• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

להט מביט בהתקפות של בעלי הברית שלו, שוב ושוב פוגעות באשליות, ומניח את ידו על שרשרת שחורה ודקיקה שמשתלשלת מחגורתו, ואז מניד בראשו לשלילה. במקום סאת הוא מזמן בין באצבעותיו להבה אדומה כדם, ומשליך אותה בנקישת אצבע לתוך מיכל בדולח קטן. בזריזות הוא טורק את המיכל ומתחיל להפעיל את מנגנון הלחץ תוך כדי שהוא רץ לכיוון היצור מעברו האחר, ומורה לתותח שלו לנוע איתו ולהמטיר להבות על התפלץ.

בזכרונו עולה אמרה של גנרל פאיליין הכסוף, הוא צועק תוך שהוא רץ
''הטקטיקן האמיץ מרסק את אויביו לאדמה בכוחה של מפולת סלעים''.
הרימון המאולתר מושלך, ואש ערטילאית מתחילה להקיף את החתולים הגדולים.
''הטקטיקן החכם מזיז אבן, ונותן להרים לעשות את שלהם''.
הוא נעצר ופולט התנשפות מלאה עשן וניצוצות, מביט לאחור כדי לראות איך הרימון פעל, ואז מחווה על שאר חברי הקבוצה ''זו הייתה האבן, אתם ההרים. הבנתם?".

Meta
ד''ק הצלה - 13
כפעולה רגילה, מטיל אש פיות כך שתכסה את שני החתולים שבאיזור שלי ורק אותם. אם זה מצליח הם לא יכולים להיות בלתי נראים ויש נגדם יתרון לכל ההתקפות למשך דקה, לחש ריכוז.
כפעולת בונוס מקדם את התותח בין שאן לליילאני, חיית תעתוק 3 צריכה לגלגל הצלת זריזות או לחטוף 9 נזק
 
אייבל מסתער על החיה ליד גנובל, שורט אותה ומונע ממנה להתעתק, אך היא מתחמקת בזריזות מההתקפות האחרות שלו, נוהמת בטירוף על הטורף האחר שהופיע בחדר. בנתיים להט משליך את הרימון שלו אך שתי החיות מזנקות הצידה, האש הערטילאית לא נתפסת אליהם כלל.

META
אייבל פגע פעם אחת. שתי החיות הצליחו בהצלה נגד אש פיות.
 
שאן מחייך למשמע דבריו של להט. "תן לי להשיב לך בציטוט משלי - כפי שאמרה המלומדת הדגולה וויאז': הדרך המוזהבת היא לשמור על קארמה מאוזנת, כאשר אתה גורם לנזק עליך לוודא שנזק שווה ירופא." הוא אומר תוך כדי שהוא זז לעמוד לצד ליילאני. תוך כדי תנועה, ניתן לראות את רגליו זוהרות באור ירקרק. הוא שולח את מטהו כנגד חיית התעתוק וממשיך בצמד בעיטות אשר נראה שעוקרות מהחיה אנרגיה שמסתחררת סביבו כערפל. כששאן נוחת חזרה על רגליו, הוא משלח את הערפילים לעבר גנובל וניתן לראות את פצעיו נרפאים בעוד הם נספגים בו.
Meta
נע לG15
תוקף את חיית תעתוק 1 (נפגעה אז אין חיסרון, רעל ואיגוף מתקזזים): 9+6=15
נזק בפגיעה: 7+3=10 מוחץ
כפעולת בונוס מנצל נקודת צ'י לצורך סערת חבטות:
התקפה 1: 20+6=26, פגיעה קריטית
נזק: 1+2+3=6 מוחץ
התקפה 2: 10+6=16
נזק בפגיעה: 4+3=7 מוחץ
גנובל מרפא את נק"פ בהתאם לנזק מהתקפות הבונוס עקב Renewing Mists
 
שאן מסתער על החיה בסערה של בעיטות ומכות. כל מכה שוברת את צלעותיה של החיה, אך עוקרת ממנה אנרגיית חיים חשובה אשר מרפאת את פצעיו של גנובל.
שתי החיות שנותרו צווחות, צמא לדם ואינסטינקט הישרדותי מעוור את עיניהן. הן חוזרות להתעתק ממקום למקום בעוד הפצועה ביניהן מכה במחושיה בעיוורון כנגד ליילאני ושאן, וזאת שעודנה יחסית שלמה נלחמת בכל הכוח בדינו-אייבל, להוטה לחסל את הטורף האוייב שלה.

META
גנובל מרפא 13 נק"פ.
חיית תעתוק 1:
התקפה על שאן - 11+6=17, בפגיעה 7 נזק
התקפה על ליילאני - 13+6=19, בפגיעה 7 נזק
חיית תעתוק 2:
התקפות על אייבל - 9+6=15, בפגיעה 8 נזק. 18+6=24, בפגיעה 7 נזק.

תור גנובל וזוהאן. מזכיר שכרגע יש חיסרון על התקפות נגד החיות
 
עיניו של זוהאן מתחילות להאיר בעדינות בעוד הקרב מתארך מעבר לציפיות שלו. הוא יורה קליע בוער על החיה, ומתחיל להפוך את הקסם שזורם בדמו לאנרגיה יותר זמינה- לכל מקרה שלא יהיה.

META
פעולה רגילה
קליע להבות (עם חיסרון)
12+6=18
9 נזק אש

פעולת בונוס
הופך יחידת לחש מדרגה 1 לנק' כושפות

עריכה: שכחתי לכתוב שהוא תוקף את חיה מס' 1
 
גנובל ממשיך לתקוף. הפעם, הוא לוקח רגע קט להראות את עצמו כאילו הוא מתחיל להתעלף - רק עד שחיית התעתוק תפנה את תשומת לבה למקום יותר מעניין, ואז הוא חוזר לתחייה עם התקפה אחת מוחצת.

META
פעולת בונוס: גנובל מתחבא. בדיקת התגנבות (עם חיסרון): 13+6=19 מול הבחנה של חיה מס' 1.
פעולה: תוקף חיה מס' 1
התקפה (עם חיסרון - אם בדיקת ההתגנבות נכשלה): 9+5=14, (או בלי חיסרון - אם היא הצליחה): 17+5=22
נזק (בלי התקפת סתר - אם ההתגנבות נכשלה) 5+3=8, (או עם התקפת סתר - אם היא הצליחה): +4=12

עם הריפוי, גנובל על 22 נק"פ
 
זוהאן יורה בחיה קליע אש מטווח אפס ומפוצץ אותו ישר בפניה אשר נשרפות בצווחה, וגנובל מנצל את המומנטום כדי לדקור את החיה ישר באזור רגיש בבטנה, ופרץ דם ניתז ממנה. היא פצועה קשות ולא תחזיק מעמד עוד הרבה זמן.

META
צ'ואי, לא כל כך הבנתי איך אתה מנסה להסתתר? אתה עומד ממש ליד החיה... שים לב שמצד אחד הייתה אמורה להיות לך התקפת סתר בכל מקרה כי יש בן ברית בטווח חמש פיט מהאוייב, ומצד שני יש לך חיסרון על ההתקפה לכן אין התקפת סתר. אתן לך אותה הפעם אבל שים לב להבא
תור כולם (הארבעה הראשונים)
 
הדינוזאר שהוא אייבל סופג שתי הצלפות כואבות מהחיות, והוא שואג במעט, שואג בזעם וכאב שגורם לטבע להתוערר סביבו, ולפצעים שלו להחלים. ואז לאחר מכאן הוא מתקיף את חייה מס'1 ברצף של טפרים שקורע את הבשר ממנה, ומחסל אותה.
ואז הוא שולח נשיכה לעבר חייה 2

META
פעולת בונוס- מנצל לחש מוכן מדרג 1 כדי לרפא ק8 נזק מרפא 5 נזק
נק"פ 17/26
טופר נגד חייה 1 -22, -7 נזק
טופר שני נגד חייה 1 - 15 -10 נזק
נשיכה נגד חייה 2 (עם חיסרוון) 1 טבעי בגלגול הנמוך, פספוס.
 
ליילאני נפגעת מאחת החיות שנייה לפני שאייבל מחסל את אותה, אך היא לא נותנת לפגיעה לפציעה לעצור אותה כשהיא ממהרת קדימה ומניפה את חרבה על החיה האחרונה, מנסה לקטוע את אחת מרגליה.

META:
פעולה: חרב: 18|15 + 7 =22
נזק חרב: 6+7=13 חותך.
 
שאן נפגע מהתקפתה של החיה אולם לא נראה כי הוא פצוע קשה מאוד. הוא מתקדם בזהירות אל עבר החיה האחרונה, עוקף את האחרים ונעמד סמוך אליה. נראה כי הרעל מהמלכודת מפריע לו בהתקפותיו, אולם הוא מצליח למקד את הצ'י שלו כדי לתקוף - ראשית עם מטהו ואז עם צמד בעיטות. ניתן לראות את הערפילים המוכרים נאספים סביבו בעודו מנסה לקחת מאנרגית החיים של החיה כדי לרפא את עצמו.
Meta
נע לK14
תוקף את חיית התעתוק שנותרה עם חיסרון:
14+6=20
19+6=25
20 קובע.
נזק בפגיעה: 1+3=4
כפעולת בונוס, מנצל נקודת צ'י (2 נותרו) לסערת חבטות:
התקפה ראשונה עם חיסרון:
8+6=14
2+6=8
8 קובע, החמצה
התקפה שניה עם חיסרון:
16+6=22
13+6=19
19 קובע
נזק בפגיעה:
3+3=6 מוחץ
אם ההתקפה האחרונה פוגעת, מרפא את הנזק לעצמי.
 
OUT
ליזי אמר/ה:
צ'ואי, לא כל כך הבנתי איך אתה מנסה להסתתר? אתה עומד ממש ליד החיה... שים לב שמצד אחד הייתה אמורה להיות לך התקפת סתר בכל מקרה כי יש בן ברית בטווח חמש פיט מהאוייב, ומצד שני יש לך חיסרון על ההתקפה לכן אין התקפת סתר. אתן לך אותה הפעם אבל שים לב להבא
1. הכוונה הייתה כמו שכתבתי: "להראות את עצמו כאילו הוא מתחיל להתעלף" (כך שהאויב יפסיק להביט בו), מה שאני יכול לעשות כפעולת בונוס בגלל יכולת של נוכל. אם זה שימוש לא נכון בהסתתרות להראות את עצמי כאילו אני מתעלף, אזהר להבא.

2. אני לא רואה את הבעיה: אני אמור לקבל התקפת סתר אם יש לי בן ברית ליד האויב, בתנאי שאין לי חיסרון. לכן גלגלתי התגנבות, מה שאמור לתת לי יתרון, אבל בגלל החיסרון שכבר יש לי, היתרון רק מבטל את החיסרון. לכן אין לי חיסרון, אז אני יכול להוסיף התקפת סתר כי יש לי בן ברית ליד האויב. כמובן כל זה נכון רק אם הגלגול הצליח, אז כללתי את התוצאות בשביל ההתקפה גם עם וגם בלי חיסרון, במקרה שלא הצלחתי ועדיין יש לי חיסרון.
 
להט משרבב שפתיים בזעף כשהאנרכיה של הקרב לא תואמת את התזמון המדויק שלו, שועט לעבר הצד האחר של החדר, ומניף את הקנה החרוך שלו באוויר. זרוע תמנונית ואדומה מצליפה דרך האוויר, מנסה לאחוז במפלצת, אבל ברור שלהט לא מרוכז במה שהוא עושה - הזרוע פוגעת בקיר מאחורי היצור ונסוגה חזרה לתוך הנשק שלו.
meta
רץ לL13
משתמש בשוט קוצני
התקפה
2+5 = 7
מניח שפספוס
 
META
צ'ואי אמר/ה:
1. הכוונה הייתה כמו שכתבתי: "להראות את עצמו כאילו הוא מתחיל להתעלף" (כך שהאויב יפסיק להביט בו), מה שאני יכול לעשות כפעולת בונוס בגלל יכולת של נוכל. אם זה שימוש לא נכון בהסתתרות להראות את עצמי כאילו אני מתעלף, אזהר להבא.

הבנתי. בעיקרון זה סוג של feint (העמדת פנים) זה היה קיים ב3.5 ופאת'פיינדר אבל אין ממש מקבילה ב5. בדר"כ אם אתה רוצה להסתתר אתה צריך מקום להסתתר בו.

דור, פגעת בפגיעה האחרונה אז אתה יכול לרפא

IN
בעוד איייבל מחסל את החיה הראשונה, התקפותיהן המשולבות של ליילאני ושאן פוגעות קשה בשנייה. לרגע היא מתנדנדת על שש רגליה, מסוחררת, ואז נופלת על הרצפה, גוססת במהירות בעוד דם ניגר מפצעיה.
החדר נהיה שקט פעם נוספת כשאתם תופסים את נשימתכם.
 
אייבל מתיישב בעודו הופך בחזרה לבן אדם, כל הפצעים שקישטו את הדינוזאר שהוא היה קודם נעלמים לחלוטין. "ברור שמישהו לא רצה שיחפשו לו בבית." הוא אומר בעודו סוקר את האיזור, מחפש בבית.
META
זיהוי
13+5=18 סה"כ
 
להט מושך בכתפיו ''הגיוני, היומן אמר שהקוסם שמר על המגדל שלו מפני פולשים...'' הוא מביט הצידה ואוסף בעצב את הדגם הנסיוני ליורק-אש שדים שלו, טופח על החלק העליון של הקנה עוד החלקים מתקפלים בחזרה לחגורה שלו ''פעם הבאה, חבר יקר, אתה עוד תשרוף את כל האויבים שלי יום אחד'' הוא מעביר את ידו בחיבה על העדשה הממקדת של הלהבות, ודוחף אותה לכיס בסרבל שלו. הוא מביט סביב ''ובכן...מה עכשיו? אני מוכן לתזוזה, וככל שננוע יותר הר כך עדיף!"
 
חזרה
Top