פ, הוא חוזר בתחילת תורו לחצי מהנק"פ מהמקסימאלי שלו, וערך הנק"פ המקסימאלי שלו יורד בחצי.
הסתערות על זולגין -עם התקפת עוצמה.
14+20=34, בפגיעה 24 נזק ועוד 6 נזק קור.
כמו כן - טירה וזולג'ין צריכים להציל קשיחות בד"ק 24- בכישלון שניהם מואטים כל עוד הם בטווח 10 פיט משילאן + סיבוב אחד נוסף אחרי זה.

כמו כן בתחילת תורו (ואלא אם כן הוא יפסיק להיות בטווח 5 פיט משילאן. בלי קשר להשפעות הבלבול) זולג'ין צריך להציל רצון בד"ק 21 או שהוא נרדם.

תור הרן הזאב ונל.
 
חזרה
Top