• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הרפתקאת רשת בקלדאריה: שירת הברבור [ הסתיים ]

סטטוס
נעול לתגובות.
רובין הופכת החזרה לדמות אנוש ותופסת בעדינות את הכתף של הנרייטה, "חכי שניה" רובין לוחשת.
רובין מטילה על עצמה עור חלמיש ולהב חשמלי "יכול להיות שהפעם לא נצליח להתחמק מקרב אז כדי להתכונן ,ולרגל" רובין מחייכת ונעמדת ליד הקיר ואז מטילה אבן לבוץ כדי ליצור חור הצצה לתוך החדר "דרך אגב הטלתי קסם לחיזוק ההגנה וקסם לחיזוק ההתקפה, צריכה ? " .
 
"את בהחלט צודקת, תני לי בבקשה להביט" היא לוחשת לה ומתקרבת אל החור שבקיר. "אני יכולה להגן על עצמי, אבל תודה רבה" היא מחייכת אל רובין ומטילה על עצמה 'מגן כוח'. "רק זיכרי, אני לא מחפשת קרב, ובטח אני לא רוצה שתיפגעי. אני מחפשת אחר" היא עוצרת לרגע "אחר נערה צעירה. היא קצת יותר גבוהה ממך, שערה חום. המ, אני לא חושבת שיהיו שם יותר מידי נערות להתבלבל ביניהן." אז היא מגרדת בזהירות את הבוץ, מקשיבה שלא קם קול זעקה מביפנים ומציצה לתוך החור.[/i]
 
ooc: קארן היא עם שער בלונדי-כהה, נוטה לחום-בהיר, אם אני זוכר טוב.

ic: הנרייטה מציצה דרך החור, ורואה מספר דמויות מסובות ליד שולחן גדול. היא מזהה מיד את קארן, שתויה לגמרי, ואת ז'אנוק ישוב לידה, מאזין לשיחה כשהוא מדי פעם מעביר עליה ידיים חמדניות.
ליד השולחן, יושב מכשף עם זקן לבן וגלימות ססגוניות, וסמל קאנבדרישי של ספק יגואר, ספק נחש מקועקע על מצחו, ידו משחקת במטה שלו.
כמו כן, יושבים שם עלף עם שער בהיר וארשת שחצנית, בגלימות ירוקות מהודרות, ואדם ברעלה שחורה על שיריון כבד, שכל הילוכו וחזותו, שהוא מתאמץ להסתיר, מעידים עליו כי הוא איש צבא, לפחות לשעבר.

"הנקודה הזו מסוכמת" אומר הזקן במבטא קאנבדרישי כבד "ז'אנוק לוקח את העלמה אל המרכבה ומשם אליך, ואחרי הזכרנות שנשתיל לה, היא תנשא לך בלא בעיה... אחר-כך, אני לא צופה שאבא שלה יעשה בעיות בכל הנוגע לעסקת המימון".
העלף מכחכח בגרונו.
"אני עדיין לא בטוח שאנחנו צריכים להכנס לעסקה הזו עם כוהנות החגב" הוא אומר "לא בוטח בהן..."
הגנראל בשחור הולם על השולחן באגרופו.
"אני הולך על זה אם אתה רוצה או לא" הוא זועם "אני צריך ת'כסף, ולמתוקות האלו יש הרבה. כבר אמרתי לך שאני לחוץ, ולא יכול לחקות יותר".
"גם אני בעד" אומר הזקן "סך הכל, אם זה ישתבש, אנחנו לא ידענו כלום".

ז'אנוק מתרומם באיטיות ממקומו, ואומר משהו בקאנבדרישית לשני שומרים סגולי רעלות (נדמה לכם שהפירוש זה "תכינו את המרכבה"), שממהרים לצאת בדלת מהצד השני של החדר.
 
המחשבה הראשונה שלה היא לפרוץ את הדלת ולסיים את העיניין תוך כמה שניות. היא מזדקפת ושולחת יד לחרבה, אך אז נעצרת. "את יודעת לכמה רחובות מתחבר הדיר הזה?" היא שואלת את רובין בלחישה. היא מפנה את המקום ליד החור "הביטי, את מזהה שם מישהו? נכון לעכשיו הם דיברו על לתת את ידה של הנערה לז'אנוק, להחליף את זכרונה, ולבצע איזו עיסקה מלוכלכת עם כוהנות חגב. היא וז'נוק יצאו מכאן עוד מעט בכרכרה." כוהנות חגב... טוב, כל הסיפור הזה יסתיים עוד בכרכרה. כבר ראיתי איך ז'אנוק יודע להלחם "אפשר לסיים את זה כאן, או להמר שהכרכרה מחכה להם ברחוב הראשי."
 
"כמובן שאני צודקת " רובין מחייכת כלפי הנרייטה ולוחשת "סה"כ אני הרי אחת מההרפתקניות הבכירות בעיר" אני אכן בזאת , אני אכן כזאת זזה ומפנה מקום להנרייטה ליד חור ההצצה "ואל תדאגי אני אגן עלייך ,כבר התמודדתי עם גרועים מאלו" רובין נדענת על הקיר בפוזה הירואית כן ככה צריך ,להזז קצת את המרפק כדי להבליט את החרב... .
רובין מקשיבה לשיחה ומדי פעם מתחלפת עם הנרייטה ליד חור ההצצה הווו קארן,ובכן זו דילמה להציל או לא להציל זאת השאלה... מחייכת בנבזות קלה ומתחלפת עם הנרייטה ליד החור, בזמן החילוף מעיפה מבט על הנרייטה היא נראית מממש מוכרת עכשיו , אני יודעת שאנ... אני לא מאמינה זה לא ייתכן
"ליידי לוסטון ?????" רובין שואלת די בשוק .
"השאלה היא גם מתי ישנו את הזכרונות של הכלבה הקטנה , ואם אנחנו בכלל רוצות להציל או" רובין עונה כלאחר יד בלי לשים לב לדבריה ומשתתקת באמצע לעזאזל זאת אמא של קארן "כמו שאמרתי, אם אנחנו רוצות להציל אותה עכשיו או בכרכרה, כדי למנוע מהמלאך הקטן מלאך חבלה אני מתכוונת סבל נוסף שכל כך מגיע לה"
"אבלל מה את עושה פה ועוד עם שריון ??" "וממתי את יודעת להטיל קסמי התקפה ?" אם כי זה יכול להסביר איך תפסת את מקומי הראוי כמלכת הנשפים והחברה הגבוהה.

OOC
כמה אנשים בדיוק יש בחדר כולל משרתים ושומרים...?
כמה דרכי כניסה ויציאה ?
האם אפשר להטיל קסמי נזק דרך חור ההצצה ??
 
הגנראל מתרומם ממקומו, גלימתו השחורה מתנופפת מאחוריו.
"המשרתים שלי מחכים בחוץ" הוא אומר "אני רואה את זה כמסוכם... וכעת, יש לי עוד מספר דברים לעשות, ברשותכם. אני מצפה למצוא אותה באחוזה שלי, כאשר אני אחזור לשם, היום בערב".
החבורה קמה; הקוסם הזקן, הגנראל והעלף פונים לדלת אחת, המוליכה כנראה לעבר האכסדרה הצופה על האולם הגדול (יש עוד שתי דלתות, חוץ מזו שלידכם) ז'אנוק ושני שומרים צועדים לעבר הדלת השניה, אחד מהם גורר את קארן, הממשיכה לצחקק ולפלוט דברים אוויליים.
"אז אנחנו נתחנן, ז'אנוקי? יהיו לנו הרבה ילדים חתיכים? אההה...."
"בטח, בטח" מגרגר ז'אנוק כשהדלת נפתחת, ובקול שקט יותר אומר "הייתי מת לדפוק אותך עוד פעם, ממתק, לפני שזורקים אותך אל הגנראל, אבל מה ל'שות, אני אצטרך להסתפק ב... בעצם, למה לא? במרכבה יהיה לנו הרבה זמן, כן..."
יתר הדברים נבלעים, כשהם פונים ויורדים במדרגות שבצד השני.
כעת, בחדר יש רק שניים או שלושה סגולי-רעלות, ושתי משרתות העסוקות בלאסוף את גביעי היין והצלחות מן השולחן.
 
רובין פונה להנרייטה "את יכולה לגרום לנו להיראות כמשרתות ?" זה כה מוזר לשאול את אמא של קארן את זה "או רק לך ואני אתחמק בצורת חתול"
 
"לא אני לא יכולה... אני מניחה שלא תוכלי להפוך גם אותי לחתול." אנחנו מבזבזות יותר מידי זמן היא מביטה סביבה לרגע, ואז שואלת את רובין "יש לך רעיונות?" במידה והיא לא מעלה הצעה הגיונית יותר, הנרייטה פותחת את הדלת בחבטה ובדיוק באותו הרגע מטילה "פיצוץ רגשות" כדיי שהפחד הרגיעי מההפתעה ישתלט עליהם. "אמרתי להם שימתינו לי, הכוהנות לו יסכימו לכל הסיפור אם אני לא אסיים את זה קודם. עכשיו הם ימחקו לה את הזיכרון והכל יהיה אבוד, רק שהם לא יתרחקו יותר מידי..." היא ממלמלת בקול רם לרובין בזמן שהיא חוצה את החדר בסערה לכיוון הדלת שמימנה יצא ז'אנוק.
 
"אני מצטערת אך לא" המממ... סגנון ההטלה שלה כחול, זה מסביר הרבה ... ,אז לכן העריצו אותה בנשפים ולא אותי "הממ... את יכולה להרדים את האנשים שבחדר ??" רובין עוצרת לשניה ומיד ממשיכה" נוכל לתפוס עמדות ליד הדלת כשאת ליד החור שאני יצרתי" רובין מדגישה בשחצנות קלה כן זה היה רעיון טוב " ואז תוכלי או להטיל הרדמה או להטיל לחש שיקרא להם אל מחוץ לחדר, אם ההרדמה תעבוד , נהדר, אם הקריאה החוצה תעבוד נחסל אותם במהירות כשהם יצאו ונוכל לתפוס את זאנוק בשקט" הא כן ,יש גם את קארן להציל , אבל יש לי כבר משהוא מתוכנן לכלבה הקטנה :twisted: רובין מחייכת וממשיכה.
"ןאם הלחש ייכשל נהיה בעמדה טובה להסתער עליהם ואולי גם להפתיע אותם" וואו אני טובה בזה

[/b]
 
הנרייטה צועדת קדימה ומטילה את הלחש "רוחות של תנומה"; צעקותיהן של המשרתות נסכרות עוד בטרם בקעו לאוויר העולם, כאשר פניהן לובשות ארשת מטומטמת והן מתמוטטות אל מתחת לשולחן שקועות בשינה עמוקה עוד לפני שהן מגיעות לקרקע.
שניים משלושת סגולי הרעלות מתמוטטים מיד; השלישי נואק בפחד ושולף את חרבו בכדי לזנק על הנרייטה; רובין מגייסת את כל מהירותה, ומזנקת עליו בקפיצת רעם קטלנית, אולם אי-כה, השומר מצליח להדוף את שתי המהלומות.
"תוקפים! תוקפים!" הוא מספיק לצרוח כשהוא מניף את חרבו, אלא שברגע הבא חודרת דקירת-עומק של הנרייטה עמוק אל תוך חזהו, והוא מתמוטט, מחרחר ומתיז דם לכל עבר.

מאי-שם, נשמעות צעקות פרועות או מבוהלות; נראה, שאנשים שמעו את זעקותיו של השומר.

ooc: חשבון מאנה/סטמינה מקורב
רובין - עוד לא הוציאה סטמינה והוציאה 44 מאנה
הנרייטה - הוציאה 32 סטמינה ו-72 מאנה.
 
רובין רצה לעבר הדלת דרכה יצא זאנוק.
"מהר שלא יברח" רובין פותחת במרדף אחרי זאנוק 2 השומרים וקארן
 
צעקות עולות מאחוריכן, כאשר אתן רצות במורד גרם מדרגות מואר קלושות על-ידי קנדלברות, המעוצבות בדמות פנים של חרקים. חיצים שורקים, ואחד מהם פוגע בשיריון הכתף של רובין ונהדף על מעטה עור החלמיש שהטילה על עצמה דקות קצרות קודם לכן.
"אראקויין, אראקוייה!" עולה צעקה פרועה בקאנבדרישית, כאשר סגולי הרעולות פותחים במרדף. עוד חיצים שורקים, אולם המסדרון מתעקל, עובר דרך שתי דלתות ארד פתוחות לרווחה, מה שמגן עליכן לזמן-מה מהקלעים... וגם מכדור חשמלי עצום שמתעופף במורד המדרגות, אבל מתפוצץ הרחק מאחוריכם.
לפי החישובים שלכן, חזרתם לקומת הקרקע; המדרגות מסתיימות בצומת T מעגלית, המהווה כנראה את הקיר הצדדי של הבניין; אזי, מזנקות שתי דמויות: אבירי-חיפושית זועמים וצועקים; מאחר והטווח קצר מדי לכילפים, הם שומטים אותם, ושולפים חרבות כבדות.
דלת צדדית נפתח בטריקה, ומתוכה מגיחה דמות מוכרת; העלף בלבוש הסגגוני, שערו הבהיר מתנופף בפראות מאחורי ראשו, ושתי חרבות שלופות בידיו.
"אז באתן לחפש את הגנראל, חטטניות ארורות?" הוא מחרחר, כשהוא מזנק עליכן מהצד "הוא כבר לא כאן, צר לי לאכזב אותכן... אבל בקרוב תזכו בפרס... את מי מכן שתשאר בחיים, אני אשליך אל מיס פטסון!"
מאחוריו, מציץ עוד סגול-רעלה, דורך קשת ומכוון אותה, מחכה להזדמנות לירות.
 
"לא קוראים לו הגנרל , קוראים לו אבא, ומה עשיתם לו ?? " נקווה שזה יבלבל אותם מעט רובין צועקת בזמן שהיא מסתערת על 2 האבירים.
רובין מתקיפה את שניהם עם הסתערויות רעם וטריפל וויף כשהיא מנסה לשמור אותם בינה לבין הקשת .
 
ההתקלות בין הצדדים מגיעה במהירות של סערת ברקים;
צעקתה של רובין מבלבלת את השומרים לרגע, ומאפשר לה לזנק קדימה בקפיצת רעם מרהיבה; אחד השומרים הודף את המתקפה בקלות, אולם חברו לא בר-מזל כמוהו; הוא הודף בקושי מהלומה אחת, רק בכדי שמכה שניה של החרב המחושמלת תחדור לעומק, ותקיז את דמו (124 נק' נזק)
הוא מתנודד לאחור ומנסה להתאזן, ולהצליף ברובין פעמיים, בשארית כוחו; אחת המכות בקושי מתקרבת, אולם השניה מאלצת אותה להשתמש במגן שלה; השני נוהם משהו מרושע, ומשלח את חרבו בקשת לעבר צווארה של רובין; קצה החרב שלה מצליח, בקושי להסיט את המהלומה הקטלנית למטה, ואי-כה, במזל של פעם בחיים, השריון שלה עומד במכה, אולם העוצמה זורקת אותה לאחור, ומטיחה אותה בקיר סמוך.
הנרייטה, מצידה, מכינה את עצמה בעמדת הגנה, ומטילה לחש בלבול בעלף המסתער; זה עובד רק באורח חלקי ורגעי מאד, כאשר הוא סוגר עליה במהירות ומבצע הטעיות מרהיבות של דקירת וילאס, אולם הבלבול מאט אותו, ומאפשר לה לבלום סנטימטר לפני החזה שלה.
הנרייטה משמיעה קריאת כאב מעושה ומנצלת את המומנטום בכדי לקרוס באורח מטעה לאחור, אולם העלף מבחין בתרגיל, ורק סב סביבה במיומנות, כמו רקדן חינני, כשהוא מחפש הזדמנות אחרת, ומפנה את הדרך לקשת, ששואג משהו בקאנבדרישית ויורה שני חיצים; הראשון מחטיא ונופל הרחק ממנה, אולם השני תכליתי, ונקלע הישר למטרה; הנרייטה חשה את הזעזוע, כאשר שיריון הכח שלה ספג מכה רצינית (26 נק' נזק).

רובין, שהועפה לקיר בתנועת ישיבה מגוחכת, מצליחה לקום בזמן כאשר אביר החיפושית הלא פגוע מסתער עליה, מפליט משהו מכוער כגון "כבר מפשקת ת'רגליים, הא?"
ההצלפה המשושלת (טריפלוויפ) של רובין פוגעת קלות בלבד בשומר המסתער, שהודף בנקל את רוב המהלומות (12 נק' נזק), והוא מגחך ומנחית מהלומה כפולה מלמעלה למטה, אולם רובין קלטה את התנועה ומצליחה לקפוץ הצידה, מותירה את אביר החיפושית להפיל קנדלברה מליד הקיר, מה שהופך את המקום לאפלולי יותר, כאשר הנרות נרמסים וכבים על הקרקע.

בינתיים, הנרייטה מבצעת קפיצת רעם בכדי לחמוק מהקשת, הולמת במהירות בעלף ובאביר החיפושית הפצוע; העלף לא מתקשה לתמרן ימינה ושמאלה לחמוק מן המהלומות, אולם אביר החיפושית הקאנבדרישי, שאחר להבחין בסכנה, צורח כאשר הוא נפגע בפניו, וקורס ארצה בתוך שלולית של דם.
"אתם... תרחיקו את הידיים המזוהמות שלכם מהבת שלי, בהמות!" מתנשפת הנרייטה, סמוקה ממאמץ וכעס.
"אנחנו נרחיק אותך מהכלבונת הקטנה והסקסית... לנצח!" מחזיר העלף בגיחוך, ושב וסוגר על הנרייטה, מטעה ודוקר. הנרייטה הצליחה לפסוע אחורה ולחמוק מעיקר המכה, אולם אחת הדקירות חדרה את ההגנה; שיריון הכח מהבהב ודועך, והנרייטה עצמה סופגת שריטה עמוקה (12 נק' נזק).

הקשת יורה חץ נוסף, אולם הזוית לא נוחה, והוא מחטיא ויורה גבוה מדי; אולם כעת הוא סב בקפיצה אחורה והצידה, מטפס על המדרגות מהם ירדה הנרייטה, ותופס עמדה טובה יותר.
ומאחוריו, ממעלה המדרגות, אתם שומעים את שעטות רגליהם המתקרבות והולכות של סגולי הרעלות, ואת קולו של הקוסם, ככל הנראה סבא ז'ירק עצמו, שמגדף ומזרז אותם.
העלף מרשה לעצמו חיוך נצחון.
"אתן אבודות, צפיחיות בדבש, גם כן הבת של הגנראל... אני מקווה שיהיה 'מעון' שיוכל לשלם עלייך מספיק בכדי שתהיי שווה את המאמץ, בובה" הוא קורץ לעבר רובין, ואז שב ונפנה אל הנרייטה, רצח בעיניו.
 
"אני בטוחה שאתה מכיר טוב מוסדות כאלה, הגיוני במקרה של יצור שנמשך לכלבים " רובין עונה לאלף תוך כדי התקפה.
רובין ממשיכה להתקיף ע"י קפיצות רעם וטריפל וויף כשהיא מתמקדת על האלף ותוך כדי כך שהיא מנסה שבסןף ההתקפה היא תהיה ממוקמת כך שלא יהיו אויבים בינה לבין המשך המסדרון.
 
רובין מזנקת קדימה, כשהיא מנופפת את חרבה במכת רעם, שעיקרה מכוונת לעלף; שלוש מהלומות יורדות בזו אחר-זו בלא רחמים; אביר החיפושית צורח, כאשר הוא נפגע אנושות ממכה המכוונת אליו (92 נק' נזק, סה"כ פצוע ב-104), וברגע הבא, רובין יורדת על העלף המופתע, אולם הוא מצליח פעם נוספת לבלום את שתי המהלומות הקטלניות המכוונות לעברו.
הנרייטה צועקת בזעם, ומזנקת עליו מהעבר השני, אולם להיטותה מכשילה אותה, והעלף מצליח לבלום פעם נוספת; ברגע הבא הנרייטה חולפת על פניו ושועטת לעבר השומר הפצוע, שמקדם אותה במהלומה איטית, כבדה וצפוייה, שחולפת הרחק ממנה.
העלף, שהפעם איבד משלוות רוחו, שולח ברובין מבט יוקד.
"אמרי שלום לגופך המצחין, מטרד קטן ומפורעש שכמוך" הוא אומר, כשהוא משלח סדרה של מהלומות קטלניות (Stormwhip), רובין מתגוננת ככל יכולת; המגן שלה הודף מהלומה אחת, ואחרת ניתזת ממגן עור החלמיש שלה, אולם השלישית מוצאת את דרכה פנימה, ורובין חשה כאב חד (33 נק' נזק), וכושלת לאחור.
"אז חשבת לחטט בעניינים של סבא צ'ירק, יצור קטן ומפורעש שכמוך?" הוא לועג לה.
הקשת, שנראה די מבולבל משינויי המיקום, אינו מצליח אלא להסב את רובה הקשת לכאן ולכאן, לא בטוח במי ולהיכן לירות.

ברגע הבא, רובין מתקיפה פעם נוספת, עטה על העלף ב-Triplewhip. אלא, שחרף ההתקפה הקטלנית, שהיתה מפילה בקלות אויב חלש יותר, העלף שוב מצליח לבלום אותה, נע במהירות כמעט בלתי נתפסת.
הנרייטה לא מתייחסת ליריבה של רובין.
"נסי להסתדר בעצמך לרגע, יקירה" היא אומרת, ועטה על אביר החיפושית הפצוע קשה בשתי מהלומות קטלניות (Abyssbane). איטי ומדמם, הוא לא מצליח אף להתקרב ולבלום; הוא צורח בקול נורא, כאשר נוחתת חרבה של הנרייטה לתוך פניו ומבקעת את קסדת החרק שלו, מתנודד לאחור וקורס, מת עוד בטרם הגיע לקרקע.

אז, הנרייטה מסתובבת במבט קטלני לעבר העלף.
"חכם על נערות צעירות, הא?" היא יורה לעברו "אתה הבא בתור, סרסור מחליא שכמותך".
העלף מסנן גידוף גס במיוחד, בתערובת מגונה של עלפית מדוברת ושפת רחוב אלימה, שולח ברובין שתי מהלומות פרידה, שמאלצות אותה לזנק לאחור בכדי לא לההרג במקום, ואז מזנק בקפיצה מרהיבה לאחור, לעבר המדרגות העולות.
הקשת, שנאחז בבהלה, יורה עוד שני חיצים, אולם כמעט ואינו טורח לכוון, לפני שהוא נסוג לאחור וסוגר את הדלת הצדדית הקטנה אחריו.

אלא שכעת, שועטים סגולי הרעלה במורד המדרגות, חניתות הטלה כבדות בידיהם;
משהו בהיר ומתיז גיצים שורק מעל ראשיהן של רובין והנרייטה; במאוחר, הן מבחינות בדמות נשית רעולת פנים, המסתתרת מאחורי קנדלברה גדולה בתוך צומת ה"טי", אולם למזלן, החיצים הבוערים שנורים מקשתה מכוונים אל השומרים דווקא;
אחד מסגולי הרעלות צורח, כאשר שניים מהחיצים ננעצים בחזהו, וגופתו המדממת ומעלת העשן מתגלגלת עוד חמישה-שישה מטרים לערך במורד המדרגות.
השומרים האחרים מטילים את חניתותיהם; הנרייטה מתחמקת בקלות מחנית אחת, אחרת נזרקת כל-כך גרוע, שהיא נתקעת בקיר הרחק מכם, והשלילית הולמת בקנדלברה הגדולה מאחוריה מסתתרת הקשתית, ונהדפת ממנה בלא פגע.
"מי מכם הבא בתור, צואנים עוטי סגול?" שואלת הקשתית בקול אלט מלגלג, שנשמע לרובין מוכר באורח מטריד.
אלא שכעת, מופיע המכשף בעל הזקן הלבן, תופס מחסה מאחורי פסל שיש של אישה-חרק ערומה במעלה המדרגות.
"זה יהיה איטי וכואב, נקבות מזוהמות" הוא יורק במבטא קאנבדרישי כבד, ומתחיל להכין לחש. העלף, שמתעודד מהתגבורת, מסתובב, ומתכנן לזנק בשנית לקרב, הפעם תוך ניצול יתרון הגובה.
 
"מה קרה , אתה מרגיש שכמה מפרעושיך הלכו לחפש בית טוב יותר , מתגעגע ??" רובין עונה לאלף תוך כדי של טריפל וויף.
"ואני הרפקנית מנוסה, את" זה לא אומר שאני לא צריכה עזרה פה רובין מטילה מיני ברק על הדרגות מקווה לפגוע גם בעלף וגם בקוסם והשומרים שאיתו "מעוצבן ,מה קרה אתה חש נחות ,וכה בצדק, לידינו? "

רובין רואה את החיצים ושומעת את הקשתת פאולין ???? "להשוות את אלה לצואנים זה עלבון לשושן הלבן"

OOC
*האם אני יכול להגיע לקוסם עם קפיצת רעם משופרת ??
*האם אני יכול לתפוס את הקוסם בתוך ממחסה שלו בצורה שתמנע ממנו להטיל קסמים עם רשת ???
 
רובין מטילה את המיני-ברק, שמזמזם כשהוא פולח את המדרגות במהירות; פעם נוספת, העלף מצליח להנצל, והברק חולף סביבו בלא לגרום לו נזק. אחד השומרים צורח, ונופל חסר הכרה לאחור, חרבו נשמטת מידו ונופלת על המדרגות.
ברגע הבא, מתיז הקוסם ניצוצות וזועק, כאשר נשבר מגן הכח שעליו, והוא עצמו סופג מכת חשמל קלה. הוא צורח פעם נוספת, כאשר אחד מחיציה של הקשתית פוגע בו, אף כי באורח שטחי מאד (סה"כ, נשבר מגן כח של 46 נק"פ, והוא עצמו ספג 29 נק' נזק משתי ההתקפות).
הנרייטה מטעה ודוקרת את העלף במהירות לכיוון הגרון, ופעם נוספת הוא מצליח לבלום, הפעם בקושי, כאשר הנרייטה הודפת אותו במעלה המדרגות.

ברגע הבא, יוצא האויב להתקפת נגד; הקוסם שולף מטה פתיתי-אש מחגורתו, ויורה ברובין, אלא שהלחש יוצא מאד לא מוצלח, ורובין חומקת מרובו (5 נק' נזק, וסה"כ 38 ).
העלף והשומר שלצידו ממטירים על הנרייטה מטר מהלומות, שהיא הודפת את רובן, אולם אחת חודרת את הגנתה וגורמת לה להאנק, כאשר היא נפגעת מעל פרק היד (22 נק' נזק, סה"כ 34).

הקוסם מתעשת במהירות, ומטיל לחש מאחז איש על שלוש הנשים שלוחמות באנשיו; רובין נעצרת בפתאומיות, וקורסת משותקת על ברכיה. העלף מתקיף את הנרייטה התקפת נגד נמרצת, אולם הפעם הנרייטה מוכנה לקראתו, והודפת אותו פעם נוספת.
הקשתית מפליטה משהו לא מחמיא, שולפת חץ אדום-בוהק מאשפת החיצים שלה, ויורה; החץ מזמזם באוויר, מתפצל לחמישה ראשי דרקון קטנים, עשויים להבות; חיוכו של השומר שמניף חרב מעל רובין המשותקת מתחלף בצרחות נוראיות, כאשר נכנס אחד מהם עמוק אל תוך בטנו, והוא הופך לאבוקה חיה, משפריץ דם וגיצים לכל עבר, וקורס לא הרחק מרובין המוטלת עדיין משותקת על ברכיה. העלף מזנק הצידה בזמן, ואילו הילת ההגנה של הקוסם הודפת בלא פגע את אחרון ראשי הדרקון, שניתז למעוף מזגזג בין הפסלים, ודועך.
הנרייטה מבלבלת את סגול הרעלה האחרון, חומקת מן המהלומה שלו, ומבצעת קפיצת רעם מרהיבה קדימה. הקוסם צועק ונסוג בזמן מן המחסה שלו, כאשר הנרייטה מתקרבת במהירות; העלף מיבב, כאשר נבקעת הגנתו סוף-סוף, והוא סופג מהלומה אדירה שמקיזה מדמו (68 נק' נזק).

הקרב נמשך ומאיץ סביב רובין המשותקת.
פאולין יורה עוד שני חיצים, שאחד מהם מוצא את מטרתו בקלות; הקוסם צורח ומתמוטט בכבדות על המדרגות, מתחיל לאבד דם. (עוד 42 נק' נזק, סה"כ פציעה של 71, מול 66 נק"פ טבעי של הקוסם).
נפילתו של הקוסם מסיחה את דעתם הן של הנרייטה והן של העלף, אולם העלף מתעשת מהר יותר, חומק מן המכה המגושמת ומן החיצים שהקשתית יורה אחריו, ונעלם אל תוך דלת צדדית. השומר הנותר נעלם גם הוא, צועק וגונח בפחד.

שעטות מגפיים נשמעות מן המדרגות ואחד המסדרונות, ולפי הצעקות, עוד סגולי רעלות נמצאים בדרכם לכאן, צורחים ומשקשקים בכלי הנשק שלהם. הנרייטה מצליחה, כהרף-עין, להסיר מעל הקוסם חגורה מוזרה עם מספר "שקי מציאות", לפני שהיא נסוגה במרוצה במורד המדרגות, בכדי למנוע כיתור משני עברים.
הקשתית מסירה את הרעלה מעל פניה, חושפת פנים של אשה צעירה, בעלת שער חום כהה, ועיניים אפורות.
"נעים מאד להכיר, מיס לוסטון" היא אומרת במהירות, מתנשפת ומחווה קידה חפוזה "פאולין סטארלייט, חברה טובה של בתך. אני משערת ש... אותו עניין הביא את שתינו לכאן".
אז, היא תופסת את רובין, ומטלטלת אותה, ולאחר מכן שופכת עליה מימיה בכדי להסיר את שרידי לחש השיתוק.
"והרי לנו חתולת זבל קטנה שמצליחה איכשהו להדחף ולקחת חלק בכל צרה באיזור" היא אומרת, נוקבת בכינוי הלגלוג הישן-נושן מהפנימיה, אם כי החיוך שלה חמים ונטול איבה. "את יכולה לקום? אם לא, תשעני עלי. את וקארן הפכתן לחברות טובות בזמן העדרי, או שאני טועה מאד?" היא מוסיפה, כאשר היא עוזרת לרובין לעמוד על רגליה, ושארית הקסם מתפוגגת.
"מהר, לפני שיבואו עוד" היא מפליטה בקול מעשי יותר "והעלף הארור הזה עוד לא התפגר, לצערי".
 
זו לא דרך להתייחס למנהיגה רובין מנערת את הראש וקופצת לעבר הקוסם הגוסס "תעשי את עצמך מועילה ,לשם שינוי זה צריך לעצבן אותה ,ותחפי עלי" רובין אומרת לפאולין בזמו שהיא שמה סכין ליד הצואר של הקוסם ומשקה אותו שיקוי ריפוי קל.
"אני לא חושבת שירדפו אחרינו נכון ?" מדגישה את השאלה הרטורית ע"י משיכה קלה ומבזה בזקן של הקוסם "אתה לא מסכים איתי סבא'לה ?" עוד משיכה בזקן.
רובין מחזיקה את הקוסם עם סכין לצואר כמגן אנושי "פאולין תסיירי מקדימה "
"ליידי לוסטון יש לך שאלות לידיד החדש שלנו ?"
"למה את מחכה פולי , קדימה צייתי" כינוי התוכי הישן שלה, לקרוא לי חתולת זבל החוצפה...
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top