• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

"לא, אני לא חושב שאעשה את זה." סוריץ' אומר בקול רגוע. אקדח האזימות' שלו מרחף באוויר, לא מכוון אליכם- אלא לגופו חסר ההכרה של בן האדם, יורה קרן לייזר מהירה שצורבת את הגדם, עוצרת את שטף הדם.

משני צדדיו, זרועות המתכת מתקדמות עם רגליים עכבישיות מתכתיות, היד עצמה נמצאת למעלה, כמו ראש- ולו עין אחת ויחידה, קריסטל סולאריאני זוהר. אחד בלבן, אחד בשחור.

מאחוריו, זוג העמודים נמצאים, עומדים מבלי לנוע- רק המתכת המותכת מבדילה אותם משאר המערה. ומאחוריכם, חלקי הפאזל האחרונים מתקרבים. המערה רועדת, אבק נופל מתקרתה, המבנה העגול מתקרב.

גלגלו יוזמה. כל פעולה שהתכוונתם לעשות, תתבצע בתורכם.

קוד:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ah_XCXTXlYg4lDlmcqxQl8IfzgJePOZ9MC3vZ-i7GbE/edit?usp=sharing
תציבו את עצמכם כרצונכם בריבוע הצהוב.
 
שס, שהרובה שלה כבר היה דרוך ומוכן לירי. היא מפגיזה את המהורהק מבלי לחשוב, ואז רצה לתפוס מחסה. היא צועקת לחברי הקבוצה ''נתקדם אליו! אין לנו איך לעצור את המכשיר הגדול, אז בואו נעצור את מה שאנחנו יכולים!"
Meta
התקפה על המהורהר.
15+5=20
נזק אם פגע
3+2=5 נזק אש
 
פפירוס מרים את ידו, וגל של להבות נורה ממנה- עוטף לחלוטין את הזרוע הלבנה, גורם לה להתנדנד על רגליה העכבישיות וליפול לצד. חרוכה לחלוטין. המהורהר מסובב את ראשו לעברה, וזה מספיק כדי לתת לשס את ההזדמנות לירות בו- קרן הלייזר שלה מותירה נקודה שחורה על חליפתו הלבנה של המהורהר.

META
תור ויסקו ונולין.
 
ויסקוראלון מניח את ידיו זו על זו, לאט לאט הוא פותח אותן כאשר אנרגיה קוסמית עוטפת אותו. מתוך ידיו נוצר כוכב שביט קטנטן, איך השירן יצר כוכב שביט בתוך ידיו, זאת אין לכם מושג, אבל הדבר הזה זז במהירות עצומה, מגיע אל המהורהר ומתחיל להסתובב סביבו, מתנגש פה ושם באוויר ומנסה להעיף את האקדח מידיו.
META
ויסקרואלון מזמן אניץ בן ברית בX10, וכפעולת תנועה האניץ נע אל תוך המשבצת של המהורהר.
האניץ מבצע אש מסיחה(harrying fire) כנגד המהורהר ומספק 2+ לגלגולי ההתקפה כנגדו.
 
נולין משדר לחבריו שנשארו לעמוד בפתח המערה זוזו, או שהחללית שמגיעה תמחץ אתכם בעודו מתחיל להתקדם בעצמו אל הזרוע השחורה.

בזמן הריצה שלו הוא שם לב להתרחשויות וכשהוא רואה את תגובת המהורהר לנפילת היד הלבנה עולה בראשו רעיון.
"מחשב, רעש התרסקות, מתכתי" הוא לוחש למחשב הנייד שלו והמחשב כתגובה פולט קול חזק שדומה לרעש ההתרסקות של היד הלבנה.
נולין מחכה רגע, נותן למהוהר זמן לקלוט את הקול, ואז יורה, מקווה שהטריק עבד ודעתו הוסחה

לאחר הירייה נולין עוצר לשניה וחושב על המצב: גוף עגלגל שמתקרב, שתי ידים, שני עמודים בצורת רגליים, יכול להיות שהוא מנסה לבנות רובוט ענק?? נולין סורק בבהלה את הזרוע שעומדת, מנסה לראות אם יש לה אזורים שנועדו להתחבר לחלק רובוטי אחר, ואם כן, איך אפשר לשבש אותם

מטא:
התקפת סוכן 7+13 = 20
התקפה רגילה כנגד אנרגיה 2+5=7
נזק רגיל אם פגע 4
נזק נוסף 5
אם אפשר לבצע גלגול מיומנות נוסף - בדיקת הנדסה כדי להבין האם הזרועות אמורות להתחבר לגוף גדול יותר, ואם כן כיצד לשבש את זה 8+11=19
 
המהורהר מתעלם מהאניץ ומהרעש, גורם לקרן הלייזר של ויסקו לשנות את כיוונה באוויר. הזרוע הלבנה נופלת על האדמה, בוערת, בעוד הזרוע השחורה רצה קדימה אל האויב הקרוב ביותר- נולין- ומשספת אותו. להב של אנרגיה מופיע בידה, שואב לתוכו אור כמו חור שחור. אפל יותר מהלילה. המכה שלו כמעט ומעיפה את נולין לאחור, ברור שהקריסטל שביד מחזק את הנשק בצורה מסוימת.

למרות הכאב, נולין חושב. הרגליים העכבישיות, לדעתו, הן חלק מזה. מהמיקום שלהן הוא יכול להסיק בבירור שהן נקודת החיבור לגוף, אם אכן יש רובוט עצום. אבל הוא לא רואה בהן אף מנגנון נעילה. יש לו הרגשה שהוא מפספס משהו, אבל הוא לא בטוח מה.

בהתעלמות מהמחשבות שרצות בראשו של נולין, המהורהר מרחף הצידה, בטריה עולה אל ידו. הוא מניח את אחת מידיו האחרות על הזרוע הלבנה, וכוח קסם מתקן את החורים שנוצרו בלייזר, אך לא מכבה את הלהבות.

מאחוריכם, בקול רעם מתגלגל, המבנה מתרסק פנימה, קירות המערה דרכה הוא הגיע מתרסקים מאחוריו, חוסמים את המעבר- הדרך חזרה. אתם יכולים להניח שגם היציאה השנייה מהמערה חסומה, בהתחשב בכך שהיא מתחברת בסופו של דבר אל המערה הקודמת. לקול הרעם, הגופה חסרת הזרועות רועדת בעווית. "אני לא יכול להרגיש את הזרועות שלי!" האדם צועק בחולשה, גדמיו נצרבו על ידי אקדח הלייזר של המהורהר שניות ספורות לפני כן. "למה אני לא יכול להרגיש את הזרועות שלי?!"

META
הזרוע הלבנה מנצלת נקודת נחישות על מנת להתייצב. בסוף תורה, היא מגלגלת הצלת תגובה נגד הבעירה, 15, כשלון.

הזרוע השחורה מתכווננת בתחילת תורה למצב כבידה, ומקבלת נקודת התכווננות אחת.
נשק סולארי: 23 נגד דרגש"ק על נולין, 11 נזק חותך.

המהורהר נע אל הזרוע הלבנה, ומטיל עליה את הלחש make whole, משיב לה 17 נקודות פגיעה.
כפעולה מהירה, הוא מוציא בטריה ומחזיק בה.

המבנה מצטרף לסדר היוזמה עם תוצאה של 10.

תור פריסק, נולין, וויסקוראלון.
 
ויסקוראלון מתקדם ומתחיל לרחף קלות באוויר. אור בוהק בוקע ממנו כאשר עורו הירוק מחליף צבעים ולפתע השירן נראה שמימי. אפשר לראות דרך גופו את החלל עצמו, כוכבים אינספור נמצאים עליו, מפזרים אור בוהק מסביב שרק מתבלט יותר בחשכה האינסופית של היקום שמשתקפת על ויסקוראלון.
META
נע בתורי לW15
מפעיל כפעולה רגילה את צורת אור כוכבים. הגוף של ויסקוראלון מפזר אור בטווח 30 ממנו והוא מקבל הסתרה(20 אחוז פספוס).
האניץ מבצע עוד אש מסיחה על המהורהר.
 
נולין חושק את שיניו בכאב, אבל ממשיך לעמוד. במרווח הקטן בין התקפה אחת לשניה נולין מפעיל את אלגוריתם הפריצה המוכן שלו על היד, ומסתער קדימה, דוקר עם הסכין שלו בחוזקה.

אני אסיח את המעבד של הרובט הזה, תנצלו את המצב כדי לירות עליו נולין משדר טלפתי לחבריו

מטא:
התקפת סוכן 17+13=30
נזק (אם פגע) 2
בהצלחה היד מופתעת' סובלת -2 לשריון ולא יכולה לעשות תגובות
התקפה רגילה (דרגש קינטי) 6+5=11
נזק (אם פגע) 3+1=4
מי שתוקף את היד בהתקפת טווח מבלי שאני נותן לה מחסה מקבל +1 להתקפה
 
פריסק ופאפירוס ממהרים לזוז ולהצימד לקיר, בעודם משחררים מתח לעבר היד השחורה בעודה עשוה את זה היא מביטה בפתאומיות האדם קטוע הגפיים באימה ומשדרת בטלפיות "האם יתכן שהאדם משמש כמוקד החיבור?"
התקפה על היד השחורה.
פריסק: 20 טבעי! 4+3=7×2=14 נזק אש +4 נזק בעירה
פאפירוס: התקפה: 8, פספוס

מכניקה כדי לבדוק את התאוריה שלי: 8+11=19
 
ההסחה של נולין מצליחה, הזרוע מסתובבת- אבל הוא מצליח לדחוף את סכינו מתחת לאחד מלוחות המתכת, חותך כמה מהחוטים שמאחוריו. הניתוק של החוטים הללו גורם לזרוע לנוע בתזזיתיות, ונותן לפריסק את ההזדמנות המושלמת לירות ולגרום למתכת לתסוס מחום הלייזר. היא מנצלת את הרגע שבו היא רצה לקיר כדי לבחון את הסביבה ואת התיאוריה שלה- אבל מהמעט שהיא ראתה בזרועות, העמודים ובמבנה, היא לא מצליחה למצוא דבר שמאושש אותה.

בינתיים, המבנה טס קדימה בכוח בלתי נראה, מרסק כמה מהקירות. הוא דורס את ויסקוראלון, מעיף אותו ממקומו ונעצר במקום, מרחף עדיין מעל לאדמה. הוא מסתובב מעט במקומו, סורגי האנרגיה שממלאים את 3 החורים שלו כבים והקריסטל הירוק שעליו זוהר ויורה בתקרה, מפוצץ בה חור. רוב הסלעים וההריסות מועפים החוצה, לא פנימה. סלעים מעטים נופלים על האדמה, אבל כאילו זה תוכנן מראש- אף אחד מהם לא פוגע במהורהר או ברובוטים שלו. ומהחור, מציצים רובוטים קטנים. כדוריים. נקודה שחורה במרכזם- כמו צמצם של מצלמה. הם עומדים על שלוש רגליים עכבישיות.

מעליהם, אתם שמים לב לדמותה של ספינה. פריסק ושס מזהות אותה- הן ראו אותה בהאנגר, וכמו אז- גם כעת היא לא שלמה. אבל כעת הן מבינות מדוע. החלקים שלה נמצאים פה במערה, מחכים להתחבר אליה. ממה שאתם רואים, אתם מבינים שהחור נפער ממש בכניסה להאנגר, ממש ליד איפה שהחניתם את הספינה שלכם.

META
הזרוע השחורה מופתעת ובוערת.

ויסקוראלון צריך לגלגל הצלת תגובה בד"ק 13. בכשלון, הוא סופג 18 נזק חבטה, נדחף לY14 ונופל שרוע. בהצלחה, הוא סופג 9 נזק, ויכול להחליט לאיזו משבצת, במרחק 2 משבצות, הוא נדחף מבלי ליפול שרוע.

תור שס.
OUT
הספינה, והרובוטים העכבישיים, נמצאים רחוק מספיק מכם כדי שהם לא יוכלו לתקוף אותכם, ואתם לא תוכלו לתקוף אותם.
 
שס רצה קדימה. כמו חבריה לקבוצה, היא הגיעה למסקנה שהמכונות האילו יגרמו למשהו לא נעים אם יתחברו יחד. היא משיבה לפריסק בטלפתיה.
''זה לא משנה כרגע, בואו נתמקד באחד הדברים שיהיה לנו קל לחסל."
Meta
תנועה - מגיע לקו ראייה עם הזרוע השחורה
התקפה
3+11=14
נזק אם פגע
7+3=10
 
IN
הקריסטל השחור פועם, ואתם מבחינים שההתקפות שפוגעות בזרוע פחות עוצמתיות משהן אמורות להיות, כאילו הן מאבדות מומנטום קצת לפני הפגיעה בה. הזרוע בקושי מצליחה להשאר עומדת, ונמלטת על נפשה. מזנקת אל תוך האדמה ומתחפרת- כף היד שלה מסתחררת במהירות.
הזרוע הלבנה מתחפרת גם היא, והמהורהר עולה השמיימה- אל מעבר לחור. זוג הזרועות נורות מהאדמה למעלה ביחד איתו, משני צדדיו, והוא מחכך שתיים מגפיו החרקיות, חסרות האצבעות. יוצר קול הדומה לקול נקישת אצבעות.

הילה קסומה מתחילה לזהור מסביב לזרועות המכאניות והן מתחילות לגדול, בקסם, עד שהן גדולות כמעט כמו ספינת הכוכבים המפורקת שלמעלה, וממשיכות לגדול, נהיות ארוכות יותר ממנה.
למטה, על האדמה, אש מבליחה מתחת לעמודים כשהמנועים שלהם נכנסים לפעולה והם נוסקים אל על. רפש שחור נע מהם, קופץ בזינוק שמחוזק בכוח טלקינטי מצד המהורהר אל הזרועות והספינה. גורר אותן למקומן הראוי- הידיים עוגנות את עצמן לצדי הספינה בעוד הספינה עצמה נוחתת- עם החרטום כלפי מעלה- כשהמנועים האחרוריים שלה נצמדים אל העמודים. הרפש משמש כחומר קושר שמדביק את הכל יחדיו.

'אני בטוח ש"הגנרלית" תהיה מרוצה.' מחשבתו משודרת היישר אל ראשכם, מותירה בהם תמונה שאין בה צל של ספק, של לאשונטה בעלת פסים אדומים על פניה, המשווים לה מראה כשל שטן. תמונתה של ליארה, הידועה גם כ"הגנרלית", המנהלת הכללית של מאראקס אבטחה.

לבסוף, המהורהר מרים את אחת מגפיו, ויחד איתה- עולה המבנה. החיבור של הזרועות לגוף הספינה מאפשר לו למקד את מבטו בחלק האחרון- בראש. סורגי האנרגיה מפסיקים לפעול כשהמהורהר נכנס דרך החור הגדול- שאתם מזהים כעת כפה- באמצע התעופה. ברגע בו הראש עולה ויוצא מפתח המערה, עשרות הכדורים הלבנים מזנקים פנימה. חלקם נגררים באמצעות הרפש. הם מכסים את זוג החורים הקטנים יותר, ארובות העיניים- יוצרים דבר שמזכיר עיניים חרקיות מורכבות,אך מגלגלי עיניים לבנים בעלי אישונים כדוגמת עין אנושית. הרפש הפרומגנטי מושך את הראש למקומו הראוי- על החרטום הקטום של הספינה- והסופר-רובוט הענקי מתמתח ונוסק למעלה, אל השמיים. הנזק שגרמתם לעמודים- לרגליים- ניכר בתעופה הזו, היא אינה חלקה כפי שהיו העמודים לפני ששרפתם אותם.

לא הפעלתם את המקרן. מחשבותיו של המהורהר מהדהדות בראשכם, חבל, זה אומר שאצטרך לכסות את העקבות שלי בדרך... מלוכלכת יותר. ה"קול" שלו הופך לעמום יותר ככל שהוא מתרחק.

META
הזרוע השחורה לוקחת את פעולת הנסיגה ונעה פעמיים את מהירותה מבלי לעורר התקפה מזדמנת מהמשבצת הראשונה שהיא עוזבת בתנועה הזו.
הזרוע הלבנה לוקחת 2 פעולות תנועה.

השלב הראשון של הקרב הסופי, הסתיים.

IN
עם מחשב כף היד שלה, פריסק מתניעה את מנועי הספינה שלכם מרחוק, מאפשרת להם להתחמם בזמן שאתם רצים במעלה המדרון שנוצר מהסלעים שנפלו בפתיחת החור שבמערה. מזנקים מסלע אל סלע ומגיעים, מתנשפים, אל פתח ספינת הכוכבים שלכם. הצבועה בצבעי הלבן והאדום של מאראקס.
אתם נכנסים אליה, כל אחד רץ אל העמדה שלו. מהי העמדה שלכם? והאם לקחתם איתכם את האדם קטוע הגפיים?
META
השלב הבא של הקרב הסופי יהיה קרב חלל!
בקרב חלל, כל דמות נמצאת באחד מ5 תפקידים:

  • הקפטן: הקפטן מעודד את הצוות ומתגרה באויבים. והוא היחיד שיכול לפעול בכל אחד משלושת השלבים של הקרב (ואפרט על זה יותר בהודעה הבאה). מיומנות המפתח שלו היא דיפלומטיה.
  • המהנדס: המהנדס עובד עם ליבת הספינה ושולט בניתוב הכוח, הוא יכול לתקן מערכות פגומות, ופועל בשלב ההנדסה. מיומנות המפתח של המהנדס היא הנדסה.
  • הרובאי: הרובאי מאייש את מערכות הנשק ומשתמש בהן כדי לנטרל או להרוס ספינות אויב. הוא פועל בשלב הנשק. מיומנות המפתח שלו היא רובאות- בדיקת רובאות משתמשת בתוסף ההתקפה הבסיסי שלו, או במספר הרמות שלו במיומנות הטיס, הגבוה מבין השניים. לתוסף הזה מוסיפים את מתאם הזריזות.
  • טייס: הטייס מתכנן את מסלול הספינה ומתמרן אותה או מבצע פעלולים מסובכים. מיומנות המפתח של הטייס היא מיומנות הטיס.
  • קצין המדע: קצין המדע משתמש במערכות המחשב כדי לזהות איומים, לבחור מטרות ולנווט בין סכנות. מיומנות המפתח של קצין המדע היא מחשבים.

בגלל שאתם ארבעה, תאלצו לבחור אם אתם מוותרים על תפקיד הקפטן, או על תפקיד קצין המדע. קצין המידע יכול להעניק לכם מידע על ספינת האויב, לשפר את ההגנות שלכם או את ההתקפות שלכם. קפטן יכול להעניק תוסף לבדיקות לבני ברית, פעולה נוספת לבן ברית, או לגרום למחסר לספינת האויב.



עריכה: לאחר בדיקה, מתגלה שיש שני תפקידים נוספים.

  • חובל ראשון: החובל הראשון עושה את העבודה השחורה. הוא מזנק אל פאנל התיקון, מסובב את ההגה בכוח, מיומנויות המפתח שלו הן אקרובטיקה ואתלטיקה.
  • קצין הקסם: קצין הקסם הוא תפקיד דומה מאוד לקצין המדע, רק שהוא משתמש בכוח המיסטי שלו על מנת לחזק את הספינה ולא במחשבים. מיומנות המפתח שלו היא מיסטיקה.
 
שס צועדת באיטיות בכבש העולה אל הספינה. היא נותנת לחבריה לחלוף על פניה, לרוץ למקומותיהם. היא מסיימת לעלות על משטח המתכת המרושת וכורעת ברך. ידה המשורינת מונחת על פאנל בולט מעט באריחים המשורינים של הרצפה. כל כבל חשמלי בגופה פועם לרגע, והפאנל נפתח בקול אוושה כמעט בלתי נשמע.

שס לוקחת נשימה עמוקה. היא מביטה בשאר, שכבר מתכוננים לפעול, ומביטה מטה - אל החשכה העמוקה, המוארת בפעימות העמומות של ליבת הכוח. החיוך הקודר שלה מותח את השתל עד שזה כמעט כואב.

היום, אני עושה טוב לעולם. היום.
בתנועה זריזה על גבול חסרת הזהירות, שס משליכה את עצמה אל תוך הבור, מתגלגלת על מפלס המתכת הנמוך יותר ורצה אל העמדה של ליבת הכוח, במקביל לאיזור ההגאים. הליבה פועמת מולה, גוש של אנרגיה זורחת עטויה בכבלים ומעצורים בצבעי אדום ולבן, הלוגו של מאראקס מהבהב בעדינות על פאנל הבקרה.
אוחזת בשתי ידיה בכדור המרחף, שס מרימה אותו לגובה העיניים ואוחזת את הסמל של המעסיקים שלה מול השתל הביומכאני שמוצמד לעיניה. השתל זורח לרגע, ואז מחשיך.

ואז כל החלל סביבה נצבע בהולוגרמות אדומות. שס מביטה סביב, מהנהנת לעצמה בסיפוק, ושולחת יד כדי להפעיל את מערכת האינטרקום, קולה מצרצר בין מסדרונות הספינה בעוד ההזדמנות הראשונה שלה שס לתקן את העולם השבור הזה נפרשת מולה.
''שס, עמדת מהנדס, מוכנה לפעולה. רות עבור.''


היא רק מקווה שזו לא תהיה ההזדמנות האחרונה.
 
נולין עומד לרגע המום.
"איך, איך, הספינה שלו חונה ליד הספינה שלנו?" הוא שואל. "צוות המכרה ידע שהמהורהר כאן ולא סיפר לנו?"

"ויסקוראלון", הוא קורא לפתע, נזכר בחברו שנזרק באלימות מהמפגש עם הכדור שהפך לראש המכונה. נולין רץ אליו ומסייע לו לעמוד על רגליו.

"אני לא יודע מה קרה עכשיו, אבל אנחנו חייבים לתפוס את המהורהר הזה לפני שהוא יגרום לעוד נ..." שטף הדיבור של נולין נעצר באחת בעודו נזכר באדם חסר הישע ובתחינותיו. ברעד קל הוא פונה לויסקוראלון ומבקש את עזרתו לסחוב את הקורבן האומלל לחללית.

לאדם עצמו הוא אומר בשקט, ידו מונחת על החזה של הקרבן בעדינות "אני חושש שנפלת קורבן לניסוי של מפלצת משוגעת, והסיבה שאתה לא מרגיש את הזרועות שלך היא שהן נכרתו. אבל על תדאג" הוא מוסיף עם חיוך מזוייף על פני, "אתה בחיים והבנתי שהזרועות הביוניות התקדמו מאוד בזמן האחרון, תוך זמן קצר תרגיש כיאלו הן יותר טובות מהזרועות המקוריות. מה שמך , אם אתה יכול להגיד"?
 
ויסקוראלון מרים את האדם, "אין לנו זמן לשיחות, חיים לזוז לספינה. אני אשים אותה במרפאה ברגע שנגיע" הוא שולח טלפתית בעוד הוא רץ קדימה, אל עבר הספינה שלנו. הוא מניח את האדם במרפאה, תחת שדה אנרגיה קטן שאמור לשמור שהנפגע לא פוגע בעצמו(או במקרה הזה, לא יעוף באוויר מהקרב שהולך להתרחש). הוא פותח צג הולוגרמי ומתחיל להפעיל סורקים, חיישנים ודברים שייתנו מידע.
"ויסקוראלון, עמדת איסוף מידע, מוכן לפעולה. רות עבור" הוא מוסר לכולם בטלפתיה. עוד חמישה צגים צצים סביבו, כולם נקלטים בעיניו החרקיות והוא מקליד בכולם בחריצות. הוא יידאג שהם יקבלו כל מידע שהם צריכים לפני שהם בכלל יצטרכו אותו.

META
לוקח את תפקיד קצין הקסם.
 
חזרה
Top