• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ משחק (מו"ד 5, 3/3)

לאנה מתמלאת כוח מהשירה המוזרה של האורקל, היא מביטה ממקום מחבואה ורואה שאין לה אפשרות להטיל לחשים חזקים יותר מבלי לפגוע בחבריה, ולכן ממשיכה לירות חזיזי ברק לכיוון הגולגלות.

META
פעולה ראשית - מטילה חזיז ברק על גולגולת 1. 8, מניחה שפספוס.
מנצלת 2 נקודות כשף כדי להטיל חזיז ברק נוסף בתור פעולת בונוס. 17+6=23, בפגיעה 6 נזק ברק.
 
הדמות הכחושה מזדקפת במקומה לפתע, וקול שאיפה גבוה נשמע מכיוונה, יחד עם הקול בראשכם האלים שואבים כוחם מנשמותיכם, בני תמותהההה, ולפתע האנרגיה שלכם עוזבת את גופכם, מותירה אתכם כמעט חסרת אונים מול האויב, כשם שהוא נהיה חסר אונים מולכם.

META
גורל האורקל: כל הנוכחים באולם סובלים מחיסרון להתקפות וגלגולי הצלה.

תנועה:
גולגולת 1 נעה לE9.

התקפות (עם חיסרון):
קרן אש נגד סולסס: 8

קרן אש נגד רומולוס: 13

קרן אש נגד לאנה: 15
11 נזק בפגיעה.

קרן אש ארים: 15
9 נזק בפגיעה.


גולגולת 2: 3
גולגולת 1: 22
מגן היער: 54

תור רומולוס.
 
8 בהצלה נגד עירוון, אני עדיין עיוור.

רומאלוס מקקלל חרישות, הוא מרגיש כיצד האורקל גם מפריעה לו, אבל הוא חומק מקרן האש שנורית לעברו, הוא עוצר ומקשיב, שומע את פעימות ליבם של הנמצאים, את רחשי הרוח נוגעים בהם, והוא יודע איפה המטרה שלו נמצאת, הוא מזנק לאווויר ונחות לצד שומר היער, מכה בו כמו ציפור טרף.
META
הישרדות בשביל לאתר את שומר היער -8+5=13. הצלחה
מטיל מכת ציפור טרף Zephyr Strike, התנועה שלי בתור הזה לא מעוררת מזדמנת ואני מקבל יתרון להתקפה הבאה שאני עושה. כמו כן אני מקבל עוד 30 פיט לתנועה.
התקפה (בלי חיסרון כי יש יתרון שמנטרל) 19+6=25.
9 נזק.
 
הרוח שרומולוס יוצר סביבו, יחד עם חושיו החדים, מאפשרת לו להנחית מכה מדויקת וקטלנית על המטרה. הוא אמנם לא רואה, אבל הוא מרגיש את הפגיעה.

META
גולגולת 2: 3
גולגולת 1: 22
מגן היער: 63

תור ארים.
 
ברגע שהמטה של ארים נוגע במגן היער, להבות מזנקות מעורו אל המטה, ומהמטה לגופו של ארים, חורכות אותו.
כיגן ולומן מצליחים בינתיים להנחית מכות נוספות על גולגולת, מרחיבים את הסדקים מסביב לעיניה.

META
מגן היער מטיל כתגובה Hellish rebuke.
ארים צריך להצליח בהצלת זריזות (ד"ק 13), או לספוג 14 נזק אש (חצי בהצלחה).

גולגולת 2: 13
גולגולת 1: 22
מגן היער: 71

תור סולסס.
 
סולסס נפגע מחרבו של הבוגד ובתגובה משחרר שאגה אדירה בניסיון לפגוע בו ולבלבלו כדי שיפסיק את הלהבות שאינן מרפות מסולסס ואוחזות בבגדיו, אך למרות הלהבות הוא מצליח להדוף את קרן האש בפעם השנייה.
כשסולסס מבין שהלהבות ממשיכות לפגוע הוא מבין שאין לו ברירה ולוקח כמה צעדים אחורה וכדי אפשר זאת הוא מורה לאלת הברקים שזימן להתקרב לבוגד ולהכותו בפעם השלישית, מה שמשאיר אותו פגיע להתקפה מצידה של הגולגולת. לאחר שסולסס נתקל בקיר החדר הוא מבין שאינו יכול להתרחק יותר ולכן הוא מנסה להרחיק את אויביו ממנו כשהוא דופק את ידו במגן ויוצר בום על-קולי עם הדף הרסני.

META:
מאחר והפעולות האלו הן לפני תור האורקל אז ללא חיסרון.
ריכוז: 15+2= 17 מול 14 הצלחה
תגובה: זעם הסערה: 6 נזק רעם הצלה זריזות מול 14 לחצי.

תחילת התור:
נזק אש: 1
בונוס: נשק רוחני. תנועה לH6. התקפה: 13|18 +6=19 נזק: 2+4=6 נזק כוח.
תנועה: לL8 - חוטף מזמנת מגולגולת להבה 1 (וגם מגן היער, אבל הוא ניצל תגובה). במידה וסולסס נפגע הייתי רוצה לנצל תגובה (של הסיבוב הזה) לזעם סערה נוסף.
פעולה: לחש דרג 1: גל רועם(Thunderwave) - גולגולת להבה 1 ומגן היער חוטפים 14 נזק רעם ונדחפים 2 משבצות. הצלת כושר (מול 14) לחצי ולא נדחפים.
הצלה: 2|15=2 כישלון

נק"פ: 21/31
לחש דרג 2: 1/3
לחש דרג 1: 2/4
זעם הסערה: 3/4
מנוצל:
חנית של ברק
זעם הרסני
 
מגן היער שואג בזעם וכאב. הוא מתרכז לרגע בודד, ולהבות יוצאות מתוך הגולגלות, עוטפות אותו ומעניקות לו אנרגיה. הגולגולת שליד האורקל רועדת לרגע, והופכת בקול קרקוש לערימת אפר.
"חשבתי שעשיתי מספיק כדי למגר אותך, אבל מתברר שאני צריך לעשות יותר!" הוא מרים את ידו, ושלוש קרני אש נורות ממנו לכיוון סולסס ורומולוס, פוגעות באדמה לידם ומתיזות רסיסי שיש על פניהם.

META
ללבות את המדורה: כפעולת בונוס, מגן היער מקבל מכל גולגולת ברדיוס 30 פיט נק"פ השווה ל1ק10+מתאם החוסן של הגולגולת. סה"כ הוא מרפא 12 נק"פ.
כפעולה רגילה, מגן היער מטיל קרן חורכת ומבצע שלוש התקפות. שתיים כנגד סולסס ואחת כנגד רומולוס:

התקפות נגד סולסס:
1ק20 + 4 = 5
1ק20 + 4 = 8

התקפה נגד רומולוס:
1ק20 + 4 = 13

גולגולת 1 חוסלה.

גולגולת 2: 21
מגן היער: 79

תור לאנה.
 
לאנה מעצבת מולה רוחות אשר מגנות עליה מקרן האש, אך היא כמעט נופלת אחורה כשהאורקל שואבת את כוחה ממנה. "מה בשם כל הגלים..." היא ממלמלת לעצמה, תוהה באשר לבגידה זו. אך אין לה הרבה זמן לחשוב - עליהם לסיים את החבר האכזרי של סוללס.
אחרי שהגולגולות מחוסלת, לאנה יוצאת ממחבואה. היא שולחת שתי אצבעות קדימה, וחזיז ברק חזק ומהיר מפלח את האוויר, נורה לכיוונו של שומר היער. אם הוא לא יצליח לעמוד בלחש, שומר היער יחושמל עד ניוון שרירים, מה שיאפשר לחבריה של לאנה כמה רגעים כדי לחסל אותו אחת ולתמיד.

META
תגובה - מטילה מגן כדי לחסום את קרן האש.
תנועה - זזה לH8
פעולה ראשית - מטילה Hold Person על שומר היער. הוא צריך להציל הצלת חוכמה ד"ק 14 או להיות משותק למשך דקה (הוא יכול לחזור על ההצלה בסוף כל תור).
אם הוא משותק, הוא נטוע ולא יכול לזוז או לדבר, נכשל אוטומטית בהצלות זריזות וכוח, התקפות נגדו נעשות ביתרון והתקפות קפאפ נגדו הן אוטומטית קריטיות.
 
לרגע נראה שהברקים של לאנה לא משפיעים על מגן היער. אך הרגע הזה חולף, ולפתע הוא עומד במקומו, חסר אונים.
בינתיים, פיה של האורקל נפער לרווחה, ועשן סמיך יוצא ממנו, ממלא את האולם במהירות לא צפויה. העשן מכביד על ראייתכם, מונע מכם לכוון את התקפותיכם כראוי.
הגולגולת הנותרת, בינתיים, שמה לב למצב החדש של מגן היער, וממהרת לעזרתו. כיגן מצליח להשחיל עוד הנפת חנית אחת לפני שהיא מתרחקת. היא מציצה מבין העמודים, וקרן אש נורה מפיה לעבר רומולוס, מתפוצצת בפניו. עוד קרן אש נורה לכיוון לאנה, אך זו חולפת על ידה.

META
מגן היער נכשל בהצלה.
גורל האורקל: האולם מתמלא בערפל כבד, להתקפות טווח ובדיקות תפיסה מבוססות ראייה יש חיסרון.

גולגולת להבה 2 נעה לG7. היא יורה קרן אש אחת נגד רומולוס, וקרן אש נגד לאנה.
נגד רומולוס:
1ק20 + 5 = 25 (20 טבעי)
נזק: 23 נזק אש.
נגד לאנה:
1ק20 + 5 = 10

גולגולת 2: 32
מגן היער: 79

תור רומולוס.
 
רומלוס פוקח עיניים בדיוק כדי לרואת את קרן האש פוגעת בו. הוא נדחק לאחור בכאב, גופו שוב מלא כוויות והוא שוב דואב. אבל הוא חושק שיניים. "בחיי שאני שונא את הגולגולת האלה!" הוא צועק ורץ קדימה שוב, חרבו משאירה שתי חתכים כבדים במגן היער. בתקווה שגם מסיימים את זה.

META
16 בהצלה נגד עיוורון, הצלחה.
רומלאוס על 2/31 נק"פ.

התקפות (עם יתרון וכו) 20 טבעי בגלגול הגבווה (יאי?) - 19 נזק.
פעולת בונוס- התקפה עם הקצה השני- 21 סה"כ, 17 נזק.
 
שני החתכים הכבדים גורמים למגן היער לקרוס על הרצפה מותש ממכות הפלדה והחשמל.
הגולגולת האחרונה צווחת בקול רם בעודה מתפוררת לאפר, ולאחריה דממה.
הערפל מתפוגג, ואתם מרגישים שהמקור לכל המהומה שנוצרה, האורקל, מתחיל להירגע, פחות לוחץ על מוחכם. אבל האורקל פותחת את פיה, ומתוכו יוצא אותו קול חרישי ששמעתם בראשכם, מרעיד את אוזניכם ומצרר את גווכם:
"הרודף נלחם באש ולזמן קצר,
אותה הכניע ועליה גבר,
לשיש האדום נכנסו בלא יודעין,
על הדברים שיש לעולם להצפין,
שמעו והחכימו,
על מה שנפשותיכם עוד לא יפנימו.
 
רומלאוס כושל מעט ברגע ששומר היער נופל. נראה שהוא כמעט שוקל לירוק על הבחור אבל הוא עוצר בעצמו. "תישאר למטה." הוא מורה לו בזעם. "אני חייב לציין." הוא אומר לאחרים, "דקרו אותי, הכו אותי, ירו בי חצים ואפילו פעם אחת נפל עלי מישהו מקומה גבוהה יותר. אבל מהרגע שפגשתי אתכם אני מוצא את עצמי נשרף יותר משאדם אמור למצוא את עצמו נשרף." הוא מחזיר את החרב שלנו לנדן. הוא נושף אוויר, ברור שכואב לו והוא רוצה להפסיק, אבל בנתיים הוא על עדי אדרנליין טהורים. "מה עכשיו?" הוא שואל.
 
"האש היא האויב הגדול של היער." סולסס אומר בתשובה לדבריו של רומלאוס וחוזר לחכות, ממתין בסבלנות שהאורקל תמשיך בדבריה, שהבוגד יתעורר כדי שיוכל לשאול אותו שאלות או שהחקלאי הזקן יאמר מה הוא רצה מהאורקל.
 
חזרה
Top