• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

להרפתקה, לריגוש, ולכסף - [המרה של מהדורה 5 לעולם של אזורות'] - עץ משחק 3/3

"אוצרות!" אומר רינו בקול, וגורם למעט האנשים בפונדק להביט בו במבט מעט חשדני/עצבני. או שילוב מוזר של שניהם. "השמועה אומרת שבזמן המצור על מצודת כתר-קרח כמה מה"שליחים" של סילבנאס הלכו למנוחה במטרה לנסות להעיר את הבחור הענק מהשינה שלו, בשביל זה הם הביאו איתם משהו שנועד להעיר אותו. אני רוצה לבדוק אם זה באמת נכון והאם זה באמת שם."
 
"אז במקום אוצרות וכסף אנחנו הולכים לאיפה שנמצאת גופת הדרקון העוצמתי ביותר שנמצא על היבשת הזו במחשבה שאולי הוא הפך לאל מת שאף אחד לא שולט בו..." אומר רודריק לעצמו. "אני חייב לשאול את השותף מעבדה שלי למה הוא המליץ על המשלחת הזו אחר כך".
 
"או, אבל יש שם אוצרות." עונה רינו, "מעבר לעובדה שכל המשלחת של סילבנס הייתה מצויידת במיטב האוצרות שהבאנשי יכלה לתת לשליחים האוהבים עליה, כמובן מיותר לציין שהם מעולם לא חזרו הביתה, סילבנס הייתה כל כך עסקוה בלחימה נגד ארת'וס שהיא מעולם לא טרחה לבדוק מה עלה בגורלם."
 
"זה נשמע מעניין למדי, בתנאי שלא יסתבר שחצי עולם מנסה להשיג את אותם הדברים כמונו. האמת שלא ממש מפתיע שסילבנס לא טרחה לחזור - היא היתה די עסוקה בכל התקופה לאחר מכן, וסביר שכשהיא הגיעה לשלטון היא נהפכה לפרנואידית מכדי לנסות לשלוח מישהו אחר. רק נקווה שהיא לא תחליט לחזור דווקא עכשיו לשם. "קיזאנק אומר.
 
"היא בטח שכחה." אומר רינו, "אבל בגלל שזה מקום חסר אל שהדבר הכי קרוב בו לחי הוא ייצור שקפא בשלג, אנחנו צריכים לדאוג לציוד מתאים. בגלל זה אני צריך שתלכו להשתמש בכסף שקבילתם כדי לקנות ציוד שימנע מאיתנו להפוך לפסל קרח."
 
"אז אתם יכולים ללכת לשם עירומים." עונה המוכר, "כי אתם גם ככה לא תשרדו." הוא יורק, "בחרתם במקום היחידי שיכול להתחרות במצודת כתר-קרח על המקום המסוכן ביותר ביבשת. אם הקור לא יחסל אתכם, האלמתים בדרך יחסלו."
 
חזרה
Top