• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 חדשות הכרוז ההכרזה על Icewind Dale: Rime of the frostmaiden

מכשפי החוף הכריזו לפני מספר ימים באופן רשמי על ההרפתקה החדשה של מבוכים ודרקונים בממלכות נשכחות - Icewind Dale: Rime of the Frostmaiden. כמו המוצרים האחרונים של מכשפי החוף, מדובר ביותר מספר אלא מיני-קו מוצרים. ההרפתקה עצמה היא לדרגות 1-12 ומשלבת גם אלמנטים של אימה בהרפתקה. היוצרים טוענים שחלקים ממנה היא בהשראת "The thing".
הספר מכיל 320 עמודים, ויצא לאור באמצע ספטמבר. ניתן לשחק בזה כמערכה או לשחק בהרפתקאות הנפרדות באופן עצמאי.
SOME SECRETS ARE WORTH DYING FOR
Feel the cold touch of death in this adventure for the world’s greatest roleplaying game.

In Icewind Dale, adventure is a dish best served cold.

Beneath the unyielding night sky, you stand before a towering glacier and recite an ancient rhyme, causing a crack to form in the great wall of ice. Beyond this yawning fissure, the Caves of Hunger await. And past this icy dungeon is a secret so old and terrifying that few dare speak of it. The mad wizards of the Arcane Brotherhood long to possess that which the god of winter’s wrath has so coldly preserved—as do you! What fantastic secrets and treasures are entombed in the sunless heart of the glacier, and what will their discovery mean for the denizens of Icewind Dale? Can you save Ten-Towns from the Frostmaiden’s everlasting night?

Icewind Dale: Rime of the Frostmaiden is a tale of dark terror that revisits the forlorn, flickering candlelights of civilization known as Ten-Towns and sheds light on the many bone-chilling locations that surround these frontier settlements.
icewind-dale-rime.jpg
אחד מהדברים המעניינים בהרפתקה זו מכאניקה חדשה של סודות דמות, הכוונה לקלפים (כנראה) שהמנחה מחלק לשחקנים בתחילת המשחק ועליהם פרטים על השחקנים. השחקנים יכולים לבחור לשתף או לשמור לעצמם. נשמע כמו מכאניקה חמודה להוספת עניין לדמות ולמשחק.

בנוסף לספר יוצאים גם:
- גרסת פלטינום להרפתקה עם שלל תוספות. https://www.beadleandgrimms.com/platinum/frostmaiden
- קוביות ייעודיות https://dnd.wizards.com/products/tabletop-games/rpg-products/icewind-dale-dice
- סט מיניאטורות חדש https://dnd.wizards.com/products/tabletop-games/miniatures/icewind-dale
 
The oldman אמר/ה:
ניתן לשחק בזה כמערכה או לשחק בהרפתקאות הנפרדות באופן עצמאי.
לא ראיתי פרסום כזה. מהמידע ששוחרר, נדמה שהמבנה הוא כמה משימות קטנות שאפשר להגיע אליהם בסדר שונה (דובר על קצת פחות מ-30 "אתרים" בבקעה שכל אחד מהם מחזיק סשן אחד של משחק) אבל כולן נועדו לקדם את הדמויות אל שני מבוכים גדולים.
נראה לי שהמבנה יהיה דומה יותר לקללתו של סטרהאד מאשר לאוצר מלכת הדרקונים. מדובר גם בכותב של קללתו של סטרהאד שהיה הכותב הראשי גם כאן.
 
יכול להיות שהניסוח שלך יותר מדויק, אבל להבנתי כל אחת מהמשימות / אתרים גם ניתן לשימוש כעומד בפני עצמו. השאלה האם זה גם עוטף במסגרת של הרפתקה עצמאית או פשוט אפשר לקחת את המשימה ולהמציא לה רקע ומניעים לדמויות.
 
קשור לסדרת הספרים "בקעת רוח כפור". זה מתריש באותו אזור, ישנם אותם עשרה כפרים עם מועצה משותפת, וכנראה שיש גם עלילת צד עם שברים של מגדל הקריסטל מהספר הראשון בסדרה.
לא ברור אם הדמויות מהסדרה יופיעו כדב"שים. אני מנחש שלא, אולי קצת name dropping
 
יותר מדויק להגיד שהמחירים באמזון (לפחות בתקופת השילוח חינם) הם זולים משמעותית מכל מקום אחר :) לפחות מהנסיון שלי בישראל המחירים שלהם סבירים בהחלט.
בהצלחה שם - לדעתי הם גם מציעים הנחה אם עושים הזמנה מוקדמת.
 
חזרה
Top