• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כבשן הכפור-עץ משחק [3/4][מו"ד 5]

נושא
עולם מערכה
אדריק פונה חזרה לקסרהוקסן, עכשיו הולך אחורנית לכיוון האור הכחול, "אני אסיח את דעתם ואמשוך אותם לכיוון הזה. אתם בינתיים תתגנבו מסביב ותעשו את מה שאתם טובים בו, אני מניח", הוא מפנה שוב את גבו, מגביר את קצב צעדיו.
"היי, בשר קפוא!", הוא קורא כשהוא מתקרב לאזור, "תראו אותי, עובר אורח תמים וטעים, הולך ביער בלי השגחה!"
 
החבורה עדיין מרוחקת מקו העצים והזמן שלוקח לאדריק להתקדם לכיוונם מספיק למארה וקסרהוקסרן לעקוף אותו מימין ולהתקרב לקרחת היער מכיוון אחר, בצורה שקטה יותר.
אדריק מתקדם בערך מאה מטרים לפני שהוא רואה את האורות שאחותו ראתה לפני כן, וכמה צעדים לאחר מכן האורות מתחילים להתקבץ בכיוונו. עוד כמה מטרים וקריאה בקול לאחר מכן ווהוא כבר רואה את קרחת היער שמארה תיארה ואת והסלע שבמרכזה מבין העצים, אבל מה שמושך את תשומת ליבו הם זוג שלדים חרוכים עם להבות כחולות בענייהם שמתקרבים לעברו מהכיוון של קרחת היער, עם אור כחול מאחוריהם שמסמן שהם לא היחידים.

בזמן הזה מארה וקסרהוקסרן מגיעים קלו העצים מכיוון אחר ויכולים לראות את קרחת היער במלואה. היא שקועה מעט ביחס לאדמת היער, והדפנות של המכתש תלולות וחלקות, אבל לא גבוהות. הם יכולים לראות בערך כ20 אל-מתים מרוכזים בכיוון ממנו הם שומעים את אדריק, מנסים בגמלוניות הלתקדם לכיוונו, לטפס ולצאת מהמכתש, רובם ללא הצלחה.
במרכז המכתש הם רואים מה שנראה כמו ניב שבור ענק מאבן הפורץ מן האדמה. הבסיס של הניב חלק לחלוטין מהזווית שממנה הם מסתכלים אבל האבן מתחילה להיסדק בחלקים הגבוהים יותר והחלק העליון של הניב נראה שבור, אור כחול מהבהב שיוצא מהשבר נראה על רקע השמיים המאדימים.


META
עבור מי שרואה את הסלע בבירור (בינתיים קסרהוקסן, מארה ואולי רנה, בהתאם למה שהיא עושה)- גלגלו תבונה(היסטוריה) ותבונה(טבע)/חוכמה(הישרדות) (לפי רצונכם), למארה יש ייתרון בגלגול תבונה(היסטוריה)
הסלע, או יותר נכון, המבנה שלפניכם, הוא גמדי במקורו וסוג הבניינים האלה מוכר בשם ואת' (vath)
גמדים לרוב לא חיים מחוץ לקזה-גרים לאורך זמן, אבל כאשר הם מקימים מבני קבע (לצורך שגרירויות, מחסנים וכו') הם מייבאים "אנרול" ("אבן אמיתית" בשפתם) מהרי קזה-גרים ובונים ואת'. מבנה דמוי ניב ללא חלונות ועם דלת אחת בלבד. לא-גמדים לא מורשים להיכנס למעט במקרים חריגים.
בגלנטייס ואת' נפוצים יותר מכל מקום אחר בעולם בגלל הקרבה לקזה-גרים והם בדרך כלל מהווים מקומות מנוחה/מחסנים/כבשנים עבור הגמדים שיורדים דרומה לסחור עם בני האדם. הכניסה לואת' ללא הימצאות גמד אסורה בהחלט וישנן שמועות שהואת' ממולכד נגד כל מי שינסה לפרוץ ולגנוב את רכוש הגמדים.
קרחת היער הזאת נוצרה מאגם שהתרוקן.
מה ששבר את הבניין עשה זאת מבפנים, ובכוח רב, ניתן להבחין בשברים ממנו מפוזרים באגם.
 
רנה רצה בעקבות אחיה, ונעמדת לידו, מתנשפת. "אני רואה ששוב היה לך יותר מזל משכל, אח יקר." היא מביטה באל מתים שלא מצליחים לצאת מהמכתש. "בשם האלים, כבר חשבתי שאתה תהרוג את כולנו. נו טוב, אם לא היום אז אולי מחר." היא אומרת בחצי חיוך. "מה אתה מציע שנעשה עם גושי העצמות הללו?"
 
"טוב, אי אפשר לתת לראש להחזיק אותך במקום כל היום, לא?", הוא נוקש עם שתי אצבעותיו על ראשה בחיבה, אך מביט במכתש במעין אכזבה. הוא ציפה לקצת יותר פעילות מצד הזומבים, איזשהו עניין.
"האינסטינקט שלי הוא לנסות איכשהו לשבור מכאן את השן הזאת, אבל יכול להיות שהמזל שלי נגמר להיום, אולי עדיף לתת למישהו שמבין עניין לקחת את המושכות מכאן".
 
מארה מבחינה כמעט מיד באל-מתים הנמצאים במכתש כאשר רק חלק קטן מהם מצליח לטפס ולצאת החוצה, לכן מבטה מתחיל לסרוק את שולי המכתש בניסיון לגלות נקודות בהן יהיה יותר קל ויותר קשה לטפס החוצה.
רק לאחר שהיא מסיימת לבחון את שפת המכתש מבטה מתרכז במבנה באמצעו, אותו היא מזהה כמעט מיד באומרה לקסרהוקסן, "ואת', מבנה גמדי עם דלת אחת וללא חלונות... לרוב אורחים אינם מוזמנים להיכנס פנימה, אך יש יוצאים מהכלל..."
META:
היסטוריה: 9|13 + 3 = 16
הישרדות: 4+4= 8
 
קסרהוקסן לא היה מלומד במיוחד, אך הוא כן זיהה את המבנה כואת'.
"כמובן." מקרקר כאילו מארה לא חידשה לו דבר.
"מקום שקל להציב בו הגנה אגדית!" קורא בחיוך אך מנסה ללחוש.
"נתיצב שם לעמדה אמיצה, עד שאת גזר דין האלמתים נחרוצה!"


META-
היסטוריה 14+0
השרדות 12+2=14
 
שני השלדים שהיו בקדמת האל-מתים, נדחפים מאחורה על ידי השאר ומושכים את עצמם קדימה גוררים את עצמם מעלה, אצבעותיהם השרופות נסדקות ונשברות כשהם נאחזים באדמה הקפואה. נראה שעוד כמה רגעים הם יגררו את עצמם מחוץ למכתש לחלוטין ויוכלו לתקוף את רנה ואדריק.
 
רנה מתקדמת לקצה המכתש, לפני שהשלדים מספיקים לעלות היא מרימה את הסמל הקדוש שלה ואור בוהק נשפך ממנו, מבהיל את השלדים שבתקווה נופלים ומתרסקים חזרה אל תוך המכתש.

META
מפעילה Turn Undead, השלדים צריכים להציל הצלת חוכמה ד"ק 14 או להסתובב ולהתרחק ממני.
 
מארה רואה מזווית עינה את האור אותו רנה יוצרת וזוכרת את ההשפעה המרחיקה שהייתה לו על האל-מתים. "קסרהוקסן, רוץ!" הכעס בקולה מארה בולט כשהיא מתחילה בריצתה, אך דם הדרקון יכול לראות שאינו מכוון אליו "אנשי הדת שלחו את האל-מתים לתוך המכתש! בוגדים ארורים! התוכנית הייתה שימשכו אותם אליהם!" מארה כבר לא מנסה לשמור על השקט אחרי מה שקרה, אבל בעודה רצה היא כל הזמן ממשיכה לאמוד את סיכוייהם להגיע אל הואת' לפני שהאל-מתים יחסמו את הדרך במידה ויהיה עליהם לוותר ולרוץ לכיוון השני.
 
האור הקדוש של הליידי מאיר את השלדים. השניים שכמעט הצליחו לעלות נופלים חזרה אחורה וכל השלדים למעט חמש שהאור לא הגיעו אליהם או שהאנרגיה האפלה שבתוכם הצליחה להתנגד לאור מסתובבים אחורה ומתחילים להתקדם במהירות. חמשת השלדים שעדיין מנסים להגיע לאדריק מנסים לטפס, אבל נראה שבלי כמות גדולה שתדחוף אותם הם לא יצליחו לעלות בזמן הקרוב.

קסרהוקסן מנסה כמיטב יכולתו לנוע בשקט ולהתחמק משדה הראייה של השלדים המעטים בצד הרחוק של המכתש. כאשר הוא ירד הוא גילה כי הקור החודר שהלך וגבר ככל שהחבורה התקרבה למקום יצרה שכבה דקה וחלקה של כפור על אדמת המכתש. לא שכבת קרח שלא ניתן לצעוד עליה, אבל מספיק חלקה בשביל לגרום לו ללכת באיטיות ולהיזהר בצעדיו.
פתאום שהצעקה של מארה גורמת לו להרים את ראשו המקורנן ולראות את השלדים שעד עכשיו היו מרוכזים ברנה ואדריק רצים לכיוונו.


META
קסרהוקסן, מארה, אם אתם ממשיכים במלא המהירות לכיוון הואת' גלגלו בבקשה הצלת זריזות כדי שלא להחליק על הקרח ובדיקת זריזות כדי לראות אם אתם יכולים להגיע לואת' לפני השלדים. (בתקווה שהדלת בצד השני שלו)
 
"איך תמיד כשמשהו משתבש זה אשמתנו?", רוטן אדריק באזני אחותו.
"לא משנה, אני לא צריך את האמון שלה", הוא מרים את מגינו, ומכוון אותו על מארה. אורה קדוש מוקרן ממנו בעדינו, ועוטף את גופה של מארה, מקשיח את עורה כנגד התקפות.
"קודם נדאג שהם יעברו את האלמתים בשלום, אחרי אנחנו נמצא דרך להיכנס".

META
מטיל על מארה shield of faith, יש לה 2+ לדרג"ש לדקה הקרובה.
 
"אכן." רנה מסננת, "והצעקות של מארה על בגידה לא עוזרות לנו במשימה הזאת." היא מרימה את ידה ומתחילה להשליך כידונות עשויים אור בניסיון להשמיד את השלדים לפני שיגיעו למארה וקסקהורן, או לפחות להסיח את דעתם מספיק זמן כדי לאפשר להם להכנס למבנה.

META
מטילה Sacred Flame על השלד הכי רחוק ממני בטווח האפשרי (60 רגל, מתעלם מהסתרה).
השלד צריך להצליח בהצלת זריזות ד"ק 14 או לחטוף 7 נזק קורן.
 
חזרה
Top