• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

התקפותיו של ת'אזוס מותירות חתך עמוק בידו של היסנס, והדיו שנובע מהפצע מתחיל לבעבע כאשר הוא פוגע ברצפה. "לא אני הפכתי אותך לאויב שלי". הוא אומר, מחייך, ואתם רואים ששיניו הלבינו לגמרי - מה שבטוח, זה ששיניו של היסנס מעולם לא היו לבנות, בחייו או במותו. וולריק מתקיף פעמיים את היסנס, אבל פגיעות הסיף שלו בקושי מותירות סימן על שריון הלוחות של היסנס, והזיעה כבר נוטפת בשטף מפניו.

קירה
"אני חושב שכדאי לחכות לאחרים". אומר האיש, הבעה מתנצלת על פניו. "אני לא אוהב לחזור על עצמי".
נשמה נודדת, בת קמה. אומר החרמש, קולו מזמזם בראשה של קירה. לעיתים רחוקות הוא מופיע בעולם התמותה, וכשהוא מופיע, זה סימן מבשר רעות.

meta

ת'אזוס - ההתקפה הראשונה פגעה, ההתקפה השנייה החמיצה.

סיף - וולריק תוקף פעמיים את היסנס, התקפה ראשונה מחטיאה, התקפה שנייה פוגעת, 11 נזק.

תור ת'אן, ברנארד

לעצמי
היסנס - 43/124, מנהיגות, פצוע
וולריק - 3/83
 
ת'אן רואה את ידידו שנאבק עם האיש המשורין, רואה את הלהב מחליק על פני השריון, ומחייך. הוא מגרד את הלטאה שלו מתחת לסנטר והחיוך הופך לצחקוק. הוא לוקח רגל אחת לאחור ולוחש "תחזיק חזק, זיק. הגיע הזמן לרוץ "
עיניו של ת'אן נעצמות הוא לוקח נשימה עמוקה, ואז פותח את עיניו, ברקים מבזיקים סביבו. ואז הוא מתחיל לרוץ. רגליו מאיצות כל כך עד שהן נראות כמו כתם מטושטש, הוא פולט צעקה של ניצחון בעוד קולות רעם נשמעים סביבו, והוא נעלם.
לשבריר שניה, דממה משתררת בחדר, ואז פיצוץ רעם נשמע סמוך להיסנס, ות'אן קופץ עליו, רגלו נשלחת לבעיטה מחשמלת שפוגעת היישר בשריון החזה של היסנס ושולחת אותו בסחרור לאחור. הוא נוחת על ברך אחת, ראשו מורכן, ומרים את עיניו לעבר האיש הגדול. זיק מתרוצץ על כתפיו בהתלהבות, ובתנועת יד מהירה הוא מצליף עם השרשרת הצידה, שולף אותה מחדש, ונועל את מבטו החשמלי עם זה של הלוחם בשריון.

Meta
נע את כל התנועה שלי
מטיל צעד ערפילי כפעולת בונוס, מגיע לC9
מטיל מגע מחשמל

התקפה
11 +8 = 19 (23 אם היסנס לובש שריון מתכת)
נזק אם פגע
2+3 = 5 נזק מחשמל, והיסנס לא יכול לבצע תגובות עד תחילת תורו הבא
 
המפלה של קנוט לא מביאה שמחה בליבו של ברנרנד, היא לא מביאה מזור, הוא עדיין כועס, הוא עדיין בלב הלחימה, הוא עדיין החייה שנמצאת בחזית, לא האביר שהשלים מטרה.
הוא מריח דם, והוא ממהר לתקוף אותו. מאפשר לחושים החייתים של הגזע שלו לפעול ולזנק קדימה, במעופו הוא טס לעבר היסנס, ואז מתרסק עליו במכת גרז.
META
אגרסיבות - כפעולת בונוס אני יכול לנוע את המהירות שלי כל עוד זה מקרב אותי לאויב שאני יכול לראות ולשמוע -נע לC13
תנועה- אני נע את המהירות שלי כפעולת תנועה ונצמד להיסנס.
התקפות - משתמש במכה חסרת זהירות
התקפה ראשנה
16 +9 =25 בגלגול הגבוה.
14 נזק חותך.
התקפה שנייה
19 טבעי+9=28 בגלגל הגבווה
14 נזק חותך

21/79
 
ארקדיוס
קירה ניגשת לנסות להעיר את חברי הקבוצה באמצעות מים קרים וסטירות, במידה וזה נכשל היא מנסה לשבור את הלחש.
mate
משתמש בביטול קסם רק עם זה נכשל:
11 כנגד דק של דרג הלחש+10, מניח כישלון.
משאבים
לחשים
נקפ 34/67
דרג 1 4/4
דרג 2 1/3
דרג 3 0/2
תיעול שמימי: לא נוצל.
 
וולריק מביט בזעף בת'אן. "תצחק תצחק, חבר, זה לא נראה שהסבת הרבה יותר נזק". שתי החבטות של ברנארד פוגעות, מותירות קרעים בשריון הלוחות, והמגע המחשמל של ת'אן מותיר את שיערו של האביר דוקרני ומזדקר. ואף על פי כן, יש משהו בדבריו של וולריק - לא נראה שת'אן הסב להיסנס הרבה נזק, אם בכלל.

קירה
מאמציה הנואשים של קירה אינם מניבים פרי, הן הסטירות והמים והן הלחש שקירה הטילה במטרה להפיג את הקסם. למראה נסיונותיה להעיר את החבורה, מגחך האדם. "זה לא יעזור. הלאסין הרבה יותר מדי חזק בשביל שלחש כה פשוט ישפיע על יכולותיו הטבעיות.
הוא נאנח, ומביט לעבר קירה. "שכחתי את נימוסיי. השם שלי הוא סוואלה. הקפטן של נעימת הקתרוס". הוא מצביע לעבר הכיסא של קירה. "ואני אמליץ לך לשבת בכיסא, הליידי קמה, או ששכחת את נימוסי האצולה שלך?"

meta
ת'אן - פגע במגע המחשמל, היסנס לא יכול לקיים תגובות עד לתחילת תורו הבא.

ברנארד - פגע בשתי ההתקפות.

היסנס:
סחרור - כל אחד במרחק 5 רגל מהיסנס (ברנארד,ת'אן,קלפי,ת'אזוס) צריך להציל זריזות בד"ק 15, כאשר הם סופגים 13 נזק חותך בכישלון, או חצי נזק בהצלחה.
דם-רותח - היות ולהיסנס נותר פחות מרבע מהנק"פ שלו, ביכולתו כעת לבצע התקפה עם החרב הארוכה שלו כפעולת בונוס, והוא מוסיף לנזק את תוסף השליטה שלו. הוא תוקף את ברנאד, 25 לפגיעה, 8 נזק חותך.

תור ת'אזוס, קלפי

לעצמי
היסנס - 10/124, מנהיגות, פצוע, בלי תגובות
וולריק - 3/83
 
META
הצלת זריזות: 16 (בזכות התוסף מברנארד), הצלחה. קלפי סופגת 6 נזק.
הצלת ריכוז: 1 טבעי, סך הכל 11 (בזכות התוסף מברנארד), הצלחה. נסיגה מזורזת עדיין עובד.
IN
קלפי פצועה, אבל עדיין עומדת. "להסב נזק זה לא הדבר היחיד שחשוב." היא אומרת ומרימה את חרבה העצומה, שרועדת בידה, ומכה בהיסנס פעמיים. האוויר סביבו מתחיל לרעוד גם הוא, יפגע בו אפילו יותר אם הוא יעז להמלט.
META
פעולה: להב רועם. 24 לפגיעה, 12 נזק חותך ועוד 8 נזק רעם ואם היסנס נע מרצונו עד תחילת תורי הבא, הוא סופג 2 נזק רעם.
היסנס מקולל על ידי קללת הים.
פעולת בונוס: קסם מלחמה, קלפי מבצעת התקפת נשק רגילה. 16 לפגיעה, 12 נזק חותך.
 
ארקדיוס
קירה מתיישבת ומביטה בו במבט מעורר אימה "אתה בוחן את סבלנותי סוואלה" היא נאנחת "אם אני מעוניינת בהסבר עלי לשבת ולהמתין?" קירה מסמנת לאחת מהמלצרים להביא לה כוס יין נוספת "לא ניתן לומר שזה מעורר אצלי שביעות רצון"
 
תאזוס חוטף את המכות מהיסנס, דמו נופל על הקרקע כאשר הוא תוקע את חרבו ישר ברצפת הפונדק ונופל על שתי ברכיו, בקושי מחזיק את עצמו עומד עם מבט מלא שנאה לעבר היסנס.
META
תאזוס נפל.
הצלה ממוות: 11, הצלחה.
 
היסנס צורח כאשר מכותיה של קלפי פוגעות בו. לרגע, החתכים הגדולים שעל גופו מלבינים, ומתחילים לזהור במן אור פנימי בוהק, שזוהר מפיו, מעיניו ומהפציעות שהוא ספג בקרב. היסנס נעלם באור לבן גדול, בשונה משאר הנעלמים, שנעלמו כאילו הם מעולם לא היו. רגע לפני שהאביר נעלם, אתם יכולים להישבע שראיתם את עיניו מכחילות, חוזרות לצבעם הרגיל. הפיצוץ שנוצר בהשמדתו של היסנס מותיר את שערותיכם מזדקרים.

לאחר שהיסנס נעלם, אורות בוהקים, המזכירים במעט את האורות שבקעו מגופו של היסנס, מתחילים להופיע במקומות אקראיים למראה בפונדק, מעלימות כליל את מה שעומד דרכם. ת'אזוס נעלם ראשון, ואחריו גם כמה מהשולחנות, הכיסאות, חלקים מהרצפה. ברנארד ות'אן נעלמים אחריו, ווולריק כמעט מיד אחריהם. קלפי נעלמת אחרונה, ובדמיונה, היא מסוגלת להישבע שהיא שמעה את קולה של סאיורה. "בתי..."

בו בעת, בפונדק "הפונדקאי המחולל", יושבים שמונה אנשים לצד השולחן. שישה מהם מעולפים כליל, ראשיהם שעונים על שולחן האלון, והשניים האחרים שקועים בשיחה ערה. האחת היא גבירה, המאופיינת על ידי עיניה המלוכסנות והחרמש הגדול שקשור בגבה, זוהר באור סגול-שחור. השני הוא עלם יפה תואר, עורו שזוף ופגוע מפגעי מזג האוויר, עיניו בצבע דבש, שיערו בצבע זהב כמעט, והוא מזדקר, פרוע, מראשו, כמעט כאילו העלם יצא גם הוא הרגע מהחלום. על פניו מזדקרים זיפים, בצבע דומה לשיערו, ואף על פי כן, העלם לא נראה מעל לגיל עשרים.

"אוי. שביעות רצון". אומר העלם לגבירה, המזדהה בשם קירה. "את יודעת, היכולת לדחות סיפוקים היא אחת מהמאפיינים החשובים ביותר של ליידי. כרגע תיאלצי לחכות עד שחברייך יתעוררו". הוא מביט בחבורה, ונאנח. "ונראה שאת עומדת לקבל את מבוקשך בקרוב. עוד סבב של שאלות, עוד סבב של תשובות".

ת'אזוס, ת'אן, ברנארד,וולריק וקלפי מתעוררים. בקימם, הם מבחינים מיד בשיחה הערה המתנהלת בין השניים. מלצר מגיע לשולחן, מביא איתו כוס של יין עבור הליידי קירה. "תרצו עוד משהו?" הוא שואל בחדות, מביט בחריפות בחבורה. "שיכר לכולם". אומר העלם, מחייך למלצר. "לא לי, אני כבר מסודר". הוא מרים את כוסו, המלאה בנוזל אדום צלול, לעבר הליידי קירה. "לחיים!" הוא אומר, ולוגם לגימה גדולה מהכוס. נכון לאותו רגע, הוא מתעלם מהחבורה שהתעוררה זה הרגע.

meta
אתם מוזמנים לשחזר נק"פ עד לחצי מהנק"פ שלכם (כלומר, במידה ויש לכם 56 נק"פ מקסימלי, אתם משחזרים ל28 נק"פ, לא משחזרים 28 נק"פ סך הכול), וכולכם (גם הליידי קירה) משחזרים את השימושים ביכולות שמתחדשים לאחר מנוחה קצרה.
 
קירה מביטה בו בחדות "אתה לא בן אנוש רגיל, לך וחרמש קמה יש מערכת יחסים וכוחו של קמה היה גנוז לפחות מאה אחת אם לא יותר, ונראה שאתה בסיכסוך עם אחיך, האדם שתקף אותנו בהזיות " קירה מערבלת קלות את היין בכוסה "מה לנו ולסכסוך האחים בין הלאסין ובינך?"
 
"אין שום סכסוך ביני לבין אחי, הליידי קמה". אומר סוואלה. "אבל לאחי יש מטרות שעלולות לפגוע בכל אחד מכם. אני חושש, שהחלום הזה היה מציאותי בחלקו. הוא בחר את אנשיו שלו, ואני בחרתי את שלי. האנשים שנלחמתם איתם היום בחלום", הוא ממשיך, מבט מוזר עולה על פניו, מבט של רחמים. "הם ה... נבחרים שלו, אם נקרא להם ככה".

הוא מביט באנשים האחרים, שבדיוק קמו. "כמובן, אני מניח שחלקכם עדיין לא משוכנעים. ואם לא הכעס על יריביכם מניע אתכם, אז אולי תאוות הבצע? אני יכול להבטיח תשלום נאה לאלו שמוכנים לעזור לי".
 
out
כמו ששמתם לב, אני אוכל להגיב בתדירות גבוהה יותר היום :)

in
סוואלה נאנח. "אני מניח שאני חייב לכם את זה, אה? אז, שבו. זה עומד להיות סיפור ארוך".

"הכול התחיל בבקתה קטנה על חוף הים. אני נולדתי אז, בן לבת אנוש פשוטה, שהרתה מגבר שמעולם לא הכרתי. מספר שנים לאחר מכן, נולד אחי הקטן, היפנוס. כבר מגיל קטן, הוכיח אחי יכולת מפתיעה לשלוט בחלומות - דבר שאני מודה, העלה בי מדי פעם תהיות בנוגע לאביו האמיתי. אימנו מעולם לא הסכימה לספר לנו על אבותינו, ואף על פי כן, היא היתה אם טובה, טיפלה ודאגה לנו, במעט מטבעות הזהב שהיא הצליחה להשיג, אה..." הוא מכחכח בגרונו. "אני מניח שמעסקים לא כשרים כל כך".

"בעוד היפנוס נהג לעזור לאימו, בעיקר בעזרת הכוחות הפסיונים שלו, אני העדפתי לצאת למסעות בטבע, לעיתים נעדרתי לימים מספר. היתה לי חיבה לחיות היער, ובמהרה השגתי לעצמי מלווים, בדמותם של מספר מהיצורים המופלאים הללו. המסעות שלי התארכו יותר ויותר, ובסופו של דבר עזבתי לתמיד - העדפתי לחיות בדד, עם חיות הטבע בלבד, בלא חברת האדם". הוא מרים את עיניו, בוהה למרחקים, שקוע בזכרונותיו. "זה היה לפני, מה, כמה אלפי שנים? רבבבות?"

"אורך החיים הפראי שלי העניק לי קצת מפלאות הטבע, אני מניח, כי קשה לי לחשוב על סיבה אחרת לגילי המופלג. בד בבד, אחי הקטן, היפנוס, חי גם הוא שנים רבות, הודות לכוחותיו הפסיונים שלו. אני מניח שכשאימנו מתה, ממחלה כלשהי, ממה שהצלחתי לגלות, הוא החל לנטור לי טינה על כך שעזבתי אותו. אבל אחים היינו, ובפעמים מספר שנפגשנו, תמיד הוא הזמין אותי לארוחה בפונדק, שם דיברנו על משוגות החיים".

"כפי שאתם מבינים, הקשר בינינו היה טוב, בריא. לא ציפיתי שדווקא היפנוס, מכל האנשים שפגשתי, יהיה האחד שבסופו של דבר יפנה לדרכים מנוגדות כנגדי. מה שקרה אז, על זה אני לא אוכל לספר, אבל כל שאוכל לאמר, זה שאז, החל היפנוס להטות את המאזן". הוא נועץ מבט ישיר בת'אזוס, וממשיך בסיפורו. "כפי שאתם יודעים, אני מניח, העולם נשען על מאזן של טוב ורע, סדר וכאוס, ינג וייאנג. היפנוס החל לפלוש לחלומותיהם של בני התמותה, ולהשתמש במוחם שלהם כדי לשלוט עליהם. אני עדיין לא מבין מה יש לו להשיג מכך - תאוות הבצע מעולם לא משכה את היפנוס, אך אני מפחד שאחי הושחת, על ידי כוח כזה או אחר".

"ובכל זאת, אני לא מסוגל לפגוע באחי, ולא בשום יצור חי אחר. ואני מאמין שלמרות טבעו המושחת, גם היפנוס לא רוצה לפגוע בי. לפני כשנה, פגשתי אותו שוב, והפעם אני הזמנתי אותו לארוחה בפונדק, כמו פעם. לאחר מספר כוסות שיכר, הצלחתי להוציא ממנו שמות - סאיורה, קנוט, לאראת'יס. אני חושב שהם עמודי הטווח בתוכניתו - עדיין לא ברור לי מה היא. על מנת לעצור אותו מלהטות את המאזן, יצאתי מיד לחפש את הההפכים המושלמים עבור אותם אנשים, ובסופו של דבר, הצלחתי לגרום לשבעתכם לבוא לכאן. אני מניח שכעת נותרתם שישה, כשהמינוטאור מת". והוא נוקש באצבעו, מעלים בזאת את המינוטאור, שעוד לא הרים את ראשו מהשולחן. "וכעת, אבקש ממכם להצטרף אלי".
 
"מה?" קלפי קמה ומביטה סביבה, באנשים, במינוטאור שנעלם. "אני לא בטוחה למה אתה חושב שרצינו לשמוע את כל סיפור החיים שלך בחור, אבל אני מבטיחה לך שזה לא מעניין אותי. דבר ראשון, תסביר לי מה לעזאזל קרה עכשיו- ואיך אני יודעת שזו לא העבודה שלך." היא מצמידה את חרבה העצומה לגרונו, מצמצמת את עיניה בכעס.
META
21 תובנה
 
ת'אן משפשף את מצחו, השכרות נעלמה אבל לא לחלוטין, והשילוב עם העייפות מותיר אותו מבולבל מעט. הוא מעיף מבט בוולריק
''אז...לא הרגתי את לארת'יס? באסה...זה הרגיש כל כך טוב!" הוא חובט על השולחן ומקפיץ את הלטאה הקטנה שלו, שממהרת לטפס במעלה שרוולו ולהתכרבל על העורף שלו. הוא מעביר עינים צהובות נוצצות על שאר בני החבורה, ואז נאנח ונועץ מבט באיש שהביא אותם לשם, מערבל סופת טורנדו מיניאטורית בין אצבעותיו.

''אני לא יודע אם אני סומך עליך, אבל אם אתה אומר אמת ואם אני סומך עליך...'' הוא מחייך וחושף שוב את השיניים המחטיות והארוכות שלו ''כמו שאומרים, האויב של החבר של האויב שלי הוא החבר שלי...או משהו''.

הוא נשען לאחור ושולח מבט בוולריק, מנסה לראות מה הוא חושב על האדם שהביא אותם לשם. יכולת בקריאת ספרים לא מיתרגמת לקריאת אנשים, בקטע הזה הוא סומך על החבר הגבוה שלו...והמחשבות על לארת'יס מסיחות את תשומת ליבו לידידה שהרבה יותר קרובה אליו בגובה...עיניו נעוצות בתקרה, מקשיב בחצי אוזן, מרקיד רסיסים של ברק ורעם בין אצבעותיו ומלטף את זיק בהיסח הדעת, בוחן את שאר בני החבור הומדי פעם מתמקד באדם שעשוי לעזור לו לחסל את לארת'יס, על אמת.

Meta
תובנה
20+1=21 (עשרים טבעי)
מחדש יחידת לחש דרג 3, 2 יחידות דרג 1
מנצל שתי קב''פ, סה''כ מחזיר 7 נק''פ
 
סוואלה מביט בצורה מוזרה בחבורה, במבט שמזכיר במעט כעס, אך המבט הזה נעלם תוך רגע. "אחי, היפנוס", הוא פותח, בקול מונוטוני ומהיר. "לכד אתכם בתוך חלומותיכם שלכם, והכריח אותכם להילחם כנגד האויבים הגדולים ביותר שלכם. אינני יודע למה הוא שלח אותך, הליידי קימה, שהרי את כבר הרגת ממזמן את אותו היסנס, אבל יש דברים רבים שאני לא מבין".

"דבר אחד אני כן יודע, וזה שהיפנוס מתכנן לשחרר מנגנון אפוקליפטי, סביר להניח עבור צבירת עוצמה ושליטה. כל שאני מבקש מכם הוא להצטרף אלי במטרה לעצור את אחי, שכן אויביכם שלכם תומכים באחי. תגמול ינתן בהתאם". הוא מניח את ידו על ראשו, ומניד בו. "ואולי עכשיו הבנתם על מה אני מדבר?"

אלו שבוחנים את סוואלה מבחינים שהוא דובר אמת, אם כי קשה להאמין שאדם בעל מראה צעיר כמוהו חי כל כך הרבה שנים. ואף על פי כן, יש משהו... מסתורי, אם לקרוא לזה ככה, באדם עצמו. במקרה שלו, כמו שזה נראה, רב הנסתר על הגלוי. ובכל זאת, למיטב הבנתכם, לסוואלה אין רצון לפגוע בכם, לפחות כרגע.
 
"לכד אותנו בתוך החלומות שלנו זה טוב ויפה, אבל איך הוא גרם לנו לחלום?" קלפי ממשיכה לשאול, לא מזיזה את חרבה. היא לא חושבת שהוא משקר, אבל בבירור רב הנסתר מן הגלוי. יכול להיות שהוא רק חושב שהוא דובר אמת.
 
חזרה
Top