• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

במאמצים משותפים אתם מגלים שהשמאן אכן נלקח על ידי החפיות אחרי שהם השתלטו על המקום, הוא והרבה מתנגדים אחרים נלקחו ואמורים להגיע לעיר הבירה למשפט על בגידה באמונה של סירונה.
שאר ה"בגדוים" כבר נשלכו לעבר העיר, אבל השמאן אמור להיות קרוב, נראה שהוא נפצע כשלקחו אות והחליטו להשתמש בו כדגומה, הוא כנראה צלוב איפשהו, אם כי הוא אמור להיות עדיין בחיים. אתם חושבים שתדעו איפה זה.
 
טיירה מביטה בחשש באספקת הריפוי שאספה מהאוצרות במקדש. זו לא תהיה הפעם הראשונה שהיא מסייעת לפצוע, אבל זו תהיה הפעם הראשונה שהיא תעשה זאת מבלי ברכתו של טאלון לצידה...היא מנידה בראשה ומסלקת את המחשבה הצידה, מתמקדת בהווה. יש להם שאמאן למצוא.

טיירה יוצאת מהאיזור בו הטרולים הסתובבו, ומתחילה להביט בטבע סביבם. יצור צלוב, בעיקר אם הוא עדיין חי, ימשוך אוכלי נבלות שיחכו לרגע בו הגופה תיפול לטופריהם.
Meta
גלגול השרדות בשביל נסיון להבין איפה הצלב נמצא
16+7=23
 
אתם מצליחים לבסוף למצוא את המקום בו סביר שהשמאן יצלב, זו רכיבה של כחצי שעה לתוך הג'ונגל, שמביא אתכם לקרחת יער עם תריסר עמודים עליה, נרארה שהמקום הוכן לקליטה של יותר מאסיר אחד, אבל כרגע הטרול חסר הרגל שאתם רואים תלוי על אחד העמודים הוא היצור היחידי שאתם רואים פה.
עורו כחול במעט ושיניו שבורות, הוא מדממם ממס' נוקודת פציעה שיש בגופו, ונראה שהוא במצב רע, אתם מצליחים לשמוע אותו מלמל את שמו של גונק, כנראה בתפילה אחרונה וחסרת תקווה.
 
כשנל מזהה את מצבו של הטרול הפצוע היא מזנקת במהירות מהרפטור וכנפיים רחבות, הנראות כאילו הן עולות בלהבות צומחות מגבה. בשנייה שהכנפיים שלה מסוגלות לשאת את משקל גופה היא נוסקת במהירות לעבר השאמן, מרחפת לידו ומנסה להגיש לו עזרה ראשונה לפני שהאחרים יעזרו לה להוריד אותו מהעמוד.

META:
תעופה (נסיקה - זווית מעל 45): 4+24=28
תעופה (ריחוף): 2+24= 26
רפואה: 14+16=30
 
הרן זז לעבר העמוד, ונראה כי הזאב שוב מבין באופן מופלא את כוונתו של שותפו מבלי תקשורת גלויה. הזאב מסתער אל עבר העמוד ומתנגש בו, מפיל את השאמאן לכיוון האדמה. בו זמנית, הרן עוקב אחרי תנועת השאמאן ומנסה לתפוס אותו באוויר בזהירות.
Meta
גלגול תגובה לתפיסת השאמאן: 20+16=36
 
טיירה פולטת התנשפות הקלה כשהשאמאן נוחת בבטחה על הקרקע ומזדרזת לטפל בו, שולפת מגלימתה החומה תחבושות ועשבים שונים ודואגת לפצעיו של הטרול המדמם. לאחר שהיא מסיימת היא נעמדת, פונה לנל, וטופחת לה על הכתף ''עבודה טובה עשית שם, נל, בלי העזרה הראשונה שלך...ובכן, גם התחבושות שלי לא יכולות לרפא גופה.''
Meta
12+16 =28 בבדיקת מרפא
מנצל שני שימושים של תיק הרפואה, ושימוש אחד בידי המרפא- הטרול מרפא 4*הדרגה שלו + 12 נק''פ
 
טיירה מצליחה לרפא את הטרול, הרגל שלו עדיין חסרה אבל כל הפצעים שלו נסגרים, והוא נראה במצב יותר טוב. כרגע נראה שהסיבה שהוא חסר הכרה היא בגלל התשישות והמחסור במים ואוכל, רצוי שתחזירו אותו לכפר...
 
אתם חוזרים לכפר עם השמאן חסר ההכרה, הוא מיד נלקח לטיפול בעוד השבט פועל מסביב לשעון בלנקות כל רמז להגעת הפיות לאמאני, הם שורפים את המגורים של שילאן, הם הורסים את החפצים שהוא הביא, והם מענישים את אלה ששיתפו איתו פעולה מרצון, זה פעולה ארוכה שאתם מעדפים שלא לקחת בה חלק, יש דברים שעדיף לא להתערב בהם.
זולג'ין מקבל מעמד של גיבור ומקבל מגורים באופן מיידי, אתם כחברים שלו זוכים גם ליתרונות הללו, ומסוגלים לעצור לנוח לכמה שעות אחרי מה שנראה כמו ריצה אין סופית שהתחילה בהגעה לאיים האלה, הלחימה בהקאאר, ועכשיו זה. משום מה אתם יודעים שזה רק מתחיל, הממלכה הטרולית נראית משוסעת ומפולגת, סירונה הצליחה להשיג דריסת רגל ברורה, ולא קשה לנחש ששבטים נוספים נמצאים גם הם במצב דומה לאמנאי - ומעבר לכל, ראשטקאן. מלך הטורלים וקיסר עיר הזהב- אמור להיות בן ברית של סירונה, ברור שבמצב הנוחכי שאתם נמצאים בו- הסיוכי להביא את הטרולים להתקפה על טירת-שלג נראה רחוק מתמיד.
ומעל כל זה נמצאת חצר האוויר, הבת האחרונה של סירונה עוד לא חשפה את עצמה, ואתם מסוגלים רק לשאר ולקוות שהיא כמו נל ואסטל, ולא כמו אחותה הקטנה קירה. אבל אם להביט בעובודת בשטח, קצת קשה להאמין לזה.
לילה של מנוחה טרופה עוברת עליכם, אתם צריכים להכריח את עצמכם לנוח בהבנה שהשלב הבא הוא לשחרר את כל האימפריה, בדרך זו או אחרת.

אם שחר אתם מקבלים משלחת של טורלים שמנסה לדאוג לכל הצרכים שלכם, אוכל טרי מוגש למגורים שלכם, ובגדים חדשים מוצעים למנ שמעוניין בהם, נל שמחה לגלות שהם לא מראים כל עוינות כלפיה, אם הם בכלל יודעים מי היא, אתם נהנים מבוקר יחסית פשוט, שלא כולל לחימה באלים מתים, מסעות בג'ונגל או בני פיות משוגעים. ומנסים להבין מה השלב הבא.

השמאן שהצלתם אתמול מצליח להשתקם ומבקש לפגוש בכם, הוא היה מגיע אליכם אם רגלו הייתה מתפקדת, אבל כרגע הוא נשאר עם גדם וזוקוק לעזרה להתנייד, המגורים שלו הם בקתה קטנה בתוך עיר האבן, לא ברור אם זה מגורי הקבע שלו, או שמישהו דאג להשמיד אותם בזמן שהוא נחשב לאסיר ופושע.

"שלומות מ'אן" אומר השמאן כשאתם סוף סוף פוגשים אותו, זא'קאהן - כמו שגילתם שקוראים לו, מנסה להיראות שמח ומחוייך כשאתם באים, אבל ברור שלא משנה כמה טוב יטפלו בו, הוא זקוק לזמן כדי להחלים. "דבר ראשון," הוא פוסק "תודה". הוא מרכין מעט ראש בפניכם. "אני הייתי גמור בלעדכים, לא הייתי שורד עוד בוקר אחד." הוא מציין, "ההגעה שלכם היא סימן שגונק הקשיב לי, ועל כך אני מודה לו ואקריב בפניו מנחה בהקדם, ברגע שאוכל להעניק לו אחת אמיתית." הוא מסביר, "זולג'ין." הוא אומר, "אומרים עליך שאתה בן השבט שעזב, אני מתבייש להגיד שאיני זוכר אותך, אבל אני עדיין מודה ללואה ששלחו אותך, אתכם." הוא מייד מתקן. "להציל אותנו מחסרי הדם האלה." הוא מסמן לכם לשבט במעט המקום שיש בביתו. "לפני כשנה בערך, התרחש השינוי, אומרים שראשטקאן נפגש בעל כורחו בשגריר של הפיות, וזה גרם לו לשתף איתם פעולה, בתוך פחות מחודש כל השבטים קיבלו הוראות מלכותיות, הזאנלדרי השתגעו והפכו לכלבים של הפיות, וכל מי שהפר את הצווים שהפיות קבעו דרך ראשטקן נענש בחומרה, שלושה שבטים - שן-ערוב, האמנאי והחנית השברה סירבו לפקודות, ושלושה נציבים של בני הפיות הוגדרו על השבטים הללו :שילאן, גבירת הוורד ותאסאור." הוא אומר את השמות של השלושה ביריקה, "אני לא יודע מה מצבם של שן עורב וחנית-שבורה, אבל אני יודע שאם שילאן הצליח להחזיק בנו דרך פחד קסום ומדבק, אפשר להניח שגם ה2 האחרים מסוגלים." הוא מרכין ראש. "אם היה סיכוי ששבטים אחרים יצטרפו לסירורב של שלוש השבטים, הוא נפל ברגע ששלוש הנציבים האלו הגיעו ליבשת, הם הזרוע של סירונה כאן, כאשר נוצר מרד מקרי של כמה טרולים שסירבו לזנוח את הלואה, גבירת הוורד עזבה למשך יום את שן-עורב, אף אחד לא יודע מה היא עשתה, אבל אין זכר לאף אחד מהמורדים, ואני מתכוון לאין זכר- אנחנו יודעים שהיו מורדים, אבל אף אחד לא מצליח לזכור מי הם, מעין הגיעו ולאיזה שבט השתיכו." הוא מסביר, "אם לא די בכך, אז יש צייד פרא בחצר המלוכה, בן פיות מסוכן שהסיפורים אומרים שהוא אחראי לבדו להשמדה של הגורבשאי, הוא יכול היה להרוג אותם מבלי שהם בכלל ירגישו, אבל הוא עיקב את עצמו בכוונה, כדי לזרוע בהם פחד." הוא אומר במעט צמרמורת.
"לבסוף, ישנה השליטה החדשה של היבשת, ראשטקאן הוא רק בובה שלה, היא רק ידועה בתור נסיכת הסתיו. הרצון של ראשטאקן לא קיים יותר, כל מילה שהמלך הזקן פולט, מקורה בסירונאים, ובתכססכים האפלים שבהם הם הפילו את מנהגינו." הוא אומר ופניו נפולות. "אתה נס זולג'ין, אבל אני לא יכול להרשות לעצמי לחלום שאתה תהיה מסוגל להושיע את הממלכה."
 
"אפשרי שאתם גם לא זוכרים אותי מאותה סיבה שאתם לא זוכרים את המורדים. נתקלו כבר ביצורים שיכולים לעשות דברים כאלה שנמצאים ברשות הפיות" אומר זולג'ין, חושב על העניין לרגע. "אז אנחנו צריכים לחסל את שלושת הנציגים ומשם ללכת ולנסות להבין מה הקטע של נסיכת הסתיו. שאמאן, אני צריך שתנסה לקרוא ללואה שיקשיבו לכך, אחריי שהם ננטשו כך אני בספק שהם לא יבואו לעזור לנו, זה הרי עניין של חיים ומוות בשבילם. ודבר אחרון, כל העניין של הצייד פרא בממלכה זה חרא אחד גדול. הוא אולי רצח את הגורבאשי, אבל זה קרה אחריי שאנחנו רצחנו את הקקאר ואת הלוחמים הטובים ביותר שלהם. שלא יינסה לקחת לזולג'ין אתה המוניטין".
 
"הלואה כועסות" עונה השמאן, "ניסתי לקרוא להן מס' רב של פעמים, תמיד קיבלתי את אותו המסר- והסיבה שקבילתי אותו היא שהשבט שלי היה נאמן ולא נכנע - הלואות לא יחזור לתקשר איתנו עד שכל היבשת תהיה נאמנה להן, הן מענישות את 3 השבטים הנאמנים ביחד עם שארה שבטים שבגדו בהן, מבחינתן העומה הטורלית היא גוף אחד, כל עוד הטרולים מקבלים את שלטונה של סיורנה ללא עוררין, הלואה לא איתנו."
 
"אנחנו נוכל להגיע אל שן העורב והחנית השבורה לפני שהם ילכו אל האסיפה? או אל הזאנלדרי?" נל שואלת בהיסוס ניכר, זוכרת את את השיעורים הישנים על העדיפות להתמודד עם האויב לפני שהוא יוכל להתאסף, אך יודעת שהשיעורים לא יכלו להתרחש באמת...
 
חזרה
Top