• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

נולין עדיין חושב על דברי סוריץ, נזכר איך הפרופסור שינתה את גישתה אליו בפתאומיות ומריץ בראשו את הפגישות שלהם, כמה העריץ אותה, וכמה נפגע ממנה, עד שהוא כמעט שוכח לתפעל את קונסולת הנשק שלו. הוא נזכר ממש ברגע האחרון, אחרי שפריסק הביאה את חרטום הספינה אל מול הרובוט, ובעודו מתקתק פקודות כיוונון במהירות הוא ממלמל לעצמו "יירטת את הטורפדו, נראה אותך מיירט גוש פלזמה לוהטת" ולחוץ על לחצן האישור.

מטא:
התקפה 18+4=22 (כולל מחסר של -2 ולוקח בונוס של המחשב) כנגד דרג"ש
נזק, אם פגע, 7,4=11
 
גוש הפלזמה פוגע ברובוט והמגנים שמסביבו מהבהבים- אבל הם לא מספיק חזקים כדי לעצור אותו. יריית הפלזמה פוגעת בראשו של הרובוט, מותירה סימנים.

למטה, על הירח, נראה שהכאוס נרגע קצת. המשמעת הצבאית שריידוקמאריז 3 עיניים משליט מוכיחה את עצמה כשסוללת הגנה אווירית יורה כמה טילים לאוויר- לא מבדילים בין אויב לחבר. הטילים שוברים את המגנים בצד הפורט של הרובוט, וכמעט מכבים גם את המגנים שבירכתי הספינה שלכם.
META
שלב הנשק
סוללת ההגנה האווירית גורמת 8 נזק לירכתי הספינה, ושוברת את מגני הפורט של הרובוט.
IN
"העלמה גארטר, למה הצטרפת למאראקס אבטחה?" קולו של המהורהר נשמע במערכת הקשר שלכם בזמן שהמגנים של הרובוט מתחדשים, "זו חברת אבטחה פרטית, התפקיד שלך הוא להגן על אנשים- אבל את רק בורחת מאחריות. יכולת להגן על אלפי אנשים אם היית הורגת את אבא שלך, אבל השתפנת. חשבת שתוכלי להציל יותר אנשים כמאבטחת אישית?"
META
סיבוב שלישי
שלב ההנדסה
סוריץ' בוחר לקחת את הפעולה שלו עכשיו, ובוחר בפעולת הtaunt על שלב הטיס ומצליח בבדיקה. פריסק מקבלת מחסר 2- לכל הבדיקות למשך 2 סיבובים, המחסר הופך ל4- אם הפעולה היא בעלת מילת המפתח דחיקה

המהנדס של הרובוט לוקח את פעולת ניתוב הכוח למגנים ומצליח.

תור שס וויסקוראלון
=
מגנים לספינה: חרטום 10, פורט 10, סטארבורד 0, ירכתיים 2.
 
ויסקוראלון מחזיר את חבילת הקלפים למסך, מתחיל לערבב אותם בעוד הוא מריץ תוכנה נוספת שמראה לו את חללית האויב. הוא בודק מה הקלפים יראו לו ומתכנן לעדכן את פריסק כמה שיותר מהר, זה יכול להיות הבדל של חיים ומוות.
META
משתמש בידיעה מראש, 20 טבעי, 29 סך הכל, הצלחה.
פריסק מקבלת תוסף 2 לבדיקת הטייס כדי לבדוק מי פועל ראשון.
 
mate
11+2-2+3=14
in
פריסק מחווירה ומתחילה לגמגם "אני... אני מנסה לעשות... זה הדרך הטובה ביותר..." דעתה מוסחת וידיה רועדות על ההגה, פריסק הטייסת עם הביטחון העצמי נעלמת לשניה ופריסק הטירונית המגמגת חוזרת לפני השטח בעוד ידיה רועדות על ההגה.
 
שס מסננת קללה בקאזאת'ית כשהטילים מתחילים להיירות. באנחה, היא מסיטה כוח מהתותחים לכיוון מגני הספינה.
"איקח לנו יותר זמן לעושת את העבודה, אבל אם הטילים האלה נכנסים בנו זו לא דרך נעימה למטה!"
meta
בדיקת הנדסה 12+10=22
מסיט כוח למגנים, הם מחדשים 4.5 נקודות (מעוגל למטה אני מניח?)
 
OUT
מספרים תמיד מעוגלים למטה
IN
ידיה הרועדות של פריסק מנווטות באופן כמעט אינסטנקטיבי, נותנות לרובוט זמן להגיב לפעולותיה.
META
שלב הטיס
משתמש בתוסף מהמחשב, סה"כ 21 טיס- אתם מתחילים.

תור פריסק

==
מגנים לספינה: חרטום 10, פורט 10, סטארבורד 2, ירכתיים 4.
 
פריסק מנסה להכניס את הספינה להילוך אחורי אך עקב הלחץ היא נכשלת והספינה נשארת במקום.
mate
מנסה ללהפעיל פעולת תנוע לאחור: 4-2+11=13 כנגד דק 18 (15+פעם וחצי דרגת הספינה (3).
כישלון חמור, הספינה אינה נעה ו-4 לכל לדרגש של החללית (לשניהם)
 
IN
הרובוט מסתחרר באוויר והופך את כיוונו ברגע, הרגליים שלו- אותם עמודים שעשו לכם כל כך הרבה בעיות למטה במכרות- מכוונים היישר לעבריכם, מנצלים את החולשה הרגעית שלכם. סילוני האש נורים מהם, גורמים לפפירוס לקשקש לצידה של פריסק כשהוא נזכר במה שהדברים הללו כמעט עשו לו במכרות. הם חמים מספיק כדי לשרוף את המגנים שלכם לחלוטין ולהכתים את זגוגית תא הטייס באפר. החום העז פוגע בחיווט ההגה, גורם לספינה כולה לנטות שמאלה.
META
שלב הטיס:
הטייס של הספינה היריבה מחליט לבצע flip and burn ומצליח (21 בבדיקה) הוא מחליט שלא להניע את הספינה, אבל הופך את הכיוון ב180 מעלות.

שלב הנשק:
הרובאי לוקח עזרה מהמחשב, ויורה:
14 נגד דרג"ש, פגיעה. 19 נזק, מה שעובר את סף החמורה של הספינה ונותן למערכת המנועים את המצב תקולה, מה שאומר שלפריסק יש מחסר 2- לכל הפעולות כל עוד המערכת תקולה.

תור נולין
==
מגנים לספינה: חרטום 0, פורט 10, סטארבורד 2, ירכתיים 4.
נק"פ: 40\31
 
נולין מזדעזע ביחד עם כולם מהתמרון הקשה של פריסק, וכשהוא מבין שזה לא עלה כמו שהיא תכננה הוא אומר בקול "לא נורא, הם עדיין על הכוונות שלנו".
הוא מתקתק בזריזות פקודות ירי, מכוון גם את התותח הראשי של הספינה וגם את תותח הנ"מ הצידי לרובוט ויורה

מטא:
פעולת ירי חופשי - 2 התקפות עם -4 לכל אחת
התקפת פלזמה (לוקח +1 מהמחשב) 4+2 = 6
התקפת נ"מ 20+1 = 21 (פגיעה קריטית)
נזק נ"מ 3,2,3 = 8
גלגול מערכת שנפגעה, אם נגרם נזק קריטי - 3
גלגול נזק קריטי מסף חומרה - 58
 
הרובוט מסתובב הצידה כדי לחסום את הפלסמה הרותחת, אבל קליעי הנ"מ פוגעים ברגליו בעוצמה, קורעים צינורות ממקומם ומרסקים לחלוטין את השלדה החיצונית, המגנים לא מצליחים לעמוד בעוצמת הירי ונכבים גם הם. מותירים את הירכתיים חשופות.

למטה, סוללת ההגנה האווירית של ריידוקאמאריז ממשיכה לירות לכל הכיוונים, מפספסת אותכם ופוגעת בצדו השמאלי של הרובוט, מותירה מכתש של ממש בצידו. המגנים שבורים גם הם.

רגע לאחר מכן, המגנים מופעלים מחדש, חלשים בהרבה, כשהכוח מנותב אליהם. הדממה של סוריץ' אורצ'יד אומרת יותר משכל מילה הייתה יכולה להגיד.
META
שלב הנשק
המערכות תומכות האוויר של הרובוט, ונשקי הירכתיים שלו הופכים לתקולים.
מערכת ההגנה האווירית גורמת 8 נזק לצד הסטארבורד של הרובוט, שוברת את המגנים שם.

סיבוב רביעי
שלב ההנדסה
מהנדס הספינה היריבה לוקח את פעולת ניתוב הכוח למגנים, ומצליח.

תור שס וויסקוראלון.
==
מגנים לספינה: חרטום 0, פורט 10, סטארבורד 2, ירכתיים 4.
נק"פ: 40\31
 
הידיים של שס מרחפות לרגע מעל מקור הכוח הפועם. כל עצב במוח המהנדסת שלה צועק עליה לתקן את מה שנשבר, להשיב את המצב לקדמותו, להתחיל מאפס.
מזל שהעצבים תופסים רק חצי מהמוח שלה. בתנועה נחושה והחלטית היא מושיטה יד קדימה, מסיטה את ההתראות מהמערכות הפגועות, וממשיכה להזרים כוח למגנים. המהנדסת אולי רוצה לתקן, אבל עכשיו תור החיילת, והיא רוצה להשמיד.
שס מרימה יד לאוזניה שלה וצועקת מעל לרעשי האזעקות ''לא לעצור! אני מחזקת את ההגנות שלנו, היצור הזה לא יצא מכאן מנצח, לא משנה מה!".

המשפט האחרון מסתיים בכמעט נהמה, שנבלעת בקול הזמזום שגובר לרגע, כשגל של כוח מעצים את המגנים.
Meta
הסטת כוח - מגנים
9+10=19
הצלחה.
כל המגנים מחדשים 4 נקודות.
 
ויסקוראלון מגדיל את שדה הראייה שלו על החלקים ההרוסים ברובוט הענק וכמו קורא בקפה הוא משתמש במה שהוא רואה בשביל לדעת יותר על ספינת האויב. מספרים, ידיעות אקראיות וקישורים כמעט לא הגיונים מציפים את מוחו כאשר הוא מסיק דברים מהדרך בה נסדקה הספינה של סוריץ' אורצ'יד.
META
בדיקת מיסטיקה בשביל לבצע סריקה: 15+9=24, הצלחה.
 
זמזום המגנים מתחזק כששס מנתבת אליהם את כוח הליבה ומשפרת את ההגנות שלכם. זמזום שמצטרף לקולות שויסקוראלון שומע, כשהוא שולח את תודעתו אל מחוץ לחללית. מקשיב לקולות החלל, לדממה שמופרעת רק מקרב החלליות. בעיני רוחו, הוא רואה קוד, מספרים ואותיות שמתחלפים במהירות. הוא קורא את ההגנות של הרובוט, הוא מרגיש את חום הליבה שלו, ועוקב אחריו- אל הנשקים. אל חרב הפלסמה העצומה שנורית כטיל, אל תותח הכבידה ששואב סלעים והריסות מהסביבה כדי לירות אותם, את האש הרושפת מרגליו של הרובוט. הוא מרגיש את כל אלה.

META
שלב ההנדסה
לרובט יש דרג"ש 13 ונעילת מטרה 12. יש לו 19 נק"פ מתוך 26 וערכי המגנים שלו הם כלהלן: חרטום 3, פורט 1, סטרברוד 5, ירכתיים 1.
לליבה שלו יש 150PCU.

הנשק שמנצל הכי הרבה מכוח הליבה שלו הוא נשק הירכתיים שלו, תותח פלזמה שגורם 3ק12 נזק בעל טווח קצר.
אחרי זה, יש לו שני נשקי חרטום: משגר חרב הפלזמה שלו הוא נשק מונחה בטווח ארוך, שגורם 4ק8 נזק. תותח הכבידה שלו, ששואב לתוכו הריסות ואז יורה אותן, הוא בעל טווח קצר וגורם 4ק4 נזק.
שלב הטיס
פריסק צריכה לגלגל בדיקת טיס.
אם היא מוציאה פחות מ28, היא מתחילה.
יש לה עדיין מחסר 2- לבדיקות למשך הסיבוב הזה.
==
מגנים לספינה: חרטום 2, פורט 10, סטארבורד 3, ירכתיים 5.
נק"פ: 40\31
 
הרובוט מסתובב פעם נוספת, בוחן בכם מתרחקים בעוד חרב הפלסמה נורית שוב כטיל מידו הלבנה.
פריסק מצליחה לחמוק ממנה- אבל חוטפת את מלוא העוצמה של תותח הכבידה כשסלעים וחלקי מתכת פוגעים בימין הספינה,שוברים את המגנים במכה אחת ויחידה.

"בדיוק!" קולו של סוריץ' אורצ'אד נישא ברמקולים בספינתכם, "אתם צריכים ארבעה אנשים בשביל לאייש את הספינה? בזכות המחקר שלי אני יכול לעשות את העבודה של חמישה אנשים במקביל."
META
שלב ההגאי
קצין המדע של הרובוט לוקח את פעולת ההתמקדות במערכת, ומחליט למקד את הנשקים במערכת המנועים. הוא מצליח בבדיקה, והתקפות הרובוט בשלב הנשק יהוו פגיעה קריטית בתוצאה של 19-20 בקוביה, אם הן יגרמו נזק קריטי, הוא ייגרם למנועים.

הקפטן לוקח את הפעולה שלו עכשיו, ומחליט לקחת את פעולת העידוד ומנסה לעזור לבדיקת הרובאות הבאה של הרובאי שלו. הוא משתמש בבונוס מהמחשב, הוא מצליח, הרובאי יקבל תוסף 2+ לבדיקה.

טייס הרובוט מחליט לבצע את תמרון ההסתובבות במקום, ומסתובב כך שהחרטום של הרובוט מכוון אליכם.

שלב הירי
הרובאי של הרובוט לוקח את פעולת fire at will ויורה פעם אחת עם חרב הפלסמה ופעם אחת עם תותח הכבידה. הוא משתמש בתוספים מהמחשב לשתי הבדיקות.
17 נגד דרג"ש, פגיעה. 13 נזק לפורט, מה שאומר המגן יורד ל0 והספינה סופגת 3 נזק.
9 נגד נעילת מטרה

מגנים לספינה: חרטום 2, פורט 0, סטארבורד 3, ירכתיים 5.
נק"פ: 40\28

תור נולין.
 
"חח, אתה חושב שהמצאת את הגלגל?" נולין שואל בלעג, "עלו על זה הרבה לפניך שאם מוכנים לזרוק את המוסר לפח אז אפשר להגדיל את היעילות. קוראים לזה עבדות...
אתה נראה לי בקיא בהיסטוריה אז אתה בטח זוכר מה קרה לכל סוחרי העבדים במהלך ההיסטוריה, כן?" וכדי לתת משנה תוקף לדבריו נולין מסיים את פקודת הירי בסוף המשפט, משגר צרור מתותח הנ"מ של הספינה לעבר הרובוט.

מטא:
יורה מתותח הנ"מ, 6+5+1 =12 עם תוסף המחשב
נזק (אם פגע) 3,2,2 = 7
 
פריסק צריכה לפנות פניה חדה כדי לחמוק מאש מסוללת ההגנה האווירית שעל הקרקע, מה שגורם לנולין לפספס את מטרתו- אבל האש הזו פוגעת היישר בימין הרובוט, גורמת למגנים להכבות בצד הזה ושורטת את הגוף.

"עבדות היא דבר אחר." קולו של סוריץ' מהדהד במערכת השמע, "היא ניצול של חיי אדם. אנדרואידים הם מחשב, מחשב חכם- אבל מחשב. הם לא צריכים את הגוף שלהם בשביל להתקיים, הם לא צריכים את המעבד, הם רצף של מספרים. הם קוד, פשוט קוד יותר מתוחכם משיש לנו בספינות הכוכבים." הוא מסביר בקול רגוע, כאילו הוא מסביר לילד. "אין שום רע בלשדרג את הקוד של הספינות שלנו ולשלב אותו עם חומרה ביו-טכנולוגית איכותית." בקושי ניתן להבחין בכך דרך הרמקולים, אבל הוא נשמע מעט קצר נשימה, אם כי אתם לא בטוחים כיצד מהורהר בכלל נושם.
META
שלב הירי
סוללת ההגנה האווירית של המכרה גורמת 7 נזק לצד הסטארבורד של הרובוט, שוברת את המגן.

סיבוב חמישי
שלב ההנדסה
מהנדס הספינה מנסה לתקן את המערכות תומכות החיים, ונכשל עם תוצאה של 1 טבעי!

תור שס וויסקוראלון

==

מגנים לספינה: חרטום 2, פורט 0, סטארבורד 3, ירכתיים 5.
נק"פ: 40\28
 
שס מזעיפה פנים ומתחברת לקשר, פונה ישירות לסוריץ'
''הקשר הלוגי שלך כושל, מפלצת. בין הצורך לבין הרצון יש פער מאוד משמעותי. האנדרואידים האילו רוצים שיהיה להם גוף, אתה רוצה לקחת מהם את הגוף שלהם.'' היא מושיטה את ידה קדימה ומסיטה מתג הולוגרפי ''ואני רוצה שתסתום את הפה. אם אתה כל כך בעד לכפות את הרצון שלך על אחרים'' המערכת כולה זוהרת באור אדום מול הפנים של שס ''בואו נראה איך אתה מרגיש כשאני אכפה עליך את הרצון שלי.'' היא מנתקת את הקשר אליו ומתחברת לפריסק ''אני מעבירה אליך עוד כוח, בואו ננסה לתמרן לנקודה הפגועה ולחסל אותו לפני שהוא יספיק להתאושש''.
Meta
גלגול הנדסה
10+8=18
מסיט כוח למנועים, אנחנו מקבלים +2 למהירות.
 
ויסקוראלון ממשיך לתקתק במחשבו. נראה שהפעם הוא לא מצליח מידע הולם והוא פשוט מעביר את הקלפים ושאר הרשימות הדיגטליות הלאה כאשר הן פותחות פרסומות וסרטונים של חתולים עם שלוש ראשים. הוא צריך לבקש מהנשים שלו שיפסיקו לשלוח לו ספאם.
META
בדיקת מיסטיקה בשביל לבצע סריקה: 1 טבעי, כישלון.
 
חזרה
Top