• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ משחק (מו"ד 5, 3/3)

בעקבות דבריו של רומאלוס, לאנה נרגעת קצת, מרפה את ידה והחשמל מתפזר. היא מביטה באורקל עוד פעם אחת, ואז לוקחת את היין מארים ושותה את כולו בלגימה אחת. לאחר מכן היא הולכת לפינת החדר, מנסה להרגע בשקט.
 
הבוגד נאנח מעט, מחליט לבסוף להקשיב לקול ההיגיון של ארים.
"עזבתי את היער כדי לשרת מישהו. היושב בכס השחור באגם האדום. הוא ציווה עליי לחפש את דריאדת הלהבות", הוא מביט בסולסס בעירבוב של סקרנות וזעם, "הזמן בגלות שינה אותך כמעט לגמרי. התקשיתי לזהות אותך בתחילה".
 
הבוגד מושך בכתפיו, "אני לא יודע איך. כל מה שאני יודע הוא שהוצע לי כוח שאי אפשר לסרב לו. ועם הזמן הוצע לי יותר ויותר כוח, עד שגיליתי במה כרוך התשלום. אבל החלטתי שזה מחיר ששווה לשלם, ולכן המשכתי לשרת".
 
סולסס מנסה להיזכר מה הוא יודע על קשר חזק יותר מנשמה ואם הם יהרגו אותו מה הסיכויים שהקשירה תגרום לו לחזור אולי בתור אל-מת או אפילו משהו אחר.
"ומה עם השבט? מתי ראית אותם בפעם האחרונה?" סולסס שואל "מה שלום אמי, אבי ולוחשת הנהר?"

META:
ארקנה: 4
דת: 16
 
"עבר הרבה זמן מאז שראיתי אותם. עזבתי לפני שהייתה להם ההזדמנות לגרש אותי. לא הייתי נותן לך את התענוג לחלוק איתי את אותה ההשפלה".
"אנחנו יכולים לקחת אותו מכאן חזרה לכפר? יש לי צמרמורות מהאורקל, ויש עוד חבר'ה שמחכים לנו מחוץ למבנה", מתלונן לומן, אך נראה שכיגן לא מקשיב לו, מרוכז בשיחה בין שני הפירבולגים, דולה פרטי מידע ממה שהוא מצליח לקלוט.

סולסס לא למד על קשר כזה באופן פרטני, אבל בנדודיו הוא שמע על קשרים ובריתות שיצרו בני תמותה עם ישויות עוצמתיות, שהשאירו אותם בחוב כבד שנאלצו להשלים גם אחרי המוות, לעוד הרבה שנים.
 
חזרה
Top