• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

אנחנו חלשים מידי בשביל זה, אין לנו סיכוי מולם בלי בריחה. הפתענו אותם בהסתערות לא מאורגנת והובסנו, זו תהיה שטות לחשוב שאנחנו מסוגלים להם כאשר הם יודעים את המיקום שלנו, מי אנחנו ובדיוק למה אנחנו מסוגלים, ושום מלכודת לא תשנה זאת. אל לצייד מתחיל לחפש לצוד את הרוק, זה שיעור חשוב ולא סתם אמירה״ אומר אאוליס ביטוי שאף אחד מכם לא מכיר.
 
"הנה הרעיון שלי, אני עובד עם כוח אפור. יש סיכוי לא רע שאני אצליח לסדר לנו הגנה מאוד טובה. ובינתיים יש לנו רוח רפאים ששומרת עלינו, היא לא תוותר על הפונדק הזה בקלות, או שתבאו איתי לנסות לשכנע את המטה השחור לקבל את ההגנה, או שתישארו כאן ותנסו לעשות לסכין השחור חיים קשים. אאוליס, אני מניח שתרצה לבוא איתי?"
 
אאוליס מבין שהרוחות נושבות כנגדו. "זאב אחד לא יכול לשנות לכול העדר את המסלול" הוא אומר, מקבל את תבוסתו "אם אנחנו נשארים כאן, אנחנו חייבים להכין את המקום הזה. אבל במקרה הזה אני אלך לבד, וירדו, אני אלך לחיק הברקת ואראה במה אני יכול להיעזר בהם. הם כבר הוכיחו לי פעם אחת שיש להם כוחות מעבר למ שציפיתי, ייתכן שהם יוכיחו לי זאת פעם נוספת" אומר אאוליס.
 
טאלין
"אני לא בטוחה שהחברים שלך סומכים עלי... אבל כמו שאמרת, אין לנו אפשרות יותר טובה כרגע." סאנקה אומרת. היא קמה מהרצפה ונותנת לך יד. "בוא, תנסה לעמוד. תראה איך אתה מרגיש."

אוכל חינם אוסף מסמרים חלודים שנשארו מהשיפוץ שעשיתם לגולגולת-טרול ושם אותם בדלי אותו הוא תולה מעל הדלת. בנתיים, יד בלתי נראית מתאמנת בלהשליך סכינים ומזלגות על הקיר - נראה שסיף לא הולך לוותר על הפונדק שלו ללא קרב.
מה כל אחד מכם מחליט לעשות?
 
טאלין
טאלין מנסה להירגע, הוא מנסה לנקות את הראש מכל הרעש שהוא שומע עכשיו, מפעימות הלב, מהריחות, הוא עדיין לא בטוח מה יש בו, הוא יודע שהוא רעב, אבל הוא לא רוצה לאכול כלום.
הוא מנסה לחשוב, אבל כרגע הוא מרגיש שהוא לא מצילח. "ומה אם נגרום למשפחה שלך לעזור לשלי?" הוא שואל. "מה הסיוכי שנוכל לגרום לזנטרים להראות לחברים שלי שהם יכולים להיות בני ברית?"
 
אוכל חינם ממלכד, וגם מצייר מפה לודא שהוא זוכר איפה כל מלכודת כדי שיוכל להדריך את האחרים.
מלכודת אחת למשל, היא לרופ כמה קרשי רצפה, כדי שהנלכד ידרוך על לולאת חבל מוחבאת ודברים כיוצא בזה.

(לגלגל משהו?)
 
טאלין
סאנקה מושכת בכתפיה. "הזנטרים לא סומכים על אף אחד בקלות. לקחו לי חודשים עד שהצלחתי לשכנע אותם שאני ראוייה להצטרף. ובכלל, בוודאי יהיה קשה יותר לשכנע את החברים שלך לסמוך על הזנטרים מאשר ההפך, לא?" היא משקשקת בראשה. "אני לא יודעת אם זה רעיון טוב, טאלין, אך בכל הכנות אין לי תוכנית אחרת. אם אתה יכול לחשוב על רעיון לחבר בין שני הצדדים..."

וירדו
אתה רץ במהירות למגדל של המטה השחור, עולה במדרגות המסובבות לחדרה של וואג'רה סאפאר. המטה השחור עצמה נראית כאילו היא לא ישנה כבר כמה לילות טובים, ומצליחה רק בקושי להקשיב לך מבלי להרדם. "אני מבינה את הבעיה, מר סמית'סון" היא אומרת בעודה מעסה את מצחה. "אבל אתה חייב להבין שהכוחות שלי מפוזרים. פחות או יותר כל ההרפתקנים של כוח-אפור נשלחו לבצע משימות התקפה וחיסול נגד אנשי הכנופיות. ברגעים אלו ממש האנשים שלנו נמצאים במצור על מחסן אליו חטפו אנשי הקזאנאתאר בני ערובה."
היא נושמת נשימה ארוכה וממשיכה. "אבל העבודה שלך עבור כוח אפור הייתה חשובה ומשמעותית, ואני אגמול לך את שכרך. חכה כאן לרגע." היא קמה ממקומה, מטילה לחש כלשהו, ושער קסום מופיע לידה, היא נכנסת דרכו ונעלמת. לאחר פחות מדקה השער נפתח שוב והיא חוזרת דרכו, ואיתה מגיעה חליפת שריון מהלכת - הנראית כאילו אביר בלתי נראה נמצא כאן. החליפה חורקת בעודה נעה בכבדות. "חליפת השריון הזו מונעת בקסם," וואג'רה אומרת, "היא תלך איתך ותמלא את ההוראות שלך, תדאג להגן עליך. אני מקווה שהיא תהיה שימושית. שיהיה לך בהצלחה, וירדו סמית'סון, ומי ייתן והאלים יהיו איתך."

ביחד עם הולבר, אאוליס וסיף, אוכל חינם מצליח להקים מלכודות בכל רחבי גולגולת-טרול, ובזכות העזרה שהוא קיבל נראה לו שרוב המלכודות יעבדו כתקנן.
 
טאלין
"יש לנו ברירה?" שואל טאלין, "אנחנו חייבים לדאוג לבריתות כדי לשרוד את זה, אבל את צודקת יהיה יותר קשה לשכנע את החברים שלי לפעול עם הזנטירים, והם כנראה יהיו התחנה הראשנה שלנו." הוא מנסה לחשוב, אבל הראש שלו עדין מבולבל מידי. "אני מניח שצריך ללכת לגוגלת הטרול."
 
וירדו
"אין דרך שבה אני יכול להודות לך מספיק כרגע. אבל אני צריך למהר בחזרה אל החברים שלי", הוא יוצא מהמגדל, בודק שהשריון עוקב אחריו
וירדו חוזר,ואחריו עוד אדם, כשהוא מתקרב השאר מבחינים שלא מדובר באדם, אלא בחליפת שריון מהלכת. הוא מתכוונן להכנס דרך הדלת הראשית, ונזכר שאוכל חינם דיבר על מלכודות "איך אני נכנס?" הוא שואל לתוך הפונדק
 
אוכל חינם עם עיניים שקועות מעט, אבל עדיין עם החיוך.
"אה! זה בהחלט חבר!" מתלהב מחליפת השריון המהלכת.
הוא מחזיק במפה בה סימן את המלכודות. "אני אוביל אתכם, ועל הדרך אספר על המלכודות. לא הייתי רוצה שתפעילו אותן בטעות."
 
טאלין
סאנקה נותנת לך יד ועוזרת לך לקום מהמיטה. מיד כשאתה מתרוממם אתה מרגיש סחרחורת נוראית וכאב חד בראשך. "אתה בטוח שאתה במצב ללכת?" סאנקה שואלת בדאגה.

אוכל חינם מוביל את וירדו וחליפת השריון שלו דרך החלון. החליפה, שנראית כמו אביר בלתי נראה בתוך השריון שלו, חורקת בעודה מנסה לטפס דרך החלון וכמעט מתפרקת בתהליך, אך לבסוף מצליחה להכנס ונעמדת דום ליד וירדו, מוכנה לשמור עליו מכל משמר.
הזמן עובר בדממה מתוחה בעודכם מחכים לחברי הסכין השחור שיגיעו. כך עוברת לה חצי שעה. שעה. שעתיים.
רק מספר שעות לפני שהשחר עולה, הולבר שומע בראשו את צווחת האזהרה של נאגה. הוא רואה את התמונה המנטלית שהיא משדרת - חבורה של בריונים, מובלת על ידי הובגובלין, שרצח על פניו. הם מתקרבים לדלת הקדמית בזה הרגע.
 
טאלין
"אני לא." הוא מודה, "אבל אני לא חושב שיש לנו ברירה, בזבזנו יותר מידי זמן על המוות שלי, הגיע הזמן לחזור לעבודה." הוא אומר לה, עדין סחרסר, הוא ממשיך לשמוע את פעימות הלב ומרגיש צמא, אבל הוא לא מצליח להבין למה הוא כל כך צמא.
 
אוכל חינם יושב בזוית מוזרה על הבר, מלטף בהיסח דעת את קיימי הזיקית. לתחושת הסכנה באוויר היא משתנה לצבע עץ נצמדת לבר, בעוד אוכל חינם קם בקפיצה מתקדם אל וירדו, אוחז בתליון שלו וממלמל תפילה.
"וירדו שומר על החגיגה. שמרי עליו שארס ברוב טובך, שהנשף לא ידעך בדאגה."

הילה סגולה מופיעה סביבו לרגע, מעניקה לו הגנה של אמונתנו של אוכל חינם


(מטיל מגן אמונה. +2 לדרג,ש)
 
IN
אאוליס עומד מאחד מהחלונות שבקומת הקרקע, עם חץ בקשתו. הוא מרוחק מהאחרים, אבל עומד אמיץ. הרה, שעד עכשיו חיבקה את אליון וליקקה אותו, מובילה אותו בחזרה ליערות של מיאלקי כאשר אאוליס פותח בעבורה שוב את השער. היא עומדת בקרבת הלוחמים של החבורה, מודעת לכך שהיא עשויה למצוא עצמה גוררת את הגופות המעולפות פעם נוספת. אאוליס לא אופטימי בנוגע לתוכנית, אבל הוא מתכונן, מסתתר בחלון עם החץ והקשת שמוכנה למתיחה מהירה.

META
התגנבות: 10+4=14.
 
חזרה
Top