• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ברוך השב?

שלום לכולם!

חלקכם מכירים אותי בשם המשתמש הישן שלי, הח'אן הטטרי, חלקכם מכירים אותי בשמי האמיתי, איתן. חלקכם, מן הסתם, לא מכירים אותי עדיין :D

הייתי ממש פעיל פה לפני ארבעה חודשים - וואו, מדהים כמה דברים קרו מאז - ואז פרשתי מכל תחום משחקי התפקידים, כמו גם מהרבה תחביבים אחרים שהיו לי, פשוט כי כבר לא חשתי צורך בהם, ומצאתי דרכים חדשות, טובות יותר, לנצל את הזמן שלי.

הגישה שלי לדברים השתנתה בחודשים שעברו, ובין השאר - הבנתי שהרצון להמציא עולמות חדשים ומופלאים (שלא עזב אותי עד הסוף) הוא לא דחף חוטא שאני אמור להיאבק בו, אלא דווקא מתנה מאלוהים, והוא מצפה ממני להשתמש בכישרון שהוא נתן לי כדי לפאר אותו ואת שמו. כמובן שאני לא הולך לחזור על טעויות שעשיתי בעבר - אני בונה עולמות כשהעיניים שלי ממוקדות בו, לא בעצמי, וכמובן שאני לא נותן לזה ''לטרוף'' את כל הזמן שלי - אבל אני בהחלט חזרתי לתחום המצאת העולמות.

התחלתי לאחרונה פרויקט חדש בנושא - כרגע יש לי רק טיוטה ראשונית דהויה, אבל בעזרת האל, אני אתמיד עם זה מספיק כדי לראות את זה מתפתח לעולם חי וצבעוני. אם אלוהים נתן לי כישרון מסוים, הוא מצפה שאני אחלוק אותו עם אחרים, לא אקבור אותו במגירה שלי, ולכן - החלטתי להתחיל ולפרסם את העולם הזה כאן בפורום.

אבל לפני שאני מתחיל בפעילות… ובכן, כשעזבתי, השארתי פה הרבה מאוד עניינים לא פתורים. לא יהיה נעים לסגור את זה, אבל עדיף מאוחר מלעולם לא, ובכל מקרה - אני אמור לקחת אחריות על המעשים שלי גם כשלא נעים.

[mention]העוג הברברי[/mention]
[mention]Nextorl[/mention]
[mention]Quorrion[/mention]

במבט אחורה, אני מעריך את הסבלנות שלכם - כי אין לי מושג איך סבלתם אותי בשרת הדיסקורד של הנשגבים יותר מיומיים וחצי. הייתי אדם מגעיל ומתנשא, שבטוח שלהתווכח לשם הויכוח גם כשלכולם מזמן נמאס, לרסס באמירות צדקניות על כל נושא אפשרי, ואז לסגת בגישה פסיבית אגרסיבית, זה רצון אלוהים. התיימרתי לייצג אותו, אבל האמת? אני אפילו לא הכרתי אותו. הייתי בטוח שאני צדיק גדול, אבל במבט אחורה, אני מבין עד כמה אני רימיתי את עצמי. הייתי שקוע בשנאה גאוותנית וצדקנית, ובסופו של דבר זה הגיע למצב שבו הדעות שלי הן פשוט תגובת נגד אחת גדולה, בלי שום דבר משל עצמן להציע.

דרושות פסקאות שלמות כדי להתנצל כראוי על כל מה שעשיתי, אבל בתמצות - אני הייתי אדם צבוע, מגעיל ומתנשא, ואני מבקש את סליחתכם על כל הצער, הגועל והכעס שהסבתי לכם.

[mention]המגדל הבודד[/mention]

אני באמת מצטער על כל הצער והאכזבה שהסבתי לך - כמנחה, כשחקן, וכמי שהביא בסופו של דבר לקריסת ''ההתפרקות'' - ומבקש את סליחתך על כך.

[mention]dragonian[/mention]

אני מצטער על כל הצער והאכזבה שהסבתי לך בסגירת ''אש וברזל''.

בהזדמנות זו, אני רוצה לבקש גם את סליחתם של כל המנחים שרציתי להירשם למשחקים שלהם, כשעמוק בפנים ידעתי שאני לא הולך באמת ללמוד את השיטה, ובסופו של דבר - לעוף, או לפוצץ את המשחק. מבקש את סליחתכם על האנוכיות שלי.

כמו כן, אני רוצה לבקש את סליחתם של המנהלים, על כל הפעמים בהן הפרתי את חוקי הפורום ואז הצדקתי את עצמי, במקום להודות בטעות. בעזרת האל, זה לא יחזור על עצמו.

אלו הם, למיטב זכרוני, כל הקצוות הפתוחים שנשארו לי לסגור. אין לי כוונה, עניין או צורך לחזור לרמת הפעילות שהיתה לי בעבר; אני אסתפק בלפרסם את הפרויקט שלי, ומדי פעם לקרוא סיפורים של אנשים (ואולי גם אכנס לדיונים - אני מתלבט בנושא).

בנוגע לפרויקט - אני עדיין בדילמה לגבי כמה שאלות, ויותר מאשמח לעזרתכם:
  • לאיזו רמת פירוט לרדת? להסתפק בלתאר את רכס ההרים ואת הים העשיר בדגים, או לפרט על הלוחות הטקטוניים וזרמי הים הקרים שגורמים לכך? או שילוב של השניים?
  • באיזה סדר כדאי שאפרסם דברים? ממה כדאי שאתחיל?
  • האם לפרסם בעץ כאן, או באתר נפרד? - למיטב הבנתי הדלה את הנושא, זה לא כזה מסובך לבנות אחד, אבל אולי אני טועה…

תודה רבה על הקריאה, ויום נפלא לכולם! :p
 
אוקיי, בדיעבד, אני מבין שהתנסחתי בצורה פוגענית ומזלזלת - בטעות, אני מבטיח! אני אומנם לא מתחבר לתחביב, אבל אתם נהנים מזה, ואני מצטער על שהתנסחתי בצורה מזלזלת. אני צריך לשים לב בפעם הבאה לדרך ההתנסחות שלי...
עריכה: החלקים הבעייתיים נמחקו.
 
ברוך השב
אני מודה שבאופן כללי אחרי מספיק שנים אני כבר לא מתרגש מלראות נושאים של ״אני עוזב!״ או ״חזרתי״ - זה כנראה עניין של גיל 😉 מאמין שאני לא היחיד בייחוד שלפעמים מה שלנוער נראה דרמטי למבוגרים זה לא כלכך מרגש.

בנוגע לשאלות שלך:
- לא ממש מעניין אותי לדעת על הדגה או על הלוחות הטקטוניים. מעניין זה סיפורים ועולם.
- ממה שנראה לך נכון כל עוד זה לא פרטים קטנים. זה צריך להיות מעניין ומרגש, בין אם זה כפר מקומי או סיפור היווצרות העולם.
- אתר זה פרויקט בפני עצמו שלא קשור ליצירת עולם. זה דורש הרבה השקעה גם בלימוד בניית אתר וגם במשיכת קהל אליו.

נ.ב. למה פתחת משתמש חדש? אם אתה רוצה להחליף שם, פשוט תבקש.
 
שלום לכולם!

The oldman אמר/ה:
אני מודה שבאופן כללי אחרי מספיק שנים אני כבר לא מתרגש מלראות נושאים של ״אני עוזב!״ או ״חזרתי״ - זה כנראה עניין של גיל מאמין שאני לא היחיד בייחוד שלפעמים מה שלנוער נראה דרמטי למבוגרים זה לא כלכך מרגש.
אני מתאר לעצמי בעיקרון לא הייתי מפרסם עץ, אבל היו לי דברים לסגור, ואני לא מתחמק מלקחת אחריות על המעשים שלי.

The oldman אמר/ה:
לא ממש מעניין אותי לדעת על הדגה או על הלוחות הטקטוניים. מעניין זה סיפורים ועולם.
העולם מיועד להיות מעל הכל עולם בפני עצמו - לא רק רקע לספר (ייתכן שאכתוב לו, אבל אין לי רצון או השראה לכתוב לאחרונה). כלומר, אני כן הולך לפרט על דברים שבדרך כלל לא מדברים עליהם, נניח - גיאוגרפיה, היסטוריה, וכו' - השאלה היא עד כמה צריך.

The oldman אמר/ה:
אתר זה פרויקט בפני עצמו שלא קשור ליצירת עולם. זה דורש הרבה השקעה גם בלימוד בניית אתר וגם במשיכת קהל אליו.
הממ, אז אוותר על אחד כזה. תודה רבה על העצות!

The oldman אמר/ה:
נ.ב. למה פתחת משתמש חדש? אם אתה רוצה להחליף שם, פשוט תבקש.
הממ, הייתי בטוח שאין אפשרות כזו... חוץ מזה שאני מעדיף להתחיל מחדש.

Adran אמר/ה:
אבל הכיוון הזה נראה חיובי, ונראה שאתה בטוח בו. אז שאפו איתן, ובהצלחה.
תודה רבה!

העוג הברברי אמר/ה:
שמח שמצאת מסלול שעושה לך טוב. זה סך הכול עוד מים מתחת לגשר.
תודה רבה גם לך! (למרות שלא לגמרי הבנתי את הפתגם...)

ariel127711 אמר/ה:
בהצלחה בהמשך וגם ביצירת העולם החדש שלך
תודה רבה!
 
חזרה
Top