• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

טבח על האוריין אקספרס - עץ משחק [מו"ד 5, 3/3]

"אז אם סיימנו כאן, בואו נמשיך. לא נראה שהם רוצים לספר לנו משהו נוסף." ראת' אומר ודאש מהנהן ומסכים איתו. גם אם הם מסתירים מידע, אין סיבה לדחוק בהם- הם יגלו אותו במוקדם או במאוחר.
"אחד מכם יכול לבטל קסמים? נשמע שזו תהיה יכולת שימושית לזמן הקרוב." הוא שואל את בני בריתו מתוך הרכב.
 
"מוח וחושים חדים יספיקו. אשף לא מרוכז ימות מסכין בנקודה הנכונה, ככל בן תמותה אחר." אומר לוקשייר.
"ובכן, אני משער שההתקלות הזאת הסתימה, אם אין לנו עניין נוסף בחניה הזאת, יתכן שידידנו הנוקשה מהצבא צודק ועלינו להמשיך בדרכנו."
 
הליידי שער חול מביטה בכם בחשדנות ''סלחו לי אם אתשאל אותם בעצמי, המחפשים לא בדיוק מקובלים על כולם בקוהרבייר - יתכן שהם יענו לאחת משלהם בצורה יותר כנה.''
היא מסמנת לכם להתרחק לכיוון הרכב, ומתקרבת לראשון למחפשים. היא מנהלת איתו שיחה בקולות מהוסים.
לאחר כמה רגעים של שיחה אתם מבחינים באחד המתלמדים ניגש אל המורה שלו והגבירה שער חול, והוא שולח יד אחת קדימה באיטיות. אדים שחורים מתערבלים בין האצבעות שלו בעוד הוא מושיט אותן באיטיות מתוך השרוול הארוך והדק שלו, לכיוון הצלעות התחתונות של הגבירה.
 
צ'אנק חוזר בחזרה לקרון בזעף, תוהה לעצמו אילו סודות מוזרים הליידי מסתירה. אף על פי שאינו שותף לחשש של לוקשייר מהכת של וול, הוא אינו אוהב שמדחיקים אותו מהשיחה, והוא מנסה לחדד את אוזניו, במטרה לשמוע את שיחתם של המחפשים.
כאשר הוא רואה את פעולתו של המחפש, ידיו מושטות במהירות לעבר חרבותיו. "יש סיכוי שצדקת, חליפאי. יכול להיות שלא הייתי צריך לתת להם את הנשקים".

meta
בדיקת הבחנה כדי לשמוע את השיחה - 1ק20 + 5 + 1ק4 = 26

מכין פעולה במידה והליידי מראה סימני מצוקה. אם זה אפשרי להכין פעולת בונוס, אני נכנס לזעם ברגע שהליידי מראה את סימני המצוקה. אם לא, צ'אנק ילך לכיוונה במהירות הגבוהה ביותר האפשרית.
 
Meta
אי אפשר להכין פעולת בונוס, אתה יכול להכין את התנועה שלך.
In
צ'אנק שומע אותם מדברים. הוא שומע הרבה מאוד מלמולים בטון מתנצל מצד הגבירה שער-חול, אמירות דתיותב והחלפת ברכות. לאחר מכן, ראש המחפשים לוחש לה על ''חוסר הכבוד'' שהקבוצה הפגינה, והיא מתנצלת בשנית. הוא מספר לה את מה שהוא סיפר לכם...בהבדל משמעותי אחד. צ'אנק לא ממש מבין למה הכוונה, אבל ראש המחפשים רוכן קדימה ולוחש.
''הנשר האפור קורא שנית''.

לרגע אחד, נראה שההודעה מוציאה אותה מאיזון. ברגע הזה, אחד המתלמדים מניף לכיוון הגבירה לחש אפל וקטלני. ניקולא, שלמד לזהות לחשים נקרומנטיים כחלק מהאימון שלו בקרנאת', מזהה את טופרי הצל השחורים שעוטפים את אצבעותיו - מדובר בלחש שמטרתו לשאוב את כוח החיים של המטרה, ולהעביר אותו למטיל הלחש.
Meta
מדובר בלחש מגע ערפדי.
 
ניקולא שולף את האקדח שלו בקלילות, "מהירות הרוח... המרחק..." הוא מלמל בעודו טוען קליע זוהר לאקדח שלו. "הבדלי המרחק והגובה, שלוש מעלות בזווית." הוא אומר האקדח שלו מכוון לעבר הראש של הבחור שעומד לגעת בליידי. מכוון אותו דרך עינו הטובה בעוד יציר המשמר שלו נדרך.
"תפוס." הוא מורה לו ויורה, וקליע נותה נורה מהאקדח שלו, משאיר סימן של אור בוהק על הבחור בו הוא פוגע, כדור נוסף נורה באותו הרגע, מלווה אותו.
META
מטיל Branding Smite כפועלות בונוס, ההתקפה הבאה שלי עושה עוד 2ק6 נזק בוהק וגומרת למטרה להפיץ אור ולא להיות מסוגלת להיות בלתי נראי.
התקפה
זריזות כדי לפגוע לפני שהלחש פוגע 14+2= 16
12+8=20 סה"כ.

התקפה שנייה (יש לי extra attack וההקסמה של הנשק שלי מאפשרת לי לתקוף מס' פעמים בסיבוב למרות שזה נשק טעינה)
10+8=18.

נזק התקפה ראשנה
13 נזק חודר,
נזק התקפה שנייה
15 נזק חודר.

אם לפחות אחת ההתפקות פגעו, עוד
7 נזק קורן

יומזה- 15
 
היריות של ניקולא פוגעות בכף היד של המחפש ואז בכתף שלו, חורכות דרך בהבזק של אור שמטיח אותו אל הקרקע. נושם בקושי, הוא פולט חרחורי בהלה וכאב בעוד הוא מזדחל חזרה לתוך הקבוצה. ראשון המחפשים והליידי מסתובבים לכיוונכם.

היא מסתכלת בכעס על הגוף המוטל על הרצפה ''מה זה היה אמור להביע? אני לא יודעת מה למדת באגף החקירות הקרנאת'י, פה אנחנו לא יורים באנשים סתם כי הם לא הגיבו לחקירות שלנו!"
 
צ'אנק מזדרז לעמוד לצידה של הליידי, חרבותיו שלופות. "צ'מעי, אבא שלך יתלה אותנו אם אנחנו נרשה למשהו לקרות לך. ברגע שזיהינו את מה שהבחור ההוא עשה, הבנו שמשהו פה חשוד". הוא קד קידה קצרה לעבר ראש המחפשים, אך עיניו נותרות ממוקדות בחבורה. "אני מצטער, ידידי. אך נראה שיש לכם מתחזה בקבוצה".
 
לוקשייר שלף את האקדח שלו, והחל לחשב במהירות, זויות ופניות, אבל או שהיסס מדי, או שהאחרים היו זריזים ממנו.

לוקשייר מנסה להתחבא בצל הקרון, ולתפוס זווית מוצלחת יותר

התגנבות
[dice:1pcskv3]738353:0[/dice:1pcskv3]
 
טרביס מנסה להרגיע את מה שקרה כאן, אין שום סיבה שזה צריך להתפתח לקרב, אבל הוא נשאר מאחור, אם יהיה פה קרב הוא לא ישרוד יותר מידי זמן מקדימה."כולם, בואו נירגע. נתפזר כל אחד לדרך שלו, אתם לא תשרדו קרב ואחריו הליכה של ימים בשלג, ולנו יש עוד מבצע לבצע."
 
"אתם רציניים?" שואל ניקולא. "הבחור ניסה לפוגע בה, זה לא סיטואציה של "כל אחד הולך לדרכו"" הוא אומר. האקדח שלו נשאר מכוון. "מכאן והלאה כל אדם שעלול להיפגע בגללם - הדם שלו על היידים שלכם." הוא אומר ומפנה את זה לטרביס במכוון.
 
הגבירה שער חול מסתכלת על האנרגיה הנקרומנטית שמתאבכת מידיו של הפצוע ששותת דם לרגליה, ובתנועה חלקה פוסעת לאחור ושולפת פגיון מחגורתה, תופסת מרחק בטוח מקבוצת הנוודים.
"אני אולי לא מומחית לקסם, אבל כן ראיתי כמה דברים בחיי" היא מהנהנת בתודה לכיוון ניקולא "יש לכם שלוש שניות להסביר את עצמכם לפני שאתם הופכים את הבת של אחד הגנרלים החזקים בקרנאת' לאויבת שלכם."

האיש הזקן נאנח. "באמת קיוויתי שנוכל לעשות את זה בשלום...למרבה הצער, יש לנו רכבת לתפוס". הוא רוקע במטהו על השלג, ועורקים של כוח אפל מתחילים להזדחל תחת המעטה הלבן. "קחו את הקרונית."
והאנשים שלו מסתערים קדימה.
meta
הגבירה שער חול קיבלה 21 ביוזמה, אף אחד מהאויבים לא קיבל גבוה יותר ולכן היא פועלת ב"בלוק התורות" הראשון. היא מנצלת פעולת בונוס בשביל נסיגה, תנועה בשביל להתרחק, ופעולה רגילה בשביל חמיקה.

צ'אנק מתמקם בסמוך ל"חור" בקבוצת המחפשים, איפה שהאישה עמדה עד לפני רגע. לוקשייר בסמוך לקרונית. כל השאר, תמקמו את עצמם כיפשהו בין הקרונית לקבוצה, אבל לא בסמוך לקבוצה.

נא לגלגל יוזמה ולערוך בטבלה.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/10xIwfiuljhm3V3tOIZawLLgHjOAfgOwEXIWd1wFrzSY/edit?usp=sharing
 
ראת' מזנק היישר על דאש כשהוא שומע את הקרב מתחיל. הוא לא שמח על זה, הוא מאמין שהם היו יכולים לפתור את המצב בדרך אחרת- דרך שלא תסכן אותם. אבל כל זה לא משנה יותר, הקרב התחיל. עכשיו, רק צריך לשרוד. מי שישרוד יותר, ינצח. וראת' עדיין לא הפסיד.
"אל תזוזו." הוא אומר בקול מהדהד, מצביע על המחפשים עם חרבו. חבריו, מסביבו, בלתי נראים, בלתי מוחשיים, אצים לעזור לו. זרועות ערטילאיות עולות מהאדמה, תופסות את קרסוליהם של המחפשים. זרועותיהם של חבריו שנפלו, בקרב ובחרב, במלחמה האחרונה ובשנתיים שעברו ממנה. ראת' תמיד היה מחובר לרוחות, הוא תמיד הרגיש את כעסן בילדותו, אבל זו הייתה המלחמה שיצרה כל כך הרבה רוחות שנקשרו אליו.
META
יוזמה לראת': בגלל המאפיין "חוקר טבעי", לראת' יש יתרון בגלגולי יוזמה. 19 יוזמה בגלגול הגבוה.
יוזמה לדאש: 9.

כתנועה, ראת' עולה לרכב על דאש. הוא נותן לדאש לשמור על השליטה, מה שאומר שדאש שומר על מקומו בסדר היוזמה ולא מקבל אף הגבלה על פעולות.

כפעולה, ראת' מטיל Entangle בJ, K, L ו-M מספר 15-18. כל יצור במשבצות הללו צריך לגלגל הצלת כוח בד"ק 13, או להיות מרוסן למשך דקה או עד שהריכוז של ראת' יישבר, מה שיקרה קודם.
כפעולה, יצור המרוסן על ידי הזרועות יכול לבצע בדיקת כוח בד"ק 13 ובהצלחה להשתחרר מהריסון.

המהירות של יצור מרוסן יורדת ל0, התקפות כנגדו מקבלות יתרון בעוד התקפות שהוא מבצע מקבלות חסרון, ויש לו חסרון בהצלות זריזות.
 
צ'אנק מתייצב במהרה על יד הליידי, חרבותיו שלופות. "ידידי?" הוא שואל בשקט, פניו מתעוותות בזעם. "ידידי?" הפעם קולו כבר הופך לצעקה, והצעקה נראית כבאה ממקום כלשהו בתוך תוכו של צ'אנק.

והסימן שלו נדלק. כל גופו של צ'אנק מפיץ קרינה זוהרת ברחבי האזור, קרינה שמופצת גם לעבר חרבותיו, מתמזגת איתם, כאשר צ'אנק מכה באמצעותם את חברי הכת. "זה בשביל ניקו". הוא אומר, בעודו מצליף בחרבו לעבר ראש המחפשים. "וזה בשביל אב-", הוא עוצר לרגע, מתמהמה. "וזה בשביל גראנלוז!"

meta
נכנס לזעם כפעולת בונוס, משמע שאני מקבל יתרון לבדיקות והצלות כוח, עמידות לנזק רגיל, ו+2 לגלגולי הנזק.
נותרו 2 שימושים, מתחדשים במנוחה קצרה.

לאחר מכן, מתקיף את ראש המחפשים פעמיים (אני מטיל גם קובייה ליתרון, במידה והלחש של ראת' עבד):
1ק20 + 6 = 12
או
1ק20 + 6 = 12

אם פגע:
1ק8 + 5 = 7 נזק חותך ועוד 1ק6 + 2 = 8 נזק קורן

והתקפה שנייה:
1ק20 + 6 = 14
או
1ק20 + 6 = 21

אם פגע:
1ק8 + 5 = 13 נזק חותך ועוד 1ק6 + 2 = 5 נזק קורן
 
חזרה
Top