• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

הטרול שולף קרן מתיקו ותוקע בא, צליל הדהוד נשמע בתוך הג'ונגל ובכניסה לעיר. נראה שקסם דאג לחזק את הקול ולוודא שהוא נשמע למרחקים.
הוא מביט בכם פעם אחת נוספת, "עכשיו כל השבט יודע שפולשים מתכונים להיכנס אליו." הוא יורק ופורס מחדש את הכפניים שלו, הופך לאותו יצור דמוי לטאה ונוסק לאוייר, עף עמוק לתוך שטח האמנאי
 
הכניסה שלכם לתוך השבט לא עוברת חלק, בעוד שאף מטח חצים וחניתות לא מקבל את פניכם בצעד הראשון, או השני- אתם רואים כיצד השבט מגיב להודעה שהתקבלה, טרולים צעירים רצים מהן הבתים עמוק יותר לתוך שטח השבט, בעוד טרולים בוגרים מרימים נשקים וממהרים להתייצב בדרך שלכם.
זה עניין של רגעים ספורים עד שקבוצה של כ40 טרולים חמושים נעמדים לפניכם, חוסמים את הדך שלכם, בעוד אתם מבחינם בשמיים בעוד ועוד מהיצורים המעופפים המתקהלים באוויר, צופים במתחרש.
 
זולג'ין נעמד על הרפטור שלו, ממש מחכה להגעת הטרולים. אולי המעופפים המסריחים לא מכירים אותו, אבל אנשי הכפר בהכרח כן, הוא הרי לא עזב לפני כל כך הרבה זמן. הוא מחכה שהטרולים יגיעו וממלא את ריאותיו באוויר וצועק, "אני הוא זולג'ין מהאמני! בנו של הצ'יפטן דאהקרה! אני נושא עליי את כוחו של ראאזן מלך הלואות, את סמלו של בוסמנדי אדון המוות ואת ברכתו של קרגווה האיום! דעו לכם שלהילחם בי יהיה יותר מלהכריז מלחמה על הלואה, הוא יהיה הטעות הגדולה ביותר של חייכם. אל אשר מוכנים לתת לי לקחת את שלי בזכות, הורידו את נשקיכם ותעברו איתי לעידן חדש!".
 
הטרולים מתקשחים ומצופפים שורות, הם עומדים להתקרב לעברכם על מנת לתקוף ולא נראים משוכנעים מצד זולג'ין, ואז לרגע בודד הם מדללים שורות, נראה שהם נותנים למישהו לעבור.
הוא גבוה, והוא לא טרול, הוא לגמרי נראה כמו סירונאי ואין לרגע ספק שהוא עלול להיות אלף, לא. הוא לא אחד מהפיות שאפשר להטיל ספק בהיותו, הוא רם-דם בדיוק כמו אסטל, קירה ונל - הוא נראה כמו נסיך פיות לכל דבר.
"אני הוא שליאן מחצר האוויר." הוא מכריז בעודו חולף בין הטרולים בקלילות, הוא לא נראה חמוש כלל. והוא לובש בגדי פשטן לבנים ונקיים. "אני הוא המשנה לסירונה האמון על שבט האמנאי, ואני הוא קובע החוק פה." הוא מכריז. "האמונה בלואות, או בכל אל אחר לצורך העניין נאסרה בשטח האמאני, לך ולחילול הקודש שלך אין מקום פה." הוא מכריז, "האמנאי יודעים מה טוב בשבילם, והם בחרו בסירונה על פני רוחות הטבע שלך."
 
"האם האמאני בחרו בסירונה, או שמא הם רק יישרו קו עם ראשטאקאן אשר בחר בסירונה? עומדים פה לפניכם 2 אלופים של הלואות, קבוצה אשר הפילה את האקקאר ומנעה מהמגיפה שלו להתפשט בין האיים ולהשמיד את שבט חנית אופל. אני הייתי מאנשי סירונה, אולם ראיתי את האמת - מטרתה למחוק את העולם כפי שהוא עכשיו וכל מי שמאמין שבעולם החדש שלה יהיה מקום לטרולים או בני תמותה אחרים שוגה באשליות. אם כך הרשה לי לאתגר את שלטונה באמאני לצד עמיתי לנשק פה - בשמו של בוונסאמדי אני אלחם לצידו כדי להראות כוחו של מי גדול יותר - סירונה והפיות חסרות הדם שלה, או הלואה ואלופיהם עלי אדמות - רזאן וקראגווה לצד זולג'ין, ובוונסאמדי לצידי. " הרן אומר, קורע מעל פניו את כיסוי עינו כך שלהבות בוונסאמדי נחשפות בפני הקהל.
 
"זה אמור להרשים מישהו?" הוא שואל, ובעוד כמה טרולים מתחבטים ברגליהם, מבטו המצמית גורם להם לחזור לשורה. "אתה אומר מילים גדלות יחסית לאחד ללא צבא." הוא עונה, "הוא פותח את ידיו וחרב שקופה מופיעה בה. "עכשיו," הוא אומר ומצביע בחרבו אליכם, "הבינו שהטרולים של האמנאי בחרו בסירונה, הם בחרו באהבה שלה, והם לא יאכזבו אותה בשביל שום כוח בעולם." הוא מוסיף, ולא קשה להראות שרוב הטרולים שנמצאים פה מעבירים תחושה חזקה של פחד, נראה שבשלב הזה הם יותר מפחדים מסירונה, מאשר אוהבים את הלואה.
 
"ראיתי את זה בעבר, והייתי שם בעצמי. אתם מרגישים שסירונה בלתי ניתנת לעצירה, שהדרך היחידה לשרוד היא להיכנע,לשתף פעולה ולקוות שהסערה תחלוף. ואתם יודעים מה? זה אפילו עבד לתקופה מסוימת - שרדתי את הצייד הפראי, שירתתי את סירונה ואת גווין. אולם לאחר תקופה הבנתי את האמת לגבי סירונה וחצרות הפיות. השליח פה מדבר על אהבתה של סירונה? היחידה שסירונה אוהבת היא עצמה. בימים אלה היא מכנסת את בנותיה מחדש לאחר שזרקה אותן ברחבי העולם ללא שהן יודעות מי הן, עם זיכרונות אשר חלקם טראומתיים - חישבו, אם זה יחסה לבנותיה שלה, למה שיהיה לה אכפת מבני האמאני? ואם תחשבו שאתם בטוחים מאחורי ההסכמים של מלככם איתה - האם שמעתם על נמל חירות? המקום היה מוגן על ידי הסכמים בין הנהגת המקןם לסירונה. אתם יודעים כיצד זה נגמר? מוות של רבים והטבעת המקום במים תוך שמירת הלשון הטכנית של ההסכם. זה גורלו של כל מי שבוחר ב"אהבתה" של סירונה - הוא יגלה שהיא דבקה בדיוק בלשון ההסכם ומוצאת את הפרצה שתאפשר לה לעשות כרצונה." הרן אומר בלהט שהאחרים לא ממש ראו עד היום. הוא לוקח נשימה עמוקה וממשיך בדבריו." בתקופה שאני נודד עם זולג'ין, זכיתי לראות את כוחם וגבורתם של בני האמאני - לא משנה מול מה עמדנו, זולג'ין נלחם ללא לאות. האמת? כשהבנתי שהאיים הם יעדנו הבא חיכיתי לראות את בני עמו - היכן היא הנחישות של האמאני? האומץ לעמוד בפני כוחות אדירים בלי להתכופף, אשר ממשיכים במאבק עד לניצחון. אשר עומדים בשם אבותיהם והרוחות אשר איתן חיו בהרמוניה במשך דורות. ומה אני רואה פה? שבט שנכנע לסירונה וזנח את דרכיו - אני מסרב לקבל זאת, קשה לי להאמין שכולכם נטשתם את דרכי אבותיכם הגאות. " הוא מסיים בקול שקט יותר בעודו מצביע על זולג'ין.
 
משהו בטרולים מתערער, האמנאי עדיין נראים קפואים, כאילו אותו נסיך פיות מחזיק אותם קצר, חלקם עוצמים עיניים לרגע ומטלטלים את הראש אבל מיד חוזרים להביט בכם במבט קפוא, העיניים שלהם מלאות אימה, משהו מפחיד אותם. משהו שחזק מספיק כדי לשבור רוח של לוחם.
הם זקוקים למושיע, ויש סיכוי שאחד כזה נמצא מולם, אבל הם חוששים, חוששים שזה משיח שקר, שזה מבחן של סירונה, הפחד מהסירונאי היום מערפל את שיקול הדעת שלהם, הם היו מתפללים ללואה, לו היו זוכרים אותם, לו היו זוכרים כיצד הם נראו.
הם זקוקים לשאגה שתעורר אותם.
עד אז, הם מפחדים, וסיורנה מעדיפה את האנשים שלה מפחדים, כי אז היא יכולה לשקר להם שהם אהוביה, בעוד הם מפחדים לשמוע כל אמת אחרת.
אתם יכולים להגיע אליהם. השאלה רק היא איך.
 
"אני עזבתי את היבשת הזו כי אבי נעשה רכרוכי, כי האמנתי שיש עתיד טוב לאמני! נלחמתי בפיות, פגשתי לואות עוצמתיים ובאתי לכאן להוביל אותנו לסוף המלחמה שאנחנו חווים כבר שנים!" שיערו של זולג'ין הופך לאדום, ניביו גדלים ועיניו מתחילות לזהור בזהב. "במשך שנים הפיות תוקפות אותנו, נהדפות פעם אחר פעם על ידי הצי הימי העוצמתי ביותר שראה הים! צי שבורך על ידי לואה הימים!" קורא זולג'ין, נראה שהוא גדל תוך כדי נאומו.
"הם לא הצליחו להביס אותנו? אז הם עשו מה שפיות עושות כשהן נתקלות ביריב החזק מהם" צעיפו של זולג'ין, המכסה את פיו, לפתע משנה צורה לנחש חנק ענקי. "הם מעמידים פני תמימים, מציעים הבטחות שווא, עם יותר חורים בעסקה מרשת דייגים! ולאט לאט, הם מתלפפים סביב צווארך!" הנחש שעל זולג'ין מתחיל לזחול על גופו, לא נראה שפוגע בו, אך ממשיך לנוע. "ואז, ברגע שאתם מסיטים את המבט!"
זולג'ין תופס את הנחש בצוואר, הנחש מפרפר ומשתנה חזרה לצעיפו של זולג'ין, עולה על פניו. "הם מרסקים אותך וזורקים אותך לפינה. אבל זה לא מעניין אתכם, אתם מפחדים!"
"מפחדים מהמסורת המקודשת שאנחנו מחזיקים בה מאז שחר האימפריה הטרולית, המסורת שאם משהו יינסה לפגוע בנו, נילחם בו עד שיושמד כליל. והפחד הזה מעוור אתכם. סירונה אפילו לא יכולה לשלוט בבנות שלה, רק אחת נאמנה לה ושתיים כבר כנגדה. יש אזור שלם ביבשת שנמנע מכך שפיות יכנסו אליו, אשר בוסמנדי שולט בו. הפיות ממשיכות להתיימר להיות החזקות ביותר, העוצמתיות בעולם, אבל במציאות? אני אגיד לכם מה ראיתי שהם עושים במציאות! פיות שיניים עלובות שמסתובבות עם מלקחיים לשדה הקרב, נמעכים על ידי הקטן שבאגרופים. צייר שחושב שהאומנות העלובה שלו תחזיק מעמד נגד שאמניזם מקודש, אפילו העוצמתיים בניהם לא מסוגלים לשמור על קור רוחםאל מול פציעה או אתגר ראוי"
"אבל לא אנחנו, אנחנו האמני, השבט ששמר על המסורות לכל השנים. השבט ששמר על טוטמים מקודשים וגרזנים מושחזים כבר מאות שנים. השבט שלא יפחד להילחם גם ביצורים הגדולים ביותר, העוצמתיים ביותר והמאיימים ביותר. אני עומד פה מולכם ואני יכול להגיד בצורה חד משמעית. זולג'ין הוא אמני אמיתי מאן! מהיום בו נולד עד יום מותו, זולג'ין יהיה אמני אמיתי לעד! עכשיו תגידו לי, האם אתם יכולים להגיד אותו דבר שאתם עומדים מאחוריי פיה שמנסה להשתמש בכם כבשר תותחים בשביל המזימה העלובה שלה?!"
Meta
הצלת רצון: 19+10+6=35 רצון.
 
שליאן לא נראה משועשע, "ובכן" הוא אומר, "אמאני! הראו לכופר הזה את האמונה האמיתית שלכם. עכשיו!"
ואז אבן נזרקת, היא לא נזרקת על ידי אחד הלוחמים אלא על ידי טרול שעמד באיזור, סקר את האירוע.
אתם מבינים שאתם מוקפים בטרולים, הלוחמים מולכם אולי חוצמים בינכם לבין האחרים, אבל הם מביטים בכם, מהגגות, מהעצים. הטרולים של האמנאי בוחנים את המתרחש.
ואחד מהם הטיל אבן על שליאן.
ואז עוד אחד.
ואחד נוסף.

הלוחמים רועדים קצת, נראה שהקרבה לשילאן מחזקת את הפחד שלהם, והוא פונה אליהם, "למה אתם מחכים?" הוא שואל, מתעלם מהאבנים שנזרקות לעברו, "חסלו אותם. את כולם."
אבל האמנאי לא מקשיבם, הלוחמים שולפים את כלי הנשק שלהם, ומכוונים אותם לעבר הסירונאי.
זה יורה מבט ארסי בזולג'ין. "אתה חושב ששינת משהו?" הוא שואל. בעוד היצורים המעופפים מתחילים לדאות מטה. "כל זעמה של סירונה יכה בכם. האמנאי לא יהיו יותר מכתם בהיסטוריה שאף אחד לא יזכור!" הוא מבטיח.

ואז המעופיים יורדים לאדמה, גורמים לכם וללחומים לסגת מעט הצידה מפעת גודלם, ענני אבק וכנפים מסתירים לכם את שליאן. שנעלם ברגע בינות למעופפים.
הם נשארים שם עוד רגע וחוזרים לאוויר, מתרחקים מהמאני.

ואז כל הטרולים מסתכלים על זולג'ין.
הם מחכים שהוא יגיד משהו.
האחד שבורך על ידי הלואה
האחד שנבחר על ידי רזאן
האחד ששחרר אותם מקללת סירונה.
 
"תרימו את החניתות ותפסו את הגרזנים! תעירו את השאמאנים ותתחילו את הטקסים! אנחנו הולכים לקרוא ללואה ומחר, מחר אנחנו צועדים אל הבירה!" קורא זולג'ין, מרים את גרזנו באוויר. "הפיות לא יפגעו בכבוד מסורתנו עוד, אבל אנחנו ננפץ אותם לרסיסים! כל צייד, אישה וילד, הכינו את עצמכם, אנחנו יוצאים למלחמה בשמם של האמני, תופי המלחמה יתופפו והשבט הנבחר שלנו ייבצע קרב מקודש! טאזדינגוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!" צועק זולג'ין, מצפה מהטרולים לצעוק אחריו. הגיע הזמן להחזיר את מה שהיה פעם.
 
טיירה ניגשת לזולג'ין וטופחת לו על הכתף ''עבודה ממש טובה.. אתה מנהיג מטבעך, זולג'ין.'' היא מחייכת לרגע, ואז מרצינה ''אם קרה משהו עם השאמאן, זה שווה בדיקה, לא? נשמע לי שהוא מסוג האנשים שנרצה לפני שנצא להילחם באנשים של סירונה''.
 
"אנחנו צריכים אותו בשביל לקרוא ללואות למלחמה הזו. הוא גם היחיד שיכול לקרוא לרפטור המלכותי שלי ולהכריז על כך שאני הג'ין האמיתי של השבט הזה. תתחילו לרחרח ולשאול אנשים איפה הוא יכול להיות, אם המעופפים לקחו אותו אנחנו בבעיה מאן".
 
זולג'ין מתחיל בלטפס אל הנקודה ההכי גבוהה באזור, הוא קופץ בין הענפים והקירות שבשבט בשביל להגיע לנקודה הגבוהה ביותר ואז מסתכל סביב על האזור, מנסה להבין איפה הנקודה ההגיונית ביותר שיוכלו לכלוא בה את השאמאן ולהרחיק משם את חיות הטרף של הג'ונגל ולמנוע מהאמני למצוא אותם.
META
לוקח מיקוד קוף בשביל תוסף 6 לטיפוס.
טיפוס: 10+37=47 טיפוס.
הישרדות: 19+19=38 הישרדות.
תפיסה: 9+18=27 תפיסה.
 
הרן מחליט לנסות לנצל את כוחותיו כדי לנסות לאתר מה קרה לשאמאן. אם הוא נעלם, יש סיכוי שיש דם שייאפשר לו לקבל תשובות. לאחר קבלת הכוונה לבית השאמאן, הוא נכנס ומתחיל לחפש דם שיספיק לטקס שלו.
Meta
בדיקת Perception לחיפוש דם (גם יבש): 12+18=30
 
נל שומעת את זולג'ין אומר שצריך למצוא את השאמאן ומתחיל לטפס למקום גבוהה ואת הרן שואל על ביתו של השאמאן, לכן היא שואלת על ביתו של נסיך הפיות ועושה את דרכה לשם כדי לחפש במקום כל דבר הקשור לשאמאן או לתוכניות הפיות.
META:
Perception : 12+16=28
 
טיירה מסתובבת בין האנשים, מחייכת ושומרת על מרחק. למרות שליבה מתכווץ בקרבה כשהיא רואה ילדים ונערים מתכוננים למלחמה, היא נותרת מפוקסת. היא מקשיבה בחצי אוזן לשיחות ולשמועות, מסתננת בין שיחות שונות, מנסה להבין האם מישהו יודע לאן נעלם השאמאן.
Meta

דיפלומטיה בשביל להיכנס לשיחות/לעמוד ליד שיחות
10+4=14
זיהוי מניע בשביל לנסות לגלות מי מסתיר דברים/מי יודע דברים
6+15=21
 
חזרה
Top