• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כבשן הכפור-עץ משחק [3/4][מו"ד 5]

נושא
עולם מערכה
רנה מספיקה לפגוע בשלד אחד שבעקבות ההתקפה משנה את כיונו ומסתער שוב לעבר רנה ואדריק, דוחף ומעקב בכמה רגעים קריטיים את האל מתים שממשיכים לרוץ לכיוון מארה וקסרהוןקסרן.
בת האנוש ודם הדרקון מתקדמים במהירות לעבר הואת' בתקווה שישנה דלת בצד אותו הם לא רואים, ושהם יוכלו לפתוח אותה בזמן.
למרות שהיא התחילה אחריו, מארה רצה במהירות ומצליחה לעקוף את קסרהוקסרן ולהגיע אל הואת' ראשונה, היא רצה סביבו ורואה את הדלת פתוחה לרווחה. פנים הואת' חשוך אבל היא רואה זוהר כחול מבפנים, זהה לזה שהיא ראתה בוקע מראש המבנה, יש לה רק רגע להחליט האם להיכנס ולמבנה ולסגור את הדלת או להמשיך לרוץ לכיוון הגדה השנייה לפני שהאל מתים ישיגו אותם.
קסרהוקסרן נמצא ישר מאחוריה, הוא מצליח שלא להחליק על האדמה הקפואה אבל משלם על כך במהירות. אחד השלדים מצליח לתפוס בזרועו וקסרהוקסרן מרגיש את חום גופו מתחיל להישאב ממנו לפני שהוא דחוף את השלד אחורנית ומאיץ את מהירותו.

רנה ואדריק רואים את מארה וקסרהוקסרן נעלמים מסביב לואת' ואת האל-מתים רודפים אחריהם. האל מתים שהתנגדו לכוחה של רנה עדיין מנסים לטפס לכיוונם ללא הצלחה, ונראה שהם בטוחים לבינתיים.
 
קסרהוקסן בהבעת אימה לרגע בטוח שמארה תנטוש אותו בחוץ.
לא פחד רציונלי...
אבל עמוק בפנים קשה לו להאמין באנשים. הוא מתגלגל פנימה, מתנשף בכבדות, לכל הפחות הדופק שלו עלה, אז קצת פחות קר.
"ת..תודה." מוצא את עצמו אומר בקול מיבב ומתעב את עצמו על זה.
הוא קם באנקה ובפקיקת עצמות. "בית מסתורי באמצע עמק... מתאים שכאן יהיה העימות האחרון של המעשיה הזאת." מנסה לחזור למוד ה"מקצועי" שלו
 
כשהדלת סופסוף נסגרת והם בטוחים פחות או יותר מארה מתבוננת ישר לכיוון הזוהר הכחול שראתה, תוהה אם נמצאים במבנה אל-מתים נוספים ואם הזוהר הכחול מספיק חזק כדי שלא תצטרך להדליק לפיד. בפיזור דעת היא עונה לקסרהוקסן "זה ואת', מבנה קבע של גמדים מחוץ להרי קזה-גרים, יש כמה כאלה. בכל מקרה הגמדים לא נוהגים לקבל אורחים אז הייתי מציעה שנתקדם בזהירות..."
 
למרות שהיא נראית כבידה, דלת האבן מחליקה ללא מאמץ ונסגרת בקול נקישה רגע אחרי שקסרהוקסרן עובר בפתח, חוסמת כמעט לחלוטין את קולות האל מתים בחוץ.
מארה מסתכלת סביבה אך כמעט ולא מצליחה לראות דבר, האור הכחול שהיא ראתה מקודם נצא מולה, אבל הוא חלש מאוד והיא לא יכולה לומר בבירור כמה הוא רחוק או מה מקורו. מעבר לזוהר החלש היא וקסרהוקסרן עומדים בחשיכה מוחלטת, לא מסוגלים אפילו לראות את הרצפה עליה הם עומדים.
 
קסרהוקסן מקלל. "כמה אופייני. בעיות תיאורה במערכה האחרונה." שולף לפיד מהתוהו הדביק של תיקו, זנבו נד בדריכות, מקווה שמארה גם תטרח להגן עליו אם אימה מהאפלה תנסה לגרור אותה אל לועה.
הוא מקיש כמה פעמים בטפריו, יוצר מנגינה מסוימת, אולי ליתר דיוק מקצב.
אבל אפילו המקצב הזה, הצליח להפיק את הקסם מתוך התוהו המוזיקלי שבפנים. מצית את הלפיד שנלדקה בהשתלבות שלהבת עולצת, למקצב נקישות הטופר, אפילו שקסרהוקסן כבר הפסיק-
זה מסוג המקצבים שנתקעים במחשובתיך ימים.

---

מטיל קנטריפ prestigidation להצית את הלפיד
 
"רנה, מהר! רוצי אחריי!", קורא אדריק בהתלהבות, מתחיל לרוץ מסביב למתכש.
"נקיף אותו מסביב לפני שהשלדים האלה יספיקו להגיע. שאר השלדים עוד נרתעים ממך, אז הם לא יפריעו. אבל צריך למהר!".

META
אדריק ורנה מנסים להקיף את המכתש (לוקחים פעולת ריצה כדי לעקוף מהר את השלדים שלא הושפעו מרנה) ומנסים להיכנס למבנה מהצד השני (מגיעים לאותה הדלת, אבל מגיעים למרכז המכתש מהצד השני).
 
אדריק ורנה מתחילים לרוץ במהירות בניסיון לעקוף את השלדים שרודפים אחריהם ולהגיע אל דלת הואת' לפני שהכוח הקדוש שבו רנה השתמשה כדי לגרום לאל מתים שכעת מתגודדים סביב הדלת ידעך.

המקצב שקסרהורסרן יוצר גורם ללפיד להידלק, אבל לאחר יותר זמן ממה שקסרהוןקסרן רגיל, מספר פעמים לפני שהוא נדלק לחלוטין להבה הופיעה בראש הלפיד ונכבתה מיד לפני שהיא הצליחה להיאחז בעץ המשומן. גם לאחר שהלפיד נדלק הלהבה שבוערת בראשו נשארת קטנה וחלשה, דומה יותר ללהבת נר בעוצמתה.
הדבר הראשון שמארה וקסרהוקרסן רואים באור החלש שהלפיד יוצר הוא אדי נשימתם, הם כמעט לא שמו לב לכך ברגע הראשון בגלל האדרנלין בדמם, אבל פנים הואת' קר בהרבה מהטפרטורה בחוץ שכבר הייתה מתחת לטמפרטורת קפיאה. מארה זוכרת קור שכזה רק מסופות השלגים בשיא החורף, כשאפילו הבגדים העבים ביותר לא מספיקים כדי למנוע מהרוח לגנוב כל טיפת חום ממי ששוטה מספיק כדי לצאת החוצה. עבור קסרהוקסרן מדובר בכפור שהוא לא חווה מימיו.
כאשר הם לקוחים רגע להסתכל סביבם הם רואים שהקירות, הרצפה והתקרה (שנמוכה מספיק כך שקרניו של קסרהוקסרן כמעט מגרדות אותה) שחורות מאפר שמכסה את האבן הלבנה.
הם נמצאים במסדרון שממשיך ישר לעבר הזוהר הכחול, אבל האור החלש לא מספיק כדי להאיר עד סופו. בתחילת המסדרון (היכן שהם עומדים כעת) יש דלת אחת סגורה בצד הימני של המסדרון ודלת שנייה, שבורה, בצד השמאלי
META
רנה ואדריק גלגלו בדיקת זריזות(אתלטיקה).
מארה וקסרהוקסרן הקור האל טבעי במקום יגרום ללפיד שלכם להיכבות כל כמה דקות, מכיוון שלקסרהוקסרן יש לחשון שמאפשר לו להדליק את הלפיד בלי בעיה אני לא אבקש לתאר זאת כל פעם, אבל קחו בחשבון שאם הוא לא יוכל להטיל את הלחש או שהלפיד לא יהיה לידו הלפיד יכבה במהירות.
 
קסרהוקסן רועד ממש, בקרסולו שאוחה שלא בטובה יש עווית שלא ברצונו.
הוא מדדה לוחש מנסה להסתיר את הטון המיוסר של זקן מלומד סבל.
"נראה שקרה משהו מעניין מבעד לדלת השבורה. שנחקור אותה קודם?" שואל, הלפיד רוטט בנוסף לכך שהוא נכבה והוא נאלץ להקיש שוב ושוב בטפריו
 
"עוד מעט." מארה אומרת לפני שהיא שהיא בוחנת את סביבתה הקרובה, אם יש אבק או עקבות כלשהם בניסיון לגלות אם הואת' בשימוש קבוע או שהגמדים ביצעו הכנות למבקרים לא רצויים וגם כשהיא ממשיכה אל עבר הדלת עם קסרהוקסן היא לא מפסיקה לחפש סימנים או מלכודות.
META:
הבחנה: 7+4= 11
חקירה (כנראה לא רלוונטי): 18+1= 19
 
מארה מצליחה לראות מספר דברים כשהיא וקסרהוקסרן מתקדמים לעבר הדלת. הדרך בה האפר שמכסה את הקירות והתקרה ממנו בנוי הואת' גורם לה לחשוב שאש חזקה בערה במסדרון (אם כי לא ניתן לראות מה הזין אותה) ושהאפר קפא עוד לפני שהוא הספיק ליפול לקרקע. ישנו מנוף אבן (lever) בקיר צמוד אל דלת הכניסה אל הואת' ועל הרצפה ישנם מספר נקודות שמסומנות בX אדום שניתן לראות דרך האפר. כשהם מגיעים אל הדלת היא רואה שהאפר והקרח הופרעו, מישהו או משהו בבירור נע בין הכניסה לואת' אל החדר לאחר שהאפר הופיע, אבל היא לא יכולה לזהות באיזה כיוון או האם היה מדובר בפעם אחת או מספר פעמים.

רנה ואדריק רצים על שפת המכתש ומצליחים ליצור פער בינם ובין השלדים שעוקבים אחריהם מתוך המכתש, אבל ברגע שבו הם נכנסים אליו מתחילות הבעיות. בן ובת האנוש עם השריונות הכבדים שלהם לא מצליחים לשמור על איזונם במהלך הריצה והם מועדים שוב ושוב, בקושי מצליחים להיאחז אחד בשני כדי לא ליפול, ואל מתים הרודפים מצמצים את הפער.
כשהם מתקרבים אל הנקודה בה הם ראו את קסרהוקסרן ומארה נעלמים האל מתים, אשר עדיין מושפעים מכוחה של רנה, מתחילים לברוח, וכשהם מתפזרים הם חושפים קיר אבן. קווים חרוטים באבן מראים צורה של דלת, אבל הם לא רואים ידית או כל דרך אחרת לפתוח אותה. באותו רגע האל מתים משיגים אותם ותוקפים. רנה ואדריק מרגישים את הידיים הקפואות אוחזות בהם מאחורה ושואבות את חום גופם.
OUT
אדריק סובל 5 נקודות נזק (קור)
רנה סובלת 4 נקודות נזק (קור)
 
"ששש, אני שומעת משהו מהכניסה." מארה אומרת לקסרהוקסן כשהיא חוזרת לעבר הדלת ורק כשהיא מבחינה בקול האנושי היא מבינה שאלו לא האל-מתים המנסים לפרוץ. "אלו אנשי הדת." היא מוסיפה, חושבת לרגע אם להשאיר אותם בחוץ אחרי מה שהם עשו, אך היא יודעת שהיא לא תתן להם למות עכשיו ומנסה לבדוק איך היא יכולה לפתוח את הדלת.
 
אדריק ניצב בין רנה לבין האל מתים ומצליח לעצור את מרבית התקפותיהם, אבל גם הלוחם המוכשר ביותר לא יכול לעצור חמישה יצורים שתוקפים אותו יחדיו, ועצם הקרבה של היצורים הקפואים שואבת את החיים משני בני האנוש.
רנה מרגישה את השפעת הכוח שלה מתפוגגת, ועשרות האל-מתים שברחו קודם מלפניה מסתובבים ומתחילים להתקדם במהירות.

בבחינה נוספת של הדלת מארה רואה את הידית מאבן בה היא השתמשה למשוך ולסגור את הדלת בכניסה אליהם, וכמעט צמוד אל הדלת ישנו lever מאבן שכרגע פונה כלפי מטה. שניהם נמוכים יותר יותר ממה שהיא רגילה במבנים שנבנו עבור בני אנוש ודורשים ממנה להתכופף מעט.

META
אדריק סובל 6 נקודות נזק(קור)
רנה סובלת 1 נקודה נזק(קור)
 
מארה מנסה לדחוף את הדלת, אבל נראה שהמנגנון שאפשר לה לסגור את דלת האבן הכבדה כמעט ללא מאמץ בכניסה עבר למצב נעול לאחר שהדלת נסגרה, דלת הואת' לא נעה.
 
חזרה
Top