• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

להרפתקה, לריגוש, ולכסף - [המרה של מהדורה 5 לעולם של אזורות'] - עץ משחק 3/3

רודריק יילך על זה בשיטה יותר אקדמאית. הוא כבר יודע מראש שרינו יצליח איכשהוא לאבד את כל רכושו והכובע שלו בפרט ולכן הוא שואל אנשים אם הם ראו את האדם הכאוטי ביותר שיכלו לראות בחייהם, יחד עם תיאור פיזי כללי שלו. לאחר מכן הוא עוקב אחריי שובל ההרס המוזר שהבחור בטוח הותיר אחריו, שכן אין דבר אחר שהוא מצליח לעשות בחייו.
META
חקירה: 17+6=23.
 
קיזאנק מניד בראשו למראה שני האחרים - הוא די בטוח שהסוד הוא לא לחפש את רינו אלא למשוך אותו אליך. מאחר ולבושו גם ככה בולט, כל מה שצריך זה לתת הופעה מוצלחת. לפיכך הוא יוצא למקום מרכזי יחסית, קורא בקולי קולות שהוא המדהים בג'אגלרים ומתחיל ללהטט בחפצים רנדומליים למחצה מתיקו לרבות כלי עבודה.
Meta
Sleight of Hand: 16+6=22
 
בעוד ליסנאדרה מצליחה להבין מאנשים שריינו נצפה מסתובב במרכז העיר, ככל הנראה מנהל דיון עיקש עם חסר בית בטענה שזה הפנה אותו לחנות בגדים ולא לפונדק, רודריק מצליח לאתר מסלול מהיר למרכז העיר, מקום הומה אדם שבו למצוא אדם ספציפי יכול להיות מאוד קשה, למזלכם המופע של קיזנאק מושך אליו הרבה מבטים, וגם כובע מהודר אחד. בדיוק לאחר שמישהו שלא קשה לכם לנחש מישהו זורק מטבע לעבר קיזנאק, ככל הנראה מעוניין לתת טיפ על המופע המדהים, מצליח רינו לעשות את האחד ועוד אחד הנדרשים כדי להבין שהוא מכיר את הגובלין המלהטט.
"מה לכל הרוחות!" צועק רינו "שלחתי אתכם לארגן ציוד למסע, לא לבצע מופעי רחוב." הוא אומר בזעף ומעט תהיה.
 
קיזאנק תופס את הפריטים ומחזירם לתיקו תוך קידה ונפנוף דרמטי בכובעו הגדול. "תודה, תודה, אני הייתי קיזאנק ועכשיו מצאנו את מבוקשנו - מעסיקנו הנעדר. הייתי שמח להישאר, אבל אתם יודעים - כדאי שאני אוודא שהיא לא תולשת לו את השפם בכוח או משהו." קיזאנק אומר בצחוק לקהל והולך בעקבות ליסאנדריה.
 
אתם גוררים את רינו למקום קצת פחות הומה אדם, יכול להיות שלמישהו היה מפריע לראות אבירת מוות גוררת בן אנוש חסר הגנה ברחבי העיר, אבל איכשהו בזמן שרינו הגיע לפה,הוא כנראה הצליח לעצבן את כל מי שחי בעיר... או ביבשת. לכן לאף אחד זה לא מפריע.

"אוץ!" צועק רינו כאשר אתם מגיעים לפונדק וליסאנדריה משחררת את האוזן שלו, "למה הבאתם אותי לחנות החיות הזו?" הוא שואל, "בדקתי את הפונדק ממול וזרקו אותי משם!"
 
"איפה התקופה שהיו פשוט שולחים אנשים כמוך לווסטפול לכרות ברזל..." אומר רודריק בשקט. "זה הפונדק רינו, המקום שאתה הלכת אליו זה חנות בגדים. עכשיו אנחנו צריכים שתשלם לבעל הפונדק בשביל שנוכל להתגורר פה במהלך שהותנו כאן. בנוסף, אנחנו צריכים שגם תביא לנו כסף, כי בלי כזה אנחנו לא יכולים לארגן את הציוד למסע".
 
"זה הפונדק?" שואל רינו בפליאה, מביט סביב, "ובכן חי נפשי ובשם הדרקונים!" הוא צועק, "אתה צודק, זה באמת הפונדק." הוא מוציא מכיסו שק של כסף ומניח אותו בידיים של רודריק, ואז רץ לעבר הברמן, הוא אמור לסגור את הסיפור של לשכור חדרים והכל, אבל.. יש לכם חשש קל שהוא לא ידע להסתדר לבד.
META
יש 100 מ"ז בשק.
 
רודריק מתקרב לבעל הפונדק, "שלום, אתה בטח זוכר אותנו ממקודם. אנחנו מעוניינים בשני חדרים, עם יש אופציה לשלם על ארוחות מראש, נעשה זאת בשביל שני אנשים לכרגע בשביל היום ומחר. מה יהיה המחיר הכולל לכך?".
 
בעל הפונדק לוקח את הכסף, ורינו ממהר להתישב לצד אחד השולחנות ולעשות דברים שרינו עושה - שאמורים לנוע בין להיות חסר תועלת לחלוטיין לבין לסכן את העולם פעמיים.
אתם די בטוחים שרינו לא הולך לזוז מפה. מה אתם עושים עכשיו?
 
"לספר?" הוא שואל, "בטח!" הוא שולף מהתיק שלו במהירות מפה שבאופן די מדהים - היא ברורה לגמרי ועשייה הייטב. המפה מייצגת את נורת'ראנד בכללותה. "כאן אנחנו." הוא מצביע על העירה בה אתם נמצאים, דבר שדי מדהים כי חלקכם הייתם בטוחים שהוא עלול להצביע על קלימדור או להוציא מפה של דרנור. "וכאן" הוא מציבע על קץ-דרקון "נמצא היעד שלו- מנחות גאלקרון" הוא מצביע על מכתש ענקי בתוך המפה, לא רחוק ממקדש מנוחת-דרגון. "לשם אנחנו הולכים!" הוא אומר בחיוך.
 
רודריק שמע את השם, גאלרקון הוא דרקון עתיק ועצום, הוא כנראה האב הקדמון של רוב הדרקונים של אזורות', והשמועה אומרת שכדי לחסל אותו היה צורך בחמישה פרוטו-דרקונים נפרדים.
גודלו העצום העניק לו יכולת לרסק הרים בנהמה וליצר רוחות במשק כנפיים. אם להאמין לאגדות הוא הגיע לגודל הזה אחרי שאכל דרקונים רבים, והפך לאיום על כל אזורת'.
 
חזרה
Top