• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

"העיר הזובה אוסרת על לחמיה בתוך העיר." עונה השמאן, "אסור לשפוך דם במהלך החגיגה שלא בתוך הזירה הגדולה. לכן אני מניח שגם אם תגיעו החוק יגן עליכם מלחימה, אבל זה גם אומר שהדרך היחידה שתוכלו לחסל את האויבים שלכם תהיה לעשות את זה בתוך הזירה."
 
טיירה מתעסקת בהיסח הדעת עם רצועות העור שמלפפות את ידית הגרזן שלה ''בואו נראה איך מושכים אותם לזירה...אנחנו צריכים לגרום להם לרצות להרוג אותנו. לצאת כדם בפומבי לא יעבוד, מאחר שכל התומכים שלהם יהיו נגדנו וכנראה חצי מהעיר תבוא מולנו בזירה...רעיונות?"
 
"סביר להניח שהם יטילו עליכם תיגר." אומר הטרול, "אם שילאן ברח מכאן בגללכם הוא יחפש דרך לנקום, ואם תסרבו לקריאה שלהם הדבר יפגע במעט הכבוד שיש לכם בפני הטרולים, מבחינתם להרוג אתכם בשדה הקרב או להרוג אתכם חברתית יהיה אותו הדבר."
 
טיירה מהנהנת ''אם כן, ככל שנקדים להגיע כך ייטב, זה יתן לנו יותר זמן לאסוף מידע על אויבינו לפני שנפגוש אותם, ולפגוע בתכניות של סירונה לפני שהתחילו. '' היא מעבירה מבט על הקבוצה, בולעת רוק, ומעלה על שפתיה חיוך שלא מגיע לעיניה הרציניות ''נצא אל הזירה. משםס התחנה הבאה היא הכס של סירונה''. העצב מזדחל במורד פניה ומוחק את החיוך שלה, כשהיא תוהה כמה מאנשי המעגל הזה יזכו לראות את אותה תחנה אחרונה.
 
היום נגמר בלי אירועים מיוחדים, ואם שחר אתם מוכנים לצאת לעיר הזהוב, השבט שולח משלחת איכתם, לרבוות השמאן - שנועד לספק לכם הגנה דיפלומטית ולמנוע ממישהו לטעון שאין לכם רשות להיכנס לעיר בזמן החגיגות.
אתם מוצאים את עצמכם במשלחת של כ50 טרולים הרוכבים על רפטורים, חלקם לוחמים וחלקם אזרחם, ולשם שינוי יש לכם תחושה שזה כבר לא אתם לבד נגד העולם במסע הזה, לפחות בנתיים.

יומיים של מסע מביאים אתכם לשערי העיר הזוהבה

מרחוק אתם מסוגלים לראות את מקדש השמש, ההיכל הגדול בו המלך הטרולי חי, מבנה אבן עצום אשר נראה כאילו הוא יוצא מתוך האדמה, המבנה המרשים שנראה כמעט כמו פרמידה בנוי שכבות שכבות, עד אשר הוא מסתיים במה שנראה כמו קרסיטל ענק אשר דרכו משתקפת השמש, מעניקה ברק נוסף לקישוטי הזהב המקיפים את המבנה, אשר כמעט מסנוורים אתכם רק מלהביט בעיר.

זוג שערי אבן ענקיים מקבלים את פני המשלחות, וטרולים חמושים בציוד מוזהב עוברים מווסתים את הכניסה, סמל שבט הזאנלדרי- שבט המלכים חקוק על עורם, אתם כמעט רוצים להכין את עצמכם למאבק אבל שמחים לגלות שמה שנאמר לכם נכון, כל שבטי הטרולים מוזמנים לחגיגות, ושפיכת הדמים נאסרה בתחומי העיר.

הכניסה החלקה לעיר מעבירה אתכם לעולם קצת אחר, מהרגע שעברתם את השערים אתם מוסגלים לשמוע את המנגינה ולהריח את הריחות של העיר, ריח תבלינים חזק באוויר מקבל את פניכם כשאתם נכנסים בשערי השוק, שטח עצום החולש על רוב הכניסה לעיר, טרולים רבים ניצבים לצד דוכנים ומנסים למכור כל דבר, בין אם מדובר בעשבי מרפא, בשר דינזוארים, כלי נשק או אפילו ביצים שעוד לא בקעו, ההמונית של העיר משנה לחלוטין את תחושת הבדידות של הג'ונגל, ואתם כמעט שלא מצליחים לשמוע את עצמכם חושבים.
לכל זה מתלווה מנגינה טרולית מנגנים רבים הפזרוים ברחבי השוק, חלקם מקצועיים שכנראה מקבלים תשלום קבוע, חלקם פושטי יד שמנסים להשיג תרומה.
מסביב לכל אלה מתרוצצים ילדי הטרולים, מביטים בסקרנות בבאים ובאורחים היותר אקזוטים שמגיעים, חלקכם מרגישים ידיים קטנות שנוגעות בארנקים, אבל לפני שמשהו רע מספיק להתרחש שומר מגיח משום מקום ודואג להריחק את הפושטק התורן.

הרחק לפניכם אתם מוסגלים לראות כיצד נוף העיר משתנה, כיצד העיר בנויה מדרגות מדרגות מסביב למקדש השמש, בעוד הקומה הראשנה הוקדשה לשוק, הקומה השנייה מוקדשת למגורים, פונדדקים ובתי האחרה רבים מציאים את שעריהם למרבה במחיר, שלל ריחות של בישולים ומנגניות אקזויטיות בוקעות מהם, וריח שיכר חזק נישא באוויר מחלקם, המשלחת שלכם מתקרב לבית האחרה שהוקצב לה, מבנה אבן בקומה השנייה אשר סמלי האמנאי כבר נחקקו אליו, המבנה גדול מספיק כדי להחיל את כל המשלחת ולהעניק מקום לחיות הרכיבה שלה, נראה שבניגוד לפודקים שהייתם רגילים לראות המקם בנוי קצת אחרת, מאחר ורוב המבנים בעיר לא יכולים להיבנות מעל לגובה הקומה שלהם, הבנייה נעשית לאורך במקום לגובה, מה שהופך את המקום לאולם מרכזי גדול המוקף דלתות, כאשר כל דלת מובילה לחדר שינה זהה בגודלו לאחרים.

החגיגוית אמורות להתחיל מאוחר יותר היום, כאשר המלך ראשטקאן ישא נאום בפני הבאים לחגיגות ובעצם יסמל את כניסת החג, הזירה תיפתח רק מחר בבוקר, ויש לכם עוד זמן להתארגן על עצמכם, והחשוב ביותר - להשיג את המידע הדרוש לכם.

בתוך בית הארחה אתם עוצרים להתארגן, אחרי החלוקה לחדרים אתם מסוגלים לחשוב על כל מה שראיתם, ומשהו בכל הנוף הזה היה יכול להיות קסום אם לא הייתה עולה בליבכם שאלה אחת.
איפה הפיות?
 
טיירה מתיישבת על שרפרף שהיא גוררת לעצמה, סופקת את כפות ידיה, ומרימה עיניים לשאר החבורה. "טוב...אז...בהנחה שלא השתגעתי...לא ראיתי אף אחת מהבובות של סירונה בעיר. לפחות, לא בגלוי. מוזר לי גם שלא התייחסו למשלחת בצורה שונה, גם אם מרדנו בגלוי במלכת הפיות...זולג'ין" היא פונה לטרול "האם אתה יכול לחשוב על מעוז בטוח של הפיות בתוך העיר? מקום שבו הן יהיו מוגנות מפני איומים פוטנציאליים אבל עדיין יוכלו להשפיע בקלות על מה שהולך מסביב?"
 
"ולמה להם להסתובב ברחובות? להראות לאנשים את זה שהם צריכים לפחד מהם? לא, יש כאן תחבולה פייתית. ולהזכירך הפיות כאן זה משהו חדש שאני מקווה לגרש בהקדם, כל העניין של איפה הם ואיפה מתחבאים בשביל המזימות הקטנות שלהם לא ידוע לי".
 
"אם הן לא יוכלו לפגוע בנו בעיר עצמה זה לא משנה איפה הן נמצאות, אבל אנחנו נצטרך פרטים על מי הן ומה היכולות שלהן כדי שנדע את מי להזמין לקרב בזירה." נל מחווה את דעתה "יש אנשים שאתה מכיר בשבטים האחרים שיהיו מוכנים לשתף איתנו את המידע הזה? ואיך נראים הסמלים של שן עורב וחנית שבורה כדי שנוכל לזהות אותם במידה ונרצה לשאול אותם שאלות?"
 
"תחפשו סמל של עורב שיושב על שן ושני חניתות מוצלבות מתחת למגן ששבור לרסיסים. אתם צריכים להניח שכל מי שמהשבטים האלה תחת קסם כמו שהאמני היו, אז הסיכוים לאסוף מידע יעיל מהם הוא קטן. אני יכול להמליץ לכם לחפש את הדרואידים הטרולים שמאמינים בפיות, אולי בפאנטיות הדתית שלהם הם יחשפו בהתלהבות את הכוחות של הפיות".
 
טיירה מהנהנת ''אם כן, אני מציע שנצא למצוא כמה מהתומכים של סירונה...'' היא נעמדת ועוזבת את החדר, מתחילה להסתובב ברחובות. היא מנצלת את הזמן בשביל להכיר וללמוד על התרבות הטרולית, מנסה לשמוע ולקלוט כמה שיותר מידע - בפעמים הנדירות שהיא עזבה את הלהקה למקום זר כל כך, היא תמיד דאגה להיות עם עינים פקוחות למקרה שתראה משהו שיוכל לעודד את רוחם של הילדים שגדלים בעולם של סירונה...עכשיו היא פוקחת את עיניה בחיפוש הדרך המהירה ביותר לתקוע לסירונה גרזן בין העיניים. המחשבה הזו מניעה אותה לשיטוט ארוך ומפרך ברחובות, עד שרגליה יצרחו מעייפות והיא תיאלץ לחזור לחדרה.
Meta
זיהוי מניע
18+15=33
הבחנה
20+4=24 (עשרים טבעי)
דיפלומטיה
6+4=10
 
הרן מושך בכתפיו למשמע חילופי הדברים. הוא מחליט ללכת לראות מה הוא יכול לברר. בתחילה הוא הולך לבחון את הזירה בזהירות, ואז הוא מתחיל לתחקר באגרסיביות מתנשאת טיפוסית טרולים מהסביבה לגבי הימורים על הקרבות הקרובים ולגבי המתחרים עצמם.
Meta
הבחנה: 11+18=29
איום: 10+18=28
 
נל גם היא יוצאת החוצה כאשר בהתחלה היא פשוט מנסה ללמוד את הסביבה, לראות מה יחס האנשים כלפיה ואם היא יכולה למצוא
מקומות הקשורים למידע (ספרייה, מקדש, שאמאנים), מקומות מפגש מרכזיים לטרולים ומקומות הנשמרים יותר בכבדות או שהגישה אליהם אסורה לזרים ולזהות מהם.

META:
הבחנה: 14+16=30
 
טיירה מבינה די מהר שאנשים שונאים אותה, זה לא שהיא הייתה צריכה לעשות משהו כדי לקבל יחס עוין, מהרגע שהיא יצאה מגבולות השבט של זולג'ין והתחילה להסתובב באיזור- כולם הסתכלו עליה במבט מרוגז ולא רצוי, לא קשה לה להבין שהיחס כלפיהם לא אוהד בלשון המעטה, למעשה במזל היא מסוגלת להבחין בכמה פחים שמנסים להציב בדרכה, ולהגתבר עליהם. לא משהו שהיה מסכן אותה, אבל משהו שהיה יכול להשפיל ולפוגע בכבוד שלה ושל החבורה. עצם זה שהיא מסוגלת להתגבר על הדברים האלה גורמים לכמה טרולים להעריך את היכולות שלה, גם אם ברמה פשוטה ביותר.

הרן מצליח לראות את הזירה די בקלות, לא מסע ארוך בתוך העיר אבל מסע שלוקח זמן, הזירה נראית סטדנרטית יחסית, ונראה שהברה דמוית יכולות להיכנס בה בבת אחת, היא בנוייה כמעגל שמסיבוב יושבים הצופים הוא מצליח להבחין ב4 תאי כבוד במרכזי הקשתות של המעגל, כנראה נעודו למכובדים ביותר (מפה של הזירה בסוף התגובה)
בסופו של דבר, החקירה על ההימורים מעלה חרס, נראה שאף אחד לא מתכנן להמר בגלוי על הקרבות האלה, ואלה אשר מהמרים בחשאי לא בדיוק נתפסים על ידי הרן, הוא כן שומע מצד רבים שאם היו מהמרים, הם היו מהמהרים נגדו, והוא שמח שהוא הצליח לפחות להפחיד אותם די כדי לגרורם להם להגיד לו את האמת בפנים, יכול להיות שהאימה הזו מעניקה לו חזות טובה יותר לקרבות הבאים, בכל זאת, לגרום לטרול להשפיל מבטו בקרקע זה לא משימה קלה

נל מגלה שהדברים שהיא מחפשת מוגבלים, לא רק שהכניסה אליהם נאסרת לנל, נראאה שכל מי שהוא לא זאנלדרי לא ראשי להיכנס למקמות הקדושים לשבט, היא מופנת לא פעם לעבר טוטמים ומזבחות חיצונים מחוץ למקמות המקודשים, במהרה היא מגלה שרוב המידע הזאנלדרי שמור בציורי קיר או מועבר מפה לאזון, לא משהו שהיא תצליח לדלות כרגע.
מצד שני, נל מגלה... אהדה של חלק מהטרלוים כלפיה, היא מבחינה לא פעם בשומרים מגרשים טרולים ממסלול שעמדה ללכת בו, או אפילו מפנים דוכנים מהשביל בו צעדה, למעשה היא מבינה מהר שמשהו מנסה להריחק אותה משאר הטרולים, או לפחות מהטרולים הפשוטים, היא מוצאת את עצמה מוקפת בפחות ופחות טרולים. ואלה שכן באיזור שלה- היא מתקשה להחליט אם הם מעריצים אותה בהתהנגותם, או פוחדים ממנה.

נל
משב רוח חולף עובר קלות באיזור של נל, וכשהוא מסיים לחלוף מעטפה נמצאת בידיים שלה, היא לא מזהה את התחימה על המעטפה, אבל היא יכולה להרגיש שמדובר במוצר מאיכות לא אנושית, שמה המלה כתוב בצידו השני של המעטפה, היא מצליחה להרגיש בין אצבועותיה שיש חפץ דק וגמיש בטוח המעטפה, היא די בטוחה שזה נייר או קלף כלשהו.

META
טיירה תזכה בתוסף 2 לכל בדיקות ההשפעה על האהדה של הקהל כלפיה במסגרת הקרבות בזירה, כתוצאה מהפעולות שלה, כמה טרולים צעירים מניחים שיש מה ללמוד מהזרה, הם מחכים לראות אותה בפעולה, ואולי לשנות את הדעה הקדומה שלה

הרן זוכה בתוסף 2 לכל בדיקות ההשפעה על האהדה של הקהל כלפיו במסגרת הקרבות בזירה, טרולים לא יודו בחיים שהם אוימו ופחדו,אבל הרן הצליח לגרום להם להחסיר פעימה, חלקם יועדדו אותו מתוך חשש שהוא עלול לרדוף אחריהם במידה ולא יעשו זאת


המפה של הזריה
[url]https://docs.google.com/sprea...IhVVLPpkr1hOMhZ29wxLsUMlCp68/edit?usp=sharing
[/url]
 
נל מופתעת מהתנהגות הטרולים ומנסה לזהות את סימני השבט או השבטים של הטרולים שנשארו בסביבתה בהנחה שזלג'ין ידע להדביק שם שבט לכל אחד מהסמלים שתראה.

נל מחזיקה את המעטפה בידה כמה דקות מנסה להתעלם מקיומה עד שתגיע למקום שקט, אך היא לא מצליחה למנוע מעיניה להביט בה בחשש כל כמה רגעים. רק כאשר היא מגיעה למקום בו היא בטוחה שהיא לבד ולא מבחינים בה היא פותחת את המעטפה.
 
זולג'ין הולך בעיר, נהנה מהחג כמה שהוא יכול. אפשרי שכולם ימותו בסופו של החג והוא לא רואה סיבה למנוע מעצמו תענוגות כאלו או אחרות. אבל לבסוף הוא מחליט ללכת למקדשים שבעיר. הוא יודע שהם כנראה סגורים או נטושים, אבל זה לא מעניין אותו. באחד מהם אמור להיות הרפטור המלכותי שלו והוא מקווה מאוד בשביל הפיות שהם לא נגעו בו, חבל שהוא יצטרך לחסל אותם בצורה יותר נוראית מהרגיל.
 
נל

אחותי,
אני שמחה לשמוע שהגעת לעיר לרגל החגיגות, חצר האוויר שמחה לראות את אחיה מחצר האש, עבר זמן רב מידי מאז הפגישה האחרוה שלנו, ויש לנו הרבה על מה לדבר לפני שאחזור לטיר-נא-נוג לפגוש באימנו.
אני אשמח אם תבואי לפגוש אותי, יש לי דברים חשובים להגיד לך.
אני אהיה היום בארמון המלכותי, ומחר בתא הכבוד השלישי בזירה. השומרים קיבלו הנחייה לאפשר לך ולך בלבד להיכנס בהצגת ההזמנה הזו, וגם לוודא שלא יעונה לך כל רע כל עוד את בעיר.

על החתום,
אנסטסיה
נסיכת חצר הסתיו והרוח

זולג'ין מגלה שהמקדשים של עיר הזהב סגורים בפני כל מה שאינו זאנדלרי, השומרים - טרלים מהשבט לא מאפשרים לאיש להיכנס, ומפנים את השבטים האחרים למקדשים זמניים שהוקמו מחוץ לעיר.
 
חזרה
Top