• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

ליילאני מרגישה גם היא את ההשפעה של הגז, אבל היא ממהרת לבקש "איאנור, תני לי את החופש להילחם ללא השפעות מזיקות." ומרגישה רעננה שנית. "מישהו אחר מעוניין בברכתה של האלה?" היא שואלת את האחרים.
META:
הצלה: 10+2=12 כישלון מנצל 5 נקודות הנחת ידיים כדי לבטל את ההשפעה.
 
להט מושך בכתפיו ומנסה להיראות נונשלנטי ''אני יכול להסתדר, זה יעבור בסוף. מה שנוח לך''. הוא שולף מכיסו קוביית מתכת שחורה, וכדור קטן של זכוכית שפרצוף בוער וזעיר מתרוצץ בתוכו הלוך ושוב. בתנעוה מדודה וזהירה, להט דוחב את הכדור לתוך הקוביה, והיא מתחילה לזהור באור אדמדם.
Meta

משתמש בmagical tinkering כדי לייצר פנס
 
הגז מתפזר לבסוף, אתם לוקחים דקה לתפוס את הנשימה שלכם בזמן שלהט מחפש מקורות קסם במסדרון אך לא מוצא דבר. אלו מכם שנפגעו קשות מהגז מרגישים חולשה, סחרחורת קלה וקוצר נשימה.
אתם עולים במדרגות וממשיכים לתוך חדר בצורת צוואר בקבוק. ארגזים וחביות זרוקים בצידי החדר אך להט לא מבחין בשום דבר חשוב או קסום באזור.

למי שיש הבחנה פאסיבית מעל 14
אתם שומעים נהימות חייתיות קלות שמגיעות מאיפשהו מעבר לקירות.
 
אייבל מסמן לשאר החברים ואתם נעצרים במקום. במשך כמה שניות דבר לא קורה.
ואז קול חריקה נשמע מהקירות הפנימיים, כאשר הקירות התחתונים חורקים ונפתחים, והחוצה מזנקים שלושה יצורים. החיות דומות בצורתן לפנתר שחור בעל עור חלק, אך הן הולכות על שש רגליים, ושתי זרועות תמנוניות המכוסות בקוצים יוצאות מהכתפיים שלהן, מסתחררות לכל עבר. גם אלו מכם הרואים טוב בחשיכה מתקשים לזהות איפה החיות עומדות בכל רגע נתון - כל תנועה של המפלצת גורמת לה להראות מטושטשת, כמו בבואה של אדם במים כאשר זורקים לתוכם אבן. עיניהם הצהובות של היצורים המרצדים מביטות בכם ברצחניות והם שואגים באכזריות - נראה שהם רעבים.

META
מקמו עצמכם באזור הצהוב במטותא: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Re1BJ47GT5oAJpwVkxXS2Y-9FgxtLihXbla-2ItZ2V0/edit?usp=sharing

סדר יוזמה:
שאן - 16
אייבל - 16
להט - 15
ליילאני - 15
חיות תעתוק - 12
זוהאן - 9
גנובל - 5

כל גלגול התקפה נגד חיות התעתוק נעשה בחיסרון עד שמישהו פוגע בהן
 
עיניו של להט נפערות וסליל דק של קיטור גופריתי מסתנן מבין שפתיו כשהוא שורק בהתפעלות.
''עבודה יפה, אדון המגדל. הנה הבעיה עם אנשים כמוך''. הוא ממלמל לעצמו ומזנק קדימה.
''אתם כל כך עסוקים בלהביא את הקסמים החזקים שלכם'' תוך כדי תנועה הוא שולף כדור של מתכת שחורה, מרושת בעןרקים אדומים. הוא נועץ כמה מוטות וברגים תוך כדי תנועה בבועת המגמה השדית שביד שלו ומשליך אותה מולו, תוך שהוא מתגלגל קדימה וממלמל מילה באינפרנאלית עיניו מבליחות לרגע באור האדום.
''שאתם שוכחים לשים אותן נכון.'' הוא מסיים למלמל ונוקש באצבעו, מעיר את הכדור מרובה הרגליים לפלוט רסס של לבה שטנית שניתזת ברחישה על שני היצורים שלימינו.
Meta
תנועה לh11
פעולה רגילה לייצר תותח בI13

פעולת בונוס כדי להגיד לתותח לקחת צעד קדימה, לשחרר ירייה, שני צעדים אחורה עד שהוא סמוך ללהט.

השפעת התותח - חרוט 15 רגל מj13, הצלת זריזות ד''ק 13.
גורם 4 נזק, הצלה מפחיתה ל2 נזק.

אם התותח מעורר מזדמנת יש לו דרג''ש 18, 20 נק''פ, חסינות לכל המצבים ולנזק פסייקי/רעל.
 
אייבל מבחין בתותח הלהבות ומחליט שלא להסתבך איתו, הוא פשוט צריך להוכיח ליצורים האלה מי האלפא פה. הוא מתמתח מעט, נותן לקשקשים לכסות אותו, זה קרב של כמות, לא של איכות. הוא בסוף יפגע, הוא רק צריך מספיק כלי נשק... הוא הופך ללטאת הצייד, הדינוזאר שכבר הפך אליו באחד הקרבות הקודמים, וממהר לנוע, תופס מספיק תאוצה כדי לנסות להפיל את הייצור על פניו.

META
משנה צורה לDeinonychus
נע לI14, ואז רץ לעבר חייה מס' 3
התקפה (עם חיסרון וכו)
טופר -17 סה"כ בגלגול הנמוך, אמור לפגוע למיטב זכרוני
5 נזק, והוא צריך להציל כוח בד"ק 12, הוא הצליח בהצלה.

טופר שני -18 סה"כ, 8 נזק, הוא שוב צריך להציל כוח בד"ק 12 והוא שוב מצליח
נשיכה
7 - פספסוס.
 
ליילאני פוסעת לצדו של אייבל כחרבה בידה האחת ומגנה בשנייה. היא לא מהססת להשתמש בחרבה בניסיון להוריד את אחת מרגלי החיה ואף להטעין את חרבה באנרגיה חשמלית מהטבעת בניסיון לשתקה זמנית.

META:
פעולה: חרב: 18+7=25
מפעיל את טבעת ברק חורך.
נזק חרב: 5+7=14 חותך.
נזק טבעת: 3 נזק ברק + הצלת חוסן בד"ק 14 או להפוך להמומה (Stunned) עד סוף תורי הבא.
 
שאן מתבונן בחיות בעניין ולאחר רגע או שניחם נע לעמוד לצד אייבל. תוך כדי תנועה ניתן לשמוע אותו ממלמל לעצמו בבירור אודות היצורים, מעלה השערות עם עצמו לגבי דרך מחייתם. לבסוף הוא נעצר לצד אייבל וכמעט בהיסח הדעת משלח את מטהו בעוצמה וממשיך בבעיטה לעבר החיה
Meta
נע לF13
תוקף את חיית תעתוק 3 עם מטה: 18+6=24
נזק בפגיעה: 7+3=10 מוחץ
מוסיף התקפה ללא נשק מסערת חבטות כפעולת בונוס: 2+6=8
 
רסס הלבה של להט שורף מעט את החיה הרחוקה ממנו, בעוד השנייה קופצת הצידה ומתחמקת קליל מהלהבות. בנתיים אייבל הלטא מסתער על החיה השלישית וטפריו פוצעים אותה, דבר הגורם לתעתוק שלה להפסק לרגע ומאפשר לליינאי ושאן לתפוס אותה במקומה ולגרום לה נזק רב בהתקפה משולבת. הברקים שיוצאים מהטבעת של ליילאני מכסים את חרבה וגורמים לחיה לשוק שמשאיר אותה קפואה. גנובל לעומת זאת לא מצליח במיוחד לפגוע בחיה שמולו - בכל פעם שהוא דוקר הוא מוצא רק אוויר, והמקום בו היצור עמד לפני רגע משתנה והוא מופיע כמה סנטימטרים ימינה.
בנהימה אכזרית חתולית, שני היצורים במסדרון הימני תוקפים חזרה, האחד שמול גנובל ממשיך להתעתק ממקום למקום כשלפתע זרועות התמנון שלו מכות בגנובל בחוזקה, בעוד החיה האחרת רצה מסביב לגנובל באיגוף לכיוון זוהאן אותו היא רואה כטרף קל יותר, ומנסה להצליף בו. הזרועות מכוסות בקוצים חדים ושורטות את כל מה שהן פוגעות בו.

META
חיית תעתוק 2 נפגעה מהתותח של להט. חיית תעתוק 3 נכשלה בהצלת חוסן והלומה עד סוף תורה הבא של ליילאני. גנובל פספס בשתי ההתקפות.

חיית תעתוק 2 מתקיפה פעמיים את גנובל:
15+6=21, בפגיעה 10 נזק
18+5=24, בפגיעה 10 נזק

חיית תעתוק 1 נעה לI15 ומתקיפה את זוהאן פעמיים:
1 טבעי
13+6=19, בפגיעה 5 נזק

תור כולכם, בפרט זוהאן (צ'ואי שים לב שהגבת לא בתורך, אתה אחרי האוייבים בסדר יוזמה)
 
זוהאן מנתח את המצב סביבו. הוא מחליט למקד את הכוח שלו בחיית התעתוק שנפגעה מליילאני, במחשבה שמצבה יקל על הפגיעה בה. דבר ראשון הוא צריך לשפר את העמדה שלו. להבות מכסות את גופו בעוד הוא מאבד צורה ומופיע מחדש, מתוך הלהבות, בנקודה בטוחה יותר. לאחר מכן הוא מרים את כף ידו ושולח ממנה שלושה סילוני אש לעבר חיות התעתוק.

פעולת בונוס
Misty step לF17

פעולה רגילה
קרן חורכת (הראשון על חיית תעתוק 3, אם היא לא מתה גם השני ואם עדיין לא גם השלישי. אם אחרי שהיא מתה נותרו קרניים אני יורה אותן על החיית תעתוק הראשונה)

קרן ראשונה (ללא חיסרון או ייתרון)- 10+6=16
אם פגע 5+5+2=12 נזק אש

הקרן השנייה יכולה להיות או עם ייתרון (אם זה נגד החיית תעתוק הראשונה וההתקפה הראשונה פגעה) או ניטרלית (אם זה נגד החיית תעתוק הראשונה וההתקפה הראשונה החטיאה) או עם חיסרון (אם זה נגד החיית תעתוק השנייה). זה נהיה די מסובך.
עם ייתרון- 11+6=17
ניטרלי- 4+6=10
עם חיסרון- 4+6=10
בפגיעה 4+2=6 נזק אש

גם הקרן השלישית יכולה להיות או עם ייתרון, ניטרלית או עם חסרון (תלוי על מי אני מכוון ואם פגעתי בו בינתיים)
ניטרלי- 9+6= 15
עם ייתרון- 16+6=22
עם חיסרון- 8+6=14
בפגיעה 5+3=8 נזק אש
 
אייבל רץ קדימה עוד פעם, טפריו ושיניו החדות נשלחות לעבר חיית התעתוק שלצד גנבול, מנסות לפגוע בה.
META
נע לJ14
התקפת טופר נגד החייה
11+5=16 בגלגול הנמוך, אמור לפגוע
6 נזק, והוא צריך להציל כוח בד"ק 12 או ליפול שרוע.
טופר שני 4 טבעי, מניח שפספוס
נשיכה
3 טבעי- פספוס.
OUT
אם בטעות הוא נכשל בהצלה אני אגלגל את הבדיקות עם יתרון, ואם הוא נכשל אני גם זכאי להתקפת נשיכה חינם נגדו.
 
חזרה
Top